abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 april 2014 @ 20:17:21 #201
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_138516192
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 19:34 schreef shiznuts het volgende:
Nee, nog niet. Zal ergens volgende week wel opduiken.
En oeff. ;( Da's niet best. Maar je krijgt 'em wel aan de praat verder?
Nee man, hij werkt voor geen meter nu, die hele vleugel is scheef. Klotenzooi.
Dat wordt een refund, ben nu fucking chagrijnig.

vrijdag 4 april 2014 @ 20:19:22 #202
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_138516272
Ah. Op die fiets. ;( Aaiii... -O-
'k Hoop dat de post iets zuiniger met de mijne omgesprongen is.
Weet nog wel dat mijn V929 ook een beating had gehad. Was ook minder.

Verrekte klein trouwens. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 4 april 2014 @ 20:27:18 #203
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_138516588
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 20:19 schreef shiznuts het volgende:
Ah. Op die fiets. ;( Aaiii... -O-
'k Hoop dat de post iets zuiniger met de mijne omgesprongen is.
Weet nog wel dat mijn V929 ook een beating had gehad. Was ook minder.

Verrekte klein trouwens. :P
ja maar ik kan er nu dus niks mee. Heb ik daar zo lang op gewacht? (Kut sweden post ook)
pi_138516855
wie heeft er hier een tweakers acc en kan voor mij een paar verkopers mailen?
-Real power isn't given, it must be taken-
pi_138517063
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 20:34 schreef henk3412 het volgende:
wie heeft er hier een tweakers acc en kan voor mij een paar verkopers mailen?
Maak je eigen tweakers account aan? :')
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  vrijdag 4 april 2014 @ 20:48:16 #206
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_138517543
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_138518512

[ Bericht 0% gewijzigd door rene90 op 04-04-2014 21:15:11 ]
-Real power isn't given, it must be taken-
pi_138518966
Oke...maar Henk serieus, waarom maak je niet zelf een account aan daar?
Top 5 China producten
pi_138519147
quote:
1s.gif Op donderdag 3 april 2014 22:56 schreef Painore het volgende:
XML T6 is dus het felst, XM-L2 U3 heeft meer flood?
Om eerlijk te zijn vond ik ze alledrie heel erg bij elkaar in de buurt zitten. Toch wat minder als je het prijsverschil ziet...
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 23:26 schreef shiznuts het volgende:
Interessant. Míjn XM-L2 U3 is wél feller dan m'n 3x XM-L T6.
Misschien omdat je daar dus 3 LED's hebt i.p.v. en dus de output verdeeld wordt en in z'n geheel dus wat minder fel is?
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 18:00 schreef monkeybrain het volgende:
Maar dat zal geen probleem zijn als ie aan de muur hangt
~O>

quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 18:12 schreef monkeybrain het volgende:
Ik heb het Gillette scheermes binnen dat ik van Iemand91 heb gezien. Wat is dit voor rare rotzooi :')

[ afbeelding ]
Hoezo? :?
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 18:58 schreef Gunny het volgende:
Nostalgie man, nostalgie. Back to the Sixties. ;)

Vriend van me heeft deze een jaar ook geleden besteld en is er best tevreden mee. Je moet alleen ff wennen aan de manier van scheren.
I.t.t. moderne mesjes valt aan zo'n systeem niet veel te vernieuwen. Dus je kunt je nog scheren met krabbers van een halve eeuw oud (of meer). Maar je moet zeker wennen inderdaad; helemaal als je sowieso al nooit nat scheert :@
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 21:15 schreef rene90 het volgende:
Oke...maar Henk serieus, waarom maak je niet zelf een account aan daar?
Omdat hij daar met dergelijke posts in no time een ban heeft waarschijnlijk :')

Ik volg die Henk niet meer helemaal :{ ...

[ Bericht 5% gewijzigd door Iemand91 op 04-04-2014 21:25:38 ]
  vrijdag 4 april 2014 @ 21:23:53 #210
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_138519388
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 21:18 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Omdat hij daar met dergelijke posts in no time een ban heeft waarschijnlijk :')

Ik volg die Henk niet meer helemaal :{ ...
Hehe, hij heeft vast al een permban op Tweakers :|W ~O>
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
  vrijdag 4 april 2014 @ 22:05:53 #211
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_138521715
4 uur cup-a-soup. Dat zouden meer fora moeten doen. :P
pi_138521912
BIC heeft wat nieuws trouwens, bij orders zonder tracking, krijg je nu een ppbyb.com tracking. Een soort paypal tracking code waarin je alleen maar ziet dat BIC het heeft aangemeld om te verzenden, en het moment dat het dus ook echt is opgenomen in het proces. Voegt vrij weinig toe :').

Of misschien om wat te doen tegen paypal claims waarin wordt aangegeven dat iets niet is aangekomen / opgestuurd, dat een wholesale dus zo'n tracking kan geven wat in hun voordeel spreekt dat het daadwerkelijk is verstuurd?
Top 5 China producten
  vrijdag 4 april 2014 @ 22:54:42 #213
204014 Markos.
Burp! Geen koala!
pi_138523998
Ik wil misschien een blouse kopen via AliExpress, bijvoorbeeld een van deze twee

http://www.aliexpress.com(...)rt-20/653051915.html

http://www.aliexpress.com(...)eeve/1377315746.html

(maar wel in het wit)

Is dat verstandig? Qua maat en pasvorm.
Ik heb in Hollandse maat een redelijk ruime M of een niet te groot vallende L nodig. (1.79 of 1.80 lang ofzo) Maar wel slim-fit. (Sporter, brede schouders normale taille)
Iemand hier ervaring mee? Of een andere shop of ander model.
Toyota RA28 powerrr / VW Golf MK1 / VW T1 !!
DealExtreme infopagina -> http://deal-extreme.blogspot.com alles over hoe je er kunt bestellen en wat er bij komt kijken
  vrijdag 4 april 2014 @ 23:08:10 #214
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_138524593
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 22:54 schreef Markos. het volgende:
Ik wil misschien een blouse kopen via AliExpress, bijvoorbeeld een van deze twee

http://www.aliexpress.com(...)rt-20/653051915.html
[ afbeelding ]

http://www.aliexpress.com(...)eeve/1377315746.html
[ afbeelding ]
(maar wel in het wit)

Is dat verstandig? Qua maat en pasvorm.
Ik heb in Hollandse maat een redelijk ruime M of een niet te groot vallende L nodig. (1.79 of 1.80 lang ofzo) Maar wel slim-fit. (Sporter, brede schouders normale taille)
Iemand hier ervaring mee? Of een andere shop of ander model.
www.itailor.com

Topkwaliteit
Gemiddelde levering tussen 4-5 week
Prijs rond de 45 euro inclusief verzenden
Geheel op maat gemaakt en naar eigen wens.

Meerdere overhemden in mijn bezit.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  vrijdag 4 april 2014 @ 23:15:31 #215
204014 Markos.
Burp! Geen koala!
pi_138524901
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 23:08 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

www.itailor.com

Topkwaliteit

Wel mooi maar dat is mij te duur, ben student en door sporten nog groeiende zegmaar. En een maat op de groei kopen vind ik zonde want die draag ik dan toch niet. Vandaar dat ik goedkoper uit china wil proberen mits het niet gegarandeerd niets is. Ik zie af en toe hier wel wat kleding voorbij komen, maar dat zijn meestal polo's. Of iig geen kledingstukken met pasvorm
Toyota RA28 powerrr / VW Golf MK1 / VW T1 !!
DealExtreme infopagina -> http://deal-extreme.blogspot.com alles over hoe je er kunt bestellen en wat er bij komt kijken
  vrijdag 4 april 2014 @ 23:25:21 #216
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_138525349
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 23:15 schreef Markos. het volgende:

[..]

Wel mooi maar dat is mij te duur, ben student en door sporten nog groeiende zegmaar. En een maat op de groei kopen vind ik zonde want die draag ik dan toch niet. Vandaar dat ik goedkoper uit china wil proberen mits het niet gegarandeerd niets is. Ik zie af en toe hier wel wat kleding voorbij komen, maar dat zijn meestal polo's. Of iig geen kledingstukken met pasvorm
Regular fit nemen, heb je nog wat ruimte erin.

Prijs kan niet veranderd worden idd :P
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_138525499
Whoop whoop, tablet komt morgen. Als er al een afleverdatum staat is hij al door de douane heen toch :D?
Top 5 China producten
  vrijdag 4 april 2014 @ 23:32:18 #218
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_138525723
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 23:28 schreef rene90 het volgende:
Whoop whoop, tablet komt morgen. Als er al een afleverdatum staat is hij al door de douane heen toch :D?
Niet altijd, soms schuift deze gewoon prettig mee... (Wel eens gehad jaar geleden)
Maar meestal betekend dat hij er wel doorheen is.
pi_138525803
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 23:32 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Niet altijd, soms schuift deze gewoon prettig mee... (Wel eens gehad jaar geleden)
Maar meestal betekend dat hij er wel doorheen is.
Maandag en dinsdag ben ik vrij (en maandag nacht dienst) dus kan dan mooi spelen met mijn tablet en e-reader.
Top 5 China producten
  vrijdag 4 april 2014 @ 23:54:30 #220
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_138526910
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 21:18 schreef Iemand91 het volgende:

Hoezo? :?

Blijkbaar zit alleen Shiz op te letten, goed lezen.

Maar even serieus, de eerste scheerbeurt is voltooid en het is zeker een aanrader.

Ik had een paar dagen groeisel dus een goede test, lange haren scheren moeilijker af.
Ik heb wat verschrikkelijke scheergel gebruikt maar die plaktroep spoelt zo uit het mes. Ik moest wel even de juiste hoek vinden maar het gaat lekker soepel en geen snijwondjes. Het ijzeren vlak over de huid laten glijden gaat het beste, nog even wat oefenen.

Nadien even snel het mes uit elkaar gehaald, goed reinigen, super schoon. Probeer dat maar eens met 5 mesjes, daar blijft echt alles in zitten :') Zo'n bulkverpakking uit Turkije geeft je voor een drol nieuwe mesjes, lekkere luxe.

Weer een illusie armer. Dure scheertroep aansmeren in de rijke landen en "de ouwe goedkope troep" aan de 2e/3e wereld. Mijn blauwe ballen scheren met dit apparaat durf ik nog niet aan maar voor de rest kan dit weleens een blijvertje worden :7
pi_138526939
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 23:08 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

www.itailor.com

Topkwaliteit

Binnekort binnen denk ik. zal ook wel wat pics hier plaatsen dan ^O^ Heb zelf een nogal slimme bouw dus ben benieuwd :)
pi_138527097
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 23:54 schreef monkeybrain het volgende:
:6
quote:
Maar even serieus, de eerste scheerbeurt is voltooid en het is zeker een aanrader.

Ik had een paar dagen groeisel dus een goede test, lange haren scheren moeilijker af.
Ik heb wat verschrikkelijke scheergel gebruikt maar die plaktroep spoelt zo uit het mes. Ik moest wel even de juiste hoek vinden maar het gaat lekker soepel en geen snijwondjes. Het ijzeren vlak over de huid laten glijden gaat het beste, nog even wat oefenen.

Nadien even snel het mes uit elkaar gehaald, goed reinigen, super schoon. Probeer dat maar eens met 5 mesjes, daar blijft echt alles in zitten :') Zo'n bulkverpakking uit Turkije geeft je voor een drol nieuwe mesjes, lekkere luxe.

Weer een illusie armer. Dure scheertroep aansmeren in de rijke landen en "de ouwe goedkope troep" aan de 2e/3e wereld. Mijn blauwe ballen scheren met dit apparaat durf ik nog niet aan maar voor de rest kan dit weleens een blijvertje worden :7
Mooi. :D

Kwastje erbij; goeie scheerzeep. ;)
pi_138527418
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 23:54 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Uhhh, beetje apart die naam :s)
Ik gebruik zelf Feather mesjes uit Japan, zijn een stuk scherper en scheert daardoor een stuk fijner.
M'n krabber is wat luxer, komt van Taobao, zal morgen even een linkje doorgeven. Kwast is vrij prijzig uit Portugal en als zeep gebruik ik Taylor Of Old Bond Street, scheert al jaren perfect! :)
  zaterdag 5 april 2014 @ 00:05:09 #224
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_138527492
Ik heb een kwastje, scheerzeep en staaf. Maar ik wilde het mes even goed uittesten met zo'n gratis bus gel die al jaren staat te stoffen. Scheerzeep blijft lekker dun en vloeibaar, gel plakt en droogt snel op :N

Weer een leuke hobby erbij, scheerspullen kopen en testen :@

Die schijtreclame op tv. Vibrerende 5 messen met een voetbal homo in zijn badkamer. Fel blauwe gel op zijn bakkus smeren, trekt dat mes in 1 keer over zijn kaken heen :') Je kijkt je hele leven naar die rotzooi en vervolgens loopt iedereen te kloten met het scheren :X
  zaterdag 5 april 2014 @ 00:05:16 #225
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_138527498
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 april 2014 23:55 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

Binnekort binnen denk ik. zal ook wel wat pics hier plaatsen dan ^O^ Heb zelf een nogal slimme bouw dus ben benieuwd :)
Ben benieuwd!
YouTube
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')