lekker chickies stoten in een boxquote:
Was zwaar verbaasd toen ik het las.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:19 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
En dat zonder ook maar een coffeeshop
Thanks, hier kan ik wat mee.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:29 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Spange Chimeids ballen voor een blikje Fernandes en tegoed voor hun Lyca
Standaardquote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:29 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Spange Chimeids ballen voor een blikje Fernandes en tegoed voor hun Lyca
Op SOA testen doet men niet meer gratis dus mijn tijden van donkere gangen onder naar urine ruikende flats zijn verleden tijdquote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:34 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Op SOA testen doet men niet meer gratis dus mijn tijden van donkere gangen onder naar urine ruikende flats zijn verleden tijd![]()
Zelfs de dapper kijkende Creolen op de parkeerplaats in hun aftandse Lexus ´96 zal ik missen maar het is niet anders
Gulmez altijd met briljante ideeënquote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:39 schreef Gulmez het volgende:
je kan zeggen dat je homo ben tegen de ggd en dan krijg je alsmog die gratis test ze testen echt niet pf je homo ben of niet ze geloven wat je zegt, dus als je gratis wilt kan nog steeds
quote:Binnenkort zijn alleen homoseksuelen en mensen die seks hebben met personen uit landen waar veel hiv is, welkom.
quote:Op maandag 9 juni 2014 17:55 schreef Drxx het volgende:
[..]
Gulmez altijd met briljante ideeënOf je zegt dat je een neger(in) hebt geneukt:
[..]
lijkt me een prima deal, zeker als de fiets gewoon goed functioneertquote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:32 schreef VeX- het volgende:
Ik vroeg om goedkope legale fietsen ja. Fietsen die van de vrachtwagen zijn gevallen, kan ik iedere vrijdag na het uitgaan wel krijgen.
Als het dus toch niet goedkoper kan, haal ik die fiets van 60 wel.
Jaja. In de praktijk zijn álle fietsen onder de 60 euro, per definitie gejat. En zo is het.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:46 schreef eriksd het volgende:
Gejatte troep kopen
Hoe triest ben je dan.
Zat je daar tussen alle treinspotters?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |