Nou, dat is mijn enige ervaring daar hoor! Ik had waarschijnlijk gewoon pech, ze gingen er wel netjes mee om. Ik wou alleen even aangeven dat naar Dragon Tattoo gaan ook geen garantie wasquote:Op donderdag 4 september 2014 23:39 schreef Camstel het volgende:
[..]
Ah ik had altijd het idee dat Dragon Tattoo oké was!! Misschien is er maar een echt goede tent dan, haha
Ben trouwens niet meer terug gegaan naar Arie Tattoo en heb besloten maar niet opnieuw door dit gat te gaan. Gelukkig heb ik twee oren!![]()
Ik heb de mijne al meer dan een jaar en die doet nog met regelmaat zo. Rook is een lastige.quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:21 schreef WaywardBob het volgende:
Hoi!
Ik heb sinds 4 maanden een rook piercing. Het zetten deed veel pijn en daarna ook nog veel last gehad. Nu heb ik 2 weken geleden ook een vochtbultje naast m'n piercing gekregen, waarvoor ik een zoutoplossing heb gekocht en binnen een paar dagen was hij gelukkig weg, maar ik blijf verder nog wel veel last houden. De piercing zit vaak helemaal vast en ik krijg hem alleen los als ik hem voorzichtig met die zoutoplossing en een gaasje schoonmaak. Is het normaal dat deze piercing zo lang nodig heeft om te genezen? Het ziet er verder niet ontstoken uit ofzo, het doet alleen pijn.
Ik heb meerdere kraakbeenpiercings en bij geen één zoveel last gehad als bij deze trouwens.
Ga langs bij een piercingshop als thuis prutsen niet helpt.quote:Op zondag 7 september 2014 22:06 schreef Turbomuis het volgende:
Mijn dochter heeft tunnels in haar oren. In 1 oor heeft ze er 2. De ene wil ze groter stretchen, daarom moet de tunnel in de andere eruit. Maar dat lukt dus niet! Ding zit hartstikke vast, waarschijnlijk zit er troep ofzo in de schroefdraad. Heeft iemand een trucje o.i.d. om de tunnel eruit te krijgen?
Idd, bij dat soort dingen moet je vooral niet zelf gaan lopen hannessen.quote:Op maandag 8 september 2014 03:21 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Ga langs bij een piercingshop als thuis prutsen niet helpt.
Probeer het eens met rubberen handschoentjes aan, dan heb je meer grip. Werkt bij mij altijd wel.quote:Op zondag 7 september 2014 22:06 schreef Turbomuis het volgende:
Mijn dochter heeft tunnels in haar oren. In 1 oor heeft ze er 2. De ene wil ze groter stretchen, daarom moet de tunnel in de andere eruit. Maar dat lukt dus niet! Ding zit hartstikke vast, waarschijnlijk zit er troep ofzo in de schroefdraad. Heeft iemand een trucje o.i.d. om de tunnel eruit te krijgen?
That did the trick!quote:Op maandag 8 september 2014 17:55 schreef Burger_Queen het volgende:
[..]
Probeer het eens met rubberen handschoentjes aan, dan heb je meer grip. Werkt bij mij altijd wel.
Ik zit er aan te denken om het tweede gaatje in m'n linkeroor te strectchen (naar 6 mm) zodat ik die tunnel kan gaan dragen. Maar vriendlief is nog niet helemaal omquote:Op dinsdag 9 september 2014 12:56 schreef Noriega het volgende:
[..]
'
Mooi
Toch leuk een moeder die constructief meedenkt over piercings en stretches
Waarom maar een kant en niet symmetrisch?quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:49 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Ik zit er aan te denken om het tweede gaatje in m'n linkeroor te strectchen (naar 6 mm) zodat ik die tunnel kan gaan dragen. Maar vriendlief is nog niet helemaal om
je avaquote:Op dinsdag 9 september 2014 14:15 schreef Heroinjunk het volgende:
Vorige week mijn vertical tragus eruit gehaald, want ik werd er helemaal gek van. Hij bleef maar ontsteken en ik kon er amper op liggen en ik ben nogal ongeduldig wat dat betreft.Van mijn forward helix nooit zoveel last gehad. Nu wil ik eigenlijk een gewone helix laten zetten, maar mijn vriend vindt dat lelijk
.
Gaaf! Ken je Colby Smith? Zou je eens op Pinterest op moeten zoeken. Denk dat je dat ook tof vindt!quote:Op donderdag 11 september 2014 22:35 schreef Seven. het volgende:
Ik hou niet van bling dus ik zou waarschijnlijk voor zoiets gaan in zilver.
Ik heb geen ervaring met piercings wisselen (mijn helix zit er 4,5 maand in), maar ik zou ZEKER nog 3 maanden wachten met wisselen. Als het regelmatig zeurt en een beetje tegen ontsteken aanzit/ontsteekt, zou ik nog langer wachten. En als je het voor de eerste keer laat doen kun je misschien sowieso beter naar de piercingshop gaan. Stel je haalt hem eruit en je krijgt hem er niet meer in? hahaquote:Op donderdag 11 september 2014 13:34 schreef MissJ het volgende:
Ik heb mijn traguspiercing nu bijna 3 maanden. Genezing gaat volgens mij best goed, hoewel er sinds een week helaas een klein vochtbultje zit, dus elke avond even zeezouten en hopen dat ie snel weggaat.
Ik wil er, zodra het kan, een andere piercing in doen. Heb er nu 1 met een bolletje aan de achterkant, wil er een labret indoen.
Hoe is jullie ervaring met zelf een andere piercing in je tragus doen? Lukt dat goed of kan ik het beter door de piercer laten doen? En wanneer is het moment om er een andere piercing in te doen? Kan ik dat al (laten) doen zodra het bultje weg is, of kan ik beter nog wachten?
Gaaf! Ken je Colby Smith? Zou je eens op Pinterest op moeten zoeken. Denk dat je dat ook tof vindt!quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:47 schreef Camstel het volgende:
[..]
Ik hou niet van bling dus ik zou waarschijnlijk voor zoiets gaan in zilver.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |