Heb je mijn fotoverslag wel gelezen?quote:Op woensdag 2 april 2014 19:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Omdat ik even geen nasikruiden uit pakjes mag en anders van alles in huis moet halen.
Ziet er lekker uit, maar heb nu nog voor een week macaroni in de vriezer liggen.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
CUL / Nasi a la Johannes
Als je echt nog eens iets lekkers wil eten moet je deze post eens bekijken.
CUL / Nasi a la Johannes
Inclusief foto's!
Oh ik zag iemand met nasikruiden van conimexquote:Op woensdag 2 april 2014 19:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je mijn fotoverslag wel gelezen?
Het gaat om een wok maaltijd, en er is woksaus nodig, geen nasikruiden uit pakjes.
Dat krijg je er van als er ook nog andere studenten gebruik maken van deze keuken.quote:
Ik heb trouwens nooit gezegd dat specifiek deze woksaus de enige juiste is.quote:
Ah dan kan ik het wel maken want toevallig heb ik nog een flesje staan! Andere dus.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat krijg je er van als er ook nog andere studenten gebruik maken van deze keuken.
[..]
Ik heb trouwens nooit gezegd dat specifiek deze woksaus de enige juiste is.
Je hebt duidelijk het verkeerde recept gelezen.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh ik zag iemand met nasikruiden van conimex
Dat was dan iemand anders....heb ik net dat onthouden.
Ga ik doen....moet vrijdag ook nog eten hèquote:Op woensdag 2 april 2014 19:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk het verkeerde recept gelezen.
Lees die post maar van mij die begint met "geachte nasi-vrienden".
Eet smakelijk alvast!quote:Op woensdag 2 april 2014 19:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ga ik doen....moet vrijdag ook nog eten hè
Ohja maar je hebt een nieuwe gepostquote:
Inderdaad. Gemiste kansquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |