Nee discussie begon met het aantal PSV Foxsports kijkers dat werd 'weerlegd' vanwege dreamboxquote:Op woensdag 2 april 2014 22:42 schreef tja77 het volgende:
[..]
Luister jochie, ik begon deze non discussie niet. Er werd hier een stelling geplaatst die kant noch wal raakte (PSV'ers te arm voor EL). Die weerleg ik alleen maar.
Aha. Niet gelezen.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:34 schreef tja77 het volgende:
[..]
Er werd gesteld dat PSV'ers te arm zouden zijn om EL te kijken. Terwijl PSV'ers misschien wel via een dreambox kijken (niet geregistreerd kijken dus).
Nope, ik reageerde op HMF die pretendeerde dat PSV'ers te arm zouden zijn om EL te kijken. Terwijl ze gewoon slimmer zijn door niet teveel geld neer te tellen.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:43 schreef Adames het volgende:
[..]
Nee discussie begon met het aantal PSV Foxsports kijkers dat werd 'weerlegd' vanwege dreambox
Ach weet je, je hebt er veel varianten in, met of zonder harde schijf. Aanschaf kost wel wat, maar als je kijkt wat een abb. Sport 1, Fox sports, Film 1 kost per maand. Heb je dat er zo uit.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:46 schreef OverRated het volgende:
[..]
Aha. Niet gelezen.
Zo'n Dreambox is nog best wel duur in aanschaf trouwens, voor de gewone (particuliere) consument. Al is er ook genoeg namaak te krijgen natuurlijk
Dat is waar.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:50 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ach weet je, je hebt er veel varianten in, met of zonder harde schijf. Aanschaf kost wel wat, maar als je kijkt wat een abb. Sport 1, Fox sports, Film 1 kost per maand. Heb je dat er zo uit.
ja ik zie gewoon beter het totale plaatje inquote:Op woensdag 2 april 2014 22:48 schreef tja77 het volgende:
[..]
Nope, ik reageerde op HMF die pretendeerde dat PSV'ers te arm zouden zijn om EL te kijken. Terwijl ze gewoon slimmer zijn door niet teveel geld neer te tellen.
Ruiz definitief overnemen? Heeft hij daar wel interesse in dan?quote:Zakaria Bakkali laat zijn toekomst bij PSV mede afhangen van de toekomst van Bryan Ruiz. Laatstgenoemde wordt dit seizoen gehuurd van Fulham en het valt niet uit te sluiten dat de Eindhovenaren de Costa Ricaan in de zomer definitief gaan overnemen. Mocht dat gebeuren, dan denkt Bakkali niet dat het een goed idee is om zijn contract bij PSV te verlengen.
De achttienjarige dribbelaar is slachtoffer geworden van de komst van Ruiz en speelde in vier maanden tijd maar dertig minuten in het eerste elftal. Hij mag niet meer voor Jong PSV uitkomen en twijfelt dan ook over een nieuwe verbintenis in Eindhoven. "Ik wil wachten en de tijd nemen, omdat ik het goede besluit wil nemen", zegt Bakkali in De Telegraaf.
"Het is voor mij belangrijk om te weten wat de plannen zijn voor komend seizoen", benadrukt de tiener. "Zo wil ik weten wat er met Bryan Ruiz gebeurt en wat mijn kansen op speeltijd zijn. Voor mijn ontwikkeling is het belangrijk dat ik aan spelen toekom."
Hij heeft gewoon gelijk. Een talent van 18 moet 1 ding en da's ontwikkelen. De bank warm houden is voor de manolevjes van deze wereld. Ik had ook mn biezen gepakt.quote:Op donderdag 3 april 2014 07:46 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ruiz definitief overnemen? Heeft hij daar wel interesse in dan?
Wel grappig dat Bakkali even vertelt wat er moet gebeuren
Jawel, maar moet dat per se in het eerste zijn dan? Wat is er mis met ervaring opdoen in de JL? Tenminste, volgens mij kan dat volgend seizoen wel weer toch? En dan af en toe een halfuur meedoen in de eredivisie in plaats van 2 minuten, niks mis mee voor een jongen van 18.quote:Op donderdag 3 april 2014 07:49 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon gelijk. Een talent van 18 moet 1 ding en da's ontwikkelen. De bank warm houden is voor de manolevjes van deze wereld. Ik had ook mn biezen gepakt.
Omdat hij Ritzmaier zich ziet ontwikkelen. Dan zou ik ook niet gaan ballen tegen Willem 2 en Fc Oss o.i.dquote:Op donderdag 3 april 2014 07:50 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Jawel, maar moet dat per se in het eerste zijn dan? Wat is er mis met ervaring opdoen in de JL? Tenminste, volgens mij kan dat volgend seizoen wel weer toch? En dan af en toe een halfuur meedoen in de eredivisie in plaats van 2 minuten, niks mis mee voor een jongen van 18.
Mee eens maar hij heeft het ook een beetje aan zichzelf te dankenquote:Op donderdag 3 april 2014 07:49 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon gelijk. Een talent van 18 moet 1 ding en da's ontwikkelen. De bank warm houden is voor de manolevjes van deze wereld. Ik had ook mn biezen gepakt.
Want?quote:Op donderdag 3 april 2014 07:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mee eens maar hij heeft het ook een beetje aan zichzelf te danken
Ah.quote:Op donderdag 3 april 2014 08:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je het eerste niet haalt ben je dus niet goed genoeg
Ik herinner mij Ritzmaier niet als rechtsbuiten andersquote:Op donderdag 3 april 2014 07:55 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Omdat hij Ritzmaier zich ziet ontwikkelen. Dan zou ik ook niet gaan ballen tegen Willem 2 en Fc Oss o.i.d
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |