Ja dat heb ik paar dagen terug ook gedaan, en zometeen mag ik 40 euro dokken?!quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:11 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Dan stuur je ze een screenshot van je PayPal-invoice.
30 EUR -> 21% -> 6.30 EUR -> 13 EUR -> 19.30 EUR in principe.quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:01 schreef davedavy het volgende:
[..]
Ja dat heb ik paar dagen terug ook gedaan, en zometeen mag ik 40 euro dokken?!Heb 30 euro opgegeven en PP afschrift erbij.
Bluetooth verbinding of kabeltje? Probeer in ieder geval eens degene die je nog niet hebt geprobeerd.quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:23 schreef davedavy het volgende:
Zojuist die Earson gekregen, alleen is die kapot ofzoHeb hem op vol geluid, telefoon op vol geluid, maar het geluid uit dat ding is oer zacht en alsof het onder water is klinkt het wel
Woei, heb ik ook gehad en dat is een fantastisch ding. Maar de oorkussens zijn niet te vervangen en dat is schandalig voor zo'n prijs (was 300 euro) en de audiokwaliteit die minstens 10 jaar mee moet gaan. Maar dat zal geen probleem zijn als ie aan de muur hangtquote:Op vrijdag 4 april 2014 14:11 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Dan stuur je ze een screenshot van je PayPal-invoice.
OFFT:
[ link | afbeelding ]
Oee... lastig lastig.![]()
De Mobius kost toch altijd zo rond de 50/55 euro?quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:52 schreef BillsGate het volgende:
Voor de geïnteresseerden (including myself)
De Mobius Actioncam is nu bij banggood 10% goedkoper:
http://www.banggood.com/M(...)48.html?currency=USD
Volledig opgeladen?quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:23 schreef davedavy het volgende:
Zojuist die Earson gekregen, alleen is die kapot ofzoHeb hem op vol geluid, telefoon op vol geluid, maar het geluid uit dat ding is oer zacht en alsof het onder water is klinkt het wel
Nostalgie man, nostalgie. Back to the Sixties.quote:Op vrijdag 4 april 2014 18:12 schreef monkeybrain het volgende:
Ik heb het Gillette scheermes binnen dat ik van Iemand91 heb gezien. Wat is dit voor rare rotzooi![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 april 2014 18:12 schreef monkeybrain het volgende:
Ik heb het Gillette scheermes binnen dat ik van Iemand91 heb gezien. Wat is dit voor rare rotzooi![]()
[ afbeelding ]
heb jij je quadcopter al binnen? Die van mij is helemaal gedeukt en een propeller is bijna afgebroken op de printplaatquote:
Hier werkt hij goed. Geinig ding wel.quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:57 schreef davedavy het volgende:
[..]
Ook dat nu, nog steeds. Probarly i'm damn unlucky
http://www.ebay.nl/itm/XI(...)tem3cde8f5b74&_uhb=1quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:56 schreef l0lownkill het volgende:
Hmm heb de hele middag beetje staan zoeken wat het verschil is tussen echte en fake pistons.
Heeft iemand misschien ze zelf van een bepaalde ebay shop gekocht waar ze echt waren? Ervaringen?
Dat blijkt nu maar weer:quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:57 schreef davedavy het volgende:
[..]
Ook dat nu, nog steeds. Probarly i'm damn unlucky
Heb ik ook al gezien, maar heb je recht op een renfund als ze fake blijken te zijn?quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:58 schreef Xetran het volgende:
[..]
http://www.ebay.nl/itm/XI(...)tem3cde8f5b74&_uhb=1
1 seconde zoeken..
Nee, je hebt je goederen dan gewoon gehad. Paypal doet daar niks mee.quote:Op vrijdag 4 april 2014 20:02 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Heb ik ook al gezien, maar heb je recht op een renfund als ze fake blijken te zijn?
Ach over het algemeen zijn ebay verkopers wel mild. Ik hoef maar 1 mailtje met een klacht te sturen en krijg al binnen een uur antwoord met;quote:Op vrijdag 4 april 2014 20:03 schreef Miniem het volgende:
[..]
Nee, je hebt je goederen dan gewoon gehad. Paypal doet daar niks mee.
Uit de OP:quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:39 schreef l0lownkill het volgende:
Ik denk dat ik voor de Xiaomi pistons ga na wat research. Hoe weet ik of ze niet fake zijn?
Ik ben van plan ze op ebay te kopen.
Denk dat ik van deze of deze seller doe.
En...quote:SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?
Laten we het zo zeggen 'if it's too good to be true, it usually is', ofwel: als iets te mooi is om waar te zijn, dan is dit vaak ook zo.
Het komt maar zelden voor dat een verkoper daadwerkelijk een origineel merkproduct verkoopt. Wanneer dit echter wel zo is, zullen ze hier vooral de nadruk op proberen te leggen door 'genuine' of '100% original' erbij neer te zetten en zal de prijs er ook naar zijn.
Hanteer de prijs als echtheidsindicatie.
Dus onder 16 USD hoef je 'em eigenlijk niet te verwachten... Zoals gezegd, 20 ~ 25 USD moet legit te doen zijn. Al heb je natuurlijk ook 'dure' neppers. Dus wil je het zeker weten regel je iemand met een CC of neem je zelf ff zo'n prepaid CC en gebruik je een agent om van de officiële Xiaomi webshop op Tmall ( xiaomi.tmall.com dus) te bestellen. Of je haalt 'em bij een gerenommeerde AliExpress handelaar en vraag je per message of je ook met PayPal kunt betalen. Of... je moet ff op Head-fi in de fora kijken of daar iemand linkjes heeft...quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:36 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Als je dat volgt en ook nog bij een doorgaans betrouwbare verkoper koopt die ook veel en goede feedback heeft, dan zou het wel snor moeten zitten. 10 USD is een no-no. Die van mij was in de aanbieding bij KingTai (kende ik ook al wel) voor 23.49 USD. Door de succesinflatie nu 34.19 USD bij ze alleen.Desoon, RTDC of UGood / Sharegood dan misschien? +/- 25 USD. Wel de gouden versie halen, hè...
~ http://detail.tmall.com/item.htm?id=26522664670
Official xiaomi.tmall.com listing... 99 CNY/RMB ~ 16 USD.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |