Haha ja ik had ook flink de pas erin: "oh, de aston martin van james bond, leuk." En weer verder. ^^quote:Op dinsdag 1 april 2014 16:38 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
Haha, 45 minuten is inderdaad wel weinig, je kunt je er rustig een hele middag vermaken. Ook best duur dan voor 3 kwartier vermaak.
Zijn er eigenlijk nog meer van zulk soort musea in Nederland? Of misschien niet al te ver in Duitsland?
Dat soort dagen zul je nog wel vaker meemaken. Mijn ervaring is namelijk dat een dag of gewoon zonder bijzonderheden (vertragingen, problemen met auto of CP etc) verloopt, óf dat als er één ding mis gaat, dat de rest van de dag dan ook in de soep looptquote:Op dinsdag 1 april 2014 19:16 schreef kweenie1 het volgende:
Samenvatting
Uiteindelijk dus veel gebeld en veel uren kunnen maken, maar of dat beide nou zo positief is
Ik vul altijd gewoon eindplaats in van de rit, volgens mij is dat een foutje in het formulier. Zorg bij volgende rit dat je dezelfde begintijd hebt als de eindtijd van de eerste.quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:35 schreef Exorbitantes het volgende:
Bij je eerste ritbon moet je aankruizen of je nog een vervolgrit hebt gehad. Daarna wordt er gevraagd naar "Eindadres rit". Moet je hier het afleveradres van de desbetreffende rit of het eindadres van de ritbon die hierna ingevuld moet worden?
Nja ik heb wel het gevoel dat ik dat wel van me af kan zetten, heb dan ook voor de rest van deze dag wel genotenquote:Op dinsdag 1 april 2014 19:23 schreef Sarasi het volgende:
Zo'n dag dat alles tegenzit, dik balen is dat. En je zit dan op geen enkel moment lekker relaxed in de auto of het OV.
Thanks!quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:36 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Ik vul altijd gewoon eindplaats in van de rit, volgens mij is dat een foutje in het formulier. Zorg bij volgende rit dat je dezelfde begintijd hebt als de eindtijd van de eerste.
Op langere ritten lijkt me dat niet tof, maar op korte ritjes...quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:19 schreef Exorbitantes het volgende:
[..]
Thanks!
Vandaag trouwens wat collega Hikers ontmoet. Hun bedrijf betaalt hen gewoon een "x" bedrag per rit. Ook al heb je een file, autopech of mis je de treinaanslutingen naar huis, die uren krijg je niet betaald.
Mooi kut dan. Het openbaar vervoer in Nederland kennendequote:Op dinsdag 1 april 2014 20:19 schreef Exorbitantes het volgende:
[..]
Thanks!
Vandaag trouwens wat collega Hikers ontmoet. Hun bedrijf betaalt hen gewoon een "x" bedrag per rit. Ook al heb je een file, autopech of mis je de treinaanslutingen naar huis, die uren krijg je niet betaald.
Nee, gewoon jonge jongens. 1 had ook en dikke baard en spijkerbroek met gatenquote:Op dinsdag 1 april 2014 21:29 schreef Panthera. het volgende:
Dat zijn senioren toch? Zulke contracten is voor studenten volgens mij niet mogelijk.
Waren ze toevallig ook stuk voor stuk binnen 5 min weggestuurd tijdens de sollicitatie bij EWquote:Op dinsdag 1 april 2014 21:34 schreef Exorbitantes het volgende:
[..]
Nee, gewoon jonge jongens. 1 had ook en dikke baard en spijkerbroek met gaten
Geen idee. Ze werken voor een leasemaatschappij en doen Hikerwerkzaamheden. Aardige jongens, hebben mij nog naar station gebracht!quote:Op dinsdag 1 april 2014 21:40 schreef kweenie1 het volgende:
[..]
Waren ze toevallig ook stuk voor stuk binnen 5 min weggestuurd tijdens de sollicitatie bij EW? Een baard en kapotte spijkerbroek... Hadden beter als boswachter kunnen solliciteren
Hmm, toch wel vreemd eigenlijk. Ik heb zelf altijd het idee dat LM's het hardste hameren op die kleding en representativiteit(tenminste, daar staat het nog eens EXTRA DUBBEL CONSISTENT vermeld dat je bijv geen koptelefoon om je nek mag hebben). Je komt dan ook echt bij hun klanten i.p.v. bijvoorbeeld intern. Je zou je auto maar aan een of andere -als een zwerver geklede- baardaap mee moeten gevenquote:Op dinsdag 1 april 2014 21:43 schreef Exorbitantes het volgende:
[..]
Geen idee. Ze werken voor een leasemaatschappij en doen Hikerwerkzaamheden. Aardige jongens, hebben mij nog naar station gebracht!
Hij ik werden dus afzet op station. Beetje kletsen, werkzaamheden vergelijken en ik liet hem ook zien hoe een transportformulier er bij Easyway eruit ziet (Hoe je een auto inneemt). Keurig haal ik mijn zwarte map uit mijn aktetas met daarin dat formulier. "O, wij hebben er zo één", antwoordde hij terwijl hij een met olievlekken bevuilde in vieren gevouwen transportformulier auto zijn broekzak haaldequote:Op dinsdag 1 april 2014 21:53 schreef kweenie1 het volgende:
[..]
Hmm, toch wel vreemd eigenlijk. Ik heb zelf altijd het idee dat LM's het hardste hameren op die kleding en representativiteit(tenminste, daar staat het nog eens EXTRA DUBBEL CONSISTENT vermeld dat je bijv geen koptelefoon om je nek mag hebben). Je komt dan ook echt bij hun klanten i.p.v. bijvoorbeeld intern. Je zou je auto maar aan een of andere -als een zwerver geklede- baardaap mee moeten geven
Met alle respect voor die jongens natuurlijk, zullen vast heel galante jonge mannen zijn
Nou niemand zeurt als je een nette spijkerbroek hebt behalve EW.quote:Op dinsdag 1 april 2014 21:58 schreef Exorbitantes het volgende:
[..]
Hij ik werden dus afzet op station. Beetje kletsen, werkzaamheden vergelijken en ik liet hem ook zien hoe een transportformulier er bij Easyway eruit ziet (Hoe je een auto inneemt). Keurig haal ik mijn zwarte map uit mijn aktetas met daarin dat formulier. "O, wij hebben er zo één", antwoordde hij terwijl hij een met olievlekken bevuilde in vieren gevouwen transportformulier auto zijn broekzak haalde.
Maar ik werk nog maar net bij EW, dus ik dacht in eerste instantie dat de gedragscodes soepeler zijn naarmate je er langer werkt.
Nou ik snap dat wel. Een pantalon met een overhemd is gewoon een zakelijke uitstraling. Maar als je wil kan ik je de naam van die LM dm'en.quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:05 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Nou niemand zeurt als je een nette spijkerbroek hebt behalve EW.
Ik was geen auto's als ik een pak aan moet. Dan gaat ie door de wasstraat (en niet op mijn kosten)quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:09 schreef Exorbitantes het volgende:
[..]
Nou ik snap dat wel. Een pantalon met een overhemd is gewoon een zakelijke uitstraling. Maar als je wil kan ik je de naam van die LM dm'en.![]()
Wat ik wel overdreven vond was bij een grote LM in amsterdam. Daar waren studenten gewoon autos aan het soppen in een driedelig kostuum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |