abonnement Unibet Coolblue
pi_138405607


Lees de OP voordat je een vraag stelt, deze is er niet voor niets!

Wat is piercen?

Piercing betekent doorboring. Met een (steriele) naald wordt de huid doorboord waarna naar wens een sieraad in de vorm van een ringetje of een staafje wordt aangebracht. Piercings worden op verschillende delen van het lichaam aangebracht en blijven niet alleen beperkt tot de huid, maar gaan soms ook door kraakbeen.

Ik wil een piercing! Wat nu?

Als je interesse hebt in stretchen, ga naar onderaan deze OP en klik op de tweede spoiler!

Ten eerste; hoe oud ben je? De meeste piercingsshops hanteren een minimale leeftijd van 16 jaar voor een navel- of gezichts- of oorpiercing. Voor genitale piercings is dit meestal 18 jaar. In sommige gemeenten, zoals Amsterdam, is vastgesteld dat je minimaal 18 jaar moet zijn voor een tatoeage of een piercing.

Ben je er van overtuigd dat een bepaalde piercing bij jou past, wees er dan zeker van dat je je piercing laat zetten bij een betrouwbare zaak die hygiënisch werkt. Zie de laatste spoiler in deze OP voor shops waar onze users goede ervaringen mee hebben. Ga nooit alleen maar naar een goedkopere zaak omdat het een tientje in de kosten scheelt & ga ook nooit naar een juwelier. Verder, laat nooit een gaatje in je bovenoor 'schieten' als je een misvormd oor wilt voorkomen. De kans op infecties is een stuk groter bij het 'schieten' van piercings omdat deze apparaatjes niet gesteriliseerd kunnen worden. Tevens kan je gaatje nooit exact geplaatst worden en doet het meer pijn. Bekijk van tevoren hoe de shop te werk gaat en vergaar zelf informatie. Schat ook alvast in hoe jouw omgeving op je nieuwe piercing gaat reageren, dit is nl. niet altijd positief.

Hoeveel kost het?

De prijzen per piercingsshop willen nog wel eens verschillen. De prijzen bedragen gemiddeld tussen de 25 euro (bijv. oorlel) en 70 euro (bijv. intiem). Deze prijzen kunnen dus best lager of hoger liggen in de zaak waar jij heen gaat. Loop gewoon even een shop binnen.

Doet het zeer?

Iedereen is anders, dus iedereen ervaart het anders. Het spreekt voor zich dat je het altijd zult voelen. Let op! Een piercingsshop mag geen (plaatselijke) verdoving toedienen. Geen zalf en ook geen spuitje. Dit is bij de wet verboden.

Hoe moet ik mijn piercing verzorgen?

Een pas aangebrachte piercing is te vergelijken met een diepe vleeswond in je huid. Het is heel belangrijk dat je je piercing goed verzorgt. Je krijgt van je piercer mondelinge en schriftelijke instructie mee hoe je dat moet doen. In de instructie moet o.a. staan hoe de piercing verzorgd moet worden en dat je bij klachten (hevige roodheid, zwellen, pussen, wondvocht) contact moet opnemen met je huisarts. De tijd dat een piercing nodig heeft om te helen of om dicht te groeien is verschillend per persoon. Gebruik nooit producten met alcohol om je piercing tijdens het helen schoon te maken (tenzij aanbevolen door de piercer of arts). Maak je sieraden regelmatig schoon.

Wat mag ik wel en wat mag ik niet?

De wond die door het piercen is ontstaan heeft tijd en zorg nodig om te genezen. Het helen van een piercingswond duurt soms lang (van 4 weken tot 1 jaar). Gedurende de genezingstijd wordt aangeraden om niet te zwemmen in zwembaden, bubbelbaden en natuurlijk open zeewater. Vermijd ook stoombaden gedurende de genezing. Bij sommige mensen ontstaat als gevolg van het aanbrengen van een piercing littekenweefsel. Bovendien kan het gebeuren dat de piercingswond lelijk geneest als het ontstoken is geweest.

Mijn piercing is ontstoken!

Bij (het aanbrengen van) een piercing kunnen complicaties ontstaan, zoals ontstekingen, allergische reacties, abcessen en vormen van littekenweefsel. Als je piercing ontstoken is, schroom dan niet terug te gaan naar de winkel waar je gepierced bent of ga naar je huisarts. Haal je piercing er niet uit! Laat het zitten totdat iemand die er meer verstand van heeft er naar gekeken heeft.



Allerlei verschillende piercings incl. naam onder de spoiler
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Info nodig over stretchen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onder deze spoiler enkele links naar shops waar je piercingsieraden kan bestellen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shops per provincie waar users goede ervaringen mee hebben. Let op! Dit blijft natuurlijk subjectief.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door op de topictitel (TT) te klikken, kun je alle voorgaande delen vinden! *O* De OP - belangrijke veranderingen aan de OP moeten ook in de OP op de fok!wiki aangepast worden. De OP is het makkelijkst van de fok!wikipagina te kopiëren als je op de betreffende pagina even op 'bewerken' (links bovenaan) klikt.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  dinsdag 1 april 2014 @ 19:35:16 #2
53151 T42
Pinball Wizard
pi_138407511
tongpiercing is dus erger dan tepels en intiem bijelkaar ;)
pi_138408150
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 19:35 schreef T42 het volgende:
tongpiercing is dus erger dan tepels en intiem bijelkaar ;)
wat :o
  dinsdag 1 april 2014 @ 19:50:49 #4
53151 T42
Pinball Wizard
pi_138408234
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 april 2014 19:49 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

wat :o
heb er meer last van dan alle andere piercings die ik al heb bijelkaar ;)
pi_138410171
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 19:35 schreef T42 het volgende:
tongpiercing is dus erger dan tepels en intiem bijelkaar ;)
ik weet niet hoe het zit met tepels en intiem. Maar ik heb totaal geen.last gehad van mijn tongpiercing. Kon dezelfde avond al mac eten :')
  dinsdag 1 april 2014 @ 20:37:16 #6
53151 T42
Pinball Wizard
pi_138410294
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 april 2014 20:35 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

ik weet niet hoe het zit met tepels en intiem. Maar ik heb totaal geen.last gehad van mijn tongpiercing. Kon dezelfde avond al mac eten :')
jah heb ook niet de normale hé ;) zal daar wel aan liggen. zetten voelde ik niks maar dagen erna...
bij tepels voelde je de schroefdraad zelfs maar eenmaal gezet nergens last van
pi_138410428
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 20:37 schreef T42 het volgende:

[..]

jah heb ook niet de normale hé ;) zal daar wel aan liggen. zetten voelde ik niks maar dagen erna...
bij tepels voelde je de schroefdraad zelfs maar eenmaal gezet nergens last van
Ow je hebt die dubbele natuurlijk :D Dubbel zoveel au :P
pi_138463382
Gisteren heb ik een horizontale tongpiercing laten zetten ook wel de snake eyes. Eens maar nooit meer, t zetten doet enorm zeer. Maar t resultaat mag er zijn :D

pi_138464569
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 10:01 schreef rookworst4 het volgende:
Gisteren heb ik een horizontale tongpiercing laten zetten ook wel de snake eyes. Eens maar nooit meer, t zetten doet enorm zeer. Maar t resultaat mag er zijn :D

[ afbeelding ]
supergaaf :D
pi_138466012
quote:
99s.gif Op donderdag 3 april 2014 10:50 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

supergaaf :D
Dankje :D was ook echt super pijnlijk!!
pi_138467416
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 10:01 schreef rookworst4 het volgende:
Gisteren heb ik een horizontale tongpiercing laten zetten ook wel de snake eyes. Eens maar nooit meer, t zetten doet enorm zeer. Maar t resultaat mag er zijn :D
Dat zou mijn tanden echt vern*uken. :)
Mon 'en!
pi_138477085
Sinds vandaag een VCH. :)
Je raekt an de dinge geweun.
pi_138477587
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 21:35 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ik wil er stiekem nog een naast.
Oeeeh tof!

Hier zit de nieuwste (tragus) er ook in:

Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_138478508
Mooi, alles bij elkaar!

Ik vind dat altijd zo moeilijk om te zorgen dat alles mooi bij elkaar past :@ al heb ik maar vier paar 'gewone' gaatjes(waarvan eentje op 4mm)
  donderdag 3 april 2014 @ 20:22:26 #15
53151 T42
Pinball Wizard
pi_138481925
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 10:01 schreef rookworst4 het volgende:
Gisteren heb ik een horizontale tongpiercing laten zetten ook wel de snake eyes. Eens maar nooit meer, t zetten doet enorm zeer. Maar t resultaat mag er zijn :D

[ afbeelding ]
beetje de piercer schrik aan jagen ;)

quote:
14s.gif Op donderdag 3 april 2014 18:02 schreef Messina het volgende:
Sinds vandaag een VCH. :)
foto anders geloven we er niks van ;) geintje
pi_138483536
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 20:22 schreef T42 het volgende:

foto anders geloven we er niks van ;) geintje
_O-

Zo reageren mijn vrienden ook. Nou, ze kunnen de pot op :P
Je raekt an de dinge geweun.
  donderdag 3 april 2014 @ 21:17:35 #17
53151 T42
Pinball Wizard
pi_138484506
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 20:59 schreef Messina het volgende:

[..]

_O-

Zo reageren mijn vrienden ook. Nou, ze kunnen de pot op :P
dan komen de magneet grapjes strakt nog ;)
pi_138486596
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 18:21 schreef VixenFromHell het volgende:

[..]

Oeeeh tof!

Hier zit de nieuwste (tragus) er ook in:

[ afbeelding ]
Tof O+ Mijn industrial zit in mijn andere oor, maar die voelt zo leeg nu. Daar komt dus nog een tragus bij. :P
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_138518998
Vandaag mn VCH laten zetten, of nou ja er net boven bij het vel van mn schaamlippen dan ofzo. Het velletje van mijn clitoris kapje was te weinig om er door heen te kunnen laten zetten. Nu is er alleen wel een kans dat hij gaat uitgroeien zei ze. Maar ik neem liever het risico. Iemand hier ervaring mee? Overigens dacht ik gewoon dat waar ze hem nu door heen heeft gezet dat het het kapje was maar dat zat nog iets eronder |:(

Ik wil ook nog steeds heel graag een industrial maar mij lijkt kraakbeenpiercings pijnlijker dan de tong/tepel/navel/kut piercing die ik nu heb... Ik stel dat echt al heel lang uit. -O-
pi_138520297
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 21:16 schreef kruidkoekje het volgende:
Vandaag mn VCH laten zetten, of nou ja er net boven bij het vel van mn schaamlippen dan ofzo. Het velletje van mijn clitoris kapje was te weinig om er door heen te kunnen laten zetten. Nu is er alleen wel een kans dat hij gaat uitgroeien zei ze. Maar ik neem liever het risico. Iemand hier ervaring mee? Overigens dacht ik gewoon dat waar ze hem nu door heen heeft gezet dat het het kapje was maar dat zat nog iets eronder |:(

Ik wil ook nog steeds heel graag een industrial maar mij lijkt kraakbeenpiercings pijnlijker dan de tong/tepel/navel/kut piercing die ik nu heb... Ik stel dat echt al heel lang uit. -O-
Hood Surface noemen ze dat dan, geloof ik.

Waarom neem je liever dat risico en ben je niet voor een HCH gegaan?
Je raekt an de dinge geweun.
pi_138520732
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 21:41 schreef Messina het volgende:

[..]

Hood Surface noemen ze dat dan, geloof ik.

Waarom neem je liever dat risico en ben je niet voor een HCH gegaan?
Ja dat bedacht ik me achteraf ineens van ja , ik wou sowieso een HCH ringetje.. Maar ze zei het risico is klein dus toch het risico genomen.

Eigenlijk hoop ik dat zo iets niet snel uitgroeit..
  zaterdag 5 april 2014 @ 00:11:57 #22
53151 T42
Pinball Wizard
pi_138527851
vandaag eindelijk weer normaal kunnen eten haha en de pijn is weg :P
  zaterdag 5 april 2014 @ 11:00:38 #23
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_138533845
OMG... ik ontdek net het bestaan van de UFO piercing. Lijkt me alleen wijs om te laten zetten bij een ervaren piercer.. maar fuck, wat vet:
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 5 april 2014 @ 12:52:21 #24
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_138535951
quote:
2s.gif Op zaterdag 5 april 2014 11:00 schreef SEMTEX het volgende:
OMG... ik ontdek net het bestaan van de UFO piercing. Lijkt me alleen wijs om te laten zetten bij een ervaren piercer.. maar fuck, wat vet:
[ afbeelding ]
Oh, ziet er mooi uit O+. Ga je zoiets ook laten zetten?
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  zaterdag 5 april 2014 @ 13:17:06 #25
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_138536455
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 12:52 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Oh, ziet er mooi uit O+. Ga je zoiets ook laten zetten?
Ik heb wel het meeste gezeik gehad van mijn daith piercing, maar ik vind deze wel zo mooi dat ik hem wel overweeg O+
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_138536648
Rob van Rijn in Haarlem (Rings of Pleasure) kan die zeker zetten zonder problemen :) Een van de beste piercers van het land.
Land of the free. Home of the brave.
pi_138566404
Heeft er iemand ervaring met de siliconen glow in the dark plugs van piercingmania??

ik had de acryl besteld maar die geven totaal geen licht :(
pi_138566580
Je moet glow in the dark shit 'opladen' in licht.

Houd de plug een minuut tegen een felle lamp aan en probeer het dan nog eens
pi_138566623
Wel grappig, de eigenaar van piercingmania is een van mijn vrienden.
  zondag 6 april 2014 @ 14:17:33 #30
53151 T42
Pinball Wizard
pi_138568520
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 13:20 schreef Take2 het volgende:
Heeft er iemand ervaring met de siliconen glow in the dark plugs van piercingmania??

ik had de acryl besteld maar die geven totaal geen licht :(
ik heb die alst tepelpiercing en die geeft gewoon licht als je die ff in fel licht houd.

of je moet een blacklight gebruiken werkt nog beter :P
pi_138568708
quote:
14s.gif Op zondag 6 april 2014 13:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
Je moet glow in the dark shit 'opladen' in licht.

Houd de plug een minuut tegen een felle lamp aan en probeer het dan nog eens
Weet ik, ik heb ook een andere plug, die doet het supergoed. Maar met deze had ik een hele middag in de zon gelegen en toen deed hij nog niks :N
pi_138568838
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 14:21 schreef Take2 het volgende:

[..]

Weet ik, ik heb ook een andere plug, die doet het supergoed. Maar met deze had ik een hele middag in de zon gelegen en toen deed hij nog niks :N
Zal even voor je vragen aan die vriend
pi_138569352
quote:
10s.gif Op zondag 6 april 2014 14:24 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

Zal even voor je vragen aan die vriend
thx, t is deze http://piercingmania.nl/p(...)n-acryl#.U0FJt1f8vEk
(wat raar is omdat er 1 beoordeling staat die zegt dat hij juist wel veel licht geeft)
pi_138571549
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 21:16 schreef kruidkoekje het volgende:
Vandaag mn VCH laten zetten, of nou ja er net boven bij het vel van mn schaamlippen dan ofzo. Het velletje van mijn clitoris kapje was te weinig om er door heen te kunnen laten zetten. Nu is er alleen wel een kans dat hij gaat uitgroeien zei ze. Maar ik neem liever het risico. Iemand hier ervaring mee? Overigens dacht ik gewoon dat waar ze hem nu door heen heeft gezet dat het het kapje was maar dat zat nog iets eronder |:(

Ik wil ook nog steeds heel graag een industrial maar mij lijkt kraakbeenpiercings pijnlijker dan de tong/tepel/navel/kut piercing die ik nu heb... Ik stel dat echt al heel lang uit. -O-
Is het geen christina?
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  zondag 6 april 2014 @ 16:14:01 #35
53151 T42
Pinball Wizard
pi_138574113
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 14:21 schreef Take2 het volgende:

[..]

Weet ik, ik heb ook een andere plug, die doet het supergoed. Maar met deze had ik een hele middag in de zon gelegen en toen deed hij nog niks :N
zon is dan wel weer slecht voor kunstof. kijk maar eens als je een plasticbak ofzo een tijdje buiten laat staan die verkleuren.
pi_138579194
quote:
2s.gif Op zondag 6 april 2014 15:17 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Is het geen christina?
Nee die zit veel hoger. Ik heb ook altijd gedacht dat dat gewoon mijn kapje was maar dat was het blijkbaar niet.
  maandag 7 april 2014 @ 11:13:05 #37
424777 MrsGreen
Idealistisch
pi_138604050
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 10:01 schreef rookworst4 het volgende:
Gisteren heb ik een horizontale tongpiercing laten zetten ook wel de snake eyes. Eens maar nooit meer, t zetten doet enorm zeer. Maar t resultaat mag er zijn :D

[ afbeelding ]
Wow, dat is wel vet zeg.

Hoe is dat met het eten enzo? Geen last van als je je tong moet buigen enzo?
  maandag 7 april 2014 @ 18:42:52 #38
53151 T42
Pinball Wizard
pi_138620214
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 11:13 schreef MrsGreen het volgende:

[..]

Wow, dat is wel vet zeg.

Hoe is dat met het eten enzo? Geen last van als je je tong moet buigen enzo?
ze heeft er al spijt van ;) en gister was hij er al uit.
pi_138621399
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 18:41 schreef kruidkoekje het volgende:

[..]

Nee die zit veel hoger. Ik heb ook altijd gedacht dat dat gewoon mijn kapje was maar dat was het blijkbaar niet.
Kan je het painten, ik snap het niet. :')
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_138621655
Zo
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 18:42 schreef T42 het volgende:

[..]

ze heeft er al spijt van ;) en gister was hij er al uit.
Zo snel?! Dat is wel zonde van het geld en de pijn ;(
pi_138623477
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 11:13 schreef MrsGreen het volgende:

[..]

Wow, dat is wel vet zeg.

Hoe is dat met het eten enzo? Geen last van als je je tong moet buigen enzo?
Eten is een drama want je bijt vaak op de balletjes. Je kan je tong niet echt buigen waardoor er eten blijft plakken in onderkaak.
Ook kun je hier niet echt mee zoenen hahaha ik had voor mn gevoel een soort van houten plank in mijn mond... pijn opzich viel reuze mee vergeleken het zetten wat wel echt supper pijnlijk was, een zwelling heb ik ook niet gehad. Alleen met eten, drinken en praten irriteerde ik me echt dood.... gisteravond dacht ik ik haal m eruit iets laterheb ik hem weer terug gedaan en vanmorgen bleek dat ik m in mijn slaap heb uiuitgedaan. ..
pi_138628254
quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2014 19:49 schreef rookworst4 het volgende:

[..]

Eten is een drama want je bijt vaak op de balletjes. Je kan je tong niet echt buigen waardoor er eten blijft plakken in onderkaak.
Ook kun je hier niet echt mee zoenen hahaha ik had voor mn gevoel een soort van houten plank in mijn mond... pijn opzich viel reuze mee vergeleken het zetten wat wel echt supper pijnlijk was, een zwelling heb ik ook niet gehad. Alleen met eten, drinken en praten irriteerde ik me echt dood.... gisteravond dacht ik ik haal m eruit iets laterheb ik hem weer terug gedaan en vanmorgen bleek dat ik m in mijn slaap heb uiuitgedaan. ..
Klinkt op de "houten plank" na precies als... het genezen van en wennen aan een normale tongpiercing.
Je raekt an de dinge geweun.
pi_138629126
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 21:15 schreef Messina het volgende:

[..]

Klinkt op de "houten plank" na precies als... het genezen van en wennen aan een normale tongpiercing.
Van de normale tongpiercing vond ik t genees proces vrij weinig voor stellen. T irritante wat nu was was dat je tong niet meer flexibel is en daaraan irriteerde ik me echt dood t voelde of mn tong heel de dag onder spanning staat...
Had de gehele dag t gevoel of er een plank in mn mond zat. mn tanden op elkaar zetten was ook niet meer mogelijk omdat t staafje wat door mn tong heenzat op mn tanden ruste. En een korter staafje met de tijd is ook niet mogelijk aangezien er al een zo kort mogelijk staafje inzat.
In iedergeval weer wat geleerd ik ga nooit meer denken t valt wel mee met wat je leest over een piercing ;)

Gisteravond twijfelde ik nog en nu ik hem dus in mn slaap heb uitgedaan en een dagje weer met een flexibele tong rond loop die voor je gevoel weer ontspannen in je mond zit ben ik blij dat hij uit is.

Nu maar eens bedenken wat mn volgende piercing word :)

[ Bericht 33% gewijzigd door rookworst4 op 07-04-2014 21:45:32 ]
  dinsdag 8 april 2014 @ 10:18:38 #44
424777 MrsGreen
Idealistisch
pi_138641844
quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2014 19:49 schreef rookworst4 het volgende:

[..]

Eten is een drama want je bijt vaak op de balletjes. Je kan je tong niet echt buigen waardoor er eten blijft plakken in onderkaak.
Ook kun je hier niet echt mee zoenen hahaha ik had voor mn gevoel een soort van houten plank in mijn mond... pijn opzich viel reuze mee vergeleken het zetten wat wel echt supper pijnlijk was, een zwelling heb ik ook niet gehad. Alleen met eten, drinken en praten irriteerde ik me echt dood.... gisteravond dacht ik ik haal m eruit iets laterheb ik hem weer terug gedaan en vanmorgen bleek dat ik m in mijn slaap heb uiuitgedaan. ..
Nou, dan laat ik het maar bij mijn gewone tongpiercing. :D
pi_138660867
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 10:18 schreef MrsGreen het volgende:

[..]

Nou, dan laat ik het maar bij mijn gewone tongpiercing. :D
hahaha ja is echt geen aanrader:p
pi_138726701
quote:
2s.gif Op maandag 7 april 2014 19:08 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Kan je het painten, ik snap het niet. :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Intieme foto in de spoiler.. Zo zit hij bij mij dus ook maar dan bleek het kapje net wat lager te zitten.. Dus eigenlijk gewoon door je lip heen dan die er overheen hangt ofzo ?!
pi_138727814
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 14:26 schreef kruidkoekje het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Intieme foto in de spoiler.. Zo zit hij bij mij dus ook maar dan bleek het kapje net wat lager te zitten.. Dus eigenlijk gewoon door je lip heen dan die er overheen hangt ofzo ?!
Deze lijkt gewoon goed te zitten.
Je raekt an de dinge geweun.
pi_138733164
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 14:26 schreef kruidkoekje het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Intieme foto in de spoiler.. Zo zit hij bij mij dus ook maar dan bleek het kapje net wat lager te zitten.. Dus eigenlijk gewoon door je lip heen dan die er overheen hangt ofzo ?!
Uh, zo zit hij bij mij ook, is niks verkeerds aan.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_138746991
Toch zeiden ze dat het niet mijn kapje was heel vreemd haha
  dinsdag 15 april 2014 @ 19:49:44 #50
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_138917669
*O* Nu in beide oorlellen 5mm *O*
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  vrijdag 18 april 2014 @ 14:59:06 #51
424777 MrsGreen
Idealistisch
pi_139012399
Ik ga dit weekend mijn septumgaatje voor het eerst oprekken.
  zondag 20 april 2014 @ 20:01:30 #52
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_139085130
En voor wie het nog boeiend vindt, Crazy Factory heeft momenteel weer hun jaarlijkse paaseierenzoektocht op hun site en wie wil er nou niet een beetje korting :D
  zondag 20 april 2014 @ 21:30:28 #53
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_139101815
Niets mis met CF... Ik draag al jaren de neuspiercings in mijn oren zijn 1,25 en na al het douchen etc nog altijd goud. Tevens heb ik een periode gehad dat ik de gouden tunnels van AOP niet in kon omdat ik letterlijk gek werd van de jeuk. Dit bleek te kloppen en ze hebben nu inmiddels dat gouden assortiment vervangen voor nieuwe, in die periode heb ik die van CF gedragen en nergens last van gehad :D

Vind t alleen zo kut dat verzenden zo traag gaat bij CF
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
  dinsdag 22 april 2014 @ 00:33:40 #55
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_139134928
Behalve dan dat ze veel hogere nikkelpercentages hanteren dan Europese en Amerikaanse shops. Plus dat het goedkope bagger is waarbij de gekleurde coating binnen de kortste keren loslaat, de balletjes niet voldoende en soms gewoonweg lam schroefdraad hebben.
pi_139136093
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 00:33 schreef GimmeGore het volgende:
Plus dat het goedkope bagger is waarbij de gekleurde coating binnen de kortste keren loslaat, de balletjes niet voldoende en soms gewoonweg lam schroefdraad hebben.
Ik herken dit totaal niet. ;)
Je raekt an de dinge geweun.
pi_139166330
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 00:33 schreef GimmeGore het volgende:
Behalve dan dat ze veel hogere nikkelpercentages hanteren dan Europese en Amerikaanse shops. Plus dat het goedkope bagger is waarbij de gekleurde coating binnen de kortste keren loslaat, de balletjes niet voldoende en soms gewoonweg lam schroefdraad hebben.
Dan heb je misschien net een mis productje gehad..
Ik heb dus deze http://www.crazy-factory.com/product_info.php?products_id=1866

een aantal ervan heb ik al 1,5 jaar in, ze gaan nooit uit tenzij ik mijn oren ff grondig schoonmaak, zijn nog altijd goudkleurig en steentje glimt nog.

Hier nog met 8 mm(nu 10) en tevens de reden waarom ik dus neuspiercings draag:

Ik droeg voorheen oorbellen met slotjes, mijn oren waren non stop overstuur, wat een hel als je meer dan 2 oorbellen hebt!

Overigens zoek ik nog iets voor mijn andere oor, die is exact hetzelfde alleen - tragus.. zat zelf te denken aan 2x forward helix (2 kleine gouden staafjes) alleen ben ik bang dat ik non stop met mijn haar blijf hangen..

Iemand nog suggesties?
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
  maandag 28 april 2014 @ 12:51:39 #58
424777 MrsGreen
Idealistisch
pi_139337638
Zo mijn septumgaatje heeft nu een grotere maat. Het stretchen viel reuze mee. Had meer weerstand verwacht.
  maandag 28 april 2014 @ 12:52:51 #59
424777 MrsGreen
Idealistisch
pi_139337669
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 april 2014 23:06 schreef UnicornFarts het volgende:

Iemand nog suggesties?
Prachtig tunneltje, mooi sierraad O+

Een industrial niks voor jou?
pi_139344960
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 12:52 schreef MrsGreen het volgende:

[..]

Prachtig tunneltje, mooi sierraad O+

Een industrial niks voor jou?
Nee, vind ik bij mezelf niet mooi.. heb al een helix gehad, stond ook niet zo mooi :')
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
  maandag 28 april 2014 @ 16:41:48 #61
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_139345093
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 16:37 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Nee, vind ik bij mezelf niet mooi.. heb al een helix gehad, stond ook niet zo mooi :')
En iets als een rook?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  maandag 28 april 2014 @ 17:05:38 #62
424777 MrsGreen
Idealistisch
pi_139345772
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 16:37 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Nee, vind ik bij mezelf niet mooi.. heb al een helix gehad, stond ook niet zo mooi :')
Nooit aan een vertical industrial gedacht? Daar zijn vele variaties van.





[

Dat gaatje is trouwens wel prachtig gestretched als ik het zo zie. Mooie dikke lellen heb je nog. Lijkt alleen weinig ruimte meer bij het tweede gaatje. Hoe ver wil je nog oprekken?
pi_139353502
Ik heb nu 10mm, zit er idd dicht op maar stoort niet :)

Hier 10mm


Zowel mijn 8 als 10 staan op AOP :D

Rook vind ik wel gaaf, conch ook trouwens maar ben bang dat ik dan last heb met oordopjes.

Ik denk dat ik toch voor de double forward helix ga :Y
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
pi_139354805
Ik heb met mijn conch (met ring) geen last van oordopjes, in-ears en gewone.

Waarom heeft elke nieuwe piercing bij mij de neiging om moeilijk te doen? Ik baal dat ik hem niet met een staafje heb gezet, want nu kom ik er telkens tegenaan...
Weet iemand trouwens wat wijsheid is, vanaf wanneer kan ik een ander sieraad (steriel) in mijn conch doen?
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_139363653
Zelfde hier: conch komt niet eens in de buurt van oordopjes (of bril), dus geen last van (met staafje of ring). Moet wel een keer een korter staafje in mijn tragus gaan doen, die wil soms nog wel vervelend doen na een dag oordopjes.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  dinsdag 29 april 2014 @ 07:33:05 #66
92409 Twinky
Little star.
pi_139364549
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 02:06 schreef Chicolate het volgende:
Zelfde hier: conch komt niet eens in de buurt van oordopjes (of bril), dus geen last van (met staafje of ring). Moet wel een keer een korter staafje in mijn tragus gaan doen, die wil soms nog wel vervelend doen na een dag oordopjes.
ik slaap met oordopjes, en heb in mijn tragus gewoon een plat achterkanten gedaan. Nu nooit meer ergens last van!
pi_139365007
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 april 2014 07:33 schreef Twinky het volgende:

[..]

ik slaap met oordopjes, en heb in mijn tragus gewoon een plat achterkanten gedaan. Nu nooit meer ergens last van!
Ja ik heb het staafje er nog in van toen hij gezet werd. Hij steekt of een heel stuk uit aan de buitenkant, of aan de binnenkant :+. Maar zelfs dat is geen probleem, kan gewoon muziek luisteren met het staafje 'naar binnen'.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  dinsdag 29 april 2014 @ 08:37:36 #68
92409 Twinky
Little star.
pi_139365042
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 08:32 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ja ik heb het staafje er nog in van toen hij gezet werd. Hij steekt of een heel stuk uit aan de buitenkant, of aan de binnenkant :+. Maar zelfs dat is geen probleem, kan gewoon muziek luisteren met het staafje 'naar binnen'.
o wauw. Bij mij moet hij echt helemaal naar buiten!
  zondag 11 mei 2014 @ 14:48:41 #69
424777 MrsGreen
Idealistisch
pi_139826131
Gisteren mijn oorlelletjes naar 20 mm opgerekt. Groter ga ik niet want dan vind ik dat mijn oor teveel gaat vervormen en dat vind ik niet mooi.

Heb nog wel stretchplannetjes bij andere piercings :)
pi_139839237
Ik heb een vraag over een neuspiercing. Heb ´m nu een jaar en heb al maanden een heel dun staafje erin, met zo'n klein bolletje aan de binnenkant. Nu wilde ik die vervangen door een ringetje. Maar nu is dat ringetje dusdanig veel dikker dat ik 'm er met geen mogelijkheid door het gaatje krijg. Het duwen en draaien gaat erg lastig. Het gaatje is mooi klein, maar het lijkt dus echt te klein voor het ringetje (wat overigens dezelfde dikte heeft als het "startknopje") Nu dus maar ene heel dun ringetje erin gedaan maar dat staat me erg lelijk helaas.
Heeft iemand hier een gouden tip, of moet ik langs de piercer?
pi_139841017
je hebt n recht gaatje in je neusvleugel waar je n gebogen ringetje door wilt duwen, vandaar dat het zo moeilijk gaat.

Ik heb dat ook, maar als ik goed doorduw lukt het wel, daarna even alles goed schoonmaken en dan heb je als t goed is nergens last van
pi_139842897
Ja dat dacht ik eerst ook, maar ik heb tot bloedens toe geduwd, en het wilde echt niet helaas. Toen durfde ik niet meer :D
  maandag 12 mei 2014 @ 11:18:27 #73
424777 MrsGreen
Idealistisch
pi_139860447
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 21:27 schreef Roomsnoes het volgende:
Ja dat dacht ik eerst ook, maar ik heb tot bloedens toe geduwd, en het wilde echt niet helaas. Toen durfde ik niet meer :D
Of een dunner ringetje kopen dat niet lelijk is of het gaatje een klein beetje stretchen lijkt me. :)
pi_139863701
een bcr een beetje verbuigen kan ook helpen.
pi_139870632
Ik heb wel een simpel dunner ringetje in nu, maar het staat wat lullig. Dat is zo'n buig-maar-open-ringetje en die worden dus mooi niet meer rond :') Ik heb liever een wat robuuster ringetje.
Maar ben langs de piercer geweest, en die zeiden dat ze morgen wel even met een stretcher het gaatje wat groter konden maken. Geen idee of je zoiets zelf ook makkelijk kan doen..?
  maandag 12 mei 2014 @ 16:51:21 #76
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_139871133
Met een insertion pin wel, maar die ik weet niet of het het waard is om die aan te schaffen als je met behulp van je piercer zo ook het kan oplossen.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 10:43:28 #77
424777 MrsGreen
Idealistisch
pi_139897695
Een beetje een klantvriendelijke piercer doet het gratis.
pi_139917759
Valt net mijn VCH balletje (onderste) eruit. Nogal een gedoe om met een spiegel tussen je benen zoiets terug te draaien. :@
Je raekt an de dinge geweun.
pi_139924199
Dat lukt toch ook wel zonder spiegel? Balletje met schroefdraad goed tussen duim en wijsvinger vasthouden, opening naar boven, en zo op t staafje, gebruik ik nooit n spiegel voor hoor :o
pi_139933346
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 21:57 schreef Memento-Mori het volgende:
Dat lukt toch ook wel zonder spiegel? Balletje met schroefdraad goed tussen duim en wijsvinger vasthouden, opening naar boven, en zo op t staafje, gebruik ik nooit n spiegel voor hoor :o
Ik vond het echt lastig. Spiegel deed inderdaad meer slecht dan goed :P
Je raekt an de dinge geweun.
pi_140050483
oh mijn fucking god, ik liep van binnen naar buiten en knalde met m'n boob tegen het ijzeren deel van de deur die in het slot van de muur gaat zegmaar ( klinkt dit logisch? :') ) en mn tepel scheurde een beetje uit

ik zakte in de grond van de pijn en ik bloedde zelfs door m'n tshirt heen :'(
  zondag 18 mei 2014 @ 19:52:27 #82
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_140100421
Ik zoek eigenlijk een dubbele twisted barbell/ spiraal, maar dan in goud. Liefst niet al te cheapass. Vind hem vooralsnog moeilijk te vinden (enkele twisted barbell wel). Zit er nl. over te denken al mijn sieraadjes (die nu zwart zijn) te veranderen naar goud.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  zondag 18 mei 2014 @ 20:04:11 #83
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_140100928
Je kan, als je het niet kan vinden, bij Paradigm Bodyart ook je titanium sieraad laten anodiseren. Dan heb je misschien geen echt goud, maar wel goudkleur.

quote:
Naast dat je hier door een awesome kleur kunt geven aan je sieraden, maakt het oppervlak van de sieraden gladder, duurzamer en beter biocompatible!
Aldus hun Facebook
  zondag 18 mei 2014 @ 20:10:20 #84
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_140101262
Kost dat?
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  zondag 18 mei 2014 @ 20:24:02 #85
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_140101953
Vraag voor de mensen met opgerekte oren: hoe ging bij jullie de stap naar 8mm? Ik zit nu op 6mm, elke keer netjes 1mm per keer gestretcht en minimaal een maand gewacht, en vind de stap van 2mm ineens zo groot

Ik weet dat er sieraden op 7mm te krijgen zijn dus zit er nu aan te denken deze te bestellen, maar ben opzoek naar ervaringen van anderen :)
  zondag 18 mei 2014 @ 20:51:41 #86
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_140103488
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 20:24 schreef sproetjes het volgende:
Vraag voor de mensen met opgerekte oren: hoe ging bij jullie de stap naar 8mm? Ik zit nu op 6mm, elke keer netjes 1mm per keer gestretcht en minimaal een maand gewacht, en vind de stap van 2mm ineens zo groot

Ik weet dat er sieraden op 7mm te krijgen zijn dus zit er nu aan te denken deze te bestellen, maar ben opzoek naar ervaringen van anderen :)
Ik had moeite met de stap van 3 naar 4mm, toen een (tamelijk lelijk) plugje van 3,5mm als overbrugging gekocht en die stap ging wel. Kortom: ik zou lekker for the time being een 7mm sieraadje kopen. 2mm zou ik zelf ook een vrij grote stap vinden.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_140104065
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 20:24 schreef sproetjes het volgende:
Vraag voor de mensen met opgerekte oren: hoe ging bij jullie de stap naar 8mm? Ik zit nu op 6mm, elke keer netjes 1mm per keer gestretcht en minimaal een maand gewacht, en vind de stap van 2mm ineens zo groot

Ik weet dat er sieraden op 7mm te krijgen zijn dus zit er nu aan te denken deze te bestellen, maar ben opzoek naar ervaringen van anderen :)
Hoe stretch je? Met een taper?

2mm is opzich een grote stap en beter is het om te tapen (plakband) wat je om je sieraad draait en heel langzaam te upsizen maar als je oorlel voldoende genezen is moet het geen probleem zijn. Waar lukt het niet? Doet het pijn tijdens het stretchen of krijg je je sieraad niet in? Het mag branderig aanvoelen maar niet pijnlijk.
Land of the free. Home of the brave.
  zondag 18 mei 2014 @ 21:19:11 #88
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_140105232
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 21:01 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Hoe stretch je? Met een taper?

2mm is opzich een grote stap en beter is het om te tapen (plakband) wat je om je sieraad draait en heel langzaam te upsizen maar als je oorlel voldoende genezen is moet het geen probleem zijn. Waar lukt het niet? Doet het pijn tijdens het stretchen of krijg je je sieraad niet in? Het mag branderig aanvoelen maar niet pijnlijk.
Oh ik ben nog niet begonnen :) ik wil eerst goed voorbereid zijn. Ik stretch indd met een taper en dan een sieraad erin
pi_140107871
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 20:04 schreef GimmeGore het volgende:
Je kan, als je het niet kan vinden, bij Paradigm Bodyart ook je titanium sieraad laten anodiseren. Dan heb je misschien geen echt goud, maar wel goudkleur.

[..]

Aldus hun Facebook
Kan voor zover ik weet ook bij Piercing Studio Utrecht (tenminste, hij postte recent over de aankoop van een anodizer). Weet ook niet wat het daar kost :P.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  zondag 18 mei 2014 @ 23:09:46 #90
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_140113232
quote:
1s.gif Op zondag 18 mei 2014 21:19 schreef sproetjes het volgende:

[..]

[quote]0s.gif Op zondag 18 mei 2014 21:01 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Hoe stretch je? Met een taper?

2mm is opzich een grote stap en beter is het om te tapen (plakband) wat je om je sieraad draait en heel langzaam te upsizen maar als je oorlel voldoende genezen is moet het geen probleem zijn. Waar lukt het niet? Doet het pijn tijdens het stretchen of krijg je je sieraad niet in? Het mag branderig aanvoelen maar niet pijnlijk.
Oh ik ben nog niet begonnen :) ik wil eerst goed voorbereid zijn. Ik stretch indd met een taper en dan een sieraad erin
[/quote]

Eeehm niet met plakband dus... PFTE tape, ook wel bekend als loodgieters tape of bondage tape, hier deze soorten plakken namelijk aan zichzelf en er zit dus geen giftige lijmstoffen op.

Er zijn wel (lelijke) sieraden te krijgen in tussenmaatjes, ik heb bijvoorbeeld mijn innerchonch gestretcht met een 5,5mm en 6mm stretchplugjes. Alloverpiercings heeft ook glazen plugjes in alle maten, elke milimeter dus, dat stretcht ook wel fijn en die zijn niet zo lelijk als stretchbullets :P
pi_140113874
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 23:09 schreef GimmeGore het volgende:
Eeehm niet met plakband dus... PFTE tape, ook wel bekend als loodgieters tape of bondage tape, hier deze soorten plakken namelijk aan zichzelf en er zit dus geen giftige lijmstoffen op.
Lijkt me vanzelfsprekend.
Land of the free. Home of the brave.
  zondag 18 mei 2014 @ 23:30:37 #92
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_140114592
Niet als je nog nooit van de tape methode hebt gehoord. Ik heb op andere fora gelezen dat mensen van dat electriciens tape (ik weet niet hoe dat heet, die je in allerlei kleuren hebt) of schilderstape gebruiken, want het is tape is tape
  zondag 18 mei 2014 @ 23:44:57 #93
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_140115357
Waarom zou je in hemelsnaam met tape stretchen? Je hebt voor zeer weinig geld chirurgisch stalen plugjes bij een shopje als Crazyfactory waarmee je je oor niet verneukt.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  maandag 19 mei 2014 @ 00:22:23 #94
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_140116880
Omdat het veel langzamer en geleidelijker is dan het doordouwen van een taper.
Met tape kan er juist veel minder misgaan dan met een taper.
  dinsdag 20 mei 2014 @ 13:07:15 #95
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_140165389
Heb toch maar een taper en tunnels in 7mm besteld, durf de stap van 2mm niet aan. Liever dan wat geld besteden aan een tussen maat en dat mijn oren weer net zo snel helen als normaal.
Dan kan ik daarna makkelijker door naar mijn eind maat van 8mm :D (en opzoek naar fancy plugs in die maat voor mn bruiloft)
  dinsdag 20 mei 2014 @ 15:06:44 #96
424777 MrsGreen
Idealistisch
pi_140168949
Goed zo, beter wat meer betalen dan verneukte oorlellen.

Ben benieuwd of 8 je eindmaat blijft :P
pi_140169176
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 23:30 schreef GimmeGore het volgende:
Niet als je nog nooit van de tape methode hebt gehoord. Ik heb op andere fora gelezen dat mensen van dat electriciens tape (ik weet niet hoe dat heet, die je in allerlei kleuren hebt) of schilderstape gebruiken, want het is tape is tape
Ja oke, dat is inderdaad dom. Mensen moeten ook zelf een beetje researchen waar ze mee bezig zijn.

quote:
1s.gif Op zondag 18 mei 2014 23:44 schreef SEMTEX het volgende:
Waarom zou je in hemelsnaam met tape stretchen? Je hebt voor zeer weinig geld chirurgisch stalen plugjes bij een shopje als Crazyfactory waarmee je je oor niet verneukt.
Bij grote maten veel veiliger.
Land of the free. Home of the brave.
  dinsdag 20 mei 2014 @ 15:40:09 #98
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_140169855
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 15:06 schreef MrsGreen het volgende:
Goed zo, beter wat meer betalen dan verneukte oorlellen.

Ben benieuwd of 8 je eindmaat blijft :P
Ik moet wel ivm werk ;) mag niet teveel opvallen
  zondag 25 mei 2014 @ 10:02:03 #99
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_140337519
Afgelopen vrijdagavond met de trein naar Amsterdam (overstap op dat punt), dus toen heb ik meteen gebruik gemaakt van die overstap en ben met mijn vouwfietsje naar Classic ink & mods gereden (was nog best een onderneming, aangezien het Damrak niet bereikbaar was voor fietsers). Ik heb een historie met Classic ink & mods / Dare 2 wear (1 conch en industrial door ze gezet), dus ga altijd graag terug voor meer.

Ik heb een anti-tragus laten zetten in mijn meest maagdelijke oor:

Dat oor is altijd zo maagdelijk gebleven omdat ik dacht dat ik toch altijd 1 oor moest overhouden om op te slapen, maar ik slaap tegenwoordig zonder problemen op het meest gepiercte oor.

De anti-tragus is gezet door Joan en dat deed ze goed en rustig. Het sieraadje is wat ruimer dan normaal gezet zodat een eventuele zwelling de ruimte krijgt. Ik bedacht me achteraf dat dat bij mijn daith niet gedaan is en die gigantisch vaak ontstoken is geweest. Prijs was 50 euro, en daar kreeg ik ook nog een zakje zeezout voor mee :P
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  maandag 26 mei 2014 @ 00:36:42 #100
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_140370784
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 15:14 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Ja oke, dat is inderdaad dom. Mensen moeten ook zelf een beetje researchen waar ze mee bezig zijn.

[..]

Bij grote maten veel veiliger.
En daarom heb ik sinds gisteren een rol bondage tape in huis. Ik ga toch maar weer verder.
Moet ik alleen wel even een schuifmaat gaan kopen binnenkort.
pi_140371118
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 00:36 schreef GimmeGore het volgende:

[..]

En daarom heb ik sinds gisteren een rol bondage tape in huis. Ik ga toch maar weer verder.
Moet ik alleen wel even een schuifmaat gaan kopen binnenkort.
Nice :) Tot hoever wil je gaan? Je zit nu op 22mm toch?
Land of the free. Home of the brave.
  maandag 26 mei 2014 @ 10:26:48 #102
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_140377586
Ik weet het nog niet, ik heb al jaren geleden ontdekt dat mm's niet zo veel zeggen. Ik ken mensen bij wie 22mm er gigantisch uit ziet en ik vind het bij mezelf nog steeds wel meevallen.
En misschien laat ik het mes er ook wel gewoon inzetten. Ik heb zo slecht gestretcht toen ik begon met stretchen dat ik best wel het een en ander verneukt heb.

Moraal van dit verhaal kinders: niet elke piercer heeft verstand van stretchen. Waar ik heen ging, want ik dacht dat ik het juiste deed door naar een piercer te gaan voor informatie, werd mij verteld dat het heel normaal is dat stretchen pijn doet en dat 3mm in 2 weken perfect acceptabel is.
pi_140422023
Ik vind een helix piercing echt al heel lang mooi maar heb nog steeds de stap niet gezet omdat je vroeger zoveel hoorde over "bloemkooloren".

Komt dat nou echt zo vaak voor als je hem door een goede piercer laat zetten?

En de genezingstijd voor deze piercing is best lang maar hoelang heb je er echt last van dat je er niet op kunt slapen?

bedankt alvast :s)
  dinsdag 27 mei 2014 @ 13:03:18 #104
62419 CherryLips
chocoholic
pi_140423045
Ik heb mijn helix destijds enorm mishandeld en oké, hij heelde destijds ook niet echt lekker, maar op een raar bultje aan de achterkant na heb ik er niets mee gehad :P En dat bultje ging ook snel weer weg. Ik kon er al wel vrij snel op slapen.
Tap tap tap
pi_140425451
en vrij snel is dan een paar dagen ofzo?
  dinsdag 27 mei 2014 @ 14:31:41 #106
62419 CherryLips
chocoholic
pi_140426586
Nee, wel een paar weken.
Tap tap tap
pi_140426879
Als je 'm laat piercen is de kans op een bloemkooloor minimaal. Ik heb toen gekozen voor schieten want ik was 15 ofzo. :@ Helemaal geen last van de piercing zelf gehad, wel van het sierraad. Het staafje was wat scherp en dat heeft voor een wondje gezorgd achter mijn oor, wat een beetje is gaan ontsteken. Maar de piercing zelf was een weekje wat vervelend en daarna prima op kunnen slapen ook. :)

Hij is er nu uit en je ziet er bijna niks meer van, alleen een klein litteken. Geen vage bulten in ieder geval. ;)
Your opinion of me is none of my business.
  dinsdag 27 mei 2014 @ 14:39:13 #108
62419 CherryLips
chocoholic
pi_140426909
Die van mij was net op de rand van dat kraakbeen geschoten. Au.
Tap tap tap
pi_140429058
Ja hoi :W

Zitten er hier Fok!kers met een MD in hun vingers? :+

Ik heb wat ervaringen opgezocht op internet, zowel positief als negatief, maar ben toch wel nieuwsgierig naar wat ervaringen van ''dichterbij'', lees; van jullie.

MD in m'n pols doet het al jaren prima O+ Nu wil ik er misschien eentje in m'n wijsvinger, op de plek waar normaliter een ring zit zeg maar. Iemand ervaring hiermee? Of van vrienden/kennissen?
pi_140435151
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 14:31 schreef CherryLips het volgende:
Nee, wel een paar weken.
hmm, ben toch wel gehecht aan mijn slaap :')

edit:mocht ik het doen ga ik hem sowieso laten piercen natuurlijk.

is t eiglk een pijnlijke plek(in vergelijking met n neuspiercing?)
pi_140435559
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 17:59 schreef Take2 het volgende:

[..]

hmm, ben toch wel gehecht aan mijn slaap :')

edit:mocht ik het doen ga ik hem sowieso laten piercen natuurlijk.

is t eiglk een pijnlijke plek(in vergelijking met n neuspiercing?)
Ik kon er na een week al weer goed op slapen.
Schieten mag volgens mij ook niet meer.
De pijn vond ik zelf heel erg meevallen, na de tijd is het wel erg gevoelig natuurlijk en moet je oppassen met je haar borstelen :X
  dinsdag 27 mei 2014 @ 18:13:24 #112
171890 Chicolate
Chemicals
pi_140435609
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 17:59 schreef Take2 het volgende:

[..]

hmm, ben toch wel gehecht aan mijn slaap :')

edit:mocht ik het doen ga ik hem sowieso laten piercen natuurlijk.

is t eiglk een pijnlijke plek(in vergelijking met n neuspiercing?)
Ik heb mezelf aangewend dat ik mijn oor in een soort 'kommetje' leg tussen mijn kussen en arm (slaap tegenwoordig op mn arm), dan kan je direct al op die kant slapen. Aangezien het ringetje in mn conch soms vervelend doet en ik wel graag op die kant lig.

Over een week of 2 naar de piercer voor een industrial :D en misschien daith.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  dinsdag 27 mei 2014 @ 19:10:38 #113
62419 CherryLips
chocoholic
pi_140437552
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 18:11 schreef Louboutin het volgende:

[..]

Ik kon er na een week al weer goed op slapen.
Schieten mag volgens mij ook niet meer.
De pijn vond ik zelf heel erg meevallen, na de tijd is het wel erg gevoelig natuurlijk en moet je oppassen met je haar borstelen :X
Als je naar de kapper moet, zou ik dat ook even voor het piercen doen :')
Tap tap tap
pi_140437957
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 19:10 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Als je naar de kapper moet, zou ik dat ook even voor het piercen doen :')
haha heb voorlopig geen plannen ;)
  maandag 2 juni 2014 @ 09:43:32 #115
424777 MrsGreen
Idealistisch
pi_140622770
Sinds dit weekend een piercing rijker. Zoeen:



Ook het gaatje van mijn septum heeft een extra stretch gekregen. zit nu op 2,5 mm
pi_140892315
Zit met mijn andere oor nu ook op 4mm, dus gelijk leuke tunneltjes bestelt waaronder een driehoek van siliconen.

Nu vroeg ik mij af of het slecht is om deze langere tijd te dragen omdat hij niet rond is zoals je stretch?
  woensdag 11 juni 2014 @ 14:29:30 #117
59269 Drakire
May Lyssa aid you
pi_140954195
Iemand ervaring met tepelpiercings? Ik heb een vrij hoge pijngrens maar vind naalden toch wel een beetje naar. Is het een korte pijn, alleen als de naald erin gaat en de piercing wordt gezet of blijf je het nog een hele tijd voelen?
pi_140955693
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 18:13 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ik heb mezelf aangewend dat ik mijn oor in een soort 'kommetje' leg tussen mijn kussen en arm (slaap tegenwoordig op mn arm), dan kan je direct al op die kant slapen. Aangezien het ringetje in mn conch soms vervelend doet en ik wel graag op die kant lig.

Over een week of 2 naar de piercer voor een industrial :D en misschien daith.
Ik doe dat ook!

O ja, kun je dat water voor de zoutoplossing gewoon in de waterkoker koken?
Worry is a misuse of imagination
  woensdag 11 juni 2014 @ 22:32:52 #119
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_140971791
Net van 6 naar 7mm gestretcht.... Ik voelde niet eens weerstand, gleden er zo doorheen! Mijn oren accepteren 1mm per keer gelukkig echt heel goed! Nu lopen kloojen met teflon tape haha wat een gepruts! Ik ga snel dingen op 8mm bestellen zodat ik over een aantal weken meteen doorkan naar mijn eind maat.

Trouwens nogmaals jullie mening. Ik lees op meerdere plaatsen dat je, als je geen weerstand voelt, je ook na 2-3 weken verder kan gaan (weer 1mm dus) ipv 4-5 weken te wachten... Wat vinden jullie hiervan?
pi_140972197
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 14:29 schreef Drakire het volgende:
Iemand ervaring met tepelpiercings? Ik heb een vrij hoge pijngrens maar vind naalden toch wel een beetje naar. Is het een korte pijn, alleen als de naald erin gaat en de piercing wordt gezet of blijf je het nog een hele tijd voelen?
Elke keer dat je tepels hard worden steekt het, zei mijn vriend. Verder vond hij het heel erg meevallen, maar daar zijn de meningen over verdeeld.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  donderdag 12 juni 2014 @ 00:02:16 #121
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_140976419
quote:
2s.gif Op woensdag 11 juni 2014 22:39 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Elke keer dat je tepels hard worden steekt het, zei mijn vriend. Verder vond hij het heel erg meevallen, maar daar zijn de meningen over verdeeld.
Nergens last van :@
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  donderdag 12 juni 2014 @ 00:03:32 #122
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_140976479
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 22:32 schreef sproetjes het volgende:
Net van 6 naar 7mm gestretcht.... Ik voelde niet eens weerstand, gleden er zo doorheen! Mijn oren accepteren 1mm per keer gelukkig echt heel goed! Nu lopen kloojen met teflon tape haha wat een gepruts! Ik ga snel dingen op 8mm bestellen zodat ik over een aantal weken meteen doorkan naar mijn eind maat.

Trouwens nogmaals jullie mening. Ik lees op meerdere plaatsen dat je, als je geen weerstand voelt, je ook na 2-3 weken verder kan gaan (weer 1mm dus) ipv 4-5 weken te wachten... Wat vinden jullie hiervan?
Je oor geeft het vanzelf wel aan inderdaad :) Ik hang nu even op 7 + 4mm boven elkaar. Heb er daarom maar een 5 + 3mm double flare ingestopt die ik nog had leggen en dat staat best tof :)
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_141029567
Industrial laten prikken door Tom, hij is mooi O+. Nu nog met twee losse staafjes (vanwege genezing), wel met 1 naald gezet. Zo. Dat onderste gaatje deed wel even flink pijn dus stilzitten was een uitdaging :+. Wel fijn, er is helemaal rekening gehouden met mn bril, dus hij is iets hoger gezet dan we eerst van plan waren, anders zou het bolletje tegen het brillenpootje aan kunnen komen. Dag later kon ik hem al gewoon aanraken zonder pijn oid.

Oh en aanpassing voor de OP:

Magic Piercing (Utrecht) doet geen custom sieraden meer. Tom heeft de shop (deels) overgenomen en is voor zichzelf begonnen als Piercing Studio Utrecht (www.piercingutrecht.nl). En hij doet verder ook implants, suspension etc. </reclame voor mn favoriete piercer> Zelfs als de shop vol staat neemt hij alsnog gewoon rustig de tijd voor het piercen, uitleg van de nazorg etc. Absoluut geen prikfabriek.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  dinsdag 17 juni 2014 @ 00:05:15 #124
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_141184438
Ik vind die ptfe tape maar stroef gaan in mn oor :'). T is dat ik morgen moet sporten en dat mn enige zijn met schroefdraad en dus zeker blijven zitten... Daarna snel weer uit en mn "normale" in
  dinsdag 17 juni 2014 @ 14:40:22 #125
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_141200107
Ik moet zeggen dat ik bondage tape ook wel fijner vind dan PFTE tape (which reminds me, even kijken of de post al geweest is! Dan kan ik weer verder!)

Tepelpiercings, heb ze nu bijna 3 jaar, zijn nog steeds vaak geirriteerd, maar geen last als het koud is ofzo :P
pi_141200297
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 14:40 schreef GimmeGore het volgende:
Tepelpiercings, heb ze nu bijna 3 jaar, zijn nog steeds vaak geirriteerd, maar geen last als het koud is ofzo :P
Wat voor tepelpiercings heb je dan? Foto?
  dinsdag 17 juni 2014 @ 15:50:08 #127
424777 MrsGreen
Idealistisch
pi_141202565
Ik vond tepelpiercings wel pijnlijk maar het was de moeite waard
  dinsdag 17 juni 2014 @ 16:36:58 #128
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_141204230
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 14:47 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:

[..]

Wat voor tepelpiercings heb je dan? Foto?
:')
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_141205079
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 15:50 schreef MrsGreen het volgende:
Ik vond tepelpiercings wel pijnlijk maar het was de moeite waard
Tepelpiercing vond ik ronduit het pijnlijkst toen ze gezet werden. Ook het langst problemen mee gehad.
Je raekt an de dinge geweun.
pi_141210004
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 12:31 schreef Take2 het volgende:
Ik vind een helix piercing echt al heel lang mooi maar heb nog steeds de stap niet gezet omdat je vroeger zoveel hoorde over "bloemkooloren".

Komt dat nou echt zo vaak voor als je hem door een goede piercer laat zetten?

En de genezingstijd voor deze piercing is best lang maar hoelang heb je er echt last van dat je er niet op kunt slapen?

bedankt alvast :s)
Ik kon er vrij snel al op slapen en het was vrijwel pijnloos om te zetten.
Alleen nu ben ik ruim een jaar verder en heb het idee dat de piercing nog niet echt genezen is. Half jaar geleden terug naar de shop geweest en daar zeiden ze dat ik het even moet aankijken.

Ik zie het wel en anders laat ik m'n andere oor wel piercen, kijken of dat wel goed gaat.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_141210611
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 18:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Ik kon er vrij snel al op slapen en het was vrijwel pijnloos om te zetten.
Alleen nu ben ik ruim een jaar verder en heb het idee dat de piercing nog niet echt genezen is. Half jaar geleden terug naar de shop geweest en daar zeiden ze dat ik het even moet aankijken.

Ik zie het wel en anders laat ik m'n andere oor wel piercen, kijken of dat wel goed gaat.
Ik heb mijn beide helixen laten schieten bij de juwelier :')
Binnen een paar weken genezen, nooit geen rotterij aan gehad. Ook geen bultjes aan de achterkant, niks. Zelf ''gestretched'' naar piercingformaat, 1.2mm.
pi_141210815
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 19:00 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Ik heb mijn beide helixen laten schieten bij de juwelier :')
Binnen een paar weken genezen, nooit geen rotterij aan gehad. Ook geen bultjes aan de achterkant, niks. Zelf ''gestretched'' naar piercingformaat, 1.2mm.
Ik heb ze ook laten schieten, twee naast elkaar :D eentje zat net op een randje en daar heb ik wel een tijdje ruzie mee gehad, ook omdat mij was verteld dat je na zes weken wel een ander sieraad erin kon doen. Nope. Achtbanen waren het eerste jaar ook geen succes :D maar geen pus en bulten ofzo, meer dat het gevoelig bleef en dat er vocht uit bleef komen. Ik had gewoon geen geduld. En ik moest het schoonmaken met sterilon.
Tap tap tap
pi_141210890
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 19:04 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik heb ze ook laten schieten, twee naast elkaar :D eentje zat net op een randje en daar heb ik wel een tijdje ruzie mee gehad, ook omdat mij was verteld dat je na zes weken wel een ander sieraad erin kon doen. Nope. Achtbanen waren het eerste jaar ook geen succes :D maar geen pus en bulten ofzo, meer dat het gevoelig bleef en dat er vocht uit bleef komen. Ik had gewoon geen geduld. En ik moest het schoonmaken met sterilon.
:D De mijne onder elkaar.
Ja toen mocht het nog.. 2 voor ¤8,- :') Nu kosten ze minimaal ¤15,- per stuk. Dat heb ik er niet meer voor over, anders zaten mijn beide oren vol. Nu blijf ik hangen op die 2 helixen links + 1 oorgaatje en 5 gaatjes rechts.
pi_141212198
Ik wil al tien jaar eentje in m'n tragus maar ik vind het doodeng :D :') ;(
Tap tap tap
  dinsdag 17 juni 2014 @ 21:30:37 #135
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_141220513
Mooi dat het bij jullie goed is gegaan, maar kraakbeen laten schieten blijft een niet echt aan te raden actie.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_141220772
Nee maar dat wist ik toen nog niet ;) had toen volgens mij nog geeneens internet om zulke dingen op te zoeken :@
Tap tap tap
pi_141220967
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 19:00 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Ik heb mijn beide helixen laten schieten bij de juwelier :')
Binnen een paar weken genezen, nooit geen rotterij aan gehad. Ook geen bultjes aan de achterkant, niks. Zelf ''gestretched'' naar piercingformaat, 1.2mm.
Heb je zeezout of een andere "ontsmetting" gebruikt ?

Heb nu sowieso het idee dat het sieraad zelf irriteert en zelfs verschoven is :') doordat ik keihard met mijn oor tegen iemand ben aangelopen
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_141221144
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 21:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Heb je zeezout of een andere "ontsmetting" gebruikt ?

Heb nu sowieso het idee dat het sieraad zelf irriteert en zelfs verschoven is :') doordat ik keihard met mijn oor tegen iemand ben aangelopen
Sterilon :') En ook gewoon die zweerknopjes lekker draaien 2x per dag :D

Samen met mijn tante laten schieten toen, die heeft ook 2 mooi genezen helixxen er aan over gehouden. In mijn rechteroor zijn er ook 2 door het kraakbeen geschoten, ook geen last van gehad.

Mijn 2 neuspiercings dito.
pi_141221213
Mijn gepiercte conch is niks dan ellende :@ Ik draag er al 2 jaar een 1mm oorknopje in, iets anders kan ik niet verdragen want geheid dat de boel gaat ontsteken. Heel apart is dat.
  dinsdag 17 juni 2014 @ 23:43:45 #140
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_141229092
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 april 2014 23:06 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]


Hier nog met 8 mm(nu 10) en tevens de reden waarom ik dus neuspiercings draag:
[ afbeelding ]
Ik droeg voorheen oorbellen met slotjes, mijn oren waren non stop overstuur, wat een hel als je meer dan 2 oorbellen hebt!
Mag ik vragen welke maat neuspiercing je in je oren draagt, of het goed blijft zittenen of ze er makkelijk in gaan? Ik heb namelijk ook 5 gaatjes aan elke kant en de eerste opgerekt en wordt ook gestoord van die slotjes!
  woensdag 18 juni 2014 @ 13:28:33 #141
424777 MrsGreen
Idealistisch
pi_141242453
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 16:59 schreef Messina het volgende:

[..]

Tepelpiercing vond ik ronduit het pijnlijkst toen ze gezet werden. Ook het langst problemen mee gehad.
Dat viel bij mij dan wel weer mee gelukkig. Ook het stretchen was niet lastig.
  woensdag 18 juni 2014 @ 13:37:14 #142
424777 MrsGreen
Idealistisch
pi_141242754
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 19:25 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil al tien jaar eentje in m'n tragus maar ik vind het doodeng :D :') ;(
Als je pijnlijke helixen gewend bent is een tragus niet zo'n big deal is mijn ervaring.
pi_141243233
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 13:37 schreef MrsGreen het volgende:

[..]

Als je pijnlijke helixen gewend bent is een tragus niet zo'n big deal is mijn ervaring.
Het is echt het piercen zelf waar ik tegenop zie, niet de nazorg :P
Tap tap tap
pi_141243871
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 13:51 schreef Chicolate het volgende:
Industrial laten prikken door Tom, hij is mooi O+. Nu nog met twee losse staafjes (vanwege genezing), wel met 1 naald gezet. Zo. Dat onderste gaatje deed wel even flink pijn dus stilzitten was een uitdaging :+. Wel fijn, er is helemaal rekening gehouden met mn bril, dus hij is iets hoger gezet dan we eerst van plan waren, anders zou het bolletje tegen het brillenpootje aan kunnen komen. Dag later kon ik hem al gewoon aanraken zonder pijn oid.

Oh en aanpassing voor de OP:

Magic Piercing (Utrecht) doet geen custom sieraden meer. Tom heeft de shop (deels) overgenomen en is voor zichzelf begonnen als Piercing Studio Utrecht (www.piercingutrecht.nl). En hij doet verder ook implants, suspension etc. </reclame voor mn favoriete piercer> Zelfs als de shop vol staat neemt hij alsnog gewoon rustig de tijd voor het piercen, uitleg van de nazorg etc. Absoluut geen prikfabriek.
Zit ie nog wel op de Voorstraat?
  woensdag 18 juni 2014 @ 14:09:46 #145
424777 MrsGreen
Idealistisch
pi_141243961
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juni 2014 13:51 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Het is echt het piercen zelf waar ik tegenop zie, niet de nazorg :P
Oke, nou misschien lukt het ooit wel om over de drempel te stappen :)
pi_141246582
quote:
17s.gif Op woensdag 18 juni 2014 14:08 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Zit ie nog wel op de Voorstraat?
Voorstraat? Predikheren*nogwattes* heeft de shop altijd gezeten :P. Maar ja, shop is niet van locatie veranderd, alleen van naam :).
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_141257855
quote:
4s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 21:30 schreef SEMTEX het volgende:
Mooi dat het bij jullie goed is gegaan, maar kraakbeen laten schieten blijft een niet echt aan te raden actie.
Idd, ik wist niet beter toen ik 14 was maar zit nu met een misvormd oor :')
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
pi_141258017
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 23:43 schreef sproetjes het volgende:

[..]

Mag ik vragen welke maat neuspiercing je in je oren draagt, of het goed blijft zittenen of ze er makkelijk in gaan? Ik heb namelijk ook 5 gaatjes aan elke kant en de eerste opgerekt en wordt ook gestoord van die slotjes!
Gewoon van crazy factory standaard maat :)
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
pi_141261918
Van de week beginnen met stretchen van m'n oren :D
Eindelijk de stap genomen ze te bestellen haha.

Wat is jullie ervaring qua genezingstijd?
En hielden jullie de expanders in? of deden jullie meteen een sieraad op maat in?
If you can't blow them away with your brilliance
Baffle them with your bullshit.
pi_141264326
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 20:57 schreef Oneandonlyselina het volgende:
Van de week beginnen met stretchen van m'n oren :D
Eindelijk de stap genomen ze te bestellen haha.

Wat is jullie ervaring qua genezingstijd?
En hielden jullie de expanders in? of deden jullie meteen een sieraad op maat in?
Ik gebruikte spiralen. Expanders zitten niet lekker. Zodra ik op de maat zat deed ik mijn sieraad in, kon mijn oor daarna lekker genezen zonder dat ik er weer aan moest zitten om te wisselen.
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
pi_141264330
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 19:45 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Gewoon van crazy factory standaard maat :)
Maar zijn dat van die speciale neuspiercings met zo'n haak, of gewoon labretjes? (staafje met platte achterkant)
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_141264384
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 21:38 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Maar zijn dat van die speciale neuspiercings met zo'n haak, of gewoon labretjes? (staafje met platte achterkant)
Labretjes heb ik gehad, zat alsnog irritant, heb nu haakje maar soms ook die staafjes met die bolletjes die je iets moet door drukken.
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
pi_141266793
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 21:39 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Sterilon :') En ook gewoon die zweerknopjes lekker draaien 2x per dag :D

_O-
Klinkt bekend
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_141267911
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juni 2014 22:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

_O-
Klinkt bekend
Ik blijf het bijzonder vinden :')
Ook dat mijn geschoten kraakbeen ''piercings'' in oren/neus zo prachtig zijn geheeld, en de echte gepiercte zo kut doen..
pi_141269345
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 22:33 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Ik blijf het bijzonder vinden :')
Ook dat mijn geschoten kraakbeen ''piercings'' in oren/neus zo prachtig zijn geheeld, en de echte gepiercte zo kut doen..
Ik zou bijna een busje sterilon kopen ...
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_141270635
quote:
9s.gif Op woensdag 18 juni 2014 22:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Ik zou bijna een busje sterilon kopen ...
Ik denk toch dat het aan het schieten heeft gelegen, plus dat het kleinere gaatjes zijn. Wat is het, 1mm? Een piercing is standaard 1.6mm toch?
pi_141270983
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 23:14 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Ik denk toch dat het aan het schieten heeft gelegen, plus dat het kleinere gaatjes zijn. Wat is het, 1mm? Een piercing is standaard 1.6mm toch?
Yup, mijne is idd 1.6 mm
Heb sowieso het idee dat het sieraad veel te breed is op de een of andere manier
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_141271597
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 21:38 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Ik gebruikte spiralen. Expanders zitten niet lekker. Zodra ik op de maat zat deed ik mijn sieraad in, kon mijn oor daarna lekker genezen zonder dat ik er weer aan moest zitten om te wisselen.
Thanks for the feedback! :)

Ik heb nooit last van m'n oorpiercings gehad, ook niet met lange staafjes e.d. dus ik heb maar expanders besteld.
Als ze wel erg irriterend zitten, kan ik altijd nog overstappen op spiralen.
If you can't blow them away with your brilliance
Baffle them with your bullshit.
pi_141272301
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 23:14 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Ik denk toch dat het aan het schieten heeft gelegen, plus dat het kleinere gaatjes zijn. Wat is het, 1mm? Een piercing is standaard 1.6mm toch?
Verschilt, helix/tragus/rook zijn standaard 1.2mm (en geschoten gaatjes 0.8-1.0mm)
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  donderdag 19 juni 2014 @ 00:11:09 #160
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_141273539
Mijn kraakbeen is ook doorboord met 1.6 mm zweerknopjes... Gewoon *PANG* bij de juwelier. Maar dat was ook ruim 20 jaar geleden. Alle 6 keer gelukkig goed gegeen.

Was wel makkelijk met mijn piercings indoen. Ik droeg al heel lang een aantal creolen in de kleinste maat, zweerknopjes weer ingefrot en bij de piercer gelijk kunnen wisselen voor ringetjes met een balletje.

Mijn tragus heb ik wel netjes laten piercen, maar daar heb ik veel meer last van gehad. Ontstekingen, heel lang niet op die kant kunnen slapen. Gelukkig nu al meer dan 15 jaar nergens last meer van.
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
pi_141366400
Vanmiddag ga ik mijn tragus (rechteroor) laten piercen *O*
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  zaterdag 21 juni 2014 @ 13:07:23 #162
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_141367938
Ik heb ook kraakbeen laten schieten 3x en alle keren last gehad van ontstekingen. Mijn tragus ook laten schieten ondanks de 3 eerdere onstekingen (want yolo :') ) en dat ging gewoon heel erg goed, nooit ontstoken geweest. :D
pi_141370649
Hij zit *O*
Viel enorm mee, deed totaal geen pijn. Ben er echt blij mee O+ Hoop dat ie snel is genezen dan kan ik er andere leuke piercings indoen.

Ik kreeg trouwens olijvenzeep mee voor de verzorging. Iemand ervaring hiermee? Lees namelijk ook veel over zeezoutoplossing. Is het één beter dan het ander en geneest het sneller door die zeep of juist door die zeezoutoplossing?
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  zaterdag 21 juni 2014 @ 15:35:37 #164
424777 MrsGreen
Idealistisch
pi_141371517
Gefeliciteerd

Dat ie maar snel genezen is.
  zaterdag 21 juni 2014 @ 16:28:24 #165
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_141372799
Ik gebruik deze:

Heb bij een zeezoutoplossing altijd het idee dat-ie niet alle plekjes van mijn oor bereikt: met deze zeep kan ik goed mijn piercing wassen en daarna heb ik ook echt het idee dat mijn oor gekalmeerd en schoon is.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_141374968
Zoiets hebben ze bij de aldi ook, die gebruikte ik altijd. Fijn spul :Y
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_141383803
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 15:35 schreef MrsGreen het volgende:
Gefeliciteerd

Dat ie maar snel genezen is.
dank je :)
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_141383876
quote:
2s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 16:28 schreef SEMTEX het volgende:
Ik gebruik deze:
[ afbeelding ]
Heb bij een zeezoutoplossing altijd het idee dat-ie niet alle plekjes van mijn oor bereikt: met deze zeep kan ik goed mijn piercing wassen en daarna heb ik ook echt het idee dat mijn oor gekalmeerd en schoon is.
aha ok dan.
Ik ga gewoon die olijvenzeep gebruiken die ik heb gekregen. Als ik dat niet fijn vind ga ik wel overstappen naar die vloeibare Sebamed. Dat vloeibare lijkt me dan wel weer erg handig.
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  zondag 22 juni 2014 @ 23:29:59 #169
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_141432320
Mijn laatste stretch update: ik ben op mijn eindmaat van 8mm :) de tussenstop op 7 heeft ze goed gedaan, 8 gleed er net zonder weerstand doorheen *O*
  dinsdag 24 juni 2014 @ 12:56:03 #170
163491 DevilsWhore
Kekke tante
pi_141485985
Waarom komen segmentringen niet groter dan 12 mm? :( 14 mm moet nog lukken, maar 12 gaat echt niet in mijn conch passen. :(
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  dinsdag 24 juni 2014 @ 14:22:59 #171
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_141488991
Verdorie. Ik onderga regelmatig mri-scans (als proefkonijntje) en dan moet m'n helix uit. Eerst had ik een segmentring, maar die vind ik zo moeilijk om in te doen. Nu beweert de vrouw bij de piercingshop hier dat een ball closure ring makkelijker is, dus die maar gehaald in een iets grotere maat dan m'n helix. Krijg ik dat (*&%balletje er met geen mogelijkheid in. Ik heb ook al wat youtubefilmpjes bekeken enzo. Wie heeft de gouden tip?
pi_141489249
grip krijg je met een paar latex handschoenen (of de vinger ervan)

of een klein punttangetje voor uitwendige veerringen en de buitenkant van de bek iets invijlen zodat je het ringetje kunt openen

(blijft een frummelwerkje)
pi_141489285
oefenen zonder dat hij in je oor zit, en ik buig t ribgetje ook altijd íets verder open.
pi_141489413
Ik had zo'n zeepje gekocht bij de piercingshop maar die is nu op, moest er 4 euro voor betalen vond ik erg veel... Zijn er ander zeepjes die ik bij het kruidvat of zo kan kopen?
Worry is a misuse of imagination
pi_141489763
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 14:22 schreef morgane het volgende:
Verdorie. Ik onderga regelmatig mri-scans (als proefkonijntje) en dan moet m'n helix uit. Eerst had ik een segmentring, maar die vind ik zo moeilijk om in te doen. Nu beweert de vrouw bij de piercingshop hier dat een ball closure ring makkelijker is, dus die maar gehaald in een iets grotere maat dan m'n helix. Krijg ik dat (*&%balletje er met geen mogelijkheid in. Ik heb ook al wat youtubefilmpjes bekeken enzo. Wie heeft de gouden tip?
Je hebt ook van die 'click' ringetjes: geen balletje en geen gedoe met het segmentje :). https://www.alloverpierci(...)-op-type/click-rings
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  dinsdag 24 juni 2014 @ 14:51:13 #176
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_141489984
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 14:44 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Je hebt ook van die 'click' ringetjes: geen balletje en geen gedoe met het segmentje :). https://www.alloverpierci(...)-op-type/click-rings
Oh dat ziet er handig uit! Maar nu heb ik net die BCR al gekocht :D hij zit inmiddels trouwens, het ringetje iets verder open buigen was de gouden tip. Maar erg makkelijk is het alsnog niet :P

Bedankt voor de tips iedereen!
  dinsdag 24 juni 2014 @ 15:42:19 #177
16715 Mylene
*schatje*
pi_141491759
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 14:34 schreef Probability het volgende:
Ik had zo'n zeepje gekocht bij de piercingshop maar die is nu op, moest er 4 euro voor betalen vond ik erg veel... Zijn er ander zeepjes die ik bij het kruidvat of zo kan kopen?
Sebamed
  dinsdag 24 juni 2014 @ 16:00:56 #178
163491 DevilsWhore
Kekke tante
pi_141492529
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 14:31 schreef Take2 het volgende:
oefenen zonder dat hij in je oor zit, en ik buig t ribgetje ook altijd íets verder open.
Buiten mijn oor kan ik het heel goed, als ie in mijn oor zit lukt het niet, ook niet met ring opener :(
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  dinsdag 24 juni 2014 @ 16:23:56 #179
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_141493416
Op de 1 of andere manier gaat het zonder spiegel makkelijker dan met :P
  dinsdag 24 juni 2014 @ 17:01:04 #180
163491 DevilsWhore
Kekke tante
pi_141494646
Ik ga wel even kutten. :P
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  woensdag 25 juni 2014 @ 07:09:54 #181
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_141522379
Je hebt er wel tangetjes voor (ook te koop bij All over piercings), maar dan vind ik het nog een crime.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_141526084
Ik kom net bij de huisarts vandaan voor mijn onrustige helix.. zegt ze dat ik sterilon moet gebruiken om het te ontsmetten.

Do or don't ?
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_141527528
Ik heb een tijdlang last gehad met mijn neuspiercing, alle "goede" dingen geprobeerd maar niets hielp.

Na een paar dagen sterilon was alles weer rustig, nu gebruik ik het nog af en toe.

Dus ondanks dat sterilon vaak word afgeraden omdat het te agressief zou zijn, zou ik het als laatste redmiddel zeker niet uitsluiten.
pi_141536481
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 15:42 schreef Mylene het volgende:

[..]

Sebamed
Ja maar welk type?

Ik had zo'n hard stukje zeep, heb thuis het wikkeltje misschien nog wel
Worry is a misuse of imagination
pi_141565705
Is er iemand bekend met Bodycult in Utrecht en wat hun prijzen zijn?

Ik ga vanmiddag maar even mijn oortje laten piercen bij Magic denk. Ik wil een hele lage helix, ook wel een cartilage genoemd blijkbaar? Hij komt denk ik niet eens in het kraakbeen, maar gewoon in het zachte gedeelte van mijn oor en naast het kraakbeen gedeelte.

[ Bericht 66% gewijzigd door Heroinjunk op 26-06-2014 12:00:18 ]
  donderdag 26 juni 2014 @ 09:24:01 #186
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_141565846
quote:
15s.gif Op woensdag 25 juni 2014 11:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik kom net bij de huisarts vandaan voor mijn onrustige helix.. zegt ze dat ik sterilon moet gebruiken om het te ontsmetten.

Do or don't ?
Don't, dat maakt de wond dicht, terwijl je lichaam er juist aan moet wennen dat het een open gat gaat worden. Heb je geen instructies meegekregen van je shop? Meestal staat dit er altijd duidelijk in vermeld.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_141573242
quote:
17s.gif Op donderdag 26 juni 2014 09:16 schreef Heroinjunk het volgende:
Is er iemand bekend met Bodycult in Utrecht en wat hun prijzen zijn?

Ik ga vanmiddag maar even mijn oortje laten piercen bij Magic denk. Ik wil een hele lage helix, ook wel een cartilage genoemd blijkbaar? Hij komt denk ik niet eens in het kraakbeen, maar gewoon in het zachte gedeelte van mijn oor en naast het kraakbeen gedeelte.
Doen O+. Waar hij precies zit bepaalt of hij de prijs van oorlel of helix aanhoudt.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_141576775
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 13:52 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Doen O+. Waar hij precies zit bepaalt of hij de prijs van oorlel of helix aanhoudt.
Uiteindelijk is het ietwat anders geworden.. een vertical tragus! O+

pi_141578528
quote:
17s.gif Op donderdag 26 juni 2014 15:39 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Uiteindelijk is het ietwat anders geworden.. een vertical tragus! O+

[ afbeelding ]
Leuk! O+ Hoe kom je daar opeens op, dat lijkt er niet echt op? :+ (maar heet dat niet een sideburn? :P Want hij gaat niet echt meer door je tragus zoals hier http://www.piercingtime.c(...)-ragnar-piercing.jpg of is dat weer zo'n ding wat meerdere namen heeft?)
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_141579150
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 16:16 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Leuk! O+ Hoe kom je daar opeens op, dat lijkt er niet echt op? :+ (maar heet dat niet een sideburn? :P Want hij gaat niet echt meer door je tragus zoals hier http://www.piercingtime.c(...)-ragnar-piercing.jpg of is dat weer zo'n ding wat meerdere namen heeft?)
Die wilde ik al langer en toen besloot ik om die te zetten, haha! Maar volgens mij is het zo'n ding wat meerdere namen heeft. :P
pi_141582894
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juni 2014 09:24 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Don't, dat maakt de wond dicht, terwijl je lichaam er juist aan moet wennen dat het een open gat gaat worden. Heb je geen instructies meegekregen van je shop? Meestal staat dit er altijd duidelijk in vermeld.
Zeezouten zonder jodium en wassen met unicura zeep :)

Dus dat ga ik maar doen.

Wel vergeten te vermelden dat er soms pus en bloed uit komt, maar dat is eens in de twee maanden ? :')
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_141587140
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juni 2014 07:09 schreef SEMTEX het volgende:
Je hebt er wel tangetjes voor (ook te koop bij All over piercings), maar dan vind ik het nog een crime.
Heb ik, lukt me nog steeds niet.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  vrijdag 27 juni 2014 @ 09:14:10 #193
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_141607538
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juni 2014 18:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Zeezouten zonder jodium en wassen met unicura zeep :)

Dus dat ga ik maar doen.

Wel vergeten te vermelden dat er soms pus en bloed uit komt, maar dat is eens in de twee maanden ? :')
Zeezouten én unicura? Dan moet je wel opletten dat je huid niet uitdroogt (is ook een beetje dubbelop als je het mij vraagt)
pi_141621044
Kun je op surface piercings dezelfde schijfjes zetten als op microdermals als je maar het goede schroefdraad aanhoudt?

Ohnee, ik zie dat er verschil in zit. Wat kun je er dan wel opzetten? Want ik ben nu bij alloverpiercings aan het kijken, maar het is me niet helemaal duidelijk WAT je op een surface kan zetten.
pi_141634184
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 09:14 schreef GimmeGore het volgende:

[..]

Zeezouten én unicura? Dan moet je wel opletten dat je huid niet uitdroogt (is ook een beetje dubbelop als je het mij vraagt)
Ja moest dit overigens 2x per dag doen, wmb beetje teveel.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_141634666
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 09:14 schreef GimmeGore het volgende:

[..]

Zeezouten én unicura? Dan moet je wel opletten dat je huid niet uitdroogt (is ook een beetje dubbelop als je het mij vraagt)
Moet ik ook doen!
Worry is a misuse of imagination
pi_141636884
Ook erg leuk Heroinjunk!

Weet iemand of je met een neuspiercing ook na een tijdje terug moet naar de shop om het sieraad te vervangen en zo ja na hoeveel tijd? Of krijg je gelijk een passend sieraad omdat deze niet gaat zwellen? Ik heb nog geen ervaring met kraakbeenpiercings, alleen lippiercings :p
Oké, wel in mijn oor, maar destijds was ik nog jong en onverstandig en liet ik dat bij een juwelier doen :x
  zaterdag 28 juni 2014 @ 07:36:14 #198
128471 doctor.starbucks
Cafe maciato, high fat foam, e
pi_141638159
Het houdt me al een paar jaar bezig en volgens mij ben ik zo ver.
Welke studie raden jullie in het zuiden aan? Intieme piercing
Starbucks, waar blijf je
pi_141639839
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 02:12 schreef Swieber- het volgende:
Ook erg leuk Heroinjunk!

Weet iemand of je met een neuspiercing ook na een tijdje terug moet naar de shop om het sieraad te vervangen en zo ja na hoeveel tijd? Of krijg je gelijk een passend sieraad omdat deze niet gaat zwellen? Ik heb nog geen ervaring met kraakbeenpiercings, alleen lippiercings :p
Oké, wel in mijn oor, maar destijds was ik nog jong en onverstandig en liet ik dat bij een juwelier doen :x
Ja :s)
pi_141639848
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 07:36 schreef doctor.starbucks het volgende:
Het houdt me al een paar jaar bezig en volgens mij ben ik zo ver.
Welke studie raden jullie in het zuiden aan? Intieme piercing
wait wut ?!
  zaterdag 28 juni 2014 @ 23:31:38 #201
128471 doctor.starbucks
Cafe maciato, high fat foam, e
pi_141666480
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 11:04 schreef Take2 het volgende:

[..]

wait wut ?!
studie... studio..
Starbucks, waar blijf je
pi_141674508
damn dat ik dat niet doorhad :@
  zondag 29 juni 2014 @ 15:28:21 #203
128471 doctor.starbucks
Cafe maciato, high fat foam, e
pi_141681689
@take2
haha
waar vind ik betrouwbare reviews van piercing studio's?
Starbucks, waar blijf je
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 11 juli 2014 @ 11:06:04 #204
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_142164312
Heehee, ik kwam eigenlijk al 10 jaar bij dezelfde piercer maar nu ben ik verhuisd (van Groningen naar Rotterdam). Als ik in mijn geheugen graaf, kan ik mij herinneren dat sommigen uit dit topic naar Queen of Rings gingen. Zijn de meningen daarover nog steeds positief? Eigenlijk wil ik alleen mijn septum laten verwisselen van retainer naar ringetje maar het is nog steeds op bepaalde plekken iets gevoelig (ook al heb ik hem al een jaar) dus ik zoek iets waar ze niet :') doen als je ff pijn hebt ofzo. En waar ze gewoon rustig doen enzo. Dat is namelijk niet de sfeer waar ik van houd bij piercers. Dat ze je al uitlachen bij wijze van als je een 'domme' vraag stelt.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  vrijdag 11 juli 2014 @ 16:37:58 #205
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_142175084
Volgens mij zijn de meningen over QoR erg verdeeld, dacht dat het erg afhing van wie je helpt.
  vrijdag 11 juli 2014 @ 17:54:14 #206
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_142177661
Ik ben niet echt te spreken over queen of rings. Het zal vast wel liggen aan wie je helpt, mijn surface piercing is 2x helemaal verkeerd gezet. En buiten dat vind ik ze veel te duur in verhouding met andere goede piercers.

Tattoostudio west is een aanrader, die piercen dus ook.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 14 juli 2014 @ 10:11:08 #207
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_142274654
Hmm ok. Dan skip ik QoR wel, haha :P Ik ga Tattoostudio west ook wel even bekijken, maar meestal gaat mijn voorkeur uit naar een echte piercingshop alleen. :) :@
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  maandag 14 juli 2014 @ 19:44:14 #208
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_142294989
QoR doet ook tattoos :P
pi_142939920
Hee allemaal! Dit is mijn eerste berichtje hier. Heb het soms al eens bekeken zonder lid te worden van FOK, maar ik wil jullie toch iets vragen!
Ik ben een beetje in de ban van Colby Smith geraakt, een piercer in New York.
Hij ontwerpt (ja... een ander woord weet ik er niet voor) een oor perfect!!
Nou probeer ik mijn eigen o(o)r(en) een beetje in die stijl te maken, maar ik vind het moeilijk om sieraden te vinden die aansluiten bij de stijl.
Mijn eerste vraag is dan dus ook: weet iemand een goede website of een goede winkel waar men hele gedetailleerde sieraden verkoopt? Heeeel mini het liefst haha..
BVLA ken ik, maar ik zoek eigenlijk iets wat wat goedkoper is haha.
Het gaat om deze stijl: http://www.pinterest.com/christavanamste/oorbellen-en-piercings/ (sorry voor het plaatsen van een link, mag dat??)

Dan mijn tweede vraag.. ik wil graag advies!
Mijn linker oor ziet er nu zo uit...

Ik wil graag nog iets erbij.
Ik zat te denken aan een forward helix, een rook of een daith.
Wat vinden jullie?

Heel erg bedankt alvast!!
pi_142945707
naja, het is natuurlijk aan jou wat je met je oren wil doen, dat kan niemand voor je beslissen! persoonlijke smaak: een daith zou hier mooi bij staan :)
Gek? kan je dat eten?
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 11:24:38 #211
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_142949731
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 23:24 schreef Camstel het volgende:

Dan mijn tweede vraag.. ik wil graag advies!
Mijn linker oor ziet er nu zo uit...
[ afbeelding ]
Ik wil graag nog iets erbij.
Ik zat te denken aan een forward helix, een rook of een daith.
Wat vinden jullie?

Heel erg bedankt alvast!!
Welkom :D
Ik zou als ik jou was ook eens kijken bij een goede juwelier, mogelijk dat zij wat voor je kunnen maken. En misschien dat er iets te vinden is op Etsy, al heb ik daar zelf verder geen ervaring mee. Want voor de rest kom ik niet verder dan de standaard sites.

Gek genoeg vind ik je oorlel nu nog wat leeg. Zou tussen het ringetje en het eerste knopje ook nog wat laten zetten.
Verder zijn een helix, rook of misschien een snug ook wel iets voor jouw oor, als ik het zo zie.
pi_142953166
Ik zou het zo laten :@
Tap tap tap
pi_143042857
Thanks voor de reacties!
Ik heb toevallig in Eindhoven een edelstenen-en-goud-winkeltje gevonden.
Daar hadden ze die tridot stud... wat was ik blijjjj! Haha
Verder kijk ik vaak even door de etalage maar ik vind het een beetje eng om naar binnen te stappen.
Ik ben ook echt op zoek naar wat goedkopere alternatieven, omdat ik bijvoorbeeld 40 euro voor een knopje al wel erg veel vind.

Nou heb ik nog een vraagje...
Ik heb mijn helix 3 maanden geleden laten zetten en zag ongeveer een week geleden ineens een korstje onder de piercing hangen, dus onder het sieraad zelf.
Dat heb ik toen eraf gehaald dmv een wattenstaafje met water.
Eergisteren keek ik eens wat beter in de spiegel en kwam tot de ontdekking dat er zich een korstje had gevormd om het sieraad heen.
Er zat geen korstje om mijn eigen huid.
Ik heb toen met een badedasbadje en een wattenstaafje geprobeerd dit eraf te poetsen en toen zag ik dat mijn huid om de piercing een beetje "stroperig" reageerde op het wassen.
Er kwam een soort.. gelachtige substantie van mijn huid.
Enig idee of deze korstvorming normaal is?
Hij doet helemaal geen pijn en gaf totaal geen irritatie, dus dat vind ik vreemd!
pi_143042977
Klinkt als wondvocht, wat een compleet normale reactie van je lichaam is op een 'vreemd' voorwerp. Is geen ontsteking en kan geen kwaad, ik zou wel wachten met wisselen tot het voorbij is (het is een indicatie dat de wond nog niet genezen is). Ik zou geen badedas gebruiken om het weg te halen, maar antibacteriële zeep en dan onder de douche eerst alles lekker losweken met water.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_143043090
Ik heb mijn oorbellen al sinds begin februari en van de ene heb ik helemaal geen last, die kan ik rustig wisselen. Maar er zit wel elke ochtend ('s nachts draag ik nog de zweerknopjes) wat wittig wondvocht op het knopje. Als ik 's nachts geen zweerknopjes in doe, moet ik het gaatje de volgende ochtend aan de achterkant weer doorprikken. Mijn andere oor heeft achteraf gezien veel te weinig speling gehad, zweerknopje zat veel te strak. Hierdoor zit er een wondje aan de achterkant van mijn oor, hoewel niet in het gaatje, wel onder het vleugeltje van het knopje. Die durf ik zelf niet zo goed te wisselen, maar ik heb ook het idee dat het wondje op deze manier niet echt heel goed heelt.

Ik weet even niet meer wat ik moet doen en ik ben gefrustreerd omdat ik toch echt niet had gedacht dat ik er na zes maanden nog problemen mee zou hebben. :') Iemand ideeën of tips?
Your opinion of me is none of my business.
  maandag 4 augustus 2014 @ 09:45:58 #216
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_143043920
Ik zou ophouden met wisselen. Dat er wondvocht uit komt betekent dat het dus nog niet genezen is. En dat je met het wisselen alleen maar onnodige irritatie veroorzaakt.
Verder ben ik persoonlijk fan van de LITHA methode, maar als je echt wil schoonmaken doe het dan met zoutbadjes of zelfs met kamillebadjes (pure kamille, niets met thee er in ofzo)
pi_143054617
Badedas is wel een milde zeep en bij de shop werd deze aangeraden als dagelijkse verzorging.
Ik denk dat antibacterieel spul te agressief is?
Ik kijk wel even aan of het korstje vanzelf weer helemaal weggaat, anders ga ik wel even langs.
Zolang het geen pijn doet, maak ik me ook niet echt zorgen!
Een bloemkooloor zal het niet worden haha.

@Sarasi, wat gek dat je er nog steeds last van hebt!
Bij dat ene goede oor zou ik stoppen met wisselen.
Kun je niet gewoon je normale oorbel daarin laten?
Het lijkt mij beter voor het wondje dat je het niet steeds wrijving geeft door je oorbel erin en eruit te halen.
Laat anders gewoon die zweerknopjes zitten tot het weer rustig wordt!
Bij je slechte oor is het misschien slim om even langs de shop te gaan om te vragen of je ze juist meer lucht moet geven (dus oorbel eruit en ooit opnieuw laten zetten) of het met rust te laten.
Een wond op je been kun je soms ook gewoon beter z'n werk laten doen! haha
  woensdag 6 augustus 2014 @ 21:36:41 #218
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_143141401

Beide kanten zitten op 8mm (die kleine erboven is 5mm), denk ik dat ik mijn ideale maat wel gevonden heb nu :)
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_143145094
quote:
2s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 21:36 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
Beide kanten zitten op 8mm (die kleine erboven is 5mm), denk ik dat ik mijn ideale maat wel gevonden heb nu :)
Waar je 'wokkel' zit, is dat een orbital, en een outer conch? :@
  donderdag 7 augustus 2014 @ 05:34:14 #220
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_143154261
quote:
1s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 22:57 schreef mootie het volgende:

[..]

Waar je 'wokkel' zit, is dat een orbital, en een outer conch? :@
Twee inner conches :)
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_143155035
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 23:24 schreef Camstel het volgende:

Ik wil graag nog iets erbij.
Ik zat te denken aan een forward helix, een rook of een daith.
Wat vinden jullie?

Heel erg bedankt alvast!!
Een forward helix!!
pi_143159540
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 05:34 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Twee inner conches :)
Erg mooi ^O^
pi_143159922
Dank voor de adviezen! Ik heb beide oren even flink geweekt en daarna allebei de knopjes eruit gehaald om eens te bekijken wat er nou aan de hand is. Mijn 'slechte oor' bleek juist mooi genezen, het korstje kwam mee met het knopje en daaronder was alles mooi roze. :D

Beide gaatjes zijn nu 'rustig', in de zin dat ze niet bloeden of korsten. Maar bij allebei komt er nog wel wat wit, troebel wondvocht vanaf. Dus ik heb de zweerknopjes weer in en ga er gewoon een paar weken helemaal vanaf blijven. Niet wisselen, niet draaien, voorzichtig spoelen onder de douche zodat er geen zeep of shampoo resten in blijven zitten en proberen nergens achter te blijven haken. :@

Doe ik het dan goed? En hoe weet ik dan wanneer ze echt genezen zijn? Ik heb al de dubbele aanbevolen tijd gewacht tot ik de ene begon te wisselen, dus ik snap niet goed waarom het niet netjes dicht gaat...

Mijn wenkbrauwpiercing en helix hebben nooit zo moeilijk gedaan. :(
Your opinion of me is none of my business.
pi_143166658
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 08:32 schreef MRTN33 het volgende:

[..]

Een forward helix!!
Haha ja ik ga aan dit oor nog een forward helix doen (ik denk dat ik er uiteindelijk dan een mini ringetje in wil doen) en aan het andere oor alleen een rook.
Een zwaar oor dus en een basic oor! :)

edit: ik wil eigenlijk een mooi sieraad in mijn eerste gaatje, maar meet my problem:

Mijn eerste gaatje is al jaren uitgescheurd. Kan niet heel veel mooie sieraden voor in dat gaatje vinden. Deze ringetjes bedekken het uitgescheurde gedeelte haha

Nog een vraagje: weet iemand of bunker piercing nog bestaat? Op hun facebook en website is het oudste bericht uit 2013..

[ Bericht 20% gewijzigd door Camstel op 07-08-2014 15:49:44 ]
pi_143166705
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 15:39 schreef Camstel het volgende:

[..]

Haha ja ik ga aan dit oor nog een forward helix doen (ik denk dat ik er uiteindelijk dan een mini ringetje in wil doen) en aan het andere oor alleen een rook.
Een zwaar oor dus en een basic oor! :)

Nog een vraagje: weet iemand of bunker piercing nog bestaat? Op hun facebook en website is het oudste bericht uit 2013..
^O^
pi_143166738
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 12:22 schreef Sarasi het volgende:
Dank voor de adviezen! Ik heb beide oren even flink geweekt en daarna allebei de knopjes eruit gehaald om eens te bekijken wat er nou aan de hand is. Mijn 'slechte oor' bleek juist mooi genezen, het korstje kwam mee met het knopje en daaronder was alles mooi roze. :D

Beide gaatjes zijn nu 'rustig', in de zin dat ze niet bloeden of korsten. Maar bij allebei komt er nog wel wat wit, troebel wondvocht vanaf. Dus ik heb de zweerknopjes weer in en ga er gewoon een paar weken helemaal vanaf blijven. Niet wisselen, niet draaien, voorzichtig spoelen onder de douche zodat er geen zeep of shampoo resten in blijven zitten en proberen nergens achter te blijven haken. :@

Doe ik het dan goed? En hoe weet ik dan wanneer ze echt genezen zijn? Ik heb al de dubbele aanbevolen tijd gewacht tot ik de ene begon te wisselen, dus ik snap niet goed waarom het niet netjes dicht gaat...

Mijn wenkbrauwpiercing en helix hebben nooit zo moeilijk gedaan. :(
Ik denk inderdaad dat het verstandig is om het even helemaal met rust te laten.
Hoe lang je zou moeten wachten? Geeeen idee eerlijk gezegd.
Ik zou er in ieder geval voor zorgen dat je sowieso 3 weken ofzo helemaal nergens last van hebt.
Geen korstjes, geen wondvocht, geen irritatie.
Dan je knopjes verwisselen en vervolgens weer lang eraf blijven.
Ik heb het idee dat veel wisselen nooit goed is..
pi_143173147
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 15:42 schreef Camstel het volgende:

[..]

Ik denk inderdaad dat het verstandig is om het even helemaal met rust te laten.
Hoe lang je zou moeten wachten? Geeeen idee eerlijk gezegd.
Ik zou er in ieder geval voor zorgen dat je sowieso 3 weken ofzo helemaal nergens last van hebt.
Geen korstjes, geen wondvocht, geen irritatie.
Dan je knopjes verwisselen en vervolgens weer lang eraf blijven.
Ik heb het idee dat veel wisselen nooit goed is..
Hm. Nouja, eerst maar eens braaf vanaf blijven tot ze stil zijn. :)
Your opinion of me is none of my business.
pi_143177900
Haha ik bedoelde dat ze waarschijnlijk haar zweerknopjes minder graag in heeft dan haar normale oorbellen en als ze die dan weer in wil gaan doen, dat ze die ook weer moet laten zitten en niet steeds moet gaan wisselen :)
pi_143179361
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 21:14 schreef Camstel het volgende:
Haha ik bedoelde dat ze waarschijnlijk haar zweerknopjes minder graag in heeft dan haar normale oorbellen en als ze die dan weer in wil gaan doen, dat ze die ook weer moet laten zitten en niet steeds moet gaan wisselen :)
Maakt me niet zoveel uit hoor, of ik zweerknopjes of 'gewone' oorbellen in heb. En ik ben al eens een gewone kwijt geraakt, dus zweerknopjes lijken me dan wel zo verstandig. ;)
Your opinion of me is none of my business.
pi_143199249
Weet iemand een goede shop waar je piercings in allerlei verschillende figuurtjes kan bestellen?

De meeste shops hebben alleen hartjes en sterretjes enzo maar op pinterest zie je ook heel veel zwaluwen/veer/bloem/schildpadje enz...

Wel het liefst een Nederlandse site want ik kan alleen met iDeal betalen :s)
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 18:45:21 #231
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_143207962
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 14:17 schreef Take2 het volgende:
Weet iemand een goede shop waar je piercings in allerlei verschillende figuurtjes kan bestellen?

De meeste shops hebben alleen hartjes en sterretjes enzo maar op pinterest zie je ook heel veel zwaluwen/veer/bloem/schildpadje enz...

Wel het liefst een Nederlandse site want ik kan alleen met iDeal betalen :s)
Crazy factory, all over piercings.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_143213613
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 21:44 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Maakt me niet zoveel uit hoor, of ik zweerknopjes of 'gewone' oorbellen in heb. En ik ben al eens een gewone kwijt geraakt, dus zweerknopjes lijken me dan wel zo verstandig. ;)
Ohhh haha ik vind de mijne zo lelijk!
pi_143214525
Peoples!
Kent iemand een shop waar andere sieraden te kiezen zijn dan de standaard stalen etc?
Ik wil graag naar een soort shop als Bunker Piercing, en een mooie stud in mijn forward helix laten piercen of iets moois in m'n rook.
Kent iemand zo'n shop?
Zou heeeel chill zijn
pi_143224900
Hallo beste fokkers en fokkerinners

Ik heb 2 vraagjes:

Ik heb nu 2 weken een gaatje in mijn oor, laten schieten bij de juwelier. Nu moet ik het zweerknopje komende week even een aantal uurtjes uit doen (reden doet er niet toe). Dus dat ik op woensdag om 2 uur het knopje uitdoe en om 7 uur weer in. Kan dat? Of groeit zo''n gaatje dicht in 5 uur tijd?

Mijn 2de vraag. Ik heb eigenlijk een gaatje laten zetten omdat ik een fake plug wil dragen. Nu kom ik er net pas achter dat de dikte van de fake plug 1,2mm is , terwijl mijn zweerknopje 0,8 mm is. Is dit een probleem? Of kan ik gewoon ,na 6/8 weken die 1,2 mm erin doen?

Bij voorbaat dank ik u allen zeer hartelijk! :*
pi_143228446
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 03:14 schreef DSVM het volgende:
Hallo beste fokkers en fokkerinners

Ik heb 2 vraagjes:

Ik heb nu 2 weken een gaatje in mijn oor, laten schieten bij de juwelier. Nu moet ik het zweerknopje komende week even een aantal uurtjes uit doen (reden doet er niet toe). Dus dat ik op woensdag om 2 uur het knopje uitdoe en om 7 uur weer in. Kan dat? Of groeit zo''n gaatje dicht in 5 uur tijd?

Mijn 2de vraag. Ik heb eigenlijk een gaatje laten zetten omdat ik een fake plug wil dragen. Nu kom ik er net pas achter dat de dikte van de fake plug 1,2mm is , terwijl mijn zweerknopje 0,8 mm is. Is dit een probleem? Of kan ik gewoon ,na 6/8 weken die 1,2 mm erin doen?

Bij voorbaat dank ik u allen zeer hartelijk! :*
vraag1: ligt aan de plek van je gaatje.... in je lel of door je kraakbeen of waar? en aan hoe snel je zelf heelt. moeilijk te zeggen

vraag 2: als je gaatje volledig geheelt is, met gepaste kracht erdoor (laat het eventueel door een piercer doen. ben je gevoelig, doe met 1mm tussenstap) :)
Gek? kan je dat eten?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 9 augustus 2014 @ 16:08:16 #236
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_143232935
Door al dat gepraat hier heb ik ook zin in een forward helix, maar ik schijt 'm voor kraakbeenpiercings dus dat zal 'm wel nooit worden ;( :D.
Wel overweeg ik (pas nadat ik mijn 2 navelpiercings opnieuw heb laten piercen) een keer een smiley. Al zou dat meer voor de lol zijn en geen idee of ik die lang ga inhouden dan, :+ .

Ben overigens nog steeds op zoek naar een goede shop in Rotterdam centrum (niet QoR) waar ze niet moeilijk doen over watjes, :+.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_143233161
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 12:09 schreef quickstepster het volgende:

[..]

vraag1: ligt aan de plek van je gaatje.... in je lel of door je kraakbeen of waar? en aan hoe snel je zelf heelt. moeilijk te zeggen

Dit is in de oorlel :)
pi_143235574
quote:
11s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 16:08 schreef ChipsZak. het volgende:
Door al dat gepraat hier heb ik ook zin in een forward helix, maar ik schijt 'm voor kraakbeenpiercings dus dat zal 'm wel nooit worden ;( :D.
Wel overweeg ik (pas nadat ik mijn 2 navelpiercings opnieuw heb laten piercen) een keer een smiley. Al zou dat meer voor de lol zijn en geen idee of ik die lang ga inhouden dan, :+ .

Ben overigens nog steeds op zoek naar een goede shop in Rotterdam centrum (niet QoR) waar ze niet moeilijk doen over watjes, :+.
Kraakbeen doet geen pijn hoor! Even naar, maar het is zeker niet verschrikkelijk!
Of waarom wil je geen kraakbeen??
pi_143237338
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 18:45 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Crazy factory, all over piercings.
mja, daar had ik al gezocht maar kan niet echt iets vinden.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 9 augustus 2014 @ 21:40:01 #240
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_143242551
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 17:48 schreef Camstel het volgende:

[..]

Kraakbeen doet geen pijn hoor! Even naar, maar het is zeker niet verschrikkelijk!
Of waarom wil je geen kraakbeen??
Ja, vanwege de pijn :'). Ik lees alleen maar verhalen over dat de pijn echt heel erg is, je een 'kraak' hoort als de naald er door gaat, dat ze maanden moeilijk doen met genezen, etc. :{ Brrrr.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_143248370
is n kraakbeenpiercing eigenlijk te vergelijken met een neuspiercing, omdat ik wel eens heb gehoord dat het een ander soort kraakbeen is?
pi_143254281
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 21:40 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Ja, vanwege de pijn :'). Ik lees alleen maar verhalen over dat de pijn echt heel erg is, je een 'kraak' hoort als de naald er door gaat, dat ze maanden moeilijk doen met genezen, etc. :{ Brrrr.
ja kraakbeen piercings zijn echt een ramp qua genezen je moet er echte geduld voor hebben, maar het zetten doet echt veeeeeel minder zeer dan door de oorlel zelf

alle piercings doen zeer, er gaat een naald door je heen dus suck it up het is maar 3 seconde pijn
pi_143254358
Het plaatsen van een FH is zo gepiept, de genezing echter niet.
Gisteren kamt de kapster twee keer m'n helix er bijna uit :')
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_143254366
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 21:40 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Ja, vanwege de pijn :'). Ik lees alleen maar verhalen over dat de pijn echt heel erg is, je een 'kraak' hoort als de naald er door gaat, dat ze maanden moeilijk doen met genezen, etc. :{ Brrrr.
Ik voelde er niks van (en moest bijna huilen bij mijn oorlel), hoorde niks en het genezen duurde twee maanden en ik had nergens last van. Alleen was het staafje te lang en heb ik niet genoeg flapoor, want de achterkant van het staafje zat tegen mijn hoofdhuid aan en maakte daar een klein wondje. Dat deed nog het meeste zeer. :P
Your opinion of me is none of my business.
pi_143256441
Je oorlel pijn?! Dat deed bij mij al helemaal geen pijn. Net zoveel pijn als bloed laten prikken. Het is niet heel chill, maar het was voor mij zeker niet pijnlijk.
Kraakbeen geneest wel langzaam, true.. Tegelijkertijd merk je er niets van. Ik voel mijn helix niet zitten. Ik voel hem alleen als ik erop ga liggen in bed en dan doet het niet pijn. Ik voel alleen dat er iets zit en hij moet niet willen omklappen zeg maar. Het vervelendste aan het lange genezen vind ik dat ik die staaf niet mooi vind en er iets anders in wil doen.
Ik zou serieus niet bang zijn voor de pijn tijdens het zetten. Als je het niet erg vindt dat het genezen lang duurt, zou ik er gewoon voor gaan!! :D
pi_143256505
quote:
1s.gif Op zondag 10 augustus 2014 11:25 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ik voelde er niks van (en moest bijna huilen bij mijn oorlel), hoorde niks en het genezen duurde twee maanden en ik had nergens last van. Alleen was het staafje te lang en heb ik niet genoeg flapoor, want de achterkant van het staafje zat tegen mijn hoofdhuid aan en maakte daar een klein wondje. Dat deed nog het meeste zeer. :P
Oh ja en inderdaad ik kan me niet voorstellen dat mensen iets horen? Daar gaat het piercen echt te snel voor! De piercer prikt er gewoon doorheen en hop klaar :)
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 10 augustus 2014 @ 12:45:40 #247
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_143256591
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 11:22 schreef dragontear het volgende:

[..]

ja kraakbeen piercings zijn echt een ramp qua genezen je moet er echte geduld voor hebben, maar het zetten doet echt veeeeeel minder zeer dan door de oorlel zelf

alle piercings doen zeer, er gaat een naald door je heen dus suck it up het is maar 3 seconde pijn
Ik weet dat piercings zeer doen, ik heb er 11 gehad, :+ waaronder 3 dermals. Maar kraakbeen staat me gewoon tegen, al die verhalen :').
Oorlel kan ik me niet meer herinneren want ik was jong en het was met een schietpistool.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_143256727
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 12:39 schreef Camstel het volgende:
Je oorlel pijn?! Dat deed bij mij al helemaal geen pijn. Net zoveel pijn als bloed laten prikken. Het is niet heel chill, maar het was voor mij zeker niet pijnlijk.
Kraakbeen geneest wel langzaam, true.. Tegelijkertijd merk je er niets van. Ik voel mijn helix niet zitten. Ik voel hem alleen als ik erop ga liggen in bed en dan doet het niet pijn. Ik voel alleen dat er iets zit en hij moet niet willen omklappen zeg maar. Het vervelendste aan het lange genezen vind ik dat ik die staaf niet mooi vind en er iets anders in wil doen.
Ik zou serieus niet bang zijn voor de pijn tijdens het zetten. Als je het niet erg vindt dat het genezen lang duurt, zou ik er gewoon voor gaan!! :D
Ik vond het echt heel pijnlijk. Wenkbrauw niks van gevoeld, helix ook niet, maar die oorlel... Godvertyft. :{ Ik twijfelde serieus over mijn tweede oor na die eerste. :')
Your opinion of me is none of my business.
pi_143259812
quote:
1s.gif Op zondag 10 augustus 2014 12:50 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ik vond het echt heel pijnlijk. Wenkbrauw niks van gevoeld, helix ook niet, maar die oorlel... Godvertyft. :{ Ik twijfelde serieus over mijn tweede oor na die eerste. :')
Oh wat gek! Zie je maar weer dat ieder lichaam anders is haha
pi_143391507
Mehhhh vandaag een rook willen zetten.
De piercer was nogal een kluns.
Begon al bij dat hij nog nooit van rook had gehoord, er een labret in wilde doen.
Eigenlijk had ik toen weg moeten lopen, maar ik dacht: komt goed, zo moeilijk kan het niet zijn.
Hij had allemaal moeite met de tang goed zetten.
Uiteindelijk gelukt, duwde hij de naald erdoor, liet hij hem los ofzo??
Dus hij viel eruit..
De tang kreeg ie niet meer terug op zn plek, en zonder tang kon ie de naald er niet opnieuw doorheen duwen.
Daarna geprobeerd om de piercing gewoon door het gat te duwen.
Lukte niet...
Nu loop ik met een gat in mn rook zonder piercing erin :( :(
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 13 augustus 2014 @ 21:26:32 #251
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_143392542
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 21:02 schreef Camstel het volgende:
Mehhhh vandaag een rook willen zetten.
De piercer was nogal een kluns.
Begon al bij dat hij nog nooit van rook had gehoord, er een labret in wilde doen.
Eigenlijk had ik toen weg moeten lopen, maar ik dacht: komt goed, zo moeilijk kan het niet zijn.
Hij had allemaal moeite met de tang goed zetten.
Uiteindelijk gelukt, duwde hij de naald erdoor, liet hij hem los ofzo??
Dus hij viel eruit..
De tang kreeg ie niet meer terug op zn plek, en zonder tang kon ie de naald er niet opnieuw doorheen duwen.
Daarna geprobeerd om de piercing gewoon door het gat te duwen.
Lukte niet...
Nu loop ik met een gat in mn rook zonder piercing erin :( :(
Wat een kluns, :{!
Waar was dit?
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_143392856
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 21:26 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Wat een kluns, :{!
Waar was dit?
Bij Arie Tattoo in Eindhoven. Had nog gebeld en gevraagd of ze rooks deden, zei hij meteen ja. Toen ik daar binnen kwam zei hij dat hij hem nog nooit had gezet.
Hij zei wel dat ik hem opnieuw mag komen zetten over 2 a 3 weken en dan is ie van het huis, maar ik wil het risico niet nog eens lopen!
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 13 augustus 2014 @ 21:47:51 #253
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_143393472
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 21:33 schreef Camstel het volgende:

[..]

Bij Arie Tattoo in Eindhoven. Had nog gebeld en gevraagd of ze rooks deden, zei hij meteen ja. Toen ik daar binnen kwam zei hij dat hij hem nog nooit had gezet.
Hij zei wel dat ik hem opnieuw mag komen zetten over 2 a 3 weken en dan is ie van het huis, maar ik wil het risico niet nog eens lopen!
Zou ik niet doen, nee. :{
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  woensdag 13 augustus 2014 @ 22:34:21 #254
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_143395595
In Eindhoven zou ik twee shops aanraden: Belle Nouvelle en Pigmental tattoo. Niet op prijzen letten, het gaat om het eindresultaat :) (maar die twee shops zijn toevallig ook niet eens de duurste).
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_143397298
quote:
14s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 22:34 schreef SEMTEX het volgende:
In Eindhoven zou ik twee shops aanraden: Belle Nouvelle en Pigmental tattoo. Niet op prijzen letten, het gaat om het eindresultaat :) (maar die twee shops zijn toevallig ook niet eens de duurste).
I know, ik ga normaal naar Belle Nouvelle! Ben er tevreden over! Maar de piercer is nu op vakantie en komt pas over 2 weken terug en ik wilde hem graag NU! :X

Was vandaag ook langs Dragon Tattoo geweest, maar daar wilden ze 55 euro. Dat vond ik toch een beetje te duur. Dan liever 2 weken wachten haha. Nu wordt het sowieso nog langer wachten... Wat raden jullie aan? Na hoe veel weken kan ik hem opnieuw laten zetten? (het liefst ook zo dat ik niet verga van de pijn haha)
pi_143504238
Gisteren impulsief een zijwaardse lippiercing (hoe heten die? :? ) laten zetten! M'n beste vriend wou altijd graag een wenkbrauwpiercing, dus we zijn zo een shop binnengestapt en samen 1tje laten zetten *O*

Geen zwelling, bloed of andere gekke dingen, ik ben er blij mee :Y
pi_143560977
Ik wil graag een (kleine) tunnel in mijn linker oor hebben. Ik heb vroeger gaatjes in beide oren laten schieten maar deze zijn dichtgegroeid, ik voel ze nog wel zitten. Is het beter dat ik langs een piercer ga of zelf ga wroeten met stretch dingen?
pi_143577539
Ik wil een neusringetje maar ik vind zelf dat m'n gezicht er te jong uitziet. De dag dat m'n babyface verdwijnt beloon ik mezelf erop :')
pi_143700978
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 17:41 schreef d1ce het volgende:
Ik wil graag een (kleine) tunnel in mijn linker oor hebben. Ik heb vroeger gaatjes in beide oren laten schieten maar deze zijn dichtgegroeid, ik voel ze nog wel zitten. Is het beter dat ik langs een piercer ga of zelf ga wroeten met stretch dingen?
piercer, sowieso.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 22 augustus 2014 @ 21:46:02 #260
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_143720583
Om een of andere reden is mijn septumpiercing ineens moeilijk gaan doen, :'). Heb 'm al best lang en ineens is mijn septum gaan opzwellen? Nu kan ik nauwelijks ademen en als ik de onderkant van m'n neus aanraak (of sowieso mijn neus beweeg) doet het vet zeer :{. Kan de piercing nog wel naar beneden klappen (hij is nu omhoog) maar het voelt dan heel 'strak' en pijnlijk. Zou een zeezoutbadje helpen? :{
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_143720900
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 00:12 schreef givemenovacaine het volgende:
Ik wil een neusringetje maar ik vind zelf dat m'n gezicht er te jong uitziet. De dag dat m'n babyface verdwijnt beloon ik mezelf erop :')
Mss zie je er juist iets ouder mee uit :).
  roze zaterdag 23 augustus 2014 @ 01:23:34 #262
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_143730775
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 21:02 schreef Camstel het volgende:
Mehhhh vandaag een rook willen zetten.
De piercer was nogal een kluns.
Begon al bij dat hij nog nooit van rook had gehoord, er een labret in wilde doen.
Eigenlijk had ik toen weg moeten lopen, maar ik dacht: komt goed, zo moeilijk kan het niet zijn.
Hij had allemaal moeite met de tang goed zetten.
Uiteindelijk gelukt, duwde hij de naald erdoor, liet hij hem los ofzo??
Dus hij viel eruit..
De tang kreeg ie niet meer terug op zn plek, en zonder tang kon ie de naald er niet opnieuw doorheen duwen.
Daarna geprobeerd om de piercing gewoon door het gat te duwen.
Lukte niet...
Nu loop ik met een gat in mn rook zonder piercing erin :( :(
:{
Your beauty never ever scared me.
pi_143744942
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 23:10 schreef Camstel het volgende:

[..]

I know, ik ga normaal naar Belle Nouvelle! Ben er tevreden over! Maar de piercer is nu op vakantie en komt pas over 2 weken terug en ik wilde hem graag NU! :X

Was vandaag ook langs Dragon Tattoo geweest, maar daar wilden ze 55 euro. Dat vond ik toch een beetje te duur. Dan liever 2 weken wachten haha. Nu wordt het sowieso nog langer wachten... Wat raden jullie aan? Na hoe veel weken kan ik hem opnieuw laten zetten? (het liefst ook zo dat ik niet verga van de pijn haha)
Bij Dragon Tattoo had ik ook pech. Ik wou een forward helix, naald er in maar vervolgens pastte de piercing niet. Dus met gat zonder piercing weer naar buiten. Wel ook netjes een waardebon gekregen maar ik ga toch liever niet meer terug.
  zaterdag 23 augustus 2014 @ 18:51:19 #264
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_143747298
Och, dat vind ik nog wel meevallen. Foutje maken is natuurlijk menselijk.
pi_143851275
Na tijden op 8 mm te hebben gezeten heb ik vanmiddag mijn oren tot 10 mm gestretched. Het voelde toch net iets te klein.
pi_143851415
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 21:46 schreef ChipsZak. het volgende:
Om een of andere reden is mijn septumpiercing ineens moeilijk gaan doen, :'). Heb 'm al best lang en ineens is mijn septum gaan opzwellen? Nu kan ik nauwelijks ademen en als ik de onderkant van m'n neus aanraak (of sowieso mijn neus beweeg) doet het vet zeer :{. Kan de piercing nog wel naar beneden klappen (hij is nu omhoog) maar het voelt dan heel 'strak' en pijnlijk. Zou een zeezoutbadje helpen? :{
Je kunt het proberen natuurlijk. Hoe staat het er inmiddels mee?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 26 augustus 2014 @ 17:37:36 #267
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_143852840
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 16:49 schreef Myrr het volgende:

[..]

Je kunt het proberen natuurlijk. Hoe staat het er inmiddels mee?
Heb inderdaad zeezoutbadje gedaan (3x in 2 dagen) en had ook aspirine gekocht wegens de ontstekingsremmende werking. Daar heb ik wel veel van gehad, :'). Verder gewoon met wattenstaafjes schoongehouden. Gaat nu een stuk beter! Veel minder gezwollen/minder rood, alleen wel telkens wat viezigheidjes en nog niet geheel pijn- en zwellingloos. Geen idee waarom ineens en hoe lang dit gaat duren, maar zit in ieder geval op de goede weg. Hopelijk is het volgende week weg want ik wilde naar een evenement m'n septum naar beneden dragen, :').
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_143858945
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 17:37 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Heb inderdaad zeezoutbadje gedaan (3x in 2 dagen) en had ook aspirine gekocht wegens de ontstekingsremmende werking. Daar heb ik wel veel van gehad, :'). Verder gewoon met wattenstaafjes schoongehouden. Gaat nu een stuk beter! Veel minder gezwollen/minder rood, alleen wel telkens wat viezigheidjes en nog niet geheel pijn- en zwellingloos. Geen idee waarom ineens en hoe lang dit gaat duren, maar zit in ieder geval op de goede weg. Hopelijk is het volgende week weg want ik wilde naar een evenement m'n septum naar beneden dragen, :').
Ah gelukkig. Zeezout _O_

Ik wil eigenlijk ook wel een septum, maar ik wil hem zo dat je echt heel minimaal de twee balletjes ziet, geen hele staafjes uit mijn neus.

Is dat te verkrijgen door een heel klein ringetje te nemen, of moet je neus daarvoor ook anatomisch zo in elkaar zitten dat hij heel hoog gezet kan worden?

Want ik neem aan dat hij door dat zachte stukje wordt geprikt of gaat hij echt door dat schotje heen? In het laatste geval kan het wel, anders pas ik. :P

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 26-08-2014 20:32:27 ]
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 26 augustus 2014 @ 20:38:06 #269
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_143859236
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 20:30 schreef Myrr het volgende:

[..]

Ah gelukkig. Zeezout _O_

Ik wil eigenlijk ook wel een septum, maar ik wil hem zo dat je echt heel minimaal de twee balletjes ziet, geen hele staafjes uit mijn neus.

Is dat te verkrijgen door een heel klein ringetje te nemen, of moet je neus daarvoor ook anatomisch zo in elkaar zitten dat hij heel hoog gezet kan worden?

Want ik neem aan dat hij door dat zachte stukje wordt geprikt of gaat hij echt door dat schotje heen? In het laatste geval kan het wel, anders pas ik. :P
Een septum wordt meestal door het zachte stukje gezet, ja :). Ik denk dat het wel gewoon kan, ik heb hem ook zo dat ik gewoon een klein ringetje erin heb :).
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_143859590
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 20:38 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Een septum wordt meestal door het zachte stukje gezet, ja :). Ik denk dat het wel gewoon kan, ik heb hem ook zo dat ik gewoon een klein ringetje erin heb :).
Ik ben toch bang dat je staafjes ziet en bij het zetten willen ze perse een joekel erin duwen, en ik heb geen zin om daar mee te lopen. }:|
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 26 augustus 2014 @ 21:24:08 #271
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_143861239
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 20:45 schreef Myrr het volgende:

[..]

Ik ben toch bang dat je staafjes ziet en bij het zetten willen ze perse een joekel erin duwen, en ik heb geen zin om daar mee te lopen. }:|
Ik heb gewoon een retainer laten zetten, zodat je terwijl 'ie geneest niks ziet en als 'ie genezen is kan je zelf beslissen wat je erin doet.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_143861504
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 21:24 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Ik heb gewoon een retainer laten zetten, zodat je terwijl 'ie geneest niks ziet en als 'ie genezen is kan je zelf beslissen wat je erin doet.
Aaaah, jij denkt na, ik mag dat.
Ik gun mezelf even een paar daagjes bedenktijd en dan mag ik weer geprikt worden. O+

Ik doe het eigenlijk meer voor het prikken zelf heb ik gemerkt. Geen enkele oorbel heb ik in (helix anti helix tragus en een mikmak aan normale gaatjes), neus draag ik ook nooit, navelpiercing soms wel en soms niet, md's heb ik eruit getrokken en alleen m'n clithood draag ik nog omdat ik die pas negen maanden heb en er dus nog niet uit kan zonder dicht te groeien.

Maargoed, septum kan ik mooi naar binnen vouwen en dan zie je hem niet _O_ ideaal.

Bovenstaand houdt me ook tegen om tattoo's te nemen, die trek je er niet even uit. :') Ik wil wel heeeeeeeeeeeeeeeeel heel heeeeeeeeeeeeel graag, maar ik wacht nog even.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 26-08-2014 21:30:41 ]
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 26 augustus 2014 @ 21:31:19 #273
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_143861649
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 21:29 schreef Myrr het volgende:

[..]

Aaaah, jij denkt na, ik mag dat.
Ik gun mezelf even een paar daagjes bedenktijd en dan mag ik weer geprikt worden. O+

Ik doe het eigenlijk meer voor het prikken zelf heb ik gemerkt. Geen enkele oorbel heb ik in (helix anti helix tragus en een mikmak aan normale gaatjes), neus draag ik ook nooit, navelpiercing soms wel en soms niet, md's heb ik eruit getrokken en alleen m'n clithood draag ik nog omdat ik die pas negen maanden heb en er dus nog niet uit kan zonder dicht te groeien.

Maargoed, septum kan ik mooi naar binnen vouwen en dan zie je hem niet _O_ ideaal.
:7 Goed over nagedacht he?

Succes! Ze zijn zo chill juist omdat je ze weg kan flippen wanneer je wil!
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_144147655
Vorige week in een opwelling de 5mms in mijn oren gestretched naar 6mm en de 4mm naar 5mm. En het is nog niemand opgevallen, zelfs mijn eigen verloofde zag het gisteren pas :'(
Mon 'en!
pi_144188398
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 17:27 schreef Sts het volgende:

[..]

Bij Dragon Tattoo had ik ook pech. Ik wou een forward helix, naald er in maar vervolgens pastte de piercing niet. Dus met gat zonder piercing weer naar buiten. Wel ook netjes een waardebon gekregen maar ik ga toch liever niet meer terug.
Ah ik had altijd het idee dat Dragon Tattoo oké was!! Misschien is er maar een echt goede tent dan, haha

Ben trouwens niet meer terug gegaan naar Arie Tattoo en heb besloten maar niet opnieuw door dit gat te gaan. Gelukkig heb ik twee oren! :D
pi_144198726
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 23:39 schreef Camstel het volgende:

[..]

Ah ik had altijd het idee dat Dragon Tattoo oké was!! Misschien is er maar een echt goede tent dan, haha

Ben trouwens niet meer terug gegaan naar Arie Tattoo en heb besloten maar niet opnieuw door dit gat te gaan. Gelukkig heb ik twee oren! :D
Nou, dat is mijn enige ervaring daar hoor! Ik had waarschijnlijk gewoon pech, ze gingen er wel netjes mee om. Ik wou alleen even aangeven dat naar Dragon Tattoo gaan ook geen garantie was :P
pi_144206069
Hoi!

Ik heb sinds 4 maanden een rook piercing. Het zetten deed veel pijn en daarna ook nog veel last gehad. Nu heb ik 2 weken geleden ook een vochtbultje naast m'n piercing gekregen, waarvoor ik een zoutoplossing heb gekocht en binnen een paar dagen was hij gelukkig weg, maar ik blijf verder nog wel veel last houden. De piercing zit vaak helemaal vast en ik krijg hem alleen los als ik hem voorzichtig met die zoutoplossing en een gaasje schoonmaak. Is het normaal dat deze piercing zo lang nodig heeft om te genezen? Het ziet er verder niet ontstoken uit ofzo, het doet alleen pijn.

Ik heb meerdere kraakbeenpiercings en bij geen één zoveel last gehad als bij deze trouwens.
pi_144207652
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 16:21 schreef WaywardBob het volgende:
Hoi!

Ik heb sinds 4 maanden een rook piercing. Het zetten deed veel pijn en daarna ook nog veel last gehad. Nu heb ik 2 weken geleden ook een vochtbultje naast m'n piercing gekregen, waarvoor ik een zoutoplossing heb gekocht en binnen een paar dagen was hij gelukkig weg, maar ik blijf verder nog wel veel last houden. De piercing zit vaak helemaal vast en ik krijg hem alleen los als ik hem voorzichtig met die zoutoplossing en een gaasje schoonmaak. Is het normaal dat deze piercing zo lang nodig heeft om te genezen? Het ziet er verder niet ontstoken uit ofzo, het doet alleen pijn.

Ik heb meerdere kraakbeenpiercings en bij geen één zoveel last gehad als bij deze trouwens.
Ik heb de mijne al meer dan een jaar en die doet nog met regelmaat zo. Rook is een lastige.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  zondag 7 september 2014 @ 22:06:19 #279
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_144292568
Mijn dochter heeft tunnels in haar oren. In 1 oor heeft ze er 2. De ene wil ze groter stretchen, daarom moet de tunnel in de andere eruit. Maar dat lukt dus niet! Ding zit hartstikke vast, waarschijnlijk zit er troep ofzo in de schroefdraad. Heeft iemand een trucje o.i.d. om de tunnel eruit te krijgen?
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_144294487
Als het met schroefdraad zou ik proberen ze los te weken en anders voorzichtig met tangetjes prutsen.
pi_144302223
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 22:06 schreef Turbomuis het volgende:
Mijn dochter heeft tunnels in haar oren. In 1 oor heeft ze er 2. De ene wil ze groter stretchen, daarom moet de tunnel in de andere eruit. Maar dat lukt dus niet! Ding zit hartstikke vast, waarschijnlijk zit er troep ofzo in de schroefdraad. Heeft iemand een trucje o.i.d. om de tunnel eruit te krijgen?
Ga langs bij een piercingshop als thuis prutsen niet helpt. :)
Mon 'en!
  maandag 8 september 2014 @ 10:16:30 #282
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_144304765
4 maanden is heel erg kort voor een kraakbeenpiercing en zeker voor een Rook, dat is gewoon een heel flink stuk kraakbeen. En dat je er geen last van hebt betekent niet dat het genezen is.
pi_144312934
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 03:21 schreef bloempjuh het volgende:

[..]

Ga langs bij een piercingshop als thuis prutsen niet helpt. :)
Idd, bij dat soort dingen moet je vooral niet zelf gaan lopen hannessen.
pi_144319057
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 22:06 schreef Turbomuis het volgende:
Mijn dochter heeft tunnels in haar oren. In 1 oor heeft ze er 2. De ene wil ze groter stretchen, daarom moet de tunnel in de andere eruit. Maar dat lukt dus niet! Ding zit hartstikke vast, waarschijnlijk zit er troep ofzo in de schroefdraad. Heeft iemand een trucje o.i.d. om de tunnel eruit te krijgen?
Probeer het eens met rubberen handschoentjes aan, dan heb je meer grip. Werkt bij mij altijd wel. ;)
Sit back, relax.
  maandag 8 september 2014 @ 21:27:07 #285
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_144329477
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 17:55 schreef Burger_Queen het volgende:

[..]

Probeer het eens met rubberen handschoentjes aan, dan heb je meer grip. Werkt bij mij altijd wel. ;)
That did the trick!
Thanks!!!
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_144346653
quote:
1s.gif Op maandag 8 september 2014 21:27 schreef Turbomuis het volgende:

[..]

That did the trick!
Thanks!!!
'
Mooi

Toch leuk een moeder die constructief meedenkt over piercings en stretches :P
  dinsdag 9 september 2014 @ 13:49:22 #287
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_144348259
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 12:56 schreef Noriega het volgende:

[..]

'
Mooi

Toch leuk een moeder die constructief meedenkt over piercings en stretches :P
Ik zit er aan te denken om het tweede gaatje in m'n linkeroor te strectchen (naar 6 mm) zodat ik die tunnel kan gaan dragen. Maar vriendlief is nog niet helemaal om :)
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_144348756
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 13:49 schreef Turbomuis het volgende:

[..]

Ik zit er aan te denken om het tweede gaatje in m'n linkeroor te strectchen (naar 6 mm) zodat ik die tunnel kan gaan dragen. Maar vriendlief is nog niet helemaal om :)
Waarom maar een kant en niet symmetrisch?
pi_144349031
Vorige week mijn vertical tragus eruit gehaald, want ik werd er helemaal gek van. Hij bleef maar ontsteken en ik kon er amper op liggen en ik ben nogal ongeduldig wat dat betreft. :P Van mijn forward helix nooit zoveel last gehad. Nu wil ik eigenlijk een gewone helix laten zetten, maar mijn vriend vindt dat lelijk :').
pi_144351252
quote:
17s.gif Op dinsdag 9 september 2014 14:15 schreef Heroinjunk het volgende:
Vorige week mijn vertical tragus eruit gehaald, want ik werd er helemaal gek van. Hij bleef maar ontsteken en ik kon er amper op liggen en ik ben nogal ongeduldig wat dat betreft. :P Van mijn forward helix nooit zoveel last gehad. Nu wil ik eigenlijk een gewone helix laten zetten, maar mijn vriend vindt dat lelijk :').
je ava O+
Tap tap tap
pi_144374871
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 15:22 schreef CherryLips het volgende:

[..]

je ava O+
Haha jaaa! O+
pi_144410564
Ik ben aan het nadenken over mijn oren..

Eigenlijk wilde ik 5 conches zo dicht mogelijk op elkaar. Grondige studie van een close up foto van mijn oor doet mij twijfelen. De bovenkant van mijn oren zijn heel mooi gevormd. Het midden daarentegen is niet perfect rond, dus ik denk dat ik eigenlijk liever de aandacht wil vestigen op de bovenkant.

Dus momenteel denk ik triple forward helix en 2 gewone helix piercings. Forward in 3 formaten, de gewone helix denk ik nog even over na, misschien wel gewoon spiegelen en voor 3 gaan..

Het moet wel subtiel blijven dus dit alles in hele kleine sieraadjes.

Trouwens trouwens trouwens.... wat zijn de ervaringen hier met bioplast?
Resistance is futile.
pi_144412331
Bioplast is heel fijn, alleen bij mijn lippiercing beet ik op den duur het schijfje een beetje scheef. Maar dan heb ik heb over 2+ jaar. Voor mijn ik-ben-allergisch-voor-bijna-alles-lijf een heel fijn alternatief, hoewel ik titanium toch het fijnste vind :)
Gek? kan je dat eten?
pi_144416047
Ik vind bioplast heel erg fijn voor m'n neuspiercing.

Het is flexibel dus als je.eens een keer onverwacht niest en je blijft erachter hangen doen het een stuk minder pijn/beschadigt minder snel.
pi_144419123
Ik heb mijn traguspiercing nu bijna 3 maanden. Genezing gaat volgens mij best goed, hoewel er sinds een week helaas een klein vochtbultje zit, dus elke avond even zeezouten en hopen dat ie snel weggaat.
Ik wil er, zodra het kan, een andere piercing in doen. Heb er nu 1 met een bolletje aan de achterkant, wil er een labret indoen.
Hoe is jullie ervaring met zelf een andere piercing in je tragus doen? Lukt dat goed of kan ik het beter door de piercer laten doen? En wanneer is het moment om er een andere piercing in te doen? Kan ik dat al (laten) doen zodra het bultje weg is, of kan ik beter nog wachten?
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_144439323


Ik hou niet van bling dus ik zou waarschijnlijk voor zoiets gaan in zilver.
Resistance is futile.
pi_144468674
quote:
17s.gif Op donderdag 11 september 2014 22:35 schreef Seven. het volgende:


Ik hou niet van bling dus ik zou waarschijnlijk voor zoiets gaan in zilver.
Gaaf! Ken je Colby Smith? Zou je eens op Pinterest op moeten zoeken. Denk dat je dat ook tof vindt!
pi_144468742
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 13:34 schreef MissJ het volgende:
Ik heb mijn traguspiercing nu bijna 3 maanden. Genezing gaat volgens mij best goed, hoewel er sinds een week helaas een klein vochtbultje zit, dus elke avond even zeezouten en hopen dat ie snel weggaat.
Ik wil er, zodra het kan, een andere piercing in doen. Heb er nu 1 met een bolletje aan de achterkant, wil er een labret indoen.
Hoe is jullie ervaring met zelf een andere piercing in je tragus doen? Lukt dat goed of kan ik het beter door de piercer laten doen? En wanneer is het moment om er een andere piercing in te doen? Kan ik dat al (laten) doen zodra het bultje weg is, of kan ik beter nog wachten?
Ik heb geen ervaring met piercings wisselen (mijn helix zit er 4,5 maand in), maar ik zou ZEKER nog 3 maanden wachten met wisselen. Als het regelmatig zeurt en een beetje tegen ontsteken aanzit/ontsteekt, zou ik nog langer wachten. En als je het voor de eerste keer laat doen kun je misschien sowieso beter naar de piercingshop gaan. Stel je haalt hem eruit en je krijgt hem er niet meer in? haha
pi_144469610
Ik heb een forward helix en ik heb er nu een helix ringetje in, maar die is erg fors en ik zou een heel strak ringetje erin willen zetten zonder iets eraan. Kan ik dan gewoon het beste een oorringetje erin stoppen wat je ook in je lel hangt? Oh en ik ga er een triple forward van maken. O+
  zaterdag 13 september 2014 @ 00:38:57 #300
277627 Seven.
We are Borg.
pi_144475757
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 21:47 schreef Camstel het volgende:

[..]

Ik hou niet van bling dus ik zou waarschijnlijk voor zoiets gaan in zilver.
Gaaf! Ken je Colby Smith? Zou je eens op Pinterest op moeten zoeken. Denk dat je dat ook tof vindt!
[/quote]

Ik had de naam al voorbij zien komen in dit topic, en sinds afgelopen week ook lichtelijk geobsedeerd.
Resistance is futile.
  zaterdag 13 september 2014 @ 10:37:59 #301
277627 Seven.
We are Borg.
pi_144479683
Lapo.
Resistance is futile.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')