Zo'n Sesamstraat vuilnisbak? Dat was ook een goede optie geweest ja.quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:33 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Dan hadden ze Ted net zo goed met een vuilnisbak kunnen laten eindigen.
Ja dat wisten ze. Aangezien ze de scene met de kinderen hebben opgenomen aan het einde van seizoen 1.quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:59 schreef Remzz het volgende:
Ik vind het een mooi einde, des te meer omdat hij het inderdaad wat de kinderen zeggen het 9 jaar lang vooral over Robin heeft gehad.
Ik ben wel benieuwd of de schrijvers vanaf seizoen 1 al wisten hoe het af zou lopen.
In seizoen 1 hadden ze in elk geval Victoria voor ogen als back up moeder, in geval de serie gecancelled zou worden. Tijdens seizoen 2 hebben ze dit einde (met de kinderen en de voice over) opgenomen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:59 schreef Remzz het volgende:
Ik ben wel benieuwd of de schrijvers vanaf seizoen 1 al wisten hoe het af zou lopen.
Dat vind ik dus wel jammer. Dat het overlijden en de liefde niet wat is uitgediept, maar dat is dus denk ik gedaan om de spanning te bewaren. Niet dat er niks meer te raden over bleef in de laatste afleveringen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:51 schreef glannie het volgende:
Het lijkt mij steeds duidelijker dat de moeder dood is, en dat de laatste aflevering(en) zullen draaien om hoe ze verliefd werden en ze kwam te overlijden.
Bitterzoet
Het probleem is hoe meer je haar ziektebed en begrafenis uitgebreider in beeld brengt, hoe vreemder het is dat de kinderen er nergens bij kunnen zijn. Of je moet weer met andere acteurs gaan werken. Bovendien vertelt Ted dan een verhaal aan zijn kinderen waar ze zelf bij zijn geweest.quote:Op dinsdag 1 april 2014 15:01 schreef glannie het volgende:
Called it
[..]
Dat vind ik dus wel jammer. Dat het overlijden en de liefde niet wat is uitgediept, maar dat is dus denk ik gedaan om de spanning te bewaren. Niet dat er niks meer te raden over bleef in de laatste afleveringen.
quote:Op dinsdag 1 april 2014 15:34 schreef iBenny het volgende:
Ik vind het wel grappig Penny (Lyndsy Fonseca) en Robin (Cobie Smulders) schelen in het echt maar 4 jaar
Dan zat ik blijkbaar enorm te suffenquote:Op dinsdag 1 april 2014 14:49 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Zag je alleen van mijlenver aankomen.
Zo eens even kijken dan maarquote:http://tvcountdown.com/?c(...)c784=1&c267=1&c504=1 Genoeg op de buis nog.
LOLquote:Op dinsdag 1 april 2014 15:34 schreef iBenny het volgende:
Ik vind het wel grappig Penny (Lyndsy Fonseca) en Robin (Cobie Smulders) schelen in het echt maar 4 jaar
Dan hadden ze dus een 5 jarige, 9 jarige en 15 jarige Penny nodig die allemaal goed genoeg op elkaar lijken en het liefst niet praten. Allemaal best mogelijk maar ik snap wel dat ze niet al die moeite doen voor een paar scenes die alleen het verdriet van Ted en kinderen nog meer in beeld te brengen met een deel van het verhaal wat hij de kinderen ook niet hoeft te vertellen aangezien ze er zelf bij zijn geweest.quote:Op dinsdag 1 april 2014 15:12 schreef glannie het volgende:
Is ook zo, maar ze is toch overleden toen die kinderen nog wel redelijk klein waren, 2024.
De oudste, Penny was toen 9 jaar, Luke was 7. Daar zou je wel een kindacteur voor kunnen casten die er redelijk op lijkt (en ze hoeven niks te zeggen).
Trouwens (bedenk ik me net), ze hebben in de laatste aflevering gewoon een kindacteur gecast voor Penny. Ted geeft in die scene een architectlesje aan Penny voor een gebouw in New York in 2020.
De moeder van HIMYD waarschijnlijkquote:Op dinsdag 1 april 2014 15:41 schreef Qi1 het volgende:
Ik vond het Barney-eind trouwens een beetje onvolledig. Wie is nou #31?
Find out! Next seasons of How I met your dad. Only on CBS.quote:Op dinsdag 1 april 2014 15:41 schreef Qi1 het volgende:
Ik vond het Barney-eind trouwens een beetje onvolledig. Wie is nou #31?
Ze zullen ongetwijfeld meeerdere versies hebben opgenomenquote:Op dinsdag 1 april 2014 15:01 schreef Operc het volgende:
[..]
Ja dat wisten ze. Aangezien ze de scene met de kinderen hebben opgenomen aan het einde van seizoen 1.
Ik ben ook zeker niet ontevredenquote:Op dinsdag 1 april 2014 15:41 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Dan hadden ze dus een 5 jarige, 9 jarige en 15 jarige Penny nodig die allemaal goed genoeg op elkaar lijken en het liefst niet praten. Allemaal best mogelijk maar ik snap wel dat ze niet al die moeite doen voor een paar scenes die alleen het verdriet van Ted en kinderen nog meer in beeld te brengen met een deel van het verhaal wat hij de kinderen ook niet hoeft te vertellen aangezien ze er zelf bij zijn geweest.
Verder vond ik het juist wel mooi gedaan dat het hele verhaal wat Ted zo lang heeft lopen vertellen ook nog een doel had. Zo'n lang verhaal houden om dan te zeggen "Zo heb ik haar leren kennen en we leefden nog lang en gelukkig" is ook een saai einde.
Die laatste scene (met Ted en die twee kinderen) was toch al lang geleden opgenomen?quote:Op dinsdag 1 april 2014 15:34 schreef iBenny het volgende:
Yupquote:Op dinsdag 1 april 2014 15:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die laatste scene (met Ted en die twee kinderen) was toch al lang geleden opgenomen?
Het deel van Ted hoeft niet destijds opgenomen te zijn, dat deel met de kinderen in ieder geval wel.quote:Op dinsdag 1 april 2014 15:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die laatste scene (met Ted en die twee kinderen) was toch al lang geleden opgenomen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |