abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 april 2014 @ 20:17:21 #201
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_138516192
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 19:34 schreef shiznuts het volgende:
Nee, nog niet. Zal ergens volgende week wel opduiken.
En oeff. ;( Da's niet best. Maar je krijgt 'em wel aan de praat verder?
Nee man, hij werkt voor geen meter nu, die hele vleugel is scheef. Klotenzooi.
Dat wordt een refund, ben nu fucking chagrijnig.

vrijdag 4 april 2014 @ 20:19:22 #202
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_138516272
Ah. Op die fiets. ;( Aaiii... -O-
'k Hoop dat de post iets zuiniger met de mijne omgesprongen is.
Weet nog wel dat mijn V929 ook een beating had gehad. Was ook minder.

Verrekte klein trouwens. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 4 april 2014 @ 20:27:18 #203
309342 ErkendFokker
pi_138516588
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 20:19 schreef shiznuts het volgende:
Ah. Op die fiets. ;( Aaiii... -O-
'k Hoop dat de post iets zuiniger met de mijne omgesprongen is.
Weet nog wel dat mijn V929 ook een beating had gehad. Was ook minder.

Verrekte klein trouwens. :P
ja maar ik kan er nu dus niks mee. Heb ik daar zo lang op gewacht? (Kut sweden post ook)
pi_138516855
wie heeft er hier een tweakers acc en kan voor mij een paar verkopers mailen?
-Real power isn't given, it must be taken-
pi_138517063
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 20:34 schreef henk3412 het volgende:
wie heeft er hier een tweakers acc en kan voor mij een paar verkopers mailen?
Maak je eigen tweakers account aan? :')
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  vrijdag 4 april 2014 @ 20:48:16 #206
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_138517543
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_138518512

[ Bericht 0% gewijzigd door rene90 op 04-04-2014 21:15:11 ]
-Real power isn't given, it must be taken-
pi_138518966
Oke...maar Henk serieus, waarom maak je niet zelf een account aan daar?
Top 5 China producten
pi_138519147
quote:
1s.gif Op donderdag 3 april 2014 22:56 schreef Painore het volgende:
XML T6 is dus het felst, XM-L2 U3 heeft meer flood?
Om eerlijk te zijn vond ik ze alledrie heel erg bij elkaar in de buurt zitten. Toch wat minder als je het prijsverschil ziet...
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 23:26 schreef shiznuts het volgende:
Interessant. Míjn XM-L2 U3 is wél feller dan m'n 3x XM-L T6.
Misschien omdat je daar dus 3 LED's hebt i.p.v. en dus de output verdeeld wordt en in z'n geheel dus wat minder fel is?
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 18:00 schreef monkeybrain het volgende:
Maar dat zal geen probleem zijn als ie aan de muur hangt
~O>

quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 18:12 schreef monkeybrain het volgende:
Ik heb het Gillette scheermes binnen dat ik van Iemand91 heb gezien. Wat is dit voor rare rotzooi :')

[ afbeelding ]
Hoezo? :?
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 18:58 schreef Gunny het volgende:
Nostalgie man, nostalgie. Back to the Sixties. ;)

Vriend van me heeft deze een jaar ook geleden besteld en is er best tevreden mee. Je moet alleen ff wennen aan de manier van scheren.
I.t.t. moderne mesjes valt aan zo'n systeem niet veel te vernieuwen. Dus je kunt je nog scheren met krabbers van een halve eeuw oud (of meer). Maar je moet zeker wennen inderdaad; helemaal als je sowieso al nooit nat scheert :@
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 21:15 schreef rene90 het volgende:
Oke...maar Henk serieus, waarom maak je niet zelf een account aan daar?
Omdat hij daar met dergelijke posts in no time een ban heeft waarschijnlijk :')

Ik volg die Henk niet meer helemaal :{ ...

[ Bericht 5% gewijzigd door Iemand91 op 04-04-2014 21:25:38 ]
  vrijdag 4 april 2014 @ 21:23:53 #210
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_138519388
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 21:18 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Omdat hij daar met dergelijke posts in no time een ban heeft waarschijnlijk :')

Ik volg die Henk niet meer helemaal :{ ...
Hehe, hij heeft vast al een permban op Tweakers :|W ~O>
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
  vrijdag 4 april 2014 @ 22:05:53 #211
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_138521715
4 uur cup-a-soup. Dat zouden meer fora moeten doen. :P
pi_138521912
BIC heeft wat nieuws trouwens, bij orders zonder tracking, krijg je nu een ppbyb.com tracking. Een soort paypal tracking code waarin je alleen maar ziet dat BIC het heeft aangemeld om te verzenden, en het moment dat het dus ook echt is opgenomen in het proces. Voegt vrij weinig toe :').

Of misschien om wat te doen tegen paypal claims waarin wordt aangegeven dat iets niet is aangekomen / opgestuurd, dat een wholesale dus zo'n tracking kan geven wat in hun voordeel spreekt dat het daadwerkelijk is verstuurd?
Top 5 China producten
  vrijdag 4 april 2014 @ 22:54:42 #213
204014 Markos.
Burp! Geen koala!
pi_138523998
Ik wil misschien een blouse kopen via AliExpress, bijvoorbeeld een van deze twee

http://www.aliexpress.com(...)rt-20/653051915.html

http://www.aliexpress.com(...)eeve/1377315746.html

(maar wel in het wit)

Is dat verstandig? Qua maat en pasvorm.
Ik heb in Hollandse maat een redelijk ruime M of een niet te groot vallende L nodig. (1.79 of 1.80 lang ofzo) Maar wel slim-fit. (Sporter, brede schouders normale taille)
Iemand hier ervaring mee? Of een andere shop of ander model.
Toyota RA28 powerrr / VW Golf MK1 / VW T1 !!
DealExtreme infopagina -> http://deal-extreme.blogspot.com alles over hoe je er kunt bestellen en wat er bij komt kijken
  vrijdag 4 april 2014 @ 23:08:10 #214
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_138524593
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 22:54 schreef Markos. het volgende:
Ik wil misschien een blouse kopen via AliExpress, bijvoorbeeld een van deze twee

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
(maar wel in het wit)

Ik heb in Hollandse maat een redelijk ruime M of een niet te groot vallende L nodig. (1.79 of 1.80 lang ofzo) Maar wel slim-fit. (Sporter, brede schouders normale taille)
www.itailor.com

Topkwaliteit
Gemiddelde levering tussen 4-5 week
Prijs rond de 45 euro inclusief verzenden
Geheel op maat gemaakt en naar eigen wens.

Meerdere overhemden in mijn bezit.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  vrijdag 4 april 2014 @ 23:15:31 #215
204014 Markos.
Burp! Geen koala!
pi_138524901
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 23:08 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

www.itailor.com

Topkwaliteit

Wel mooi maar dat is mij te duur, ben student en door sporten nog groeiende zegmaar. En een maat op de groei kopen vind ik zonde want die draag ik dan toch niet. Vandaar dat ik goedkoper uit china wil proberen mits het niet gegarandeerd niets is. Ik zie af en toe hier wel wat kleding voorbij komen, maar dat zijn meestal polo's. Of iig geen kledingstukken met pasvorm
DealExtreme infopagina -> http://deal-extreme.blogspot.com alles over hoe je er kunt bestellen en wat er bij komt kijken
  vrijdag 4 april 2014 @ 23:25:21 #216
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_138525349
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 23:15 schreef Markos. het volgende:

[..]

Wel mooi maar dat is mij te duur, ben student en door sporten nog groeiende zegmaar. En een maat op de groei kopen vind ik zonde want die draag ik dan toch niet. Vandaar dat ik goedkoper uit china wil proberen mits het niet gegarandeerd niets is. Ik zie af en toe hier wel wat kleding voorbij komen, maar dat zijn meestal polo's. Of iig geen kledingstukken met pasvorm
Regular fit nemen, heb je nog wat ruimte erin.

Prijs kan niet veranderd worden idd :P
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_138525499
Whoop whoop, tablet komt morgen. Als er al een afleverdatum staat is hij al door de douane heen toch :D?
Top 5 China producten
  vrijdag 4 april 2014 @ 23:32:18 #218
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_138525723
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 23:28 schreef rene90 het volgende:
Whoop whoop, tablet komt morgen. Als er al een afleverdatum staat is hij al door de douane heen toch :D?
Niet altijd, soms schuift deze gewoon prettig mee... (Wel eens gehad jaar geleden)
Maar meestal betekend dat hij er wel doorheen is.
pi_138525803
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 23:32 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Niet altijd, soms schuift deze gewoon prettig mee... (Wel eens gehad jaar geleden)
Maar meestal betekend dat hij er wel doorheen is.
Maandag en dinsdag ben ik vrij (en maandag nacht dienst) dus kan dan mooi spelen met mijn tablet en e-reader.
Top 5 China producten
  vrijdag 4 april 2014 @ 23:54:30 #220
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_138526910
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 21:18 schreef Iemand91 het volgende:

Hoezo? :?

Blijkbaar zit alleen Shiz op te letten, goed lezen.

Maar even serieus, de eerste scheerbeurt is voltooid en het is zeker een aanrader.

Ik had een paar dagen groeisel dus een goede test, lange haren scheren moeilijker af.
Ik heb wat verschrikkelijke scheergel gebruikt maar die plaktroep spoelt zo uit het mes. Ik moest wel even de juiste hoek vinden maar het gaat lekker soepel en geen snijwondjes. Het ijzeren vlak over de huid laten glijden gaat het beste, nog even wat oefenen.

Nadien even snel het mes uit elkaar gehaald, goed reinigen, super schoon. Probeer dat maar eens met 5 mesjes, daar blijft echt alles in zitten :') Zo'n bulkverpakking uit Turkije geeft je voor een drol nieuwe mesjes, lekkere luxe.

Weer een illusie armer. Dure scheertroep aansmeren in de rijke landen en "de ouwe goedkope troep" aan de 2e/3e wereld. Mijn blauwe ballen scheren met dit apparaat durf ik nog niet aan maar voor de rest kan dit weleens een blijvertje worden :7
pi_138526939
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 23:08 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

www.itailor.com

Topkwaliteit

Binnekort binnen denk ik. zal ook wel wat pics hier plaatsen dan ^O^ Heb zelf een nogal slimme bouw dus ben benieuwd :)
pi_138527097
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 23:54 schreef monkeybrain het volgende:
:6
quote:
Maar even serieus, de eerste scheerbeurt is voltooid en het is zeker een aanrader.

Ik had een paar dagen groeisel dus een goede test, lange haren scheren moeilijker af.
Ik heb wat verschrikkelijke scheergel gebruikt maar die plaktroep spoelt zo uit het mes. Ik moest wel even de juiste hoek vinden maar het gaat lekker soepel en geen snijwondjes. Het ijzeren vlak over de huid laten glijden gaat het beste, nog even wat oefenen.

Nadien even snel het mes uit elkaar gehaald, goed reinigen, super schoon. Probeer dat maar eens met 5 mesjes, daar blijft echt alles in zitten :') Zo'n bulkverpakking uit Turkije geeft je voor een drol nieuwe mesjes, lekkere luxe.

Weer een illusie armer. Dure scheertroep aansmeren in de rijke landen en "de ouwe goedkope troep" aan de 2e/3e wereld. Mijn blauwe ballen scheren met dit apparaat durf ik nog niet aan maar voor de rest kan dit weleens een blijvertje worden :7
Mooi. :D

Kwastje erbij; goeie scheerzeep. ;)
pi_138527418
quote:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Uhhh, beetje apart die naam :s)
Ik gebruik zelf Feather mesjes uit Japan, zijn een stuk scherper en scheert daardoor een stuk fijner.
M'n krabber is wat luxer, komt van Taobao, zal morgen even een linkje doorgeven. Kwast is vrij prijzig uit Portugal en als zeep gebruik ik Taylor Of Old Bond Street, scheert al jaren perfect! :)
  zaterdag 5 april 2014 @ 00:05:09 #224
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_138527492
Ik heb een kwastje, scheerzeep en staaf. Maar ik wilde het mes even goed uittesten met zo'n gratis bus gel die al jaren staat te stoffen. Scheerzeep blijft lekker dun en vloeibaar, gel plakt en droogt snel op :N

Weer een leuke hobby erbij, scheerspullen kopen en testen :@

Die schijtreclame op tv. Vibrerende 5 messen met een voetbal homo in zijn badkamer. Fel blauwe gel op zijn bakkus smeren, trekt dat mes in 1 keer over zijn kaken heen :') Je kijkt je hele leven naar die rotzooi en vervolgens loopt iedereen te kloten met het scheren :X
  zaterdag 5 april 2014 @ 00:05:16 #225
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_138527498
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 april 2014 23:55 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

Binnekort binnen denk ik. zal ook wel wat pics hier plaatsen dan ^O^ Heb zelf een nogal slimme bouw dus ben benieuwd :)
Ben benieuwd!
YouTube
  zaterdag 5 april 2014 @ 00:16:24 #226
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_138528049
'k Heb deze ( http://www.shavingworld.com/category/15/shaving-gift-sets.aspx via Groupon):

Double edge houder, Arko soapstick, handwerk kwast, Astra & Derby mesjes en cue tips voor wondjes.

Maar kweenie. M'n Philishave HS8440 boekt eigenlijk betere resultaten.

Kun je ook zonder Nivea-spul gebruiken, maar moet zeggen, dat Niveau-spul maakt de huid wel lekker soepel en geeft het een echte babyfacefeel.
  zaterdag 5 april 2014 @ 00:20:53 #227
309342 ErkendFokker
pi_138528228
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 00:16 schreef shiznuts het volgende:
'k Heb deze ( http://www.shavingworld.com/category/15/shaving-gift-sets.aspx via Groupon):
[ afbeelding ]
Double edge houder, Arko soapstick, handwerk kwast, Astra & Derby mesjes en cue tips voor wondjes.

[ afbeelding ]
Kun je ook zonder Nivea-spul gebruiken, maar moet zeggen, dat Niveau-spul maakt de huid wel lekker soepel en geeft het een echte babyfacefeel.
mn quad vliegt weer een beetje (heb wat gelijmd), even op school nog wat beter lijmen binnenkort
  zaterdag 5 april 2014 @ 00:22:17 #228
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_138528288
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 april 2014 00:20 schreef ErkendFokker het volgende:

[..]

mn quad vliegt weer een beetje (heb wat gelijmd), even op school nog wat beter lijmen binnenkort
Dat is gematigd positief nieuws. :P Hopelijk krijg je 'em nog aardig goed opgelapt.
pi_138529372
quote:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

ergens heb ik met dat soort mesjes dit idee:

dus ik heb pas maar een vervanger voor mijn philishave gekocht, weer een roterend systeem van philips.. en dat werkt wel.. maar de kop kan ondanks de extra bewegingshoeken nog steeds niet goed bij alle punten komen..

gelukkig zit er een baardtrimmer en precisie trimmer op, waarmee het wel lukt..
pi_138532106
quote:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Beetje offtopic: ik ga nooit meer terug naar elektrisch scheren of van die gilette of wilkinson. Het kost even tijd en moeite om het scheren met DE onder de knie te krijgen maar dan heb je ook wel wat.

Ik kan je aanraden om een proefpakket van diverse mesjes via ebay te kopen. Als je alleen astra of derby hebt geprobeerd en dat is niks....er zijn nog heel veel andere mesjes om te proberen. Ikzelf gebruik ook een preshave (proraso wit/groen of wit) om de huis en haren voor te bereiden. Voorts een scheercreme van geo f trumper of taylor of old bondstreet (van geo f trumper kon je voor enkel de verzendkosten een sample pack bestellen). Een en ander aanbrengen met een kwast van dassenhaar ( die van jou is vermoed ik boar zo aan de kleur haar te zien). En vervolgens wat youtube filmpjes kijken om te zien hoe je jezelf een 3 pass scheerbeurt geeft. En ook hier moet je uitzoeken wat jij het lekkerst vindt scheren voor jouw huid en haren.

Ik moet ook eerlijk bekennen dat het gewoon ook lekker een half uurtje ontspannen is als ik me scheer. Muziekje erbij, biertje d'rbij....en scheren maar...

On topic: weer een magic cube bij lightake besteld, de yj sulong 3x3x3 black!! De cube is nog wel een beetje stroef, hopen dat dat na een aantal solves opgelost is ;)

[ Bericht 3% gewijzigd door groninge01 op 05-04-2014 09:04:47 ]
pi_138532268
quote:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
gebruik ook die Philishave HS8440.
inderdaad best met Nivea-gel te gebruiken. goedkoopst te kopen in Makro (België).
vervangmesjes haal ik via Amazon uit VS
pi_138533475
Kobo touch binnen, wordt geleverd netjes met factuur waar op staat dat je een jaar garantie hebt (factuur komt van rlnetworks af). Qua verpakking zit het apparaatje in een plastic zakje met een klein papiertje met juridische info. Verder een kabeltje, en een usb plug. Apparaat zit er prima uit, op de achterkant 1 miniscuul pitje (moet je goed kijken) maar verder ziet het er niet uit alsof hij gebruikt is. Geen beschadigingen dus verder ook.

Werkt verder prima, wel wat gedoe aan het begin met de kobo software dat boeken niet makkelijk werden herkend. Met calibre werkt het echter prima dus ik blijf calibre gebruiken.

Tevreden dus, 58 euro voor een kobo touch inc. verzenden terwijl hij anders 86 kost. Ophalen in pijnacker is 49 euro zelfs.
http://www.ebay.nl/itm/Ko(...)DME:L:EOISSA:NL:1123

[ Bericht 7% gewijzigd door rene90 op 05-04-2014 10:49:05 ]
Top 5 China producten
pi_138533818
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 10:37 schreef rene90 het volgende:
Kobo touch binnen, wordt geleverd netjes met factuur waar op staat dat je een jaar garantie hebt (factuur komt van rlnetworks af). Qua verpakking zit het apparaatje in een plastic zakje met een klein papiertje met juridische info. Verder een kabeltje, en een usb plug. Apparaat zit er prima uit, op de achterkant 1 miniscuul pitje (moet je goed kijken) maar verder ziet het er niet uit alsof hij gebruikt is. Geen beschadigingen dus verder ook.

Werkt verder prima, wel wat gedoe aan het begin met de kobo software dat boeken niet makkelijk werden herkend. Met calibre werkt het echter prima dus ik blijf calibre gebruiken.

Tevreden dus, 58 euro voor een kobo touch inc. verzenden terwijl hij anders 86 kost. Ophalen in pijnacker is 49 euro zelfs.
http://www.ebay.nl/itm/Ko(...)DME:L:EOISSA:NL:1123
En die tablet, welke heb je besteld? (geen zin om terug te zoeken)
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_138533863
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 10:58 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

En die tablet, welke heb je besteld? (geen zin om terug te zoeken)
Chuwi v88s, specs:

Google Android 4.2 OS
7.85 inch 1024*768 IPS Capacitive Touch Screen
Rockchip RK3188 Cortex-A9 Quad Core 1.6GHz
1GB DDR3 RAM and 16GB nand fast flash ROM
Front 0.3MP + rear 2.0MP camera
Support HDMI 1080P video/Bluetooth
5000 MaH
201*136*7.2mm

$134 dollar (dan kan je nog 5% recommender eraf halen)
Top 5 China producten
pi_138533889
Dank!

Is er op dit moment iets beters qua specs maar ongeveer dezelfde prijs? Of goedkoper met deze specs? (wederom, verkeerde topic maar even 'n snelle vraag).
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_138534292
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 11:03 schreef Eric_Cantona het volgende:
Dank!

Is er op dit moment iets beters qua specs maar ongeveer dezelfde prijs? Of goedkoper met deze specs? (wederom, verkeerde topic maar even 'n snelle vraag).
Volgens mij niet echt toen ik een maand geleden me wat heb ingelezen. Anders moet je inderdaad even een gil geven in dat andere topic.
Top 5 China producten
  zaterdag 5 april 2014 @ 12:41:15 #237
204014 Markos.
Burp! Geen koala!
pi_138535713
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 11:03 schreef Eric_Cantona het volgende:
Dank!

Als je goedkoop en zo veel mogelijk waar wil qua geld kun je volgens mij het beste gaan voor de Q88 pro (of Y88, zelfde model). Wel opletten dat je het juiste model pakt met de hogere resolutie.

Verder is er ook nog de Colorfly E708, goedkoper dan de v88s maar iets mindere specs. Maar voor het geld ook niet verkeerd.

En tot slot heb je ook nog deze 2, welke in mijn ogen een stuk beter zijn. Vooral de Onda
- Onda v975m (gpu is veel beter)
- iFive X2

quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 22:54 schreef Markos. het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
(maar wel in het wit)

Iemandddd? Zijn hier toch meerdere die kleding kopen via AliExpress?
pi_138535809
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 12:41 schreef Markos. het volgende:
Nah, voor 15 euro heb je een overhemd bij de H&M die je rustig kan passen.
Top 5 China producten
pi_138535957
quote:

[..]

Als je goedkoop en zo veel mogelijk waar wil qua geld kun je volgens mij het beste gaan voor de Q88 pro (of Y88, zelfde model). Wel opletten dat je het juiste model pakt met de hogere resolutie.

Verder is er ook nog de Colorfly E708, goedkoper dan de v88s maar iets mindere specs. Maar voor het geld ook niet verkeerd.

En tot slot heb je ook nog deze 2, welke in mijn ogen een stuk beter zijn. Vooral de Onda
- iFive X2

[..]

Bij iTalor.com kun je zelf je maten doorgeven.. kost ff wat meet werk, maar dan heb je ook wat ;)
pi_138536043
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 12:45 schreef rene90 het volgende:

[..]

Dit inderdaad. Of dan bij iTailor maar dat was voor jouw te duur dan
pi_138536623
Tablet binnen
En toch een vraagje voor de ervaren mensen...zou het kunnen dat je bij Sweden post geen extra douanekosten hebt omdat hij al in Zweden is geweest? Er staat namelijk een sticker op 'if undeliverale return to (een adres in Zweden)'

Er staat wel een country of origin op het CN22 formulier, maar wie weet dat de douane ziet dat hij uit Zweden dus komt en daar al ingeklaard is? Nouja geen idee, even een hersenspinsel.

Goed verpakt ook weer wat ik gewend ben van BIC. Om de doos van Chuwi zit een omhulsel van piepschuim, en hieromheen zit een dikke laag bubbeltjes plastic. Vervolgens ook om de tablet in de doos zelf nog een laagje bubbeltjes plastic, evenals in de ruimtes voor de kabels/dergelijke zodat je dus om de daadwerkelijke tablet bubbeltjes plastic hebt, vervolgens de doos, dan piepschuim, dan weer bubbeltjesplastic. Alle kabels / boekjes + EU plug zijn dus los van de doos geleverd. Zelfs armoedige oordopjes waarvan ik er nog genoeg heb liggen zijn aanwezig :').

Ik heb er zelf al een hoes bij gekocht van geekbuying die er precies omheen past, alle uitgangen zijn gewoon beschikbaar, linkje hier $7,50

Out of the box staat er android 4.2.2 op, qua Chinese meuk staan er twee apps op. Erg prima dus wat dat betreft, 1 van die apps kan je er sowieso gelijk afknallen. Het is een Chuwi appstore, de gewone playstore staat er ook op. Ik heb al meerdere Nederlandse apps geinstalleerd en geen gezeik dat het niet compatibel is.

Qua bouwkaliteit ziet het er netjes uit, de achterkant is van aluminium en hij is redelijk dun en toch een grote accu met 5000 mAh. Het scherm is 1024*768 op 7.85inch, dat kan je wel zien natuurlijk. Het is wel een IPS scherm met prima kijkhoeken. Van de 16gb intern geheugen is 12.3 beschikbaar.

Verwacht van de camera eigenlijk niks, hij werkt en voor skype is het prima. Alleen een fototje ermee maken voor facebook zal er niet echt mooi uit zien dus beter pak je dan je telefoon.

Root is niet automatisch aanwezig, geen idee hoe je dat erop moet krijgen dus ik ga er nog maar niet aan beginnen omdat hij ook gewoon relatief leeg geleverd is (wel met als mp3 liedje pocahontas :')).

Antutu: 17127

Pics:

[ Bericht 1% gewijzigd door rene90 op 05-04-2014 13:48:04 ]
Top 5 China producten
  zaterdag 5 april 2014 @ 13:28:36 #242
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_138536700
Ik ben nu met de 809IV android stick van DX aan het klooien en hoop vanavond de review te schrijven. verdre van tmart nog een wifi r/c tank met 'HD' (0,3mp) camera in de loop :')
  zaterdag 5 april 2014 @ 15:49:06 #243
393745 Deugniett
Toch welllll
pi_138539440
quote:

[..]

- iFive X2

[..]

Ik dezelfde lichamelijke specs als jij :P Maar mijn ervaring is niet echt goed. Met name rond je schouders/borst zit het allemaal niet zo prettig. Ze adviseerden mij allemaal XXL te kiezen. Op zich past het wel maar het is allemaal bovenin wat krapjes.. Ook is bij een XXL de taille heel wijd (bij de dingen die ik heb besteld dan). Had ook een keer een XL besteld die zat ongeveer het zelfde op de taille na. Krijg het idee dat de XXL gewoon voor dikke chinezen is maar niet zozeer langer :P Ongetwijfeld dat het bij anderen mensen wel goed zal zitten en goede verhalen over hebben maar voor mij was was het allemaal niets.

Na jullie scheergebeuren heb ik maar eventjes gekeken en twee mesjes besteld (Ook na een beetje inlezen in het scheer topic op fok);

http://www.tinydeal.com/g(...)or-male-p-83039.html

http://www.buyincoins.com/item/18289.html
  zaterdag 5 april 2014 @ 20:33:13 #244
375166 wihehin
V70 & C63
pi_138548668
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 21:52 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Iemand geïnteresseerd in een Hubsan x4 (oude versie)?

Ik gebruik hem weinig merk ik, vind ik zonde.

30 incl. verzending met extra accu's en propellers.
Op banggood is hij $42 (¤30) nieuw, waarom zou ik hem dan voor ¤30 van jou kopen?
  zaterdag 5 april 2014 @ 21:11:27 #245
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_138550432
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 april 2014 20:33 schreef wihehin het volgende:

[..]

Op banggood is hij $42 (¤30) nieuw, waarom zou ik hem dan voor ¤30 van jou kopen?
Vraagprijs is geen koopprijs
YouTube
pi_138551033
Ik heb denk een recordje te pakken; 30-03 een rol wrap-folie op banggood besteld, vandaag al in huis! Zeer tevreden ook met de kwaliteit en hoe makkelijk het op te brengen is. Hier een fotootje:

Wacht trouwens nog wel op m'n Earson van banggood die 25-02 besteld is, denk maar even achteraan gaan :')
  zaterdag 5 april 2014 @ 21:54:23 #247
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_138552230
Ik van de week PostNL getwittert, zeggen ze dat het pakketje retour afzender is gegaan. Wat blijkt, hebben ze hem vandaag gewoon geprobeerd af te leveren. :')
pi_138552272
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 21:54 schreef Goddelijker het volgende:
Ik van de week PostNL getwittert, zeggen ze dat het pakketje retour afzender is gegaan. Wat blijkt, hebben ze hem vandaag gewoon geprobeerd af te leveren. :')
Je hebt dan toch gewoon een 3S code die je zelf kan volgen?
Top 5 China producten
  zaterdag 5 april 2014 @ 22:45:05 #249
375166 wihehin
V70 & C63
pi_138554425
De hel van iedere China shopper
  zaterdag 5 april 2014 @ 23:10:12 #250
204014 Markos.
Burp! Geen koala!
pi_138555351
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 12:45 schreef rene90 het volgende:

[..]

Ja weet ik maar die hebben totaal geen pasvorm. Ik heb er nu een aantal van de WE en die zijn best goed. Maar kosten 30 of 40 euro ofzo. Daarom wil ik eens kijken of china wat te leveren heeft. Maar dan alleen als het niet gegarandeerd rommel is :P

quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 15:49 schreef Deugniett het volgende:

[..]

Ik dezelfde lichamelijke specs als jij :P Maar mijn ervaring is niet echt goed. Met name rond je schouders/borst zit het allemaal niet zo prettig. Ze adviseerden mij allemaal XXL te kiezen. Op zich past het wel maar het is allemaal bovenin wat krapjes.. Ook is bij een XXL de taille heel wijd (bij de dingen die ik heb besteld dan). Had ook een keer een XL besteld die zat ongeveer het zelfde op de taille na. Krijg het idee dat de XXL gewoon voor dikke chinezen is maar niet zozeer langer :P Ongetwijfeld dat het bij anderen mensen wel goed zal zitten en goede verhalen over hebben maar voor mij was was het allemaal niets.
Hmm shit. Heb je dan misschien wat lokale betaalbare alternatieven :P blousjes van de WE ben ik wel over te spreken. Verder kom je meteen in een segment van een heel stuk duurder
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')