abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144198726
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 23:39 schreef Camstel het volgende:

[..]

Ah ik had altijd het idee dat Dragon Tattoo oké was!! Misschien is er maar een echt goede tent dan, haha

Ben trouwens niet meer terug gegaan naar Arie Tattoo en heb besloten maar niet opnieuw door dit gat te gaan. Gelukkig heb ik twee oren! :D
Nou, dat is mijn enige ervaring daar hoor! Ik had waarschijnlijk gewoon pech, ze gingen er wel netjes mee om. Ik wou alleen even aangeven dat naar Dragon Tattoo gaan ook geen garantie was :P
pi_144206069
Hoi!

Ik heb sinds 4 maanden een rook piercing. Het zetten deed veel pijn en daarna ook nog veel last gehad. Nu heb ik 2 weken geleden ook een vochtbultje naast m'n piercing gekregen, waarvoor ik een zoutoplossing heb gekocht en binnen een paar dagen was hij gelukkig weg, maar ik blijf verder nog wel veel last houden. De piercing zit vaak helemaal vast en ik krijg hem alleen los als ik hem voorzichtig met die zoutoplossing en een gaasje schoonmaak. Is het normaal dat deze piercing zo lang nodig heeft om te genezen? Het ziet er verder niet ontstoken uit ofzo, het doet alleen pijn.

Ik heb meerdere kraakbeenpiercings en bij geen één zoveel last gehad als bij deze trouwens.
pi_144207652
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 16:21 schreef WaywardBob het volgende:
Hoi!

Ik heb sinds 4 maanden een rook piercing. Het zetten deed veel pijn en daarna ook nog veel last gehad. Nu heb ik 2 weken geleden ook een vochtbultje naast m'n piercing gekregen, waarvoor ik een zoutoplossing heb gekocht en binnen een paar dagen was hij gelukkig weg, maar ik blijf verder nog wel veel last houden. De piercing zit vaak helemaal vast en ik krijg hem alleen los als ik hem voorzichtig met die zoutoplossing en een gaasje schoonmaak. Is het normaal dat deze piercing zo lang nodig heeft om te genezen? Het ziet er verder niet ontstoken uit ofzo, het doet alleen pijn.

Ik heb meerdere kraakbeenpiercings en bij geen één zoveel last gehad als bij deze trouwens.
Ik heb de mijne al meer dan een jaar en die doet nog met regelmaat zo. Rook is een lastige.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  zondag 7 september 2014 @ 22:06:19 #279
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_144292568
Mijn dochter heeft tunnels in haar oren. In 1 oor heeft ze er 2. De ene wil ze groter stretchen, daarom moet de tunnel in de andere eruit. Maar dat lukt dus niet! Ding zit hartstikke vast, waarschijnlijk zit er troep ofzo in de schroefdraad. Heeft iemand een trucje o.i.d. om de tunnel eruit te krijgen?
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_144294487
Als het met schroefdraad zou ik proberen ze los te weken en anders voorzichtig met tangetjes prutsen.
pi_144302223
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 22:06 schreef Turbomuis het volgende:
Mijn dochter heeft tunnels in haar oren. In 1 oor heeft ze er 2. De ene wil ze groter stretchen, daarom moet de tunnel in de andere eruit. Maar dat lukt dus niet! Ding zit hartstikke vast, waarschijnlijk zit er troep ofzo in de schroefdraad. Heeft iemand een trucje o.i.d. om de tunnel eruit te krijgen?
Ga langs bij een piercingshop als thuis prutsen niet helpt. :)
Mon 'en!
  maandag 8 september 2014 @ 10:16:30 #282
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_144304765
4 maanden is heel erg kort voor een kraakbeenpiercing en zeker voor een Rook, dat is gewoon een heel flink stuk kraakbeen. En dat je er geen last van hebt betekent niet dat het genezen is.
pi_144312934
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 03:21 schreef bloempjuh het volgende:

[..]

Ga langs bij een piercingshop als thuis prutsen niet helpt. :)
Idd, bij dat soort dingen moet je vooral niet zelf gaan lopen hannessen.
pi_144319057
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 22:06 schreef Turbomuis het volgende:
Probeer het eens met rubberen handschoentjes aan, dan heb je meer grip. Werkt bij mij altijd wel. ;)
Sit back, relax.
  maandag 8 september 2014 @ 21:27:07 #285
6067 Turbomuis
pi_144329477
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 17:55 schreef Burger_Queen het volgende:

[..]

Probeer het eens met rubberen handschoentjes aan, dan heb je meer grip. Werkt bij mij altijd wel. ;)
That did the trick!
Thanks!!!
pi_144346653
quote:
1s.gif Op maandag 8 september 2014 21:27 schreef Turbomuis het volgende:

[..]

That did the trick!
Thanks!!!
'
Mooi

Toch leuk een moeder die constructief meedenkt over piercings en stretches :P
  dinsdag 9 september 2014 @ 13:49:22 #287
6067 Turbomuis
pi_144348259
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 12:56 schreef Noriega het volgende:

[..]

'
Mooi

Toch leuk een moeder die constructief meedenkt over piercings en stretches :P
Ik zit er aan te denken om het tweede gaatje in m'n linkeroor te strectchen (naar 6 mm) zodat ik die tunnel kan gaan dragen. Maar vriendlief is nog niet helemaal om :)
pi_144348756
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 13:49 schreef Turbomuis het volgende:

[..]

Ik zit er aan te denken om het tweede gaatje in m'n linkeroor te strectchen (naar 6 mm) zodat ik die tunnel kan gaan dragen. Maar vriendlief is nog niet helemaal om :)
Waarom maar een kant en niet symmetrisch?
pi_144349031
Vorige week mijn vertical tragus eruit gehaald, want ik werd er helemaal gek van. Hij bleef maar ontsteken en ik kon er amper op liggen en ik ben nogal ongeduldig wat dat betreft. :P Van mijn forward helix nooit zoveel last gehad. Nu wil ik eigenlijk een gewone helix laten zetten, maar mijn vriend vindt dat lelijk :').
pi_144351252
quote:
17s.gif Op dinsdag 9 september 2014 14:15 schreef Heroinjunk het volgende:
Vorige week mijn vertical tragus eruit gehaald, want ik werd er helemaal gek van. Hij bleef maar ontsteken en ik kon er amper op liggen en ik ben nogal ongeduldig wat dat betreft. :P Van mijn forward helix nooit zoveel last gehad. Nu wil ik eigenlijk een gewone helix laten zetten, maar mijn vriend vindt dat lelijk :').
je ava O+
Tap tap tap
pi_144374871
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 15:22 schreef CherryLips het volgende:

[..]

je ava O+
Haha jaaa! O+
pi_144410564
Ik ben aan het nadenken over mijn oren..

Eigenlijk wilde ik 5 conches zo dicht mogelijk op elkaar. Grondige studie van een close up foto van mijn oor doet mij twijfelen. De bovenkant van mijn oren zijn heel mooi gevormd. Het midden daarentegen is niet perfect rond, dus ik denk dat ik eigenlijk liever de aandacht wil vestigen op de bovenkant.

Dus momenteel denk ik triple forward helix en 2 gewone helix piercings. Forward in 3 formaten, de gewone helix denk ik nog even over na, misschien wel gewoon spiegelen en voor 3 gaan..

Het moet wel subtiel blijven dus dit alles in hele kleine sieraadjes.

Trouwens trouwens trouwens.... wat zijn de ervaringen hier met bioplast?
Resistance is futile.
pi_144412331
Bioplast is heel fijn, alleen bij mijn lippiercing beet ik op den duur het schijfje een beetje scheef. Maar dan heb ik heb over 2+ jaar. Voor mijn ik-ben-allergisch-voor-bijna-alles-lijf een heel fijn alternatief, hoewel ik titanium toch het fijnste vind :)
Gek? kan je dat eten?
pi_144416047
Ik vind bioplast heel erg fijn voor m'n neuspiercing.

Het is flexibel dus als je.eens een keer onverwacht niest en je blijft erachter hangen doen het een stuk minder pijn/beschadigt minder snel.
pi_144419123
Ik heb mijn traguspiercing nu bijna 3 maanden. Genezing gaat volgens mij best goed, hoewel er sinds een week helaas een klein vochtbultje zit, dus elke avond even zeezouten en hopen dat ie snel weggaat.
Ik wil er, zodra het kan, een andere piercing in doen. Heb er nu 1 met een bolletje aan de achterkant, wil er een labret indoen.
Hoe is jullie ervaring met zelf een andere piercing in je tragus doen? Lukt dat goed of kan ik het beter door de piercer laten doen? En wanneer is het moment om er een andere piercing in te doen? Kan ik dat al (laten) doen zodra het bultje weg is, of kan ik beter nog wachten?
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_144439323

Ik hou niet van bling dus ik zou waarschijnlijk voor zoiets gaan in zilver.
Resistance is futile.
pi_144468674
quote:
17s.gif Op donderdag 11 september 2014 22:35 schreef Seven. het volgende:

Gaaf! Ken je Colby Smith? Zou je eens op Pinterest op moeten zoeken. Denk dat je dat ook tof vindt!
pi_144468742
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 13:34 schreef MissJ het volgende:
Ik heb mijn traguspiercing nu bijna 3 maanden. Genezing gaat volgens mij best goed, hoewel er sinds een week helaas een klein vochtbultje zit, dus elke avond even zeezouten en hopen dat ie snel weggaat.
Ik wil er, zodra het kan, een andere piercing in doen. Heb er nu 1 met een bolletje aan de achterkant, wil er een labret indoen.
Hoe is jullie ervaring met zelf een andere piercing in je tragus doen? Lukt dat goed of kan ik het beter door de piercer laten doen? En wanneer is het moment om er een andere piercing in te doen? Kan ik dat al (laten) doen zodra het bultje weg is, of kan ik beter nog wachten?
Ik heb geen ervaring met piercings wisselen (mijn helix zit er 4,5 maand in), maar ik zou ZEKER nog 3 maanden wachten met wisselen. Als het regelmatig zeurt en een beetje tegen ontsteken aanzit/ontsteekt, zou ik nog langer wachten. En als je het voor de eerste keer laat doen kun je misschien sowieso beter naar de piercingshop gaan. Stel je haalt hem eruit en je krijgt hem er niet meer in? haha
pi_144469610
Ik heb een forward helix en ik heb er nu een helix ringetje in, maar die is erg fors en ik zou een heel strak ringetje erin willen zetten zonder iets eraan. Kan ik dan gewoon het beste een oorringetje erin stoppen wat je ook in je lel hangt? Oh en ik ga er een triple forward van maken. O+
  zaterdag 13 september 2014 @ 00:38:57 #300
277627 Seven.
We are Borg.
pi_144475757
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 21:47 schreef Camstel het volgende:

[..]

Gaaf! Ken je Colby Smith? Zou je eens op Pinterest op moeten zoeken. Denk dat je dat ook tof vindt!
[/quote]

Ik had de naam al voorbij zien komen in dit topic, en sinds afgelopen week ook lichtelijk geobsedeerd.
Resistance is futile.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')