SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012 en 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vanavond horde 1/3 op weg naar het kampioenschap.
Alhoewel Feyenoord nog wel de grootste frustratie kan zijn onderweg. Die gaan ongetwijfeld weer punten verspelen zodat we uit tegen Vitesse al kampioen worden
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Nee joh.quote:Op woensdag 2 april 2014 11:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik zeg horde 1/2, ik zie Feyenoord wel punten verliezen tegen Heracles vanavond![]()
Uit? Op het kunstgras heb je daar inderdaad best kans van.quote:Op woensdag 2 april 2014 11:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik zeg horde 1/2, ik zie Feyenoord wel punten verliezen tegen Heracles vanavond![]()
Inderdaad, Heracles - Feyenoord vanavond. Al moet ik toegeven dat Heracles het thuis waardeloos doet.quote:Op woensdag 2 april 2014 12:08 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Uit? Op het kunstgras heb je daar inderdaad best kans van.![]()
Vitesse uit is juist mooi man, feessie!quote:Op woensdag 2 april 2014 11:47 schreef Dven het volgende:
Alhoewel Feyenoord nog wel de grootste frustratie kan zijn onderweg. Die gaan ongetwijfeld weer punten verspelen zodat we uit tegen Vitesse al kampioen worden![]()
![]()
Heerlijk toch om bij die homo's daar kampioen te worden, helemaal nuquote:Op woensdag 2 april 2014 11:47 schreef Dven het volgende:
Alhoewel Feyenoord nog wel de grootste frustratie kan zijn onderweg. Die gaan ongetwijfeld weer punten verspelen zodat we uit tegen Vitesse al kampioen worden![]()
![]()
Ik hoop ook dat ze bij die Duitsers landskampioen worden. En dan gewoon een grote ereronde door het stadion lopen om het nog eens flink in te wrijven. Hadden ze maar een erehaag moeten maken voor de landskampioen.![]()
Huh? Ze hebben een erehaag gemaakt voor Ajax. Laatste wedstrijd 2011-2012, van den Brom was toen nog trainer van Vitesse. FC Groningen was vorig seizoen de club die weigerde om een erehaag te maken. Maar eerlijk gezegd vind ik een erehaag onzin.quote:Op woensdag 2 april 2014 12:32 schreef Devv het volgende:
Ik hoop ook dat ze bij die Duitsers landskampioen worden. En dan gewoon een grote ereronde door het stadion lopen om het nog eens flink in te wrijven. Hadden ze maar een erehaag moeten maken voor de landskampioen.'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
quote:Overmars: ‘Als Siem bij ons blijft, gaat hij inderdaad bijtekenen’
Siem de Jong had zich voorgenomen dat het seizoen 2013/14 zijn laatste jaar in dienst van Ajax zou zijn. De 25-jarige aanvallende middenvelder annex spits wilde na 7 seizoenen in Amsterdam graag een nieuwe uitdaging aangaan en hoopte op buitenlandse belangstelling. Het is echter een seizoen geworden vol van blessures voor de aanvoerder, die nu niet meer aan een transfer denkt.
De Jongs contract loopt volgend jaar zomer ten einde en zelf gaf hij al aan niet transfervrij te willen vertrekken bij Ajax. De club staat dat ook niet toe, dus zitten beide partijen op één lijn. Marc Overmars, directeur voetbalzaken bij de regerend kampioen, erkent dat De Jong een nieuwe verbintenis aan zal gaan met de club als zich niemand voor hem meldt in de zomerperiode.
“Als Siem komende zomer bij ons blijft, gaat hij inderdaad bijtekenen. Dat is de intentie van beide partijen”, erkent Overmars woensdag in Voetbal International. De Jong debuteerde in oktober 2007 voor Ajax in een wedstrijd tegen Sparta Rotterdam. Inmiddels staat hij op 167 wedstrijden in de Eredivisie en 57 doelpunten.![]()
Die erehaag die Fiorentina destijds voor Ajax maakte was wel heel genant. Vooral omdat Ajax niks liet zien en door een zondagsschot van notabene Bakkie Choco scoorde
'Wish I was old and a little sentimental'
Van der Hart wil net als Denswil komende transferperiode afwachten. Heeft niet veel zin meer om nog langer derde doelman te zijn.![]()
O ja, dat was inderdaad FC Groningen. Maar dan nog mogen ze van mij daar landskampioen worden.quote:Op woensdag 2 april 2014 12:45 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Huh? Ze hebben een erehaag gemaakt voor Ajax. Laatste wedstrijd 2011-2012, van den Brom was toen nog trainer van Vitesse. FC Groningen was vorig seizoen de club die weigerde om een erehaag te maken. Maar eerlijk gezegd vind ik een erehaag onzin.![]()
Ajax Zingt Shaffy 2014 volop in de maak, ik ga uit dat die de 14e af is, uiteraard die dag
.....Kennedy![]()
Wat een zeikerd die denswil. Gewoon bijtekenen. Moisander gaat na dit seizoen of na volgend seizoen weg en hij krijgt voldoende speeltijd lijkt me.quote:Op woensdag 2 april 2014 13:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Van der Hart wil net als Denswil komende transferperiode afwachten. Heeft niet veel zin meer om nog langer derde doelman te zijn.
Zitten er trouwens nog talentvolle centrum verdedigers aan te komen?![]()
Van der Hoornquote:Op woensdag 2 april 2014 14:18 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Wat een zeikerd die denswil. Gewoon bijtekenen. Moisander gaat na dit seizoen of na volgend seizoen weg en hij krijgt voldoende speeltijd lijkt me.
Zitten er trouwens nog talentvolle centrum verdedigers aan te komen?AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Riedewald.quote:Op woensdag 2 april 2014 14:18 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Zitten er trouwens nog talentvolle centrum verdedigers aan te komen?Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
quote:Op woensdag 2 april 2014 12:08 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Uit? Op het kunstgras heb je daar inderdaad best kans van.Dit inderdaad.quote:Op woensdag 2 april 2014 12:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Inderdaad, Heracles - Feyenoord vanavond. Al moet ik toegeven dat Heracles het thuis waardeloos doet.
Verder is het ook allemaal weinig belangrijk. Tegen Vitesse, een seizoen lang één van je grootste concurrenten de titel binnenhalen heeft ook zijn charme.![]()
Heb een aantal wedstrijden van Jong Ajax gezien maar daar vond ik m niet zo bijzonder. En Denswil moet inderdaad niet zeuren, zijn tijd komt echt wel.quote:Op woensdag 2 april 2014 13:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Van der Hart wil net als Denswil komende transferperiode afwachten. Heeft niet veel zin meer om nog langer derde doelman te zijn.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Net als 3 jaar terug tegen Twente.quote:Op woensdag 2 april 2014 14:40 schreef Littlerabbit het volgende:
Tegen Vitesse, een seizoen lang één van je grootste concurrenten de titel binnenhalen heeft ook zijn charme.![]()
Doen ze altijd daar. Gewoon een ritueeltje dus.quote:Op woensdag 2 april 2014 12:53 schreef StarGazer het volgende:
Die erehaag die Fiorentina destijds voor Ajax maakte was wel heel genant. Vooral omdat Ajax niks liet zien en door een zondagsschot van notabene Bakkie Choco scoordeCharlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
http://amsterdam.raadsinformatie.nl/live/gemeenteraad_02-04-2014
Dadelijk behandeling van het bid Euro 2020 / Arena.![]()
Ik weet nog wel dat ik uren voor de tv (en op FOK!) heb gezeten toenquote:Op woensdag 2 april 2014 14:43 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja, bijna hetzelfde. Alleen was het toen wel een stuk spannender en thuis![]()
Kwam het dichtstbij qua spanning wat ik me zo snel kon herinneren![]()
![]()
Leuk seizoen was dat. Met Dynamo Kiev waar het al berespannend was en toen op het allerlaatst kampioen tegen Fc Twente in een kolkende jodendomequote:Op woensdag 2 april 2014 14:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat ik uren voor de tv (en op FOK!) heb gezeten toen![]()
Kwam het dichtstbij qua spanning wat ik me zo snel kon herinneren![]()
![]()
![]()
Charlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Ruim geslaagd voor de Bar Mitswa die bewuste dag![]()
![]()
FC Twente succesvol besneden in het midden van een overvolle synagoge![]()
![]()
de verwachtingen zijn hoogquote:Op woensdag 2 april 2014 14:07 schreef Wessiej het volgende:
Ajax Zingt Shaffy 2014 volop in de maak, ik ga uit dat die de 14e af is, uiteraard die dag![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 april 2014 14:53 schreef inslagenreuring het volgende:
![]()
'Wish I was old and a little sentimental'
quote:Op woensdag 2 april 2014 14:53 schreef inslagenreuring het volgende:
![]()
Je zit er alweer helemaal in he.
![]()
Serero, Siggy, Hoesen en Poulsen hopelijk weg in de zomer Ziyech en Zivkovic erbijDe Jong mooi verlengen en een seizoen knallen in de spits dan ben je eigenlijk al kampioen
![]()
Als de Kuip naar 70.000 gaat mogen ze de Arena ook grondig verbouwen en uitbreiden. Vooral de buitenkant mag wat mooier.AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Want? Hoezo moet je naar die kakkies kijken?quote:Op woensdag 2 april 2014 16:43 schreef Smoofie het volgende:
Als de Kuip naar 70.000 gaat mogen ze de Arena ook grondig verbouwen en uitbreiden. Vooral de buitenkant mag wat mooier.![]()
![]()
Hij denkt dat ze door die verbouwing qua geld voorbij Ajax gaanquote:Op woensdag 2 april 2014 16:46 schreef Leonos het volgende:
[..]
Want? Hoezo moet je naar die kakkies kijken?RED ONS HENNIEGOD![]()
Maar ze zullen nooit een prijs pakken, dus dat zal wel meevallen.quote:Op woensdag 2 april 2014 17:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hij denkt dat ze door die verbouwing qua geld voorbij Ajax gaan![]()
In Nederland kan allesquote:Op woensdag 2 april 2014 17:08 schreef Leonos het volgende:
[..]
Maar ze zullen nooit een prijs pakken, dus dat zal wel meevallen.RED ONS HENNIEGOD![]()
Ik las in het kakkerlakken topic dat het 20 miljoen extra voor de BVO kan betekenen? Dan zitten ze alsnog onder Ajax qua begroting? Arena moet sowieso gewoon uitbreiden naar 65k en dan inderdaad gewoon ook wat meer uitstraling geven aan bepaalde dingen. En vooral minder Grolsch.quote:Op woensdag 2 april 2014 17:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hij denkt dat ze door die verbouwing qua geld voorbij Ajax gaan![]()
Cillessen; Van Rhijn, Veltman, Denswil, Blind; Klaassen, Poulsen, Duarte; De Sa, Sigthķrsson, Schöne
Gadverdamme![]()
Niks mis meequote:Op woensdag 2 april 2014 17:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Cillessen; Van Rhijn, Veltman, Denswil, Blind; Klaassen, Poulsen, Duarte; De Sa, Sigthķrsson, Schöne
Gadverdamme
0-4![]()
Duarte is iig een stuk doelgerichter dan Serero, tegen zo een verdedigende tegenstander lijkt me dat wel handig![]()
Stel je niet zo aan johquote:Op woensdag 2 april 2014 17:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Staat het elftal een keertje goed, wijzigt 'ie het alweer.
![]()
Rust geven, ja toch.quote:Op woensdag 2 april 2014 17:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Staat het elftal een keertje goed, wijzigt 'ie het alweer.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: