Heb ik wel een beetje nu.. Paar graden erbij en dan klopt hetquote:
Mijn OP.quote:Op woensdag 2 april 2014 15:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja
Jammer hoor
We want the ass back
Allemaal in een burka zeker?quote:Op woensdag 2 april 2014 15:19 schreef Seikcid het volgende:
Gisteren zag ik nog een meisje joggen met een strak en kort broekje aan. Erg goede kont had ze. Zou eigenlijk verboden moeten worden langs een weg waar auto's rijden.
Hebbertquote:
Sorry ik zal het niet meer doen.quote:Op woensdag 2 april 2014 15:19 schreef Seikcid het volgende:
Gisteren zag ik nog een meisje joggen met een strak en kort broekje aan. Erg goede kont had ze. Zou eigenlijk verboden moeten worden langs een weg waar auto's rijden.
Ik sowieso niet, want joggenquote:
En waar baseer je dat op?quote:
Ach jij ziet er leuk uit zonder moeite te doen. Daarom kan jij lui zijn.quote:
Hehe, ik denk dat er genoeg mensen zijn die vinden dat ik zou moeten sporten.. Ik niet, tevreden zatquote:Op woensdag 2 april 2014 15:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ach jij ziet er leuk uit zonder moeite te doen. Daarom kan jij lui zijn.
Ieder voordeel heb z'n nadeel.
Dan raak je al helemaal hotel de botel, ja?quote:Op woensdag 2 april 2014 15:19 schreef Seikcid het volgende:
Nee, krijg alleen zin om hard te neuken.quote:Op woensdag 2 april 2014 15:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dan raak je al helemaal hotel de botel, ja?
Apart. Dat krijg ik niet van een random vrouw in die outfit.quote:Op woensdag 2 april 2014 15:29 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Nee, krijg alleen zin om hard te neuken.
quote:Op woensdag 2 april 2014 15:29 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Nee, krijg alleen zin om hard te neuken.
Niet random. Dit exemplaar in kwestie had een uitzondelijk achterwerk.quote:Op woensdag 2 april 2014 15:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Apart. Dat krijg ik niet van een random vrouw in die outfit.
Sorry. Ik zal het niet meer doenquote:Op woensdag 2 april 2014 15:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik zag gisteren een stel joggende tieten. Met best een mooie meisje erachteraan
Oh graag welquote:
Mag wel. Masseer ik je daarna welquote:Op woensdag 2 april 2014 15:48 schreef LovelyLady het volgende:
Ik zie mezelf al eerst ff een ritje van ruim 2 uur afleggen om vervolgens bij tgnd in de buurt een half uurtje te gaan joggen
Jij hebt dan ook geen bouncende boobiesquote:Op woensdag 2 april 2014 15:50 schreef rival het volgende:
Ik ben al weken aant hardlopen......
Krijg geen autoritjes aangeboden, geen douchebeurten, geen massages.....
En daar ben ik maar wat blij meequote:Op woensdag 2 april 2014 15:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook geen bouncende boobies
quote:Op woensdag 2 april 2014 15:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mag wel. Masseer ik je daarna wel
Het ligt gewoon aan het weer denk ik.quote:Ja en ik ben nog steeds geil
Onzinquote:Op woensdag 2 april 2014 15:42 schreef rival het volgende:
[..]
2 stomme smileys in het vorige topic plus de post waar ik op reageerde.
Ren eens langs.quote:Op woensdag 2 april 2014 15:50 schreef rival het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier idem dito. Valt me toch een beetje tegen.quote:Op woensdag 2 april 2014 15:50 schreef rival het volgende:
Ik heb andere kwaliteiten.quote:Op woensdag 2 april 2014 15:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook geen bouncende boobies
En krijg je koffie. En ga ik iets lekkers voor je makenquote:
quote:Op woensdag 2 april 2014 15:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ren eens langs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |