Minder leden? Wat ratel je allemaal? Die cijfers zijn van hoeveel mensen er naar gekeken hebben. Zegt verder weinig over leden. Er zijn ook genoeg Ajacieden die naar Feyenoord kijken etc.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
En toch minder leden.. Hoe triest is dat. Te arm voor EL.
Er zijn nog meer cijferts hoor meneerquote:Op woensdag 2 april 2014 22:09 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Minder leden? Wat ratel je allemaal? Die cijfers zijn van hoeveel mensen er naar gekeken hebben. Zegt verder weinig over leden. Er zijn ook genoeg Ajacieden die naar Feyenoord kijken etc.
Ik heb dat artikel zelf gelezen hoor. Praat nou maar geen onzin, al is het lastig om jezelf nog belachelijker te maken.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Er zijn nog meer cijferts hoor meneer
Whaaaaaaaa tommie denkt dat ik enkel dit artikeltje bedoel terwijl er meer gegevens zijnquote:Op woensdag 2 april 2014 22:11 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik heb dat artikel zelf gelezen hoor. Praat nou maar geen onzin, al is het lastig om jezelf nog belachelijker te maken.
Ja inderdaad, je doet die uitspraak zelf na er die cijfers bij te hebben gehaald he. Dat doe ik nietquote:Op woensdag 2 april 2014 22:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Whaaaaaaaa tommie denkt dat ik enkel dit artikeltje bedoel terwijl er meer gegevens zijn
Stom genoeg zijn om te betalen voor EL (Fox).quote:Op woensdag 2 april 2014 22:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik importeer die dingen en masse, vertel me wat.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:27 schreef tja77 het volgende:
[..]
Stom genoeg zijn om te betalen voor EL (Fox).
Koop een dreambox, velen malen goedkoper, en veel meer kanalen. Cijfers zeggen dus vrij weinig.
PSV'ers zijn gewoon echte fansquote:Op woensdag 2 april 2014 22:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook zo'n Dreambox, maar toch vind ik het niet raar om voor zoiets te betalen. Alsof je stom bent als je niet piratequote:Op woensdag 2 april 2014 22:27 schreef tja77 het volgende:
[..]
Stom genoeg zijn om te betalen voor EL (Fox).
Koop een dreambox, velen malen goedkoper, en veel meer kanalen. Cijfers zeggen dus vrij weinig.
quote:Op woensdag 2 april 2014 22:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Je druk maken over corrupte kijkcijfers
ik heb geen dreambox en betaal voor EL.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:31 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook zo'n Dreambox, maar toch vind ik het niet raar om voor zoiets te betalen. Alsof je stom bent als je niet pirate![]()
Dan blijft je statement "te arm voor EL" niet echt overeind.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik importeer die dingen en masse, vertel me wat..
Er werd gesteld dat PSV'ers te arm zouden zijn om EL te kijken. Terwijl PSV'ers misschien wel via een dreambox kijken (niet geregistreerd kijken dus).quote:Op woensdag 2 april 2014 22:31 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook zo'n Dreambox, maar toch vind ik het niet raar om voor zoiets te betalen. Alsof je stom bent als je niet pirate![]()
Behalve dat een dreamboxabonnementje met cardsharing 60 euro per jaar is, en Fox iets van 30 per maand denk ik zo?quote:Op woensdag 2 april 2014 22:32 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dan blijft je statement "te arm voor EL" niet echt overeind.
Ik lever per 50 stuks. Dat honderdjeswerk heb ik ruimschoots achter me liggen.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:32 schreef Adames het volgende:
ok HMF, lever me maar zo'n ding als je wilt
oh deze discussie gaat echt de goeie kant opquote:Op woensdag 2 april 2014 22:34 schreef tja77 het volgende:
[..]
Er werd gesteld dat PSV'ers te arm zouden zijn om EL te kijken. Terwijl PSV'ers misschien wel via een dreambox kijken (niet geregistreerd kijken dus).
Wat is je punt?quote:Op woensdag 2 april 2014 22:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Behalve dat een dreamboxabonnementje met cardsharing 60 euro per jaar is, en Fox iets van 30 per maand denk ik zo?
geen tijd om die weer te verkopen helaasquote:Op woensdag 2 april 2014 22:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik lever per 50 stuks. Dat honderdjeswerk heb ik ruimschoots achter me liggen.
Luister jochie, ik begon deze non discussie niet. Er werd hier een stelling geplaatst die kant noch wal raakte (PSV'ers te arm voor EL). Die weerleg ik alleen maar.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:39 schreef Adames het volgende:
[..]
oh deze discussie gaat echt de goeie kant op
Nu zou je nog kunnen zeggen dat Eindhovenaren in een techniekrijke regio wonen, maar om nou te zeggen dat het aantal Dreambox gebruikers zo veel hoger ligt dan in de rest van Nederland gaat wat ver.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |