Heb ik wel een beetje nu.. Paar graden erbij en dan klopt hetquote:
Mijn OP.quote:Op woensdag 2 april 2014 15:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja
Jammer hoor
We want the ass back
Allemaal in een burka zeker?quote:Op woensdag 2 april 2014 15:19 schreef Seikcid het volgende:
Gisteren zag ik nog een meisje joggen met een strak en kort broekje aan. Erg goede kont had ze. Zou eigenlijk verboden moeten worden langs een weg waar auto's rijden.
Hebbertquote:
Sorry ik zal het niet meer doen.quote:Op woensdag 2 april 2014 15:19 schreef Seikcid het volgende:
Gisteren zag ik nog een meisje joggen met een strak en kort broekje aan. Erg goede kont had ze. Zou eigenlijk verboden moeten worden langs een weg waar auto's rijden.
Ik sowieso niet, want joggenquote:
En waar baseer je dat op?quote:
Ach jij ziet er leuk uit zonder moeite te doen. Daarom kan jij lui zijn.quote:
Hehe, ik denk dat er genoeg mensen zijn die vinden dat ik zou moeten sporten.. Ik niet, tevreden zatquote:Op woensdag 2 april 2014 15:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ach jij ziet er leuk uit zonder moeite te doen. Daarom kan jij lui zijn.
Ieder voordeel heb z'n nadeel.
Dan raak je al helemaal hotel de botel, ja?quote:Op woensdag 2 april 2014 15:19 schreef Seikcid het volgende:
Nee, krijg alleen zin om hard te neuken.quote:Op woensdag 2 april 2014 15:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dan raak je al helemaal hotel de botel, ja?
Apart. Dat krijg ik niet van een random vrouw in die outfit.quote:Op woensdag 2 april 2014 15:29 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Nee, krijg alleen zin om hard te neuken.
quote:Op woensdag 2 april 2014 15:29 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Nee, krijg alleen zin om hard te neuken.
Niet random. Dit exemplaar in kwestie had een uitzondelijk achterwerk.quote:Op woensdag 2 april 2014 15:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Apart. Dat krijg ik niet van een random vrouw in die outfit.
Sorry. Ik zal het niet meer doenquote:Op woensdag 2 april 2014 15:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik zag gisteren een stel joggende tieten. Met best een mooie meisje erachteraan
Oh graag welquote:
Mag wel. Masseer ik je daarna welquote:Op woensdag 2 april 2014 15:48 schreef LovelyLady het volgende:
Ik zie mezelf al eerst ff een ritje van ruim 2 uur afleggen om vervolgens bij tgnd in de buurt een half uurtje te gaan joggen
Jij hebt dan ook geen bouncende boobiesquote:Op woensdag 2 april 2014 15:50 schreef rival het volgende:
Ik ben al weken aant hardlopen......
Krijg geen autoritjes aangeboden, geen douchebeurten, geen massages.....
En daar ben ik maar wat blij meequote:Op woensdag 2 april 2014 15:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook geen bouncende boobies
quote:Op woensdag 2 april 2014 15:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mag wel. Masseer ik je daarna wel
Het ligt gewoon aan het weer denk ik.quote:Ja en ik ben nog steeds geil
Onzinquote:Op woensdag 2 april 2014 15:42 schreef rival het volgende:
[..]
2 stomme smileys in het vorige topic plus de post waar ik op reageerde.
Ren eens langs.quote:Op woensdag 2 april 2014 15:50 schreef rival het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier idem dito. Valt me toch een beetje tegen.quote:Op woensdag 2 april 2014 15:50 schreef rival het volgende:
Ik heb andere kwaliteiten.quote:Op woensdag 2 april 2014 15:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook geen bouncende boobies
En krijg je koffie. En ga ik iets lekkers voor je makenquote:
quote:Op woensdag 2 april 2014 15:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ren eens langs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
quote:Op woensdag 2 april 2014 15:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ren eens langs.met je tetters?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kom maar hier, dan verwen ik je sufquote:Op woensdag 2 april 2014 16:09 schreef rival het volgende:
[..]
Ik hou van mensen die er van houden om anderen te verwennen
Das directquote:Op woensdag 2 april 2014 16:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kom maar hier, dan verwen ik je suf
Wie houd daar nu niet van? Al ben ik zelf meer van het verwennen dan van het verwend worden.quote:Op woensdag 2 april 2014 16:09 schreef rival het volgende:
[..]
Ik verwen mezelf graag..quote:Op woensdag 2 april 2014 16:09 schreef rival het volgende:
[..]
Nicequote:Op woensdag 2 april 2014 16:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik verwen mezelf graag..
Bananenmilkshake gemaakt
Ja.. Banaantje en 2 bakjes ijs. Smaakt prima. Volgende keer kijken of ik er spritsjes doorheen kan malen ookquote:
Heerlijk, ik probeer hier een soort smoothie van kiwi's en ananas te maken.quote:Op woensdag 2 april 2014 16:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik verwen mezelf graag..
Bananenmilkshake gemaakt
nou, jij blijkbaar dus...quote:Op woensdag 2 april 2014 16:15 schreef yats het volgende:
[..]
Wie houd daar nu niet van? Al ben ik zelf meer van het verwennen dan van het verwend worden.
lekker...quote:Op woensdag 2 april 2014 16:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik verwen mezelf graag..
Bananenmilkshake gemaakt
Nomnomnomquote:Op woensdag 2 april 2014 16:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja.. Banaantje en 2 bakjes ijs. Smaakt prima. Volgende keer kijken of ik er spritsjes doorheen kan malen ook
Ik ben geen fan van kiwi.. En verse ananas is zoveel lekkerder wanneer je er een mengsel van munt en suiker op smeertquote:Op woensdag 2 april 2014 16:17 schreef yats het volgende:
[..]
Heerlijk, ik probeer hier een soort smoothie van kiwi's en ananas te maken.
Geloof me, het is een fantastische combinatie.quote:Op woensdag 2 april 2014 16:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van kiwi.. En verse ananas is zoveel lekkerder wanneer je er een mengsel van munt en suiker op smeert
Maar deze deel ik niet..quote:Op woensdag 2 april 2014 16:18 schreef rival het volgende:
[..]
lekker...
Zou ik ook geen nee tegen zeggen
En sperma gaat er vast lekker van smakenquote:Op woensdag 2 april 2014 16:19 schreef yats het volgende:
[..]
Geloof me, het is een fantastische combinatie.
Voor jou misschien..quote:Op woensdag 2 april 2014 16:19 schreef yats het volgende:
[..]
Geloof me, het is een fantastische combinatie.
Buuf, nu word ik ook geil. Doe dat nou niet...quote:
Geen idee, maar als er een vrijwilligster is sla ik dat niet af natuurlijk.quote:Op woensdag 2 april 2014 16:20 schreef zeefje het volgende:
[..]
En sperma gaat er vast lekker van smaken
Mooi.quote:
Mensen die beloftes niet nakomenquote:Op woensdag 2 april 2014 16:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mooi.
Iemand had mij van het weekend al bananenmilkshakes beloofd, maar die heb ik niet gehad, dus ik heb wat in te halen.. Anders had ik misschien vast wel gedeeld hoor..
Ja, verschrikkelijk is datquote:
doe ik ook niet, maar die straf komt later welquote:
Je komt echt als een oversekste puber over.quote:Op woensdag 2 april 2014 16:38 schreef Seikcid het volgende:
Vriendin houdt ook erg van 'milk'shakes en ik maak ze graag.
Voorlopig pikstraf dus?quote:Op woensdag 2 april 2014 16:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
doe ik ook niet, maar die straf komt later wel
Maar dan met zeer ruime praktijkervaring.quote:Op woensdag 2 april 2014 16:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je komt echt als een oversekste puber over.
Heb je al wat leuks in gedachten?quote:Op woensdag 2 april 2014 16:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
doe ik ook niet, maar die straf komt later wel
Dat sowieso want leuk weekend komt eraanquote:
Nog niet.. Maar het zal vast geniaal zijnquote:
Zeg nooit nooitquote:
Dat is het sowieso geen pikstraf. Want niet zien.quote:Op woensdag 2 april 2014 16:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat sowieso want leuk weekend komt eraan
lullig vooral.... aangezien er nooit beloftes zijn gedaanquote:Op woensdag 2 april 2014 16:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nog niet.. Maar het zal vast geniaal zijn
quote:Op woensdag 2 april 2014 16:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja en dan asynchroon want dat staat zo lekker gek
In ieder geval heeft niemand de loterij gewonnen. Denk ik.quote:Op woensdag 2 april 2014 16:47 schreef S95Sedan het volgende:
Hmm, wat moet ik hier nou weer van denken.
Bel om te vragen of ouders nog langs gaan bij oma vanavond, gingen ze maar er was niet zulk goed nieuws wat niet door de telefoon kon
Was dat maar zo,vrees dat dat helaas niet zo zal zijn. Aangezien ziekenhuis.quote:Op woensdag 2 april 2014 16:50 schreef Seikcid het volgende:
[..]
In ieder geval heeft niemand de loterij gewonnen. Denk ik.
Ik ga vanavond wel een rondje.quote:Op woensdag 2 april 2014 16:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Niemand die hier door de straat wil komen joggen?
Er zijn wel meer dingen die niet kloppenquote:Op woensdag 2 april 2014 16:46 schreef rival het volgende:
[..]
lullig vooral.... aangezien er nooit beloftes zijn gedaan
Doe je dat niet altijd dan?quote:Op woensdag 2 april 2014 16:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ga vanavond wel een rondje.
Maar dan hier. Ik zal aan je denken
Nee meestal als ik hardloop denk ik aan niks... wat ook wel eens verdomd fijn isquote:Op woensdag 2 april 2014 16:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe je dat niet altijd dan?![]()
Vanavond voetbal kijken
Maar daar stop je geen satéprikker in, toch?quote:Op woensdag 2 april 2014 16:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Er zijn wel meer dingen die niet kloppen
Werkte dat hier maar zo simpelquote:Op woensdag 2 april 2014 16:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee meestal als ik hardloop denk ik aan niks... wat ook wel eens verdomd fijn is
Je weet het niet he..quote:Op woensdag 2 april 2014 16:56 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Maar daar stop je geen satéprikker in, toch?
Kan ik me voorstellen jaquote:Op woensdag 2 april 2014 16:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee meestal als ik hardloop denk ik aan niks... wat ook wel eens verdomd fijn is
Hoe groot is de kans dat je mij gaat aanvallen met een satéprikker aanstaand weekend?quote:
Ik weet niet waarom, maar sinds jij met dat idiote idee kwam om een satéprikker in mijn lul te steken lijkt seikcid daar steeds om te vragen.quote:
Het leven is zo kut als je het zelf maakt, iets wat ik steeds meer en meer ga ontdekken en begrijpen!!quote:Op woensdag 2 april 2014 16:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Leven is kut. Zwaar en stom
Maar soms ook mooi en tof en leuk
Klein.. Ik heb geen sateprikkers in huis want hout.. Wel ijzeren spiezen en plastic tandenstokersquote:Op woensdag 2 april 2014 16:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe groot is de kans dat je mij gaat aanvallen met een satéprikker aanstaand weekend?
Hij zal maar een fetisj hebben hequote:Op woensdag 2 april 2014 16:59 schreef yats het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom, maar sinds jij met dat idiote idee kwam om een satéprikker in mijn lul te steken lijkt seikcid daar steeds om te vragen.
Yupquote:Op woensdag 2 april 2014 16:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Leven is kut. Zwaar en stom
Maar soms ook mooi en tof en leuk
Ik weet ook niet waarom.. Dat zul je aan seik moeten vragenquote:Op woensdag 2 april 2014 16:59 schreef yats het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom, maar sinds jij met dat idiote idee kwam om een satéprikker in mijn lul te steken lijkt seikcid daar steeds om te vragen.
Ik neem wel een houten lepel mee ofzo.quote:Op woensdag 2 april 2014 17:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Klein.. Ik heb geen sateprikkers in huis want hout.. Wel ijzeren spiezen en plastic tandenstokers
quote:Op woensdag 2 april 2014 17:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik neem wel een houten lepel mee ofzo.
Verdedigingsshizzle
ik ben nog niet zo oud. Ik begrijp er geen reet vanquote:Op woensdag 2 april 2014 16:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het leven is zo kut als je het zelf maakt, iets wat ik steeds meer en meer ga ontdekken en begrijpen!!
Klopt!quote:Op woensdag 2 april 2014 16:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Er zijn wel meer dingen die niet kloppen
En bedankt hequote:Op woensdag 2 april 2014 17:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ben nog niet zo oud. Ik begrijp er geen reet van
quote:
Je weet alvast wel dat je een vrijwilliger hebt mocht je het uit willen testen.quote:Op woensdag 2 april 2014 17:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik weet ook niet waarom.. Dat zul je aan seik moeten vragen
Ik ben sindsdien doodsbang.quote:Op woensdag 2 april 2014 17:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik weet ook niet waarom.. Dat zul je aan seik moeten vragen
Waarom zou je daarmee dreigen?quote:
Vermoeiend rotjongquote:
Omdat ik soms gewoon echt bang word van jouquote:
Vast wel.quote:Op woensdag 2 april 2014 17:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Er komen ook heus welweer betere tijden.
Echt he!!quote:
Hoezo?quote:Op woensdag 2 april 2014 17:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat ik soms gewoon echt bang word van jou
Sterktequote:Op woensdag 2 april 2014 17:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vast wel.
Maar voorlopig even niet schat ik zo.
Omdat ik hier niet mag zeggen dat je eigenlijk heel schattig bentquote:
quote:Op woensdag 2 april 2014 17:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat ik hier niet mag zeggen dat je eigenlijk heel schattig bent
Dat bedoel ik!!quote:
Verrek, ja.quote:Op woensdag 2 april 2014 17:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Oh ik dacht dat huppel hier niet meer zou posten
Nee, in dat topic van gisteren wilde ik niet meer posten.quote:Op woensdag 2 april 2014 17:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Oh ik dacht dat huppel hier niet meer zou posten
quote:
Zelfde SC, zelfde mensen.quote:Op woensdag 2 april 2014 17:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, in dat topic van gisteren wilde ik niet meer posten.
* Huppelmuts stopt houten lepel alvast in tasquote:
Nooit aan beginnen??quote:Op woensdag 2 april 2014 17:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wie wil er relatieadvies?
Jij hebt succes gehad gisteren, dus ik wil wel les van je.quote:Op woensdag 2 april 2014 17:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ga kikkers vangen hoorquote:Op woensdag 2 april 2014 17:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
* Huppelmuts stopt houten lepel alvast in tas
Ik ging voetbal kijken en andere dingen doen.quote:Op woensdag 2 april 2014 17:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zelfde SC, zelfde mensen.
Wat doe/deed je moeilijk
* Huppelmuts gaat spinnen zoekenquote:
Ik geef alleen feestjes in mijn bed, trouwens.quote:Op woensdag 2 april 2014 17:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij hebt succes gehad gisteren, dus ik wil wel les van je.
*Woosh*quote:Op woensdag 2 april 2014 17:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ging voetbal kijken en andere dingen doen.
Sorry dat ik nog iets van leven buiten FOK! probeer te hebben.
Ik zal je zaterdagochtend een gekookt eitje gevenquote:
Heb je een groot bed?quote:Op woensdag 2 april 2014 17:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik geef alleen feestjes in mijn bed, trouwens.
Nope, we moeten op elkaar liggenquote:
Kom maar op!quote:Op woensdag 2 april 2014 17:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 april 2014 17:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik zal je zaterdagochtend een gekookt eitje geven
Wat moet dat moet.quote:Op woensdag 2 april 2014 17:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nope, we moeten op elkaar liggen
Ja, hoe zorg ik ervoor dat een vrouw verliefd op me wordt?quote:Op woensdag 2 april 2014 17:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
crap...quote:Op woensdag 2 april 2014 17:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Je weet dat ik eerder wakker ben dan jou dus ik zorg wel gewoon dat al je eieren op zijn dan
Laat je tieten zienquote:Op woensdag 2 april 2014 17:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, hoe zorg ik ervoor dat een vrouw verliefd op me wordt?
Ben jij ook al door buuf aangestoken?quote:
Touw, tape, handboeien enzo.quote:Op woensdag 2 april 2014 17:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, dan willen ze seks.quote:
Hoezo?quote:
quote:
Ideaal dit. Hoeft het ook niet per se wederzijds te zijn.quote:Op woensdag 2 april 2014 17:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Touw, tape, handboeien enzo.
En opsluiten in je kelder.
Daarom, het is af en toe zo simpel.quote:Op woensdag 2 april 2014 17:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Ideaal dit. Hoeft het ook niet per se wederzijds te zijn.
Hoeveel heb jij er inmiddels?quote:Op woensdag 2 april 2014 17:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Daarom, het is af en toe zo simpel.
quote:
It's huppelquote:Op woensdag 2 april 2014 17:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zelfde SC, zelfde mensen.
Wat doe/deed je moeilijk
Dit had niets met moeilijk doen te maken hoor maar alles met naar de bank verhuizenquote:
Je moet haar laten lachenquote:Op woensdag 2 april 2014 17:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Balen man.quote:Op woensdag 2 april 2014 17:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik heb geen kelder
Valt ook op al die geboeide vrouwen in de woonkamer
als dat het enige zou zijn zou ik verliefd zijn op een heleboel mensenquote:Op woensdag 2 april 2014 17:15 schreef rival het volgende:
[..]
Je moet haar laten lachen
[ afbeelding ]
Nou en als ik 3 keer zo'n gok doe heb ik het toch 2 keer goedquote:Op woensdag 2 april 2014 17:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dit had niets met moeilijk doen te maken hoor maar alles met naar de bank verhuizen
Vandaar dat jij nog vrijgezel bent zeker?quote:Op woensdag 2 april 2014 17:15 schreef rival het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
vraag ik daar ooit om?quote:
Nah, dat is het ook niet, want ik kan vrouwen altijd wel laten lachen.quote:Op woensdag 2 april 2014 17:15 schreef rival het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wij hebben toch al een relatie?quote:Op woensdag 2 april 2014 17:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
als dat het enige zou zijn zou ik verliefd zijn op een heleboel mensen
Heus niet.quote:Op woensdag 2 april 2014 17:16 schreef rival het volgende:
[..]
Nou en als ik 3 keer zo'n gok doe heb ik het toch 2 keer goed
Gewoon je tieten laten zien.quote:Op woensdag 2 april 2014 17:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nah, dat is het ook niet, want ik kan vrouwen altijd wel laten lachen.
Dat komt omdat ik blijkbaar maar goed ben voor 1 ding!quote:Op woensdag 2 april 2014 17:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vandaar dat jij nog vrijgezel bent zeker?
Omdat je me altijd zo laat lachenquote:Op woensdag 2 april 2014 17:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wij hebben toch al een relatie?
[..]
Heus niet.
Je hebt het wel vaker fout.
quote:Op woensdag 2 april 2014 17:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
vuilniszakken?quote:Op woensdag 2 april 2014 17:19 schreef rival het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik blijkbaar maar goed ben voor 1 ding!
Niet origineel meer.quote:
Goed? Of gewoon gewillig?quote:Op woensdag 2 april 2014 17:19 schreef rival het volgende:
[..]
Dat zou juist mee moeten werken dan toch?quote:Op woensdag 2 april 2014 17:19 schreef rival het volgende:
[..]
Buuf was geil, en jij had het met VA over een klein bed en op elkaar duiken.quote:
Dat kunnen wij best goed samen hequote:Op woensdag 2 april 2014 17:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Omdat je me altijd zo laat lachen
Knor, piep, knorquote:Op woensdag 2 april 2014 17:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat kunnen wij best goed samen he
Ben je erg onzeker?quote:Op woensdag 2 april 2014 17:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Euh ... Juist.quote:Op woensdag 2 april 2014 17:20 schreef yats het volgende:
[..]
Buuf was geil, en jij had het met VA over een klein bed en op elkaar duiken.
Ik zou niet durvenquote:
Ik zou je graag advies geven fas, maar ik ben er ook niet zo denderend inquote:Op woensdag 2 april 2014 17:12 schreef Fascination het volgende:
Oh, want het is verder onmogelijk? Damn.
En dan zeggen dat de logica van vrouwen ver te zoeken isquote:
Zo'n zin in het weekendquote:
We wachten wel op Air, die weet het vast wel.quote:Op woensdag 2 april 2014 17:21 schreef yats het volgende:
[..]
Ik zou je graag advies geven fas, maar ik ben er ook niet zo denderend in
quote:Op woensdag 2 april 2014 17:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En dan zeggen dat de logica van vrouwen ver te zoeken is
Vooral in jezelf blijven geloven schatquote:
Of jullie snappen het gewoon nietquote:Op woensdag 2 april 2014 17:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gaat weer leuk worden iddquote:
uitzondering bevestigt de regelquote:Op woensdag 2 april 2014 17:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb er 3 staan... Je mag ze hebbenquote:
Venus ftwquote:Op woensdag 2 april 2014 17:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Of jullie snappen het gewoon niet
Mars en Venus enzo.
sowieso nietquote:
Zet je zaterdag alvast een stoel in de keuken?quote:
Ik reageer maar niet meer teveel op jouquote:Op woensdag 2 april 2014 17:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vooral in jezelf blijven geloven schat
Daar staan 2 barkrukken voor m klaarquote:Op woensdag 2 april 2014 17:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zet je zaterdag alvast een stoel in de keuken?
Volgens mij krijg je dit weekend al een makkelijke kerel over de vloer voor je vuilniszakkenquote:Op woensdag 2 april 2014 17:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb er 3 staan... Je mag ze hebben
Weer 3 erbij voor z'n collectiequote:Op woensdag 2 april 2014 17:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb er 3 staan... Je mag ze hebben
Onzinquote:
2 zelfsquote:Op woensdag 2 april 2014 17:25 schreef rival het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je dit weekend al een makkelijke kerel over de vloer voor je vuilniszakken
Niet. Want tietenquote:Op woensdag 2 april 2014 17:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Weer 3 erbij voor z'n collectie
[..]
Onzin
Maar dan kan ie over de bar kijkenquote:Op woensdag 2 april 2014 17:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Daar staan 2 barkrukken voor m klaar
Ik zou je vaker mijn vuilnis gunnenquote:
oke oke, ik sleep de stoel wel naar de keukenquote:Op woensdag 2 april 2014 17:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar dan kan ie over de bar kijken
Tieten en een lul?quote:
gun me eens wat betersquote:Op woensdag 2 april 2014 17:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik zou je vaker mijn vuilnis gunnen
Is ook weer zo ja, dan maar op de barkruk!!quote:Op woensdag 2 april 2014 17:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oke oke, ik sleep de stoel wel naar de keuken![]()
Maar dan kunnen we m ook niet zien janken
Roep het maar en ik zal er over nadenkenquote:
quote:Op woensdag 2 april 2014 17:29 schreef rival het volgende:
[..]
iemand van mars en iemand va.......... Vervelende dingen jullie!
Smakelijkquote:Op woensdag 2 april 2014 17:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is ook weer zo ja, dan maar op de barkruk!!
Ik ga nu mijn ovenschotel proeven!!
Ik durf nietquote:
Ik was ws al naar de friettent gelopen als ik jou wasquote:Op woensdag 2 april 2014 17:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik durf niet![]()
Zoveel vertrouwen in mezelf
quote:Op woensdag 2 april 2014 17:29 schreef rival het volgende:
[..]
iemand van mars en iemand va.......... Vervelende dingen jullie!
Het is hartstikke lekker ja!!quote:Op woensdag 2 april 2014 17:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik was ws al naar de friettent gelopen als ik jou was
En wat vind Jordi er van?quote:Op woensdag 2 april 2014 17:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is hartstikke lekker ja!!
Ik ben weer trots!!
Daar zijn mannen anders ook behoorlijk goed in hoorquote:Op woensdag 2 april 2014 17:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]![]()
Daar houden we van, anderen gek maken
*vindtquote:
Die is nu trainen, komt pas laat en hongerig thuis dus dan lust ie alles welquote:
Truequote:Op woensdag 2 april 2014 17:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar zijn mannen anders ook behoorlijk goed in hoor
Sorry feer, dirty mind.quote:
Daar lag het niet aan.quote:
Hoekbankquote:Op woensdag 2 april 2014 17:35 schreef Huppelmuts het volgende:
Roy!!!
Heb je liever een barkruk of een stoel?
Dat is t ookquote:Op woensdag 2 april 2014 17:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Die stond toch niet tussen de optiesquote:
Pff, mannen..quote:Op woensdag 2 april 2014 17:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die stond toch niet tussen de opties
Zo rol ikquote:Op woensdag 2 april 2014 17:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die stond toch niet tussen de opties
Ik moet niet vier dingen tegelijk doen merk ik. WTF...quote:
Zeg het eens buuf, wat is er met mannen?quote:Op woensdag 2 april 2014 17:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Pff, mannen..
* TheGirlNextDoor rolt met ogen
Sowieso nooit doen. Je bent een man.quote:Op woensdag 2 april 2014 17:40 schreef yats het volgende:
[..]
Ik moet niet vier dingen tegelijk doen merk ik. WTF...
Nou heb ik sowieso al moeite om Roy in de categorie mannen te zetten hoorquote:Op woensdag 2 april 2014 17:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Pff, mannen..
* TheGirlNextDoor rolt met ogen
Lastig ding!!quote:
Wat dan? Vrouw? Onzijdig?quote:Op woensdag 2 april 2014 17:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou heb ik sowieso al moeite om Roy in de categorie mannen te zetten hoor
[..]
Lastig ding!!
Ik merk het. Telefoneren met mijn oudste zusje, appen met een leuke vrouw, hier posten en tegelijk ook nog iets wat op werken lijkt doen gaat niet werken ben ik nu achter.quote:Op woensdag 2 april 2014 17:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Sowieso nooit doen. Je bent een man.
Ja geen idee. Watje ofzo?quote:
Oke.quote:Op woensdag 2 april 2014 17:42 schreef yats het volgende:
[..]
Ik merk het. Telefoneren met mijn oudste zusje, appen met een leuke vrouw, hier posten en tegelijk ook nog iets wat op werken lijkt doen gaat niet werken ben ik nu achter.
Niet-specifiek toch?quote:
quote:Op woensdag 2 april 2014 17:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja geen idee. Watje ofzo?
Verder is ie wel lief hoor
Maar wat was er nu met mannen?quote:
Heb het liefste dat iedereen dat denkt.quote:Op woensdag 2 april 2014 17:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja geen idee. Watje ofzo?
Verder is ie wel lief hoor
Het was een reactie op huppel. Lezen. Context. Begrijpend. Jwt.quote:
quote:Op woensdag 2 april 2014 17:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb het liefste dat iedereen dat denkt.
Onderschatting levert je altijd het voordeel van verrassing op.
Niet per se. Wie weet ben je echt een watje.quote:Op woensdag 2 april 2014 17:45 schreef Royco1 het volgende:
Onderschatting levert je altijd het voordeel van verrassing op.
Je kunt lachen maar het is echt zo.quote:
Oke.quote:Op woensdag 2 april 2014 17:47 schreef yats het volgende:
Echt, kan iemand me even wakker komen schudden hier? Ik ben me toch aan het raaskallen vandaag
Klopt wel maar ik heb gewoon moeite om jou in hulk-modus voor te stellenquote:Op woensdag 2 april 2014 17:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je kunt lachen maar het is echt zo.
de meeste met de grootste bekken nemen als het er echt om draait ook als eerste de benen he.
Nee, de meeste die mij voor het eerst zo zien die schrikken, omdat ze het inderdaad niet verwachten en me niet zo kennen.quote:Op woensdag 2 april 2014 17:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klopt wel maar ik heb gewoon moeite om jou in hulk-modus voor te stellen![]()
Ik denk dat ik dan in mn broek zeik van het lachen
Hoe laat kan ik je verwachten?quote:
quote:Op woensdag 2 april 2014 17:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, de meeste die mij voor het eerst zo zien die schrikken, omdat ze het inderdaad niet verwachten en me niet zo kennen.
Die kennen me alleen als een rustig en rationeel, niet snel boos te krijgen.
quote:
Ik heb niet zulke grote manboobs.quote:Op woensdag 2 april 2014 17:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zie dit nu voor me zeg maar
En de rest van de spieren ook al nietquote:Op woensdag 2 april 2014 17:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb niet zulke grote manboobs.
En geen 6pack
Die beginnen te komen.quote:Op woensdag 2 april 2014 17:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En de rest van de spieren ook al niet
Je moet een bierbuik niet verwarren met spierenquote:Op woensdag 2 april 2014 17:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die beginnen te komen.
Ben tegenwoordig bouwvarken he
Die is minder aan het worden.quote:Op woensdag 2 april 2014 17:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je moet een bierbuik niet verwarren met spieren
Ik zou je bijna gelovenquote:Op woensdag 2 april 2014 17:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die beginnen te komen.
Ben tegenwoordig bouwvarken he
Had je met deze uitspraken niet beter kunnen wachten tot na zaterdag?quote:Op woensdag 2 april 2014 17:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die is minder aan het worden.
I'm gonna be buffed
Betaald worden terwijl je traintquote:Op woensdag 2 april 2014 17:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik liep vanmorgen weer met grote H balken rond te sjouwen.
Goede workout
Poesjes (be)palen!quote:Op woensdag 2 april 2014 17:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Poes komt knuffelen, volgens mij wil ze dat de ipad weggaat..
Ik dacht dat ik er met mijn hoofd niet bij was, maar het kan dus erger. Alhoewel ik nu met koken ook maar af moet wachten of alles goed gaat.quote:Op woensdag 2 april 2014 18:06 schreef Huppelmuts het volgende:
Dus ik ga thee zetten.
Zet mn kopje neer, doe er suiker en een theezakje in. Vul de waterkoker en giet het water in mijn kopje.
Was misschien handiger geweest als ik het water eerst even had laten koken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |