Scrubs: Interns, het negende seizoen wat niet meer zoveel met de orginele serie te maken had. Dat hele hoge roze puntje is de laatste aflevering van de reguliere serie.quote:Op dinsdag 1 april 2014 18:33 schreef Meke het volgende:
[..]
Woa, enig idee welke die hele slechte is?
Nee daarvoor zit al een blauwe die echt intens laag zit, het blijkt s06e11 te zijn. Toffe site trouwens waar je dit voor al je series op kan zoeken; http://graphtv.kevinformatics.com/quote:Op dinsdag 1 april 2014 18:38 schreef Tweek het volgende:
[..]
Scrubs: Interns, het negende seizoen wat niet meer zoveel met de orginele serie te maken had. Dat hele hoge roze puntje is de laatste aflevering van de reguliere serie.
Deze moeder heeft niks met de spin-off te maken.quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:27 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Aardig einde, maar voelde wel afgeraffeld. Omdat die moeder ook wel cool is is het toch wat jammer dat ze dood is, maar ben benieuwd wat ze in de spin-off kan. Dat Ted en Robin samen eindigen is wel een mooie afsluiter. Alhoewel het toch een beetje voelt als "mijn droomvrouw is dood, dan maar Robin, die was ook erg leuk"
quote:Op donderdag 22 maart 2007 00:45 schreef Zhenar het volgende:
Topserie!![]()
Denkt iemand anders ook dat de serie eindigt met dat Ted en Robin weer bij elkaar zijn en dat Ted dus ten tijde van het vertellen van Het Verhaal al van de moeder van zijn kinderen is gescheiden?
quote:
quote:Op donderdag 22 maart 2007 01:11 schreef Sc0tTy het volgende:
ik ook niet.. is raar verhaal omdat te vertellen over je ex...btw ik heb de kinderen al weer een tijdje niet gezien
quote:Op donderdag 22 maart 2007 09:07 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Als hij nog steeds samen is met de moeder van zijn kinderen, dan vertelt hij al twee seizoenen lang over zijn ex!![]()
Maar waarom zou het raar zijn als hij uiteindelijk weer van de moeder is gescheiden? Door te vertellen over zijn historie met Robin én de moeder van zijn kinderen probeert hij misschien uit te leggen waarom de relatie tussen hem en die moeder uiteindelijk is beëindigd.
Ik vind het helemaal niet zo’n vreemd idee.![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2007 09:28 schreef Lod het volgende:
Maar toen hij voor het eerst tegen zijn kinderen sprak over Robin zei hij (vrijwel letterlijk): "And that's how I met your aunt Robin". Wat de geschiedenis ook moge zijn, je praat niet met iemand over zijn moeder als "je tante".
quote:Op donderdag 22 maart 2007 09:37 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik zeg toch juist dat Robin niet hun moeder is!
Ik denk aan het volgende scenario:
-Ted is met Robin
-De relatie gaat uit
-Ted ontmoet De Moeder (=niet Robin!)
-Ted en De Moeder krijgen kinderen
-Ted en De Moeder scheiden
-Ted en Robin komen weer samen
Waarschijnlijk zal de periode na "Ted ontmoet De Moeder" nooit uitgebreid in de serie worden verteld. Maar in de laatste aflevering zou Ted dan vertellen over hoe hij de moeder van zijn kinderen ontmoette (terwijl hij stiekem weet dat Robin zijn soulmate is). En dat hij dan iets zegt als "We got married, we got kids, we bought a house. We were planning to spend all of our lives together. But plans change." En dat uiteindelijk blijkt dat hij en Robin toch weer samen zijn gekomen.
Het zou zomaar kunnen![]()
quote:
Okee, dat de moeder dood zou gaan had ik dan niet voorspeldquote:Op donderdag 22 maart 2007 09:47 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee, leuk.
De relatie tussen Robin en Ted is al twee seizoenen lang de rode draad van de serie. Het zou op zich ook wel interessant zijn als ze uiteindelijk niet samen komen, omdat het leven zich nu eenmaal niet altijd zo ontwikkelt als je verwacht.
Maar aan de andere kant is het ook wel zo feelgood als de relatie waar een belangrijk deel van de serie om draait uiteindelijk tóch voorbestemd blijkt te zijn![]()
Dat heb je best wel fucking nice gedaanquote:Op dinsdag 1 april 2014 21:30 schreef Zhenar het volgende:
Yihaa, called it 7 jaar geleden!
En omdat ik vind dat ik daarmee de serievoorspelmeester ben quote ik gewoon de hele discussie erover
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Okee, dat de moeder dood zou gaan had ik dan niet voorspeldMaar wel Ted & Robin
Ik vond het wel een mooi einde iig, al had ik het meer emo verwacht. Vond eigenlijk Lilly die besefte dat Robin uit de groep wilde stappen het meest emotionele. Alyson Hannigan doet verdrietig zo goed
quote:Op dinsdag 1 april 2014 21:30 schreef Zhenar het volgende:
Yihaa, called it 7 jaar geleden!
En omdat ik vind dat ik daarmee de serievoorspelmeester ben quote ik gewoon de hele discussie erover
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Okee, dat de moeder dood zou gaan had ik dan niet voorspeldMaar wel Ted & Robin
Ik vond het wel een mooi einde iig, al had ik het meer emo verwacht. Vond eigenlijk Lilly die besefte dat Robin uit de groep wilde stappen het meest emotionele. Alyson Hannigan doet verdrietig zo goed
Duidelijk. In seizoen 5 wordt het allemaal al wat minder, toen hadden ze dat toch ook wel kunnen bedenken?quote:Op dinsdag 1 april 2014 21:54 schreef Rucebo het volgende:
Wel jammer dat de laatste paar seizoenen van HIMYM nogal veel matige fillerafleveringen bevatten, al met al hadden ze het beter in een seizoen of 7 kunnen afronden, dan was het in zijn geheel genomen wel een betere serie geweest. Toch heb ik er de afgelopen jaren doorgaans met veel plezier naar gekeken.
Die eerste niet, die tweede is duidelijk Barney die 'the mannequin' uit z'n playbook doet.quote:Op dinsdag 1 april 2014 21:11 schreef Gruisman het volgende:
Pictures & Photos of Cobie Smulders - IMDb
Pictures & Photos from "How I Met Your Mother" Last Forever: Part One (TV Episode 2014) - IMDb
Dit hebben we niet gezien toch? Hopelijk krijgen we ooit een langere versie te zien
quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:37 schreef Rosario het volgende:
[..]
Die eerste niet, die tweede is duidelijk Barney die 'the mannequin' uit z'n playbook doet.
Dat zou wel raar zijn als Ted dat hele proces nog een keer aan zijn kinderen uit legt die er zelf bij waren.quote:Op dinsdag 1 april 2014 21:42 schreef Gruisman het volgende:
Vind het vooral jammer dat we het rouwproces van Ted niet kunnen meemaken. Was toch erg benieuwd hoe hij en zijn kinderen dat zouden verwerken en wat voor rol Lilly/Marshall/Barney en vooral Robin hierin zouden spelen.
Ja.quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:52 schreef AlwaysHappy het volgende:
Is die final slap al wel geweest trouwens?
Klopt. Ik zeg ook niet dat het logisch zou zijn. Maar ik vind het zonde dat het gekozen format van de makers dit soort cruciale momenten in een serie niet goed tot uiting laten komen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:43 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Dat zou wel raar zijn als Ted dat hele proces nog een keer aan zijn kinderen uit legt die er zelf bij waren.
Die pruik in uitgerekend de allerlaatste scene was wel echt verschrikkelijkquote:Op dinsdag 1 april 2014 23:04 schreef Hoogstaande het volgende:
Heeft iemand het trouwens al gehad over hoe gruwelijk lekker Cobie Smulders er uitzag gedurende deze finale?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |