Nee man, hij werkt voor geen meter nu, die hele vleugel is scheef. Klotenzooi.quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:34 schreef shiznuts het volgende:
Nee, nog niet. Zal ergens volgende week wel opduiken.
En oeff.Da's niet best. Maar je krijgt 'em wel aan de praat verder?
ja maar ik kan er nu dus niks mee. Heb ik daar zo lang op gewacht? (Kut sweden post ook)quote:Op vrijdag 4 april 2014 20:19 schreef shiznuts het volgende:
Ah. Op die fiets.Aaiii...
'k Hoop dat de post iets zuiniger met de mijne omgesprongen is.
Weet nog wel dat mijn V929 ook een beating had gehad. Was ook minder.
Verrekte klein trouwens.
Maak je eigen tweakers account aan?quote:Op vrijdag 4 april 2014 20:34 schreef henk3412 het volgende:
wie heeft er hier een tweakers acc en kan voor mij een paar verkopers mailen?
Om eerlijk te zijn vond ik ze alledrie heel erg bij elkaar in de buurt zitten. Toch wat minder als je het prijsverschil ziet...quote:Op donderdag 3 april 2014 22:56 schreef Painore het volgende:
XML T6 is dus het felst, XM-L2 U3 heeft meer flood?
Misschien omdat je daar dus 3 LED's hebt i.p.v. en dus de output verdeeld wordt en in z'n geheel dus wat minder fel is?quote:Op donderdag 3 april 2014 23:26 schreef shiznuts het volgende:
Interessant. Míjn XM-L2 U3 is wél feller dan m'n 3x XM-L T6.
quote:Op vrijdag 4 april 2014 18:00 schreef monkeybrain het volgende:
Maar dat zal geen probleem zijn als ie aan de muur hangt
Hoezo?quote:Op vrijdag 4 april 2014 18:12 schreef monkeybrain het volgende:
Ik heb het Gillette scheermes binnen dat ik van Iemand91 heb gezien. Wat is dit voor rare rotzooi![]()
[ afbeelding ]
I.t.t. moderne mesjes valt aan zo'n systeem niet veel te vernieuwen. Dus je kunt je nog scheren met krabbers van een halve eeuw oud (of meer). Maar je moet zeker wennen inderdaad; helemaal als je sowieso al nooit nat scheertquote:Op vrijdag 4 april 2014 18:58 schreef Gunny het volgende:
Nostalgie man, nostalgie. Back to the Sixties.![]()
Vriend van me heeft deze een jaar ook geleden besteld en is er best tevreden mee. Je moet alleen ff wennen aan de manier van scheren.
Omdat hij daar met dergelijke posts in no time een ban heeft waarschijnlijkquote:Op vrijdag 4 april 2014 21:15 schreef rene90 het volgende:
Oke...maar Henk serieus, waarom maak je niet zelf een account aan daar?
Hehe, hij heeft vast al een permban op Tweakersquote:Op vrijdag 4 april 2014 21:18 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Omdat hij daar met dergelijke posts in no time een ban heeft waarschijnlijk![]()
Ik volg die Henk niet meer helemaal...
www.itailor.comquote:Op vrijdag 4 april 2014 22:54 schreef Markos. het volgende:
Ik wil misschien een blouse kopen via AliExpress, bijvoorbeeld een van deze twee
http://www.aliexpress.com(...)rt-20/653051915.html
[ afbeelding ]
http://www.aliexpress.com(...)eeve/1377315746.html
[ afbeelding ]
(maar wel in het wit)
Is dat verstandig? Qua maat en pasvorm.
Ik heb in Hollandse maat een redelijk ruime M of een niet te groot vallende L nodig. (1.79 of 1.80 lang ofzo) Maar wel slim-fit. (Sporter, brede schouders normale taille)
Iemand hier ervaring mee? Of een andere shop of ander model.
Wel mooi maar dat is mij te duur, ben student en door sporten nog groeiende zegmaar. En een maat op de groei kopen vind ik zonde want die draag ik dan toch niet. Vandaar dat ik goedkoper uit china wil proberen mits het niet gegarandeerd niets is. Ik zie af en toe hier wel wat kleding voorbij komen, maar dat zijn meestal polo's. Of iig geen kledingstukken met pasvormquote:Op vrijdag 4 april 2014 23:08 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
www.itailor.com
Topkwaliteit
Gemiddelde levering tussen 4-5 week
Prijs rond de 45 euro inclusief verzenden
Geheel op maat gemaakt en naar eigen wens.
Meerdere overhemden in mijn bezit.
Regular fit nemen, heb je nog wat ruimte erin.quote:Op vrijdag 4 april 2014 23:15 schreef Markos. het volgende:
[..]
Wel mooi maar dat is mij te duur, ben student en door sporten nog groeiende zegmaar. En een maat op de groei kopen vind ik zonde want die draag ik dan toch niet. Vandaar dat ik goedkoper uit china wil proberen mits het niet gegarandeerd niets is. Ik zie af en toe hier wel wat kleding voorbij komen, maar dat zijn meestal polo's. Of iig geen kledingstukken met pasvorm
Niet altijd, soms schuift deze gewoon prettig mee... (Wel eens gehad jaar geleden)quote:Op vrijdag 4 april 2014 23:28 schreef rene90 het volgende:
Whoop whoop, tablet komt morgen. Als er al een afleverdatum staat is hij al door de douane heen toch?
Maandag en dinsdag ben ik vrij (en maandag nacht dienst) dus kan dan mooi spelen met mijn tablet en e-reader.quote:Op vrijdag 4 april 2014 23:32 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Niet altijd, soms schuift deze gewoon prettig mee... (Wel eens gehad jaar geleden)
Maar meestal betekend dat hij er wel doorheen is.
Blijkbaar zit alleen Shiz op te letten, goed lezen.quote:
Binnekort binnen denk ik. zal ook wel wat pics hier plaatsen danquote:Op vrijdag 4 april 2014 23:08 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
www.itailor.com
Topkwaliteit
Gemiddelde levering tussen 4-5 week
Prijs rond de 45 euro inclusief verzenden
Geheel op maat gemaakt en naar eigen wens.
Meerdere overhemden in mijn bezit.
quote:Op vrijdag 4 april 2014 23:54 schreef monkeybrain het volgende:
Blijkbaar zit alleen Shiz op te letten, goed lezen.
Mooi.quote:Maar even serieus, de eerste scheerbeurt is voltooid en het is zeker een aanrader.
Ik had een paar dagen groeisel dus een goede test, lange haren scheren moeilijker af.
Ik heb wat verschrikkelijke scheergel gebruikt maar die plaktroep spoelt zo uit het mes. Ik moest wel even de juiste hoek vinden maar het gaat lekker soepel en geen snijwondjes. Het ijzeren vlak over de huid laten glijden gaat het beste, nog even wat oefenen.
Nadien even snel het mes uit elkaar gehaald, goed reinigen, super schoon. Probeer dat maar eens met 5 mesjes, daar blijft echt alles in zittenZo'n bulkverpakking uit Turkije geeft je voor een drol nieuwe mesjes, lekkere luxe.
Weer een illusie armer. Dure scheertroep aansmeren in de rijke landen en "de ouwe goedkope troep" aan de 2e/3e wereld. Mijn blauwe ballen scheren met dit apparaat durf ik nog niet aan maar voor de rest kan dit weleens een blijvertje worden
Uhhh, beetje apart die naamquote:Op vrijdag 4 april 2014 23:54 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar even serieus, de eerste scheerbeurt is voltooid en het is zeker een aanrader.
Ik had een paar dagen groeisel dus een goede test, lange haren scheren moeilijker af.
Ik heb wat verschrikkelijke scheergel gebruikt maar die plaktroep spoelt zo uit het mes. Ik moest wel even de juiste hoek vinden maar het gaat lekker soepel en geen snijwondjes. Het ijzeren vlak over de huid laten glijden gaat het beste, nog even wat oefenen.
Nadien even snel het mes uit elkaar gehaald, goed reinigen, super schoon. Probeer dat maar eens met 5 mesjes, daar blijft echt alles in zittenZo'n bulkverpakking uit Turkije geeft je voor een drol nieuwe mesjes, lekkere luxe.
Weer een illusie armer. Dure scheertroep aansmeren in de rijke landen en "de ouwe goedkope troep" aan de 2e/3e wereld. Mijn blauwe ballen scheren met dit apparaat durf ik nog niet aan maar voor de rest kan dit weleens een blijvertje worden
Ben benieuwd!quote:Op vrijdag 4 april 2014 23:55 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Binnekort binnen denk ik. zal ook wel wat pics hier plaatsen danHeb zelf een nogal slimme bouw dus ben benieuwd
mn quad vliegt weer een beetje (heb wat gelijmd), even op school nog wat beter lijmen binnenkortquote:Op zaterdag 5 april 2014 00:16 schreef shiznuts het volgende:
'k Heb deze ( http://www.shavingworld.com/category/15/shaving-gift-sets.aspx via Groupon):
[ afbeelding ]
Double edge houder, Arko soapstick, handwerk kwast, Astra & Derby mesjes en cue tips voor wondjes.
Maar kweenie. M'n Philishave HS8440 boekt eigenlijk betere resultaten.
[ afbeelding ]
Kun je ook zonder Nivea-spul gebruiken, maar moet zeggen, dat Niveau-spul maakt de huid wel lekker soepel en geeft het een echte babyfacefeel.
Dat is gematigd positief nieuws.quote:Op zaterdag 5 april 2014 00:20 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
mn quad vliegt weer een beetje (heb wat gelijmd), even op school nog wat beter lijmen binnenkort
ergens heb ik met dat soort mesjes dit idee:quote:Op vrijdag 4 april 2014 23:54 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar even serieus, de eerste scheerbeurt is voltooid en het is zeker een aanrader.
Beetje offtopic: ik ga nooit meer terug naar elektrisch scheren of van die gilette of wilkinson. Het kost even tijd en moeite om het scheren met DE onder de knie te krijgen maar dan heb je ook wel wat.quote:Op zaterdag 5 april 2014 00:16 schreef shiznuts het volgende:
'k Heb deze ( http://www.shavingworld.com/category/15/shaving-gift-sets.aspx via Groupon):
[ afbeelding ]
Double edge houder, Arko soapstick, handwerk kwast, Astra & Derby mesjes en cue tips voor wondjes.
[ afbeelding ]
Kun je ook zonder Nivea-spul gebruiken, maar moet zeggen, dat Niveau-spul maakt de huid wel lekker soepel en geeft het een echte babyfacefeel.
gebruik ook die Philishave HS8440.quote:Op zaterdag 5 april 2014 00:16 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En die tablet, welke heb je besteld? (geen zin om terug te zoeken)quote:Op zaterdag 5 april 2014 10:37 schreef rene90 het volgende:
Kobo touch binnen, wordt geleverd netjes met factuur waar op staat dat je een jaar garantie hebt (factuur komt van rlnetworks af). Qua verpakking zit het apparaatje in een plastic zakje met een klein papiertje met juridische info. Verder een kabeltje, en een usb plug. Apparaat zit er prima uit, op de achterkant 1 miniscuul pitje (moet je goed kijken) maar verder ziet het er niet uit alsof hij gebruikt is. Geen beschadigingen dus verder ook.
Werkt verder prima, wel wat gedoe aan het begin met de kobo software dat boeken niet makkelijk werden herkend. Met calibre werkt het echter prima dus ik blijf calibre gebruiken.
Tevreden dus, 58 euro voor een kobo touch inc. verzenden terwijl hij anders 86 kost. Ophalen in pijnacker is 49 euro zelfs.
http://www.ebay.nl/itm/Ko(...)DME:L:EOISSA:NL:1123
Chuwi v88s, specs:quote:Op zaterdag 5 april 2014 10:58 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
En die tablet, welke heb je besteld? (geen zin om terug te zoeken)
Volgens mij niet echt toen ik een maand geleden me wat heb ingelezen. Anders moet je inderdaad even een gil geven in dat andere topic.quote:Op zaterdag 5 april 2014 11:03 schreef Eric_Cantona het volgende:
Dank!
Is er op dit moment iets beters qua specs maar ongeveer dezelfde prijs? Of goedkoper met deze specs? (wederom, verkeerde topic maar even 'n snelle vraag).
Als je goedkoop en zo veel mogelijk waar wil qua geld kun je volgens mij het beste gaan voor de Q88 pro (of Y88, zelfde model). Wel opletten dat je het juiste model pakt met de hogere resolutie.quote:Op zaterdag 5 april 2014 11:03 schreef Eric_Cantona het volgende:
Dank!
Is er op dit moment iets beters qua specs maar ongeveer dezelfde prijs? Of goedkoper met deze specs? (wederom, verkeerde topic maar even 'n snelle vraag).
Iemandddd? Zijn hier toch meerdere die kleding kopen via AliExpress?quote:Op vrijdag 4 april 2014 22:54 schreef Markos. het volgende:
Ik wil misschien een blouse kopen via AliExpress, bijvoorbeeld een van deze twee
http://www.aliexpress.com(...)rt-20/653051915.html
[ afbeelding ]
http://www.aliexpress.com(...)eeve/1377315746.html
[ afbeelding ]
(maar wel in het wit)
Is dat verstandig? Qua maat en pasvorm.
Ik heb in Hollandse maat een redelijk ruime M of een niet te groot vallende L nodig. (1.79 of 1.80 lang ofzo) Maar wel slim-fit. (Sporter, brede schouders normale taille)
Iemand hier ervaring mee? Of een andere shop of ander model.
Nah, voor 15 euro heb je een overhemd bij de H&M die je rustig kan passen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 12:41 schreef Markos. het volgende:
Iemandddd? Zijn hier toch meerdere die kleding kopen via AliExpress?
Bij iTalor.com kun je zelf je maten doorgeven.. kost ff wat meet werk, maar dan heb je ook watquote:Op zaterdag 5 april 2014 12:41 schreef Markos. het volgende:
[..]
Als je goedkoop en zo veel mogelijk waar wil qua geld kun je volgens mij het beste gaan voor de Q88 pro (of Y88, zelfde model). Wel opletten dat je het juiste model pakt met de hogere resolutie.
Verder is er ook nog de Colorfly E708, goedkoper dan de v88s maar iets mindere specs. Maar voor het geld ook niet verkeerd.
En tot slot heb je ook nog deze 2, welke in mijn ogen een stuk beter zijn. Vooral de Onda
- Onda v975m (gpu is veel beter)
- iFive X2
[..]
Dit inderdaad. Of dan bij iTailor maar dat was voor jouw te duur danquote:Op zaterdag 5 april 2014 12:45 schreef rene90 het volgende:
[..]
Nah, voor 15 euro heb je een overhemd bij de H&M die je rustig kan passen.
Ik dezelfde lichamelijke specs als jijquote:Op zaterdag 5 april 2014 12:41 schreef Markos. het volgende:
[..]
Als je goedkoop en zo veel mogelijk waar wil qua geld kun je volgens mij het beste gaan voor de Q88 pro (of Y88, zelfde model). Wel opletten dat je het juiste model pakt met de hogere resolutie.
Verder is er ook nog de Colorfly E708, goedkoper dan de v88s maar iets mindere specs. Maar voor het geld ook niet verkeerd.
En tot slot heb je ook nog deze 2, welke in mijn ogen een stuk beter zijn. Vooral de Onda
- Onda v975m (gpu is veel beter)
- iFive X2
[..]
Op banggood is hij $42 (¤30) nieuw, waarom zou ik hem dan voor ¤30 van jou kopen?quote:Op woensdag 2 april 2014 21:52 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Iemand geïnteresseerd in een Hubsan x4 (oude versie)?
Ik gebruik hem weinig merk ik, vind ik zonde.
30 incl. verzending met extra accu's en propellers.
Vraagprijs is geen koopprijsquote:Op zaterdag 5 april 2014 20:33 schreef wihehin het volgende:
[..]
Op banggood is hij $42 (¤30) nieuw, waarom zou ik hem dan voor ¤30 van jou kopen?
Je hebt dan toch gewoon een 3S code die je zelf kan volgen?quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:54 schreef Goddelijker het volgende:
Ik van de week PostNL getwittert, zeggen ze dat het pakketje retour afzender is gegaan. Wat blijkt, hebben ze hem vandaag gewoon geprobeerd af te leveren.
Ja weet ik maar die hebben totaal geen pasvorm. Ik heb er nu een aantal van de WE en die zijn best goed. Maar kosten 30 of 40 euro ofzo. Daarom wil ik eens kijken of china wat te leveren heeft. Maar dan alleen als het niet gegarandeerd rommel isquote:Op zaterdag 5 april 2014 12:45 schreef rene90 het volgende:
[..]
Nah, voor 15 euro heb je een overhemd bij de H&M die je rustig kan passen.
Hmm shit. Heb je dan misschien wat lokale betaalbare alternatievenquote:Op zaterdag 5 april 2014 15:49 schreef Deugniett het volgende:
[..]
Ik dezelfde lichamelijke specs als jijMaar mijn ervaring is niet echt goed. Met name rond je schouders/borst zit het allemaal niet zo prettig. Ze adviseerden mij allemaal XXL te kiezen. Op zich past het wel maar het is allemaal bovenin wat krapjes.. Ook is bij een XXL de taille heel wijd (bij de dingen die ik heb besteld dan). Had ook een keer een XL besteld die zat ongeveer het zelfde op de taille na. Krijg het idee dat de XXL gewoon voor dikke chinezen is maar niet zozeer langer
Ongetwijfeld dat het bij anderen mensen wel goed zal zitten en goede verhalen over hebben maar voor mij was was het allemaal niets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |