Met Alba screensaverquote:Op dinsdag 1 april 2014 20:56 schreef ajacied4lf het volgende:
Zullen we met z'n alleen een nieuwe computer voor Karina kopen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:57 schreef superniger het volgende:
Nuttige spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Shakira gaat hem vannacht verwennen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Pique valt geblesseerd uit bij barca....
Graag!quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:56 schreef ajacied4lf het volgende:
Zullen we met z'n alleen een nieuwe computer voor Karina kopen?
Andere been blesseren zeker.quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Shakira gaat hem vannacht verwennen.
quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:57 schreef superniger het volgende:
Schaken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En toegang tot KPD.quote:
Die gaat Ajax volgend seizoen ongetwijfeld kopen of huren.quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:57 schreef OverRated het volgende:
"Bartra is de Van der Hoorn van Barcelona"
Ja, graag.quote:
Vind ik leukquote:Op dinsdag 1 april 2014 20:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die gaat Ajax volgend seizoen ongetwijfeld kopen of huren.
Dat deed ik ookquote:Op dinsdag 1 april 2014 20:58 schreef Karina het volgende:
Info over andere wedstrijden in een spoiler heren!
Dat is niet grappigquote:Op dinsdag 1 april 2014 20:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die gaat Ajax volgend seizoen ongetwijfeld kopen of huren.
Het staat nu 15-1 tussen Barcelona en Atletico!!quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:58 schreef Karina het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het staat nu 15-1 tussen Barcelona en Atletico!!1-4 bedoel jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
Uh daar heb ik zelf voor betaald sukkel!quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:59 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
We hebben je hele interieur al betaald, vuile belastingslurper.
Met haar liegende heupen...quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Shakira gaat hem vannacht verwennen.
En dat ware hele goede bets!quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wie slim bet zet alleen in op wedstrijden van JVC Cuijk.
Maakt niet uit, jij wint tochquote:
nee joh, pannekoekquote:Op dinsdag 1 april 2014 20:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is grappig, omdat het waar is.
En het gras is daar ook groen zeker?quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:59 schreef Caland het volgende:
Bij die andere wedstrijd zijn ze nu in de 16e minuut.
Gelijk in de OP verwerkt.quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:58 schreef Karina het volgende:
Dat denk ik ook ja. Ik doe het al 12 jaar.quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:59 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Maakt niet uit, jij wint toch
Schaken is een denkspel hé, zoals jullie weten liggen daar mijn kwaliteiten niet
Geen idee ik kijk in zwart wit lekker retro lekker anders.quote:
Kun je ook perziksap in de OP verwerken?quote:Op dinsdag 1 april 2014 21:00 schreef Zipportal het volgende:
Die scheidsrechter gaat voor een ander beleid.
Dat kan ik me nog wel herinnerenquote:Op dinsdag 1 april 2014 21:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen idee ik kijk in zwart wit lekker retro lekker anders.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KingRoland
Buttner speelt sukkelquote:Op dinsdag 1 april 2014 21:00 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
De bank van bayern is beter dan wat man u op het veld heeft.
quote:Op dinsdag 1 april 2014 21:01 schreef Cavaliers het volgende:
Maakt ie nu rockmuziek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KingRoland[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Webb.quote:
Nee, heb wel appels in de winkel gekocht.quote:Op dinsdag 1 april 2014 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kun je ook perziksap in de OP verwerken?
Thanks cavaliersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KingRoland
graag op anoniem
Hiphop PintoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KingRoland
Wij hebben Metal Mulder![]()
Achterstandswijkniveau man.quote:
Dat soort type spelers heb je nodigquote:
Misschien wil Karin ook mee spelen, weer eens wat anders dan sjoelenquote:Op dinsdag 1 april 2014 21:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ja. Ik doe het al 12 jaar.
Niet alles is een PVV bijeenkomst.quote:
Kate Upton is ook in Amsterdam.quote:Op dinsdag 1 april 2014 21:03 schreef KingRoland het volgende:
Wat gaat de tijd sloom zeg het is al 17 min.
Trouwens karina morgen 22 graden in amsterdam.
Ja rokjesdag. Al heb ik maar 1 rokjequote:Op dinsdag 1 april 2014 21:03 schreef KingRoland het volgende:
Wat gaat de tijd sloom zeg het is al 17 min.
Trouwens karina morgen 22 graden in amsterdam.
EIN REIIIIIIICHquote:Op dinsdag 1 april 2014 21:07 schreef Grifte het volgende:
Wat lopen die Duitsers weer te schreeuwen, het is godverdomme geen tweede wereldoorlog.
quote:Op dinsdag 1 april 2014 21:07 schreef Grifte het volgende:
Wat lopen die Duitsers weer te schreeuwen, het is godverdomme geen tweede wereldoorlog.
EIN INSTAGRAMMMquote:
Dit boeit en snapt echt niemand.quote:Op dinsdag 1 april 2014 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Even een hooiwagen vermoord.
Dierenbeul die ik ben./
Ik dacht "EEN RIJK!", maar dat is Twents.quote:Op dinsdag 1 april 2014 21:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat betekent dit precies? Zo goed is mijn Fries nou ook weer niet.
Toch voelt het alsof ik tekort ben geschoten.quote:Op dinsdag 1 april 2014 21:10 schreef Grifte het volgende:
[..]
Jij hebt haar instagram he. En maar niet delen met de rest, vuige smiecht.
Al de 2048 gehaald? VanPoppel had de 4096 gehaald O.oquote:Op dinsdag 1 april 2014 21:10 schreef Karina het volgende:
Ik zit tussendoor 2048 te doenJouw schuld Mexicano (en die van WIm)
Nee hoor, hij doet maar alsof.quote:Op dinsdag 1 april 2014 21:10 schreef Grifte het volgende:
[..]
Jij hebt haar instagram he. En maar niet delen met de rest, vuige smiecht.
We want Barça.quote:Op dinsdag 1 april 2014 21:11 schreef hafcfan het volgende:
Deze flut pot wordt u aangeboden door de NOS.
Nee ik ben niet zo goed. Iemand zat al op 8000 nog wat las ik.quote:Op dinsdag 1 april 2014 21:10 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Al de 2048 gehaald? VanPoppel had de 4096 gehaald O.o
Ik was twee blokjes verwijderd van 8192..quote:Op dinsdag 1 april 2014 21:10 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ligt de speelwijze van een team aan je tegenstander? Lijkt me niet.quote:
nou bedankt maar weer nos knjbquote:Op dinsdag 1 april 2014 21:11 schreef hafcfan het volgende:
Ja.quote:Op dinsdag 1 april 2014 21:11 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Gotze en mandzukic proberen denk ik
quote:Op dinsdag 1 april 2014 21:11 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik was twee blokjes verwijderd van 8192..
Fucking hell, hoe doen jullie datquote:Op dinsdag 1 april 2014 21:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik ben niet zo goed. Iemand zat al op 8000 nog wat las ik.
Ik al wel een keerquote:Op dinsdag 1 april 2014 21:10 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Morgen is er tenminste echt voetbal.quote:Op dinsdag 1 april 2014 21:11 schreef hafcfan het volgende:
NOOIT omhoog gaan, hoogste blokje in een hoek. Verder gewoon logisch nadenken wbt decision making.quote:Op dinsdag 1 april 2014 21:12 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
[..]
Fucking hell, hoe doen jullie datVerder dan 2048 ben ik niet gekomen...
Tactiek?
Nooit naar boven schuiven.quote:Op dinsdag 1 april 2014 21:12 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
[..]
Fucking hell, hoe doen jullie datVerder dan 2048 ben ik niet gekomen...
Tactiek?
Groetjes aan Jan Smit en Tom Egbers!quote:Op dinsdag 1 april 2014 21:12 schreef Grifte het volgende:
[..]
Morgen is er tenminste echt voetbal.
De Heraclieden versus FC-Pellč-zonder-Pellč
Hopelijk pakt Heracles de punten. Zondag kampioen alles.quote:Op dinsdag 1 april 2014 21:12 schreef Grifte het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beste is om het hoogste getal in de rechterhoek te ouden.quote:Op dinsdag 1 april 2014 21:12 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
NOOIT omhoog gaan. Verder gewoon logisch nadenken wbt decision making.
quote:Op dinsdag 1 april 2014 21:10 schreef Karina het volgende:
Ik zit tussendoor 2048 te doenJouw schuld Mexicano (en die van WIm)
United kan ook Bayern proberen vast te zetten bij de verdediging. Wat Ajax bij Barca deed en Salzburg bij Ajax.quote:Op dinsdag 1 april 2014 21:11 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Ligt de speelwijze van een team aan je tegenstander? Lijkt me niet.
Vorig jaar speelde ze tegen iedereen counter voetbal en wonnen alles. Dat was veel leuker om naar te kijken.
quote:Op dinsdag 1 april 2014 21:13 schreef Cavaliers het volgende:
NEEE FUCKSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Heb ik gedaan idd, soms komt er echter een punt dat je wel naar boven MOET. En dan zijn de rapen gaar.quote:Op dinsdag 1 april 2014 21:12 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
NOOIT omhoog gaan, hoogste blokje in een hoek. Verder gewoon logisch nadenken wbt decision making.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dan ben je fucked jaquote:Op dinsdag 1 april 2014 21:13 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Heb ik gedaan idd, soms komt er echter een punt dat je wel naar boven MOET. En dan zijn de rapen gaar.
Zat er aan te komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja klopt dan lukt het echt niet meer dus de truuk klopt wel.quote:Op dinsdag 1 april 2014 21:13 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Heb ik gedaan idd, soms komt er echter een punt dat je wel naar boven MOET. En dan zijn de rapen gaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
rekening mee houden dat je dit (bijna) nooit hoeft te doen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 21:13 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 april 2014 21:14 schreef Cavaliers het volgende:
Sierd in vorm?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 april 2014 21:14 schreef superniger het volgende:
RIPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Jammer is dat. Maar ook wel te verwachten daar. Zoveel wedstrijden spelen met een vrij smalle selectie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 april 2014 21:12 schreef Grifte het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 april 2014 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]wat dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |