Als je nog student bent kun je bij de ASVA een bakfiets huren voor een tientje geloof ik. Beetje mosterd na de maaltijd wel ditquote:Op maandag 26 mei 2014 20:04 schreef computergirl het volgende:
[..]
Uiteindelijk gewoon oldskool achterop mijn eigen fiets, lopend naar de vuilstort op de Rozenburglaan
Die tijd ben ik al heeeeel lang voorbijquote:Op maandag 26 mei 2014 21:12 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Als je nog student bent kun je bij de ASVA een bakfiets huren voor een tientje geloof ik.
Mooie vrouwtjes houden niet van krenten.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:22 schreef Gulmez het volgende:
ik ga aankomende weekend met paar vrienden naar amsterdam ik heb niet zo veel met deze stad als je rotterdam gewend ben kan je niet meer wennen aan mindere plekken maar we willen gaan stappen na de dag
maar echt alles is 15 euro entreezoals escape volgens mij komen daar ook weinig echte mooie vrouwtjes en is meerderheid man
is er nog een club zoals hollywood music hall (publiek 16 - 25 ) in a,dam?
wat bbeetje goedkoop is mag ook uit het centrum zijn,
of ergens om amsterdam heen..
Of anders is er nog een discotheek met goedkope entree in de stad met een goed deurbeleid?
want als ik binnen kom en er is niks aan heb ik voor niks die 15 gegeven
bedankt jongens voor de tips
Privéhuis 118 is geen club hè. Dus uurtje naar binnen en dan weer naar buiten.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:07 schreef Gulmez het volgende:
thanks wammesvogel ik kom op het idee van beachclub bloemendaal dankzij jouw! ff kijken welke thema eris of ik ga met me bradas naar http://privehuis118amsterdam.nl/
95 euro uurtjealtijd beter dan dat aan dure entree garderobe en drank te besteden!
bedankt jongens voor de inspiratie
Een naaiatelier.quote:
In zuidoost zijn er toch ook clubs?quote:Op maandag 26 mei 2014 23:26 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Privéhuis 118 is geen club hè. Dus uurtje naar binnen en dan weer naar buiten.
Maar zijn genoeg goedkopere clubs Jantjes Verjaardag, Bubbels enzo. Of Melkweg heeft soms gemengd zwemmen ofzo voor 5 euro.
Als het zo laag was zo ik me zorgen makenquote:
Nou ja ik kom daar nooit dus het was maar een gokquote:Op maandag 26 mei 2014 23:35 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Als het zo laag was zo ik me zorgen maken
Neequote:
Ja ik weet er ook niets van hoorquote:Op maandag 26 mei 2014 23:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja ik kom daar nooit dus het was maar een gok
Jaja dat zal wel weer. Ik weet dat er op de Overtoom zo een club zat/zit, ik werkte daar vlak naast. Oh en in Amsterdam Noord zat er ook eentje.quote:
Nee echtquote:Op maandag 26 mei 2014 23:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Jaja dat zal wel weer. Ik weet dat er op de Overtoom zo een club zat/zit, ik werkte daar vlak naast. Oh en in Amsterdam Noord zat er ook eentje.
Wenckebachweg is geen zuidoost maar je hebt daar club dna.quote:
je kent ze wel....quote:Op maandag 26 mei 2014 23:44 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nee echtEn op de Admiraal de Ruijter zitten er twee. Willem de Zwijger nog één. Eentje vlakbij Centraal was nog gesloten door de fiod
Ja de keren dat ik daar wilde gaan drinken, was het gesloten. Heb het eigenlijk nooit open gezien, terwijl ik er dagelijks langs komquote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:04 schreef hexje het volgende:
[..]
Wenckebachweg is geen zuidoost maar je hebt daar club dna.
Ik zag toevallig een flyer vandaar dat ik het weet.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:07 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ja de keren dat ik daar wilde gaan drinken, was het gesloten. Heb het eigenlijk nooit open gezien, terwijl ik er dagelijks langs kom
Als ik het stadsdeel mag geloven, wordt Zuidoost hét uitgaanscentrum van Amsterdam.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:10 schreef hexje het volgende:
[..]
Ik zag toevallig een flyer vandaar dat ik het weet.
Ben je nog eens wezen bingoën?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:12 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Als ik het stadsdeel mag geloven, wordt Zuidoost hét uitgaanscentrum van Amsterdam.
Zekers. Zag toevallig dat er komende zaterdag weer bingo isquote:
En dat zonder ook maar een coffeeshopquote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:12 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Als ik het stadsdeel mag geloven, wordt Zuidoost hét uitgaanscentrum van Amsterdam.
Ze hebben wel veel kelderboxen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:19 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
En dat zonder ook maar een coffeeshop
Mwah, hier in Zuidoost liever geen coffeeshop. Meer tegen samenscholing enzo. Daarvoor kun je gewoon beter naar Oost gaan ofzoquote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:19 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
En dat zonder ook maar een coffeeshop
En dat. Je hebt genoeg panden waar in gedeald wordt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |