abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138406452
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 16:38 schreef Schaafkaas het volgende:

[..]

Haha, 45 minuten is inderdaad wel weinig, je kunt je er rustig een hele middag vermaken. Ook best duur dan voor 3 kwartier vermaak. :P

Zijn er eigenlijk nog meer van zulk soort musea in Nederland? Of misschien niet al te ver in Duitsland? :)
Haha ja ik had ook flink de pas erin: "oh, de aston martin van james bond, leuk." En weer verder. ^^
Scheelt ook dat ik de enige was in het museum en een half uur niemand ben tegen gekomen.
Wel interessant om te zien wat voor een collectie die man heeft opgebouwd.
En de prijs, dat heb ik in de totale pauze (ongeveer anderhalf uur) wel terug verdiend. :D

In duitsland ben ik wel eens bij het porsche museum in Stuttgart geweest, maar dat is ook niet bepaald om de hoek. Wel een heel mooi museum, ook het gebouw zelf is heel bijzonder vind ik.
pi_138406666
Meh vandaag niet m'n beste dag.
Vannochtend om 7 uur thuis vertrokken om om 9 uur in Vlissingen te staan voor een Peugeot 508. Auto moest naar Nijmegen. Hij had navigatie, maar die stuurde me naar de verkeerde kant van Nijmegen en Nijmegen heeft dus heeeeeeel veel stoplichten }:| Planning was verder al krap, dus toen ik op locatie kwam de auto uitgesprongen, naar de balie gerend en vergeten de kilometerstand te noteren :') Kwam daar om kwart over 12 aan.

Daarna naar Den Bosch voor een Caddy naar Terneuzen, de eerste aansluiting natuurlijk gemist. Intussen even gebeld over die kilometerstand van de 208. Caddy moest wel voor 16:00 in Terneuzen zijn, enfin dat zou ik precies redden(exact om 16:00 aankomen) volgens de navigatie. Toch maar even gebeld onderweg dat ik op het randje aan zou komen, en zij zouden doorgeven dat ik wat later zou kunnen zijn. Westerscheldetunnel ging echter zonder problemen(geen rijen oid), maar dan gaat er ineens een brug open net voor Terneuzen, sta ik alsnog een kwartier vast. Kom ik aan bij de locatie, CP nergens te bekennen, dus weer maar bellen met EW, die gingen LM bellen. Toen belde EW weer terug dat LM het ging regelen, maar die kreeg de CP ook niet te pakken, dus toen belde EW mij weer dat ik het maar bij de receptie achter moest laten en het huurcontract achter moest laten als niemand het wilde ondertekenen(wat ze vanaf het begin wel wilden, maar ze wisten niet of ze bevoegd waren, uiteindelijk wel ondertekent).

Toen naar huis, volgens 9292 had ik 2 minuten eerder moeten vertrekken om de bus te halen, gelukkig haalde ik die weer wel, maar toen: file voor Goes, dus trein weer gemist...

Uiteindelijk dus veel gebeld en veel uren kunnen maken, maar of dat beide nou zo positief is :')
pi_138406928
Klinkt als een doorsnee hiker dagje....
pi_138406999
Zo'n dag dat alles tegenzit, dik balen is dat. En je zit dan op geen enkel moment lekker relaxed in de auto of het OV. :{
Your opinion of me is none of my business.
pi_138407020
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 19:16 schreef kweenie1 het volgende:

Samenvatting
Uiteindelijk dus veel gebeld en veel uren kunnen maken, maar of dat beide nou zo positief is :')
Dat soort dagen zul je nog wel vaker meemaken. Mijn ervaring is namelijk dat een dag of gewoon zonder bijzonderheden (vertragingen, problemen met auto of CP etc) verloopt, óf dat als er één ding mis gaat, dat de rest van de dag dan ook in de soep loopt :')

Maakt het wel weer afwisselend vind ik :P
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_138407414
Ik had vandaag ook weer zoiets. Moest Opel Corsa ophalen, ging onderweg een lampje brengen. Dus in overleg met EW en klant naar autogarage om dat te verhelpen. Daar een heel dik uur gezeten, is het enige wat ze gedaan hebben het lampje wegwerken met de opmerking dat dat lampje snel weer kan terugkomen omdat het probleem niet weg is. Was een waarschuwing voor een elektrisch probleem in de motor of versnellingsbak. Maar goed, zolang er niks brandde moest ik auto maar afleveren. Welgeteld 15 kilometer gereden en lampje brandde weer, dus uiteindelijk terug naar beginadres, auto mocht niet afgeleverd worden. Ben je dan de hele middag zoet mee :')

Uiteindelijk maakte het niks uit, ik kwam aanlopen op Utrecht Centraal en kon instappen in de klaarstaande trein, bleek de eerste trein in mijn richting in anderhalf uur te zijn, dus beter in een garage wachten dan op een station.

De Corsa was een 1.3 diesel, ook de traagste auto die ik ooit gereden heb in ieder geval voor mijn gevoel. Op een vlakke weg gebeurde er letterlijk niks als je van 100 naar 120 wilde in z'n 5, moest je terugschakelen anders trok hij het niet :') Wat een waardeloze motors maakt Opels ook. Ding had 18,000 km gereden en nu al zo traag en kapot.

Daarvoor had ik een DS5 hybride, dat is wel een prima auto al had hij niet typische Citroën vering ;( Overigens is die automaat wel krom, ik stond op de derde strook voor een stoplicht, wilde dus snel optrekken en wat gebeurt er: de automaat schakelt niet over maar blijft in dezelfde versnelling hangen tegen de begrenzer aan _O- Blijkt dat als je wil dat de auto opschakelt je het gas ietsjes moet loslaten, bij volgas schakelt hij gewoon niet. Maar goed, heerlijke cruiser verder.
pi_138407507
Bij je eerste ritbon moet je aankruizen of je nog een vervolgrit hebt gehad. Daarna wordt er gevraagd naar "Eindadres rit". Moet je hier het afleveradres van de desbetreffende rit of het eindadres van de ritbon die hierna ingevuld moet worden? :@
pi_138407549
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 19:35 schreef Exorbitantes het volgende:
Bij je eerste ritbon moet je aankruizen of je nog een vervolgrit hebt gehad. Daarna wordt er gevraagd naar "Eindadres rit". Moet je hier het afleveradres van de desbetreffende rit of het eindadres van de ritbon die hierna ingevuld moet worden? :@
Ik vul altijd gewoon eindplaats in van de rit, volgens mij is dat een foutje in het formulier. Zorg bij volgende rit dat je dezelfde begintijd hebt als de eindtijd van de eerste.
pi_138407615
Die Corsa zat trouwens onder de stikkers van de meest linksche vakbond van Nederland. Ik schaamde me kapot, maar gelukkig functioneerde de Corsa net zo goed als de gemiddelde vakbond :)
pi_138407717
!!!!!!!! VANDAAG OOK DREIGMAIL GEHAD DAT IK DE KMSTAND VAN GISTEREN NOG NIET DOORGEGEVEN ZOU HEBBEN. MAAR GISTEREN WEL GEWOON AUTOTRANSPORTFORMULIEREN INGEVULD, DUS MAAR GEREAGEERD DAT IK DAT WEL DOORGEGEVEN HAD EN ER VANUIT GING DAT HET ZO OPGELOST WAS. VERDER NIETS MEER GEHOORD, DUS ZAL WEL GOED WEZEN !!!!!!!!!!!!
pi_138407880
Ik weet niet voor welke je moest rijden, maar voor de maatschapij van Meerkerk snelweg onderandere moet je nog een extra invullen !!!!!!!!!11!!!!1111!!11!1!!1
pi_138408854
Morgen ritjes!

Nootdorp - Amersfoort in een BMW X1 :D
En dan Amersfoort - Delfgauw in een Honda Civic Hybrid...

Wel lekker veel km's en minder OV.
<klik hier om een reactie te plaatsen>
pi_138409267
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 19:23 schreef Sarasi het volgende:
Zo'n dag dat alles tegenzit, dik balen is dat. En je zit dan op geen enkel moment lekker relaxed in de auto of het OV. :{
Nja ik heb wel het gevoel dat ik dat wel van me af kan zetten, heb dan ook voor de rest van deze dag wel genoten :) Vlissingen-Nijmegen is grotendeels 130, dus cc aan, muziek op, zonnetje zien opkomen.
Den Bosch-Terneuzen heb ik me helemaal vermaakt, eerst door die tunnel heen(wat mij echt herinnerde aan de space mountain :') ) En toen bootjes kijken toen de brug openstond.
Toen ik die trein niet haalde zelfs nog 20 minuten geslapen in het grasveld daar :)
pi_138409487
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 19:36 schreef Panthera. het volgende:

[..]

Ik vul altijd gewoon eindplaats in van de rit, volgens mij is dat een foutje in het formulier. Zorg bij volgende rit dat je dezelfde begintijd hebt als de eindtijd van de eerste.
Thanks!

Vandaag trouwens wat collega Hikers ontmoet. Hun bedrijf betaalt hen gewoon een "x" bedrag per rit. Ook al heb je een file, autopech of mis je de treinaanslutingen naar huis, die uren krijg je niet betaald.
pi_138410045
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 20:19 schreef Exorbitantes het volgende:

[..]

Thanks!

Vandaag trouwens wat collega Hikers ontmoet. Hun bedrijf betaalt hen gewoon een "x" bedrag per rit. Ook al heb je een file, autopech of mis je de treinaanslutingen naar huis, die uren krijg je niet betaald.
Op langere ritten lijkt me dat niet tof, maar op korte ritjes... :D

Morgenavond 2 collega's van mijn vader na een feestje naar huis brengen. Als ze me net zo betalen als vorige keer... :D (50,- voor in totaal 45 minuten werk)
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_138412596
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 20:19 schreef Exorbitantes het volgende:

[..]

Thanks!

Mooi kut dan. Het openbaar vervoer in Nederland kennende :+
pi_138413156
Dat zijn senioren toch? Zulke contracten is voor studenten volgens mij niet mogelijk.
pi_138413429
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 21:29 schreef Panthera. het volgende:
Dat zijn senioren toch? Zulke contracten is voor studenten volgens mij niet mogelijk.
Nee, gewoon jonge jongens. 1 had ook en dikke baard en spijkerbroek met gaten :'(
pi_138413737
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 21:34 schreef Exorbitantes het volgende:

[..]

Nee, gewoon jonge jongens. 1 had ook en dikke baard en spijkerbroek met gaten :'(
Waren ze toevallig ook stuk voor stuk binnen 5 min weggestuurd tijdens de sollicitatie bij EW O~) ? Een baard en kapotte spijkerbroek... Hadden beter als boswachter kunnen solliciteren })
pi_138413888
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 21:40 schreef kweenie1 het volgende:

[..]

Waren ze toevallig ook stuk voor stuk binnen 5 min weggestuurd tijdens de sollicitatie bij EW O~) ? Een baard en kapotte spijkerbroek... Hadden beter als boswachter kunnen solliciteren })
Geen idee. Ze werken voor een leasemaatschappij en doen Hikerwerkzaamheden. Aardige jongens, hebben mij nog naar station gebracht!
pi_138414387
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 21:43 schreef Exorbitantes het volgende:

[..]

Geen idee. Ze werken voor een leasemaatschappij en doen Hikerwerkzaamheden. Aardige jongens, hebben mij nog naar station gebracht!
Hmm, toch wel vreemd eigenlijk. Ik heb zelf altijd het idee dat LM's het hardste hameren op die kleding en representativiteit(tenminste, daar staat het nog eens EXTRA DUBBEL CONSISTENT vermeld dat je bijv geen koptelefoon om je nek mag hebben). Je komt dan ook echt bij hun klanten i.p.v. bijvoorbeeld intern. Je zou je auto maar aan een of andere -als een zwerver geklede- baardaap mee moeten geven :')

Met alle respect voor die jongens natuurlijk, zullen vast heel galante jonge mannen zijn :)
pi_138414746
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 21:53 schreef kweenie1 het volgende:

[..]

Hmm, toch wel vreemd eigenlijk. Ik heb zelf altijd het idee dat LM's het hardste hameren op die kleding en representativiteit(tenminste, daar staat het nog eens EXTRA DUBBEL CONSISTENT vermeld dat je bijv geen koptelefoon om je nek mag hebben). Je komt dan ook echt bij hun klanten i.p.v. bijvoorbeeld intern. Je zou je auto maar aan een of andere -als een zwerver geklede- baardaap mee moeten geven :')

Met alle respect voor die jongens natuurlijk, zullen vast heel galante jonge mannen zijn :)
Hij ik werden dus afzet op station. Beetje kletsen, werkzaamheden vergelijken en ik liet hem ook zien hoe een transportformulier er bij Easyway eruit ziet (Hoe je een auto inneemt). Keurig haal ik mijn zwarte map uit mijn aktetas met daarin dat formulier. "O, wij hebben er zo één", antwoordde hij terwijl hij een met olievlekken bevuilde in vieren gevouwen transportformulier auto zijn broekzak haalde :') .

Maar ik werk nog maar net bij EW, dus ik dacht in eerste instantie dat de gedragscodes soepeler zijn naarmate je er langer werkt.
pi_138415189
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 21:58 schreef Exorbitantes het volgende:

[..]

Hij ik werden dus afzet op station. Beetje kletsen, werkzaamheden vergelijken en ik liet hem ook zien hoe een transportformulier er bij Easyway eruit ziet (Hoe je een auto inneemt). Keurig haal ik mijn zwarte map uit mijn aktetas met daarin dat formulier. "O, wij hebben er zo één", antwoordde hij terwijl hij een met olievlekken bevuilde in vieren gevouwen transportformulier auto zijn broekzak haalde :') .

Maar ik werk nog maar net bij EW, dus ik dacht in eerste instantie dat de gedragscodes soepeler zijn naarmate je er langer werkt.
Nou niemand zeurt als je een nette spijkerbroek hebt behalve EW.
pi_138415394
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 april 2014 22:05 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Nou niemand zeurt als je een nette spijkerbroek hebt behalve EW.
Nou ik snap dat wel. Een pantalon met een overhemd is gewoon een zakelijke uitstraling. Maar als je wil kan ik je de naam van die LM dm'en. :P

Wat ik wel overdreven vond was bij een grote LM in amsterdam. Daar waren studenten gewoon autos aan het soppen in een driedelig kostuum. :')
pi_138415868
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 22:09 schreef Exorbitantes het volgende:

[..]

Nou ik snap dat wel. Een pantalon met een overhemd is gewoon een zakelijke uitstraling. Maar als je wil kan ik je de naam van die LM dm'en. :P

Wat ik wel overdreven vond was bij een grote LM in amsterdam. Daar waren studenten gewoon autos aan het soppen in een driedelig kostuum. :')
Ik was geen auto's als ik een pak aan moet. Dan gaat ie door de wasstraat (en niet op mijn kosten)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')