abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 april 2014 @ 13:59:57 #51
390594 Gedachtenstroom
Space Sloth on Uranus
pi_138434313
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 13:42 schreef theguyver het volgende:

[..]

Zo'n oud kutfilmpje zoveel inhoud.
wacht nog steeds op een remake :P
De Duitsers hebben volgens mij een remake gedaan?

Die Welle (2008) - IMDb
  Moderator woensdag 2 april 2014 @ 14:00:00 #52
249559 crew  Lavenderr
pi_138434316
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 13:56 schreef Hatsjikkiedee het volgende:

[..]

Nouja, nieuwe poster, jarenlange lezer, vooral BNW om ook via andere kanalen informatie in te winnen naast de 'mainstrain media'. Het blijft machtig interessant, bijna een hele andere wereld. Maar ik wilde mij ook eens gaan mengen in de discussie :). Bedankt voor de welkomspost!
En als je eens zin hebt om te kletsen over van alles en niks kun je hier terecht BNW / [BNW SC] #126 geenfok meer!
  woensdag 2 april 2014 @ 14:00:17 #53
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_138434324
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 13:56 schreef Hatsjikkiedee het volgende:

[..]

Nouja, nieuwe poster, jarenlange lezer, vooral BNW om ook via andere kanalen informatie in te winnen naast de 'mainstrain media'. Het blijft machtig interessant, bijna een hele andere wereld. Maar ik wilde mij ook eens gaan mengen in de discussie :). Bedankt voor de welkomspost!
Kijk dat zien we graag :) hoe meer zielen hoe beter..
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 2 april 2014 @ 14:01:06 #54
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_138434340
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 13:59 schreef Gedachtenstroom het volgende:

[..]

Die Welle (2008) - IMDb
Ow kijk thnx ^O^
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 2 april 2014 @ 14:04:08 #55
390594 Gedachtenstroom
Space Sloth on Uranus
pi_138434419
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 14:01 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ow kijk thnx ^O^
Het klopt redelijk met alle bekende stof. Alleen een deel van het einde (geen spoilers!) is niet waarheidsgetrouw :P
pi_138434500
quote:
14s.gif Op woensdag 2 april 2014 14:00 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

En als je eens zin hebt om te kletsen over van alles en niks kun je hier terecht BNW / [BNW SC] #126 geenfok meer!
Kijk eens aan, dat stuk van het forum kende ik nog niet! Bedankt voor de tip!
Jongens....gewoon even lekker relativeren.
pi_138434518
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 14:00 schreef theguyver het volgende:

[..]

Kijk dat zien we graag :) hoe meer zielen hoe beter..
Hahaha, kijk..wij zijn dus iig van dezelfde generatie ;). Bedankt voor het hartelijke welkom.
  Moderator woensdag 2 april 2014 @ 15:51:35 #58
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_138437773
Bij mijn weten zijn de illuminati een stelletje duitsers die omstreeks 1780 een geheim genootschapje hadden, waar ze sigaren rokend en koffie wijn drinkend discussieerden over de staat van duitsland en de toen bekende wereld anno 1780 maar ik kan het mis hebben
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Moderator woensdag 2 april 2014 @ 15:56:22 #59
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_138437947
Maar als je het mij vraagt zijn het de rozenkruizers waar we voor op moeten passen ;)
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_138440408
Hier komen er weer allerlei 'buitenaardse theorieën' bij kijken ..

http://hetgrotereplaatje.nl/ET.html#2t

Ik geloof best in buitenaards leven, dat zal er zeker zijn. Maar dit soort taferelen vind ik zo ontzettend ver gaan, sommige sf-scenario schrijvers in Hollywood zouden dit nog niet bedenken.
  Moderator woensdag 2 april 2014 @ 17:19:32 #62
249559 crew  Lavenderr
pi_138440905
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 17:04 schreef Dejannn het volgende:

Ik geloof best in buitenaards leven, dat zal er zeker zijn. Maar dit soort taferelen vind ik zo ontzettend ver gaan, sommige sf-scenario schrijvers in Hollywood zouden dit nog niet bedenken.
Maar ja, dit is natuurlijk BNW en daar komen bizarre theorieën voorbij.
pi_138443109
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 13:42 schreef theguyver het volgende:

[..]

Zo'n oud kutfilmpje zoveel inhoud.
wacht nog steeds op een remake :P
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 13:59 schreef Gedachtenstroom het volgende:

[..]

Die Welle (2008) - IMDb
Beetje ot, maar act 2 van dit programma: http://www.thisamericanli(...)de/158/mob-mentality

interviewt studenten die aan een vergelijkbaar experiment meegedaan hebben alleen toen 1 waar de docent zich (als ik het me goed herinner) als charismatische leider van de hele klas opzet tegen de rest van de school. Al lang geleden dat ik het geluisterd heb, maar het maakte best wat indruk.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  † In Memoriam † woensdag 2 april 2014 @ 22:53:26 #64
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_138455555
quote:
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 17:04 schreef Dejannn het volgende:

Wauw deze site kan het tenminste duidelijk uitleggen ipv de ontzettend vage shit die ik meestal lees

Dat illuminativerhaal is wel flink WTF :')
zoiets als
quote:
De oorsprong van de illuminati is niet menselijk, maar buitenaards. Ruim 4.000 jaar geleden landde er een groep reptiel-achtigen met het plan om (ongezien) de Aarde te veroveren
quote:
De "Pindar" ("Penis van de Duivel") is het meest vooraanstaande lid van de belangrijkste illuminati-familie - de familie Rothschild - en rapporteert aan de opper-reptielachtige die zich ergens diep onder de grond bevindt, bijgenaamd "Het Beest".
Hoe wéét je dat nou

[ Bericht 11% gewijzigd door sinterklaaskapoentje op 02-04-2014 22:58:52 ]
:')
  woensdag 2 april 2014 @ 22:58:49 #65
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_138455799
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 13:11 schreef PontifexMaximus het volgende:

[..]

Merklogos zijn dus satanische plaatjes?
... meer dan je denkt.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  † In Memoriam † woensdag 2 april 2014 @ 23:11:44 #66
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_138456422
Ik had nog geen antwoord op m'n vraag maar zoals ik het nu snap (na die site te hebben gelezen)

Illuminati zijn een paar honderd families die de top van de vrijmetselarij vormen, ze zijn van oorsprong aliens (reptielen) die van oorsprong slecht zijn en daarom een nieuwe wereld orde willen opzetten. Al het slechte wat ooit is gebeurd is de schuld van dit buitenaardse ras. Voor het opzetten van de nieuwe wereldorde moet het grootste gedeelte van de mensheid worden uitgeroeid o.a. door chemtrails en 'ontworpen' ziektes. Daarnaast houden ze zich bezig met sexfeesten en het bouwen van geheime ondergrondse steden, het maken van UFO's en basissen op de maan bouwen. WIFI, UMTS-masten zijn trouwens een techniek om onze trilling te verlagen. Een trilling die, als die te hoog wordt, ons 'bewust' maakt van wat ze doen. Gelukkig is sinds enige jaren de trilling van de aarde aan het verhogen (door de hulp van goeie aliens?)

Hieruit concludeer ik dat de satanplaatjes worden laten zien zodat ze worden opgeslagen in ons onderbewustzijn, zodat we alvast kunnen wennen aan deze nieuwe wereld orde (mochten we bij de laatste 500 miljoen mensen behoren die de illuminati zal sparen), óf dat ze onze trilling verlagen zodat we niet achter hun plannen komen
:')
pi_138460072
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 23:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik had nog geen antwoord op m'n vraag maar zoals ik het nu snap (na die site te hebben gelezen)

Illuminati zijn een paar honderd families die de top van de vrijmetselarij vormen, ze zijn van oorsprong aliens (reptielen) die van oorsprong slecht zijn en daarom een nieuwe wereld orde willen opzetten. Al het slechte wat ooit is gebeurd is de schuld van dit buitenaardse ras. Voor het opzetten van de nieuwe wereldorde moet het grootste gedeelte van de mensheid worden uitgeroeid o.a. door chemtrails en 'ontworpen' ziektes. Daarnaast houden ze zich bezig met sexfeesten en het bouwen van geheime ondergrondse steden, het maken van UFO's en basissen op de maan bouwen. WIFI, UMTS-masten zijn trouwens een techniek om onze trilling te verlagen. Een trilling die, als die te hoog wordt, ons 'bewust' maakt van wat ze doen. Gelukkig is sinds enige jaren de trilling van de aarde aan het verhogen (door de hulp van goeie aliens?)

Hieruit concludeer ik dat de satanplaatjes worden laten zien zodat ze worden opgeslagen in ons onderbewustzijn, zodat we alvast kunnen wennen aan deze nieuwe wereld orde (mochten we bij de laatste 500 miljoen mensen behoren die de illuminati zal sparen), óf dat ze onze trilling verlagen zodat we niet achter hun plannen komen
Het ging in het begin van dit topic aanvankelijk om de illuminatie symboliek wat gebruikt wordt door bijvoorbeeld Rihanna en Katy Perry, maar het gaat dus nog veel verder dan dat.
De echte illuminatie bestaat die nou wel of niet? Er zijn genoeg geheime genootschappen en families die hiermee moeiteloos in verband gebracht kunnen worden (volgens de diverse bronnen op internet).O.A. Skull and Bones en de Rothschild families behoren hierbij.
Zoals je in de link kon lezen is de lijst groter.
Daarbij hoort dus ook de symboliek zoals het al ziend oog in de pyramide en het logo van de freemasons.
Daarnaast hebben diverse presidenten maar ook de oude Rothschild het vaker gehad over de "new world order".
Hun wens om de wereld populatie terug te brengen zodat het beter te controleren is.
9/11 is een voorbeeld waartoe ze in staat zijn om hun zin door te drammen.
Wat brengt de toekomst? meer false flag aanvallen we weten het niet.

Er zijn 2 zijdes van het verhaal of je gelooft alles wat men (mainstream media) je voorschotelt of je kijkt verder dan je neus lang is.
pi_138461142
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 01:09 schreef gijsman het volgende:

[..]

Het ging in het begin van dit topic aanvankelijk om de illuminatie symboliek wat gebruikt wordt door bijvoorbeeld Rihanna en Katy Perry, maar het gaat dus nog veel verder dan dat.
De echte illuminatie bestaat die nou wel of niet? Er zijn genoeg geheime genootschappen en families die hiermee moeiteloos in verband gebracht kunnen worden (volgens de diverse bronnen op internet).O.A. Skull and Bones en de Rothschild families behoren hierbij.
Daarbij hoort dus ook de symboliek zoals het al ziend oog in de pyramide en het logo van de freemasons.
Daarnaast hebben diverse presidenten maar ook de oude Rothschild het vaker gehad over de "new world order".
Hun wens om de wereld populatie terug te brengen zodat het beter te controleren is.

Er zijn 2 zijdes van het verhaal of je gelooft alles wat men (mainstream media) je voorschotelt of je kijkt verder dan je neus lang is.
Welke zin wilden ze dan doordrammen dmv 911?
Ich hock in meinem Bonker
pi_138461675
Nou nou, "geheime" genootschappen. Misschien moeten we ze gewoon clubjes noemen aangezien half internet er niet stil over kan zijn en ze dus niet bepaald geheim overkomen.
Conscience do cost.
pi_138462109
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 23:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

Koele gasten wel dus, die Reptilians 8-)
Firm but Friendly.
pi_138462175
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 01:09 schreef gijsman het volgende:

[..]

Toen Bush sr. het over een nieuwe wereldorde had, bedoelde hij een wereldorde waarin alle naties samenwerken en er geen wetteloosheid meer is waardoor naties bv. elkaar zomaar straffeloos kunnen binnenvallen. Rockefeller idem dito. Dat is dus nogal een verschil met het conspiracy idee van een new world order...en geen slecht ideaal lijkt me.
Firm but Friendly.
pi_138462232
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 08:03 schreef ems. het volgende:
Nou nou, "geheime" genootschappen. Misschien moeten we ze gewoon clubjes noemen aangezien half internet er niet stil over kan zijn en ze dus niet bepaald geheim overkomen.
Idd., 'tis allemaal zo geheim, maar ze weten precies wat de plannen zijn en wie er bijhoren....
Firm but Friendly.
pi_138462290
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 22:58 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

... meer dan je denkt.
OK, voorbeeld: http://www.level3.com/

Leg uit wat er satanisch is aan hun logo?
Firm but Friendly.
pi_138462326
Overigens, als bepaalde afbeeldingen of symboliek in Kunstvormen kennelijk fout is en een foute invloed heeft... bestaan er dan ook 'goede' artiesten en kunst?
en wat voor invloed hebben die 'goeden' dan?
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_138462428
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 09:04 schreef RM-rf het volgende:
Overigens, als bepaalde afbeeldingen of symboliek in Kunstvormen kennelijk fout is en een foute invloed heeft... bestaan er dan ook 'goede' artiesten en kunst?
en wat voor invloed hebben die 'goeden' dan?
Volgens mij zijn bands als Disturbed en System of a Down 'anti-illuminatie'. Ze tonen in hun muziek iig wel dat ze het niet eens zijn met de hebzucht, commercie en indoctrinatie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')