Hier kun je alles kwijt over sollicitaties, werksituaties, belastingen, (handelen op) de beurs, hypotheken, beleggingen en salarissen, arbeidscontracten of geschillen met je (huis)baas. Alles over werk, geldzaken en recht dus.
-Noem geen (klant)namen, adressen, telefoonnummers, etc.! Klantnamen zijn in dit geval de namen van de leasemaatschappijen en bedrijven waar wij de auto's brengen. -Bij het plaatsen van foto's van auto's, wis dan het kenteken en enig ander dat gelinkt kan worden aan de klant uit met behulp van Paint o.i.d. -Kijk uit met wat je zegt over klanten! -Bedenk bij het posten van wat dan ook, dat Easyway zelf waarschijnlijk wel op de hoogte is van dit forum en dat je door vermelding van auto en overige ritinfo wellicht wel makkelijk te traceren bent.
Redenen en gedachten achter deze regels zijn te vinden in de post van zondag 20 februari 2011 22:04 uur.. ____________________________________________________________________________________________
Wat is het? Studentchauffeurs zijn -hoe kan het anders- studenten die -hoe kan het nogmaals anders- chauffeursdiensten uitvoeren. We maken onderscheid tussen twee functies: de hiker en de privéchauffeur. Gezien de meeste studentchauffeurs op dit forum voor EasyWay b.v. werken, is het topic ook wat toegespitst op dit chauffeursbedrijf.
Hiker Als hiker transporteer je in opdracht van opdrachtgevers, lege auto's van en naar hun klanten. Opdrachtgevers zijn voornamelijk leasemaatschappijen, auto-importeurs en autoverhuurbedrijven. Een leuke en afwisselende job met een grote mate van zelfstandigheid en vrijheid. Je bent werkzaam vanuit je eigen woonplaats en je werkterrein is heel Nederland. Het werk is uitsluitend op werkdagen, niet in het weekend. Bron: www.easyway.nl
Privéchauffeur Als privé-chauffeur rijd je relaties in hun eigen, meestal zeer luxe auto, naar de diverse bestemmingen in het hele land of zelfs daarbuiten. Dit geeft hen de mogelijkheid om door te werken terwijl jij de zorg draagt voor een veilige reis van A naar B. De ritopdrachten zijn zeer divers en afhankelijk van het programma van de meneer of mevrouw achterin. Voorbeelden zijn: diverse bestemmingen door het hele land, woon- werkverkeer projecten, thuisbrengdiensten etc. Het is een zeer dienstverlenende functie waarbij er een groot beroep gedaan wordt op je verantwoordelijkheidsgevoel en flexibiliteit.
In deze functie sta je vaak in contact met directeuren en managers van bedrijven. Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, goede rijvaardigheid, een goede representatie en correcte omgangsvormen zijn aspecten die wij als vanzelfsprekend achten. Bron: www.easyway.nl
Waarom studenten? Studenten zijn jong, en dus goedkoop. Daarnaast heeft de student een OV kaart waarmee hij (doordeweeks) gratis kan reizen. Dit scheelt een hoop OV kosten, waardoor de chauffeursdienst goedkoper kan worden uitgevoerd. Studenten zijn ook erg flexibel, waardoor ze makkelijk en vaak in te zetten zijn.
Sollicitatieprocedure In de voorgaande topics werd vaak de vraag gesteld hoe het solliciteren in zijn werk gaat. Dit gaat bij EasyWay als volgt. Op de website vul je een sollicitatieformulier in. Je krijgt dan een bericht dat je op de wachtlijst staat en dat er contact met je zal worden opgenomen. Het is niet precies te zeggen hoe lang dat duurt. Bij de één duurt het een week, bij de ander twee maanden. Het hangt veelal af van de periode waarin je solliciteert en de regio waar je woont. aan het begin van het studiejaar heb je de meeste kans. Als je teruggebeld bent om een afspraak te maken voor een sollicitatiegesprek, moet je éénmalig naar het hoofdkantoor in Breda komen. Nette kleding daarbij is wel een pre (een compleet pak is niet nodig, maar zorg in ieder geval voor een pantalon en net shirt). Na een kort gesprek moet je een rijtest ondergaan en krijg je een uitgebreide instructie. Meer info, hier. Na je sollicitatie, die in totaal zo'n 2 uur duurt, krijg je na een paar dagen een inlogcode voor de chauffeurssite. Daar kun je per dag opgeven of je wilt en kunt werken. Daarnaast kun je nog een opmerking plaatsen als je bijvoorbeeld vanuit een andere stad wilt werken. Meestal is het zo dat als je teruggebeld wordt, je eigenlijk al aangenomen bent. Of je moet je eerste indruk en rijtest wel heel erg verpesten. Het sollicitatieformulier vind je hier.
Kledingvoorschriften Easyway heeft een vrij streng kledingbeleid. Dit betekent dat je je zou moeten kleden in overhemd en pantalon, met daaronder nette schoenen. Hikers houden zich hier echter niet altijd aan, want ze vinden een pantalon vaak overdreven. Wij adviseren je gewoon aan de regels van Easyway te houden!
FAQ: Veel gestelde vragen Omdat het merendeel van de posters in dit topic werkt voor Easyway BV uit Breda, zijn de antwoorden gerelateerd aan dit bedrijf. Echter, de antwoorden kunnen wellicht ook worden toegepast op andere bedrijven.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips-on-the-road Mensen die uit het oosten des lands komen en de A1 pakken om daarna de A28 opgaan hebben vaak last van file bij die oprit bij Amersfoort. Als je bij die afslag nou doorrijdt naar Amersfoort Noord, daar erafgaat en weer teruggaat over de A1, dan pak je dat knooppunt van de andere kant. Nergens een file te bekennen, je kunt heerlijk doorkarren. Kreeg die tip laatst van m'n oom, dat ik daar zelf nog nooit op was gekomen. (thanks to Jorian29)
OV tips 'n tricks Na een korte carrière toch maar besloten dit deel weg te laten vanwege geheimhoudingsregels met betrekking tot klanten. Mocht je niet uit je OV planning komen, kun je het wellicht wat verbloemd vragen, of via PM/DM.
Filmpjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EasyWay b.v. Website: www.easyway.nl Login: www.easyway.nl/login Aantal chauffeurs: 1500 (per 19 september 2011) Salaris: (>23) ¤9,95 en meer Hikers: ja Privéchauffeur: ja Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 6 respectievelijk 24 maanden. Minimale leeftijd: 18 OV verplicht: Ja; week-OV Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid Overige eisen: Nette kleding (d.w.z. pantalon en overhemd) voor hikers en een compleet kostuum voor privéchauffeurs
Autoreset BV Website: www.autoreset.nl Login: http://www.autoreset.nl/aj-login.php Aantal chauffeurs: rond de 2000, waarvan ongeveer een kwart studenten Salaris: 19-21 jaar ¤6,08, 22 jaar ¤7,12, 23+ jaar ¤8,22 Hikers: ja Privéchauffeur: ja Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 1 jaar Minimale leeftijd: 19 OV verplicht: Ja; week-OV Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid Uitbetaling: wekelijks op vrijdag Kleding: Representatief, d.w.z. donkere (spijker)broek en hemd. In de zomer zijn nette polo's ook toegestaan. Verboden zijn petjes, korte broeken en open schoenen
Overige chauffeursdiensten:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chauffeurs die we regelmatig terugzien in dit topic: Als vaste bezoekers meer dan 90 dagen niet meer actief zijn in dit topic worden ze uit de OP verwijderd.
Hikers Babananana, hiker regio Breda (Autoreset) dery1990, hiker regio Groningen Dalenbart, hiker regio Amersfoort driekeerdrie, hiker regio Den Haag (Autoreset) Fleauris, hiker regio Rotterdam Hojdhopper,hiker regio Utrecht Gehaktstaaf123, hiker regio Groningen ikveranderhemniet, hiker regio Utrecht en Leiden (Autoreset) Jorian29, hiker regio Arnhem/Ede Kevindinhinho, hiker regio Zwolle MG_13, hiker regio Amsterdam Neerlands_Trots, hiker regio Utrecht (Autoreset) Obama, hiker regio Amsterdam Ordinateur, hiker regio Eindhoven (Autoreset) Panthera, hiker regio Ede/Arnhem Pizzabodem, hiker regio Utrecht (Autoreset) QuiCk01, hiker regio Leiden RobinhoAjax, hiker regio Den Haag (Autoreset) Rubenr3, hiker regio Groningen S-RS, hiker regio Groningen Viezze, hiker regio Eindhoven Wave103, hiker regio Utrecht zazzel, hiker regio Breda Zuunigerd, hiker regio Zwolle Sarasi, hiker regio Groningen (Autoreset) Amoeba, hiker regio Eindhoven (Autoreset) Solidberg, hiker regio Groningen VogeltjeTwiet, hiker regio Den Bosch Schaafkaas, hiker regio Groningen Kiprollade, hiker regio Rotterdam trolley, hiker regio Leeuwarden qua111, hiker regio Leiden ManScat, hiker regio Groningen (Autoreset) Meneer_valk, hiker regio Maastricht KabouterKwebbel, hiker regio Apeldoorn wtr12, hiker regio Apeldoorn (Autoreset)
joppie_saus, ex-hiker en snoepautomatencoureur regio Groningen Mallet, ex-hiker regio Doetinchem Maharbal, ex-hiker regio Leeuwarden Franknfurter, ex-hiker regio Utrecht LeTourdeFrance, ex-hiker regio Groningen Enpe, ex-hiker regio Eindhoven Fiorano, ex-hiker regio Amersfoort. Tegenwoordig Zorgtaxichauffeur MuurStraat, ex-hiker regio Nijmegen irritatie100, ex-hiker regio Rotterdam
Privéchauffeurs invine, privéchauffeur regio Amsterdam Mothergoose, privéchauffeur regio Maastricht RTS91, privéchauffeur regio Utrecht Thrasyllus, privéchauffeur regio Utrecht/Noord-Holland DrSnuggle, privéchauffeur regio Arnhem Dimitri_, privéchauffeur regio Breda Warchaser44, privéchauffeur regio Breda ColeJ, privéchauffeur regio Alkmaar/Noord-Holland Sjouveur, privéchauffeur regio Amersfoort/Utrecht Jieuwst, privéchauffeur regio Nijmegen
Voorgaande topics Een overzicht van alle voorgaande topics is hier terug te vinden.
Facilitair
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor nieuwe chauffeurs:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
Op dinsdag 1 april 2014 12:16 schreef Kiprollade het volgende: Net een beruchte groen/oranje Sprinter met imperiaal, zwaailichten en zoeklichten erop naar Fryslân gebracht. Nu naar Heerenveen voor de Megane, hopelijk zit dat wat beter
Heb je een strakke planning, of heb je tijd over?
In dat laatste geval kun je langskomen voor een kop koffie met een echte Fryske Dûmke bij mijn stagebedrijf - tevens de mooiste voetbalclub van het land - sc Heerenveen!
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
Net nog gebeld voor een spoedje vanmiddag, van Eindhoven naar Tolkamer (bij de Duitse grens) in een Fiat 500L. Ik kom uit Nijmegen dus eerst lekker een stuk ov'en naar Eindhoven, en pas na 17:30 afleveren in een dorp met 1 bus per uur dus dat zal wel redelijk laat worden
Op dinsdag 1 april 2014 12:40 schreef Ordinateur het volgende: Net nog gebeld voor een spoedje vanmiddag, van Eindhoven naar Tolkamer (bij de Duitse grens) in een Fiat 500L. Ik kom uit Nijmegen dus eerst lekker een stuk ov'en naar Eindhoven, en pas na 17:30 afleveren in een dorp met 1 bus per uur dus dat zal wel redelijk laat worden
Ah, de 500L, omdat de gewone 500 nog niet mislukt genoeg was
In dat laatste geval kun je langskomen voor een kop koffie met een echte Fryske Dûmke bij mijn stagebedrijf - tevens de mooiste voetbalclub van het land - sc Heerenveen!
Pas maar op, zometeen komen er een paar gekken Leeuwarders je kant nog op
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
In dat laatste geval kun je langskomen voor een kop koffie met een echte Fryske Dûmke bij mijn stagebedrijf - tevens de mooiste voetbalclub van het land - sc Heerenveen!
Ik ben om 15:58 het terrein bij A in breda opgerold, dat zegt denk ik wel genoeg
Uiteraard net de bus gemist, oftewel lekker in de zon wachten
Voor de volgende keer mensen die naar A in Breda moeten, loop richting bushalte Bergschot, 4 lijnen per uur richting station, of anders kun je bij mij een bak koffie of pot bier drinken.
Net 45 minuten de tijd gehad om door het Louwman museum te rennen, zat wel heul mooi spul tussen maar ik zou de volgende keer er wat meer tijd voor moeten nemen. Nu weer wachten tot de klant klaar is om naar de volgende bestemming te rijden.
Op dinsdag 1 april 2014 16:31 schreef DrSnuggle het volgende: Net 45 minuten de tijd gehad om door het Louwman museum te rennen, zat wel heul mooi spul tussen maar ik zou de volgende keer er wat meer tijd voor moeten nemen. Nu weer wachten tot de klant klaar is om naar de volgende bestemming te rijden.
Haha, 45 minuten is inderdaad wel weinig, je kunt je er rustig een hele middag vermaken. Ook best duur dan voor 3 kwartier vermaak.
Zijn er eigenlijk nog meer van zulk soort musea in Nederland? Of misschien niet al te ver in Duitsland?
M'n pa heeft z'n eerste werkdag bij een nieuwe werkgever achter de rug. Eerste jaar zou hij een poolauto krijgen, dus ben benieuwd wat voor geile bolide er voor de deur staat als ik straks thuis kom
Op dinsdag 1 april 2014 16:29 schreef Drilboor het volgende: Voor de volgende keer mensen die naar A in Breda moeten, loop richting bushalte Bergschot, 4 lijnen per uur richting station, of anders kun je bij mij een bak koffie of pot bier drinken.
Of de 131 naar gilze rijen pakken .08 en vanuit daar de sprinter naar Breda of Utrecht pakken . Naar bergschot heb ik gisteren gelopen. Ongeveer 20 minuten lopen op het gemakje . Bussen daar rijden om .32 a .02 mooie overstap op trein richting rsd. Andere gaat volgens mij .13 en .43.
Zou leuk zijn hoewel daar dan ook wss zo'n 1.6 inligt en dat lijkt me in een Golf beter dan in een Superb.
Maar goed, normaal boeit het m'n pa echt niks waar hij in rijdt, zolang hij er in past (hij is rond de 2 meter), het vooruit gaat en er airco en cruisecontrol op zit. Alleen zelfs hij vindt deze auto niet geweldig is ook een erg kale uitvoering trouwens.
Haha, 45 minuten is inderdaad wel weinig, je kunt je er rustig een hele middag vermaken. Ook best duur dan voor 3 kwartier vermaak.
Zijn er eigenlijk nog meer van zulk soort musea in Nederland? Of misschien niet al te ver in Duitsland?
Haha ja ik had ook flink de pas erin: "oh, de aston martin van james bond, leuk." En weer verder. ^^ Scheelt ook dat ik de enige was in het museum en een half uur niemand ben tegen gekomen. Wel interessant om te zien wat voor een collectie die man heeft opgebouwd. En de prijs, dat heb ik in de totale pauze (ongeveer anderhalf uur) wel terug verdiend.
In duitsland ben ik wel eens bij het porsche museum in Stuttgart geweest, maar dat is ook niet bepaald om de hoek. Wel een heel mooi museum, ook het gebouw zelf is heel bijzonder vind ik.
Meh vandaag niet m'n beste dag. Vannochtend om 7 uur thuis vertrokken om om 9 uur in Vlissingen te staan voor een Peugeot 508. Auto moest naar Nijmegen. Hij had navigatie, maar die stuurde me naar de verkeerde kant van Nijmegen en Nijmegen heeft dus heeeeeeel veel stoplichten Planning was verder al krap, dus toen ik op locatie kwam de auto uitgesprongen, naar de balie gerend en vergeten de kilometerstand te noteren Kwam daar om kwart over 12 aan.
Daarna naar Den Bosch voor een Caddy naar Terneuzen, de eerste aansluiting natuurlijk gemist. Intussen even gebeld over die kilometerstand van de 208. Caddy moest wel voor 16:00 in Terneuzen zijn, enfin dat zou ik precies redden(exact om 16:00 aankomen) volgens de navigatie. Toch maar even gebeld onderweg dat ik op het randje aan zou komen, en zij zouden doorgeven dat ik wat later zou kunnen zijn. Westerscheldetunnel ging echter zonder problemen(geen rijen oid), maar dan gaat er ineens een brug open net voor Terneuzen, sta ik alsnog een kwartier vast. Kom ik aan bij de locatie, CP nergens te bekennen, dus weer maar bellen met EW, die gingen LM bellen. Toen belde EW weer terug dat LM het ging regelen, maar die kreeg de CP ook niet te pakken, dus toen belde EW mij weer dat ik het maar bij de receptie achter moest laten en het huurcontract achter moest laten als niemand het wilde ondertekenen(wat ze vanaf het begin wel wilden, maar ze wisten niet of ze bevoegd waren, uiteindelijk wel ondertekent).
Toen naar huis, volgens 9292 had ik 2 minuten eerder moeten vertrekken om de bus te halen, gelukkig haalde ik die weer wel, maar toen: file voor Goes, dus trein weer gemist...
Uiteindelijk dus veel gebeld en veel uren kunnen maken, maar of dat beide nou zo positief is
Samenvatting Uiteindelijk dus veel gebeld en veel uren kunnen maken, maar of dat beide nou zo positief is
Dat soort dagen zul je nog wel vaker meemaken. Mijn ervaring is namelijk dat een dag of gewoon zonder bijzonderheden (vertragingen, problemen met auto of CP etc) verloopt, óf dat als er één ding mis gaat, dat de rest van de dag dan ook in de soep loopt
Maakt het wel weer afwisselend vind ik
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
Ik had vandaag ook weer zoiets. Moest Opel Corsa ophalen, ging onderweg een lampje brengen. Dus in overleg met EW en klant naar autogarage om dat te verhelpen. Daar een heel dik uur gezeten, is het enige wat ze gedaan hebben het lampje wegwerken met de opmerking dat dat lampje snel weer kan terugkomen omdat het probleem niet weg is. Was een waarschuwing voor een elektrisch probleem in de motor of versnellingsbak. Maar goed, zolang er niks brandde moest ik auto maar afleveren. Welgeteld 15 kilometer gereden en lampje brandde weer, dus uiteindelijk terug naar beginadres, auto mocht niet afgeleverd worden. Ben je dan de hele middag zoet mee
Uiteindelijk maakte het niks uit, ik kwam aanlopen op Utrecht Centraal en kon instappen in de klaarstaande trein, bleek de eerste trein in mijn richting in anderhalf uur te zijn, dus beter in een garage wachten dan op een station.
De Corsa was een 1.3 diesel, ook de traagste auto die ik ooit gereden heb in ieder geval voor mijn gevoel. Op een vlakke weg gebeurde er letterlijk niks als je van 100 naar 120 wilde in z'n 5, moest je terugschakelen anders trok hij het niet Wat een waardeloze motors maakt Opels ook. Ding had 18,000 km gereden en nu al zo traag en kapot.
Daarvoor had ik een DS5 hybride, dat is wel een prima auto al had hij niet typische Citroën vering Overigens is die automaat wel krom, ik stond op de derde strook voor een stoplicht, wilde dus snel optrekken en wat gebeurt er: de automaat schakelt niet over maar blijft in dezelfde versnelling hangen tegen de begrenzer aan Blijkt dat als je wil dat de auto opschakelt je het gas ietsjes moet loslaten, bij volgas schakelt hij gewoon niet. Maar goed, heerlijke cruiser verder.
Bij je eerste ritbon moet je aankruizen of je nog een vervolgrit hebt gehad. Daarna wordt er gevraagd naar "Eindadres rit". Moet je hier het afleveradres van de desbetreffende rit of het eindadres van de ritbon die hierna ingevuld moet worden?
Op dinsdag 1 april 2014 19:35 schreef Exorbitantes het volgende: Bij je eerste ritbon moet je aankruizen of je nog een vervolgrit hebt gehad. Daarna wordt er gevraagd naar "Eindadres rit". Moet je hier het afleveradres van de desbetreffende rit of het eindadres van de ritbon die hierna ingevuld moet worden?
Ik vul altijd gewoon eindplaats in van de rit, volgens mij is dat een foutje in het formulier. Zorg bij volgende rit dat je dezelfde begintijd hebt als de eindtijd van de eerste.
Die Corsa zat trouwens onder de stikkers van de meest linksche vakbond van Nederland. Ik schaamde me kapot, maar gelukkig functioneerde de Corsa net zo goed als de gemiddelde vakbond
!!!!!!!! VANDAAG OOK DREIGMAIL GEHAD DAT IK DE KMSTAND VAN GISTEREN NOG NIET DOORGEGEVEN ZOU HEBBEN. MAAR GISTEREN WEL GEWOON AUTOTRANSPORTFORMULIEREN INGEVULD, DUS MAAR GEREAGEERD DAT IK DAT WEL DOORGEGEVEN HAD EN ER VANUIT GING DAT HET ZO OPGELOST WAS. VERDER NIETS MEER GEHOORD, DUS ZAL WEL GOED WEZEN !!!!!!!!!!!!
Ik weet niet voor welke je moest rijden, maar voor de maatschapij van Meerkerk snelweg onderandere moet je nog een extra invullen !!!!!!!!!11!!!!1111!!11!1!!1
Op dinsdag 1 april 2014 19:23 schreef Sarasi het volgende: Zo'n dag dat alles tegenzit, dik balen is dat. En je zit dan op geen enkel moment lekker relaxed in de auto of het OV.
Nja ik heb wel het gevoel dat ik dat wel van me af kan zetten, heb dan ook voor de rest van deze dag wel genoten Vlissingen-Nijmegen is grotendeels 130, dus cc aan, muziek op, zonnetje zien opkomen. Den Bosch-Terneuzen heb ik me helemaal vermaakt, eerst door die tunnel heen(wat mij echt herinnerde aan de space mountain ) En toen bootjes kijken toen de brug openstond. Toen ik die trein niet haalde zelfs nog 20 minuten geslapen in het grasveld daar
Ik vul altijd gewoon eindplaats in van de rit, volgens mij is dat een foutje in het formulier. Zorg bij volgende rit dat je dezelfde begintijd hebt als de eindtijd van de eerste.
Thanks!
Vandaag trouwens wat collega Hikers ontmoet. Hun bedrijf betaalt hen gewoon een "x" bedrag per rit. Ook al heb je een file, autopech of mis je de treinaanslutingen naar huis, die uren krijg je niet betaald.
Vandaag trouwens wat collega Hikers ontmoet. Hun bedrijf betaalt hen gewoon een "x" bedrag per rit. Ook al heb je een file, autopech of mis je de treinaanslutingen naar huis, die uren krijg je niet betaald.
Op langere ritten lijkt me dat niet tof, maar op korte ritjes...
Morgenavond 2 collega's van mijn vader na een feestje naar huis brengen. Als ze me net zo betalen als vorige keer... (50,- voor in totaal 45 minuten werk)
Vandaag trouwens wat collega Hikers ontmoet. Hun bedrijf betaalt hen gewoon een "x" bedrag per rit. Ook al heb je een file, autopech of mis je de treinaanslutingen naar huis, die uren krijg je niet betaald.
Mooi kut dan. Het openbaar vervoer in Nederland kennende
Nee, gewoon jonge jongens. 1 had ook en dikke baard en spijkerbroek met gaten
Waren ze toevallig ook stuk voor stuk binnen 5 min weggestuurd tijdens de sollicitatie bij EW ? Een baard en kapotte spijkerbroek... Hadden beter als boswachter kunnen solliciteren
Waren ze toevallig ook stuk voor stuk binnen 5 min weggestuurd tijdens de sollicitatie bij EW ? Een baard en kapotte spijkerbroek... Hadden beter als boswachter kunnen solliciteren
Geen idee. Ze werken voor een leasemaatschappij en doen Hikerwerkzaamheden. Aardige jongens, hebben mij nog naar station gebracht!
Geen idee. Ze werken voor een leasemaatschappij en doen Hikerwerkzaamheden. Aardige jongens, hebben mij nog naar station gebracht!
Hmm, toch wel vreemd eigenlijk. Ik heb zelf altijd het idee dat LM's het hardste hameren op die kleding en representativiteit(tenminste, daar staat het nog eens EXTRA DUBBEL CONSISTENT vermeld dat je bijv geen koptelefoon om je nek mag hebben). Je komt dan ook echt bij hun klanten i.p.v. bijvoorbeeld intern. Je zou je auto maar aan een of andere -als een zwerver geklede- baardaap mee moeten geven
Met alle respect voor die jongens natuurlijk, zullen vast heel galante jonge mannen zijn
Hmm, toch wel vreemd eigenlijk. Ik heb zelf altijd het idee dat LM's het hardste hameren op die kleding en representativiteit(tenminste, daar staat het nog eens EXTRA DUBBEL CONSISTENT vermeld dat je bijv geen koptelefoon om je nek mag hebben). Je komt dan ook echt bij hun klanten i.p.v. bijvoorbeeld intern. Je zou je auto maar aan een of andere -als een zwerver geklede- baardaap mee moeten geven
Met alle respect voor die jongens natuurlijk, zullen vast heel galante jonge mannen zijn
Hij ik werden dus afzet op station. Beetje kletsen, werkzaamheden vergelijken en ik liet hem ook zien hoe een transportformulier er bij Easyway eruit ziet (Hoe je een auto inneemt). Keurig haal ik mijn zwarte map uit mijn aktetas met daarin dat formulier. "O, wij hebben er zo één", antwoordde hij terwijl hij een met olievlekken bevuilde in vieren gevouwen transportformulier auto zijn broekzak haalde .
Maar ik werk nog maar net bij EW, dus ik dacht in eerste instantie dat de gedragscodes soepeler zijn naarmate je er langer werkt.
Hij ik werden dus afzet op station. Beetje kletsen, werkzaamheden vergelijken en ik liet hem ook zien hoe een transportformulier er bij Easyway eruit ziet (Hoe je een auto inneemt). Keurig haal ik mijn zwarte map uit mijn aktetas met daarin dat formulier. "O, wij hebben er zo één", antwoordde hij terwijl hij een met olievlekken bevuilde in vieren gevouwen transportformulier auto zijn broekzak haalde .
Maar ik werk nog maar net bij EW, dus ik dacht in eerste instantie dat de gedragscodes soepeler zijn naarmate je er langer werkt.
Nou niemand zeurt als je een nette spijkerbroek hebt behalve EW.