quote:Op vrijdag 4 april 2014 20:39 schreef Insomnia_ het volgende:
1. Uruguay
2. Engeland
3. Italië
4. Costa Rica
engeland gaat killen met southampton jeugdopleiding
quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:26 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik had vandaag een visioen.
Engeland gaat het WK winnen tegen Brazilië.
Nederland - Engeland halve finale en Brazilië - Duitsland.
Quote dit voor het nageslacht.
I'd 2nd that.quote:Op donderdag 3 april 2014 17:16 schreef Halcon het volgende:
1. Italie
2. Uruguay
3. Engeland
4. Costa Rica
quote:Op vrijdag 4 april 2014 20:39 schreef Insomnia_ het volgende:
1. Uruguay
2. Engeland
3. Italië
4. Costa Rica
quote:Op zondag 8 juni 2014 14:34 schreef Syntix het volgende:
Uruguay en Engeland door. Italië is niet zo'n geweldig team...
Dikzak.quote:Op zondag 8 juni 2014 14:34 schreef Syntix het volgende:
Denk 't ook.quote:Op donderdag 3 april 2014 17:16 schreef Halcon het volgende:
1. Italie
2. Uruguay
3. Engeland
4. Costa Rica
Vieze Skyfapper.quote:Op zondag 8 juni 2014 14:34 schreef Syntix het volgende:
Wat heeft dat met Sky te maken, kneus?quote:Op maandag 9 juni 2014 18:25 schreef Roceco het volgende:
[..]
Vieze Skyfapper.
------------------
1. Uruguay
2. Italië
3. Engeland
4. Costa Rica
Italië gaat verrassen. Alweer. En Engeland gaat falen. Alweer. Al wordt ´t wel stuivertje wisselen tussen beide elftallenquote:Op zondag 8 juni 2014 14:34 schreef Syntix het volgende:
Hou toch op met verassen. Het zou heel normaal zijn als wij doorgaan.quote:Op maandag 9 juni 2014 18:50 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Italië gaat verrassen. Alweer. En Engeland gaat falen. Alweer. Al wordt ´t wel stuivertje wisselen tussen beide elftallen
twitter:simoncheatham twitterde op donderdag 12-06-2014 om 10:36:28The English soccer team went to orphanage in Rio today. “It’s heartbreaking to see their sad little faces with no hope,” said Jose aged 6.” reageer retweet
Deze is van vier jaar geleden in Zuid-Afrika, of misschien nog ouder!quote:Op donderdag 12 juni 2014 10:57 schreef F.Begbie het volgende:
twitter:simoncheatham twitterde op donderdag 12-06-2014 om 10:36:28The English soccer team went to orphanage in Rio today. “It’s heartbreaking to see their sad little faces with no hope,” said Jose aged 6.” reageer retweet
Wel hup England natuurlijk, als halve Engelsman.
Slechtere reclame kon Puma zich niet voorstellen denk ikquote:Why Uruguay's World Cup Uniforms Are Ridiculously Tight
"The ACTV tape is strategically placed within the garment to provide micro-massages on the skin, working with the human body to help maximise performance and provide players with a faster, more effective energy supply to the active muscles. This combined with the underarm mesh inserts for increased breathability and freedom of movement, will help Uruguay have a competitive advantage at this year’s World Cup."
Kenner hoor.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:46 schreef Raptor1985 het volgende:
Engeland en Uruguay gaan door. Italië stelt geen ruk voor.
Makkelijk praten achteraf he? Jij had natuurlijk al van tevoren voorspeld dat Nederland Spanje af zou slachten en dat Uruguay zou verliezen van Costa Ricaquote:
Je had het erover dat Italië er uit zou gaan. Dat was gewoon een hele rare voorspelling.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:21 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Makkelijk praten achteraf he? Jij had natuurlijk al van tevoren voorspeld dat Nederland Spanje af zou slachten en dat Uruguay zou verliezen van Costa Rica
Dat is helemaal niet raar. Ik schat Engeland hoger in dan Italië en vind Uruguay minstens gelijkwaardig aan Italië met als verschil dan Uruguay Suarez heeft en Italië heeft zo'n beslissende speler niet.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:22 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Je had het erover dat Italië er uit zou gaan. Dat was gewoon een hele rare voorspelling.
Tsja krijg ik nou weer gelijk....quote:Op maandag 9 juni 2014 18:52 schreef Xaxax het volgende:
zou mooi zijn als costa rica voor een verassing zou kunnen zorgen hahaha
en die kut engelsen gauw naar huis natuurlijk
Ik denk dat ze Engeland wel achter zich houdenquote:Op zondag 15 juni 2014 10:50 schreef Brecht35 het volgende:
Wat denken jullie, jongens? Kan Uruguay zich nog kwalificeren? Ik vrees er eerlijk gezegd voor..
Moeten ze eerst tegen Italie of Engeland? Ik denk trouwens dat als Suarez terugkomt en ze minder arrogant voetballen ze nog steeds een goede kans maken. Meer kans dan Engeland nog steeds.quote:Op zondag 15 juni 2014 10:50 schreef Brecht35 het volgende:
Wat denken jullie, jongens? Kan Uruguay zich nog kwalificeren? Ik vrees er eerlijk gezegd voor..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |