Ik ben niet zo van de knipjes in mijn lichaamquote:Op dinsdag 1 april 2014 10:42 schreef fathank het volgende:
[..]
Gewoon knipje laten zetten. Zaad in laten vriezen. Baas over eigen zaad. Net zoals vrouwen baas in eigen buik zijn.
Geen chick die een Nederlandse Sjaak Bauer in het Oostblok gaat vindenquote:Op dinsdag 1 april 2014 10:42 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Nooit aan gedaan. Als ze je echt willen vinden lukt het ze toch wel
Nee, daarom wil daar niet heen. Meer om het weer en hoe het daar allemaal er uit ziet. En met een jeep in de woestijn knallenquote:Op dinsdag 1 april 2014 10:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Allicht liggen jouw reiswensen wel anders dan die van mij. Genoeg mensen die gillend klaarkomen bij overdadige luxe in een bekrompen, achtergestelde maar kosmopolitische wereld waarin dagelijks nog zo ongeveer ieder mensenrecht beschompen wordt.
Van hartequote:Op dinsdag 1 april 2014 09:46 schreef Dven het volgende:
Gister hetzelfde bericht beter verpakt gekregen. Helaas wel waar.
In een omtrek van 20km minimaal ben ik zeg maar een lokale bekendheid. Dus die vlieger gaat voor mij terwijl veel mijn naam niet kennen helaas vaker niet dan wel op. En zeker hier is het makkelijk om met wat geld wat mensen een extra zetje te geven wat mensen te zoeken met de dringende rede dat er een kleine op komst is volgens mijquote:Op dinsdag 1 april 2014 10:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Geen chick die een Nederlandse Sjaak Bauer in het Oostblok gaat vinden
Ook de enige reden waarom ik er was. Het blijft een bijzonder onderdeel van de wereld natuurlijk, dus iets wat gezien moet worden.quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:44 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Nee, daarom wil daar niet heen. Meer om het weer en hoe het daar allemaal er uit ziet. En met een jeep in de woestijn knallen
Ongewenste zwangerschappen zijn vervelender imho. Zo'n knipje heb je misschien een paar dagen last van. Zo'n kleine kun je de rest van je leven voor schokken.quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de knipjes in mijn lichaam
Maak een grap over dat je geen SOA hebtquote:Op dinsdag 1 april 2014 10:46 schreef -supergirl- het volgende:
wajo zal ik deze grap ook maken naar mn vriend
Ja, en dan schijnbaar in het begin eventueel pijn hebben en 6 maanden minimaal nog steeds vruchtbaar en geen garantie dat het weer terug groeit zonder dat je het door hebt. Ik heb het ook serieus overwogen om eerlijk te zijn maar hierom toch maar vanaf gezienquote:Op dinsdag 1 april 2014 10:42 schreef fathank het volgende:
[..]
Gewoon knipje laten zetten. Zaad in laten vriezen. Baas over eigen zaad. Net zoals vrouwen baas in eigen buik zijn.
Ervaring met een knip? Ik heb het nl. in de planning staan.quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:47 schreef fathank het volgende:
[..]
Ongewenste zwangerschappen zijn vervelender imho. Zo'n knipje heb je misschien een paar dagen last van. Zo'n kleine kun je de rest van je leven voor schokken.
Welke ...? Uch laat ook maar...quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:46 schreef -supergirl- het volgende:
wajo zal ik deze grap ook maken naar mn vriend
Nee. Wel over nagedacht maar nog niet gedaan. Denk ook niet dat een huisarts je heel snel gaat helpen op je 27e..quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:51 schreef BORRREETJEEE het volgende:
[..]
Ervaring met een knip? Ik heb het nl. in de planning staan.
Of gewoon zeggen dat je aids hebtquote:Op dinsdag 1 april 2014 10:11 schreef RodenCity het volgende:
Maak er een backfire van, kom vanavond bij haar langs met baby kleertje, ballonnen en de hele meuk.
Lijst met namen bedenken, voorbeeld geboortekaartjes en pleur het alvast op je Facebook.
Kijken of ze het dan nog steeds zo leuk vindt :p
Dat kan inderdaad wel eens een probleem worden. Ben zelf 30 wanneer het moet gebeuren, huisarts stond er positief tegenover.quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:03 schreef fathank het volgende:
[..]
Nee. Wel over nagedacht maar nog niet gedaan. Denk ook niet dat een huisarts je heel snel gaat helpen op je 27e..
Dat is nogal een verschil. 27, kinderloos en vooral heel veel geslet afgelopen 2 jaarquote:Op dinsdag 1 april 2014 11:24 schreef BORRREETJEEE het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad wel eens een probleem worden. Ben zelf 30 wanneer het moet gebeuren, huisarts stond er positief tegenover.
Maar ik heb dan ook al 3 kinderen. En ik hoef er maar naar te kijken en ze is alweer zwanger.
Dat zeg ik nergens, maar het verhoogd de kans wel aanzienlijk. En anders ben je de vader niet ......quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Veilige seks is inderdaad een 100% garantie dat een zwangerschap niet meer mogelijk is inderdaad!
Waarom draag je het dan zo vastberaden naar mij uit, alsof jij enige informatie over de situatie hebt, O Simpele?quote:Op dinsdag 1 april 2014 12:06 schreef SimplyAlex het volgende:
[..]
Dat zeg ik nergens, maar het verhoogd de kans wel aanzienlijk. En anders ben je de vader niet ......
En dan hopen dat je haar eierstokken niet spontaan aan het rammelen hebt gekregenquote:Op dinsdag 1 april 2014 10:11 schreef RodenCity het volgende:
Maak er een backfire van, kom vanavond bij haar langs met baby kleertje, ballonnen en de hele meuk.
Lijst met namen bedenken, voorbeeld geboortekaartjes en pleur het alvast op je Facebook.
Kijken of ze het dan nog steeds zo leuk vindt :p
Simpel ben je zeker ... jouw vriendin zwanger nokken en dan gaan klagen dat het gebeurd is. Nederigheid past beter bij jou, dan deze dwaze stoerdoenerij ....quote:Op dinsdag 1 april 2014 12:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Waarom draag je het dan zo vastberaden naar mij uit, alsof jij enige informatie over de situatie hebt, O Simpele?
Waar 2 neuken hebben 2 schuld he!!quote:Op dinsdag 1 april 2014 12:23 schreef SimplyAlex het volgende:
[..]
Simpel ben je zeker ... jouw vriendin zwanger nokken en dan gaan klagen dat het gebeurd is. Nederigheid past beter bij jou, dan deze dwaze stoerdoenerij ....
Klopt, zijn vriendin moet ook nederig zijn op dit moment.quote:Op dinsdag 1 april 2014 12:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waar 2 neuken hebben 2 schuld he!!
Ik neem niet voor niets maatregelen om het risico tot een minimum te beperken. Heeft verder weinig met 'dwaze stoerdoenerij' te maken. Maar je blijft dus inderdaad een simpel stuk levenquote:Op dinsdag 1 april 2014 12:23 schreef SimplyAlex het volgende:
[..]
Simpel ben je zeker ... jouw vriendin zwanger nokken en dan gaan klagen dat het gebeurd is. Nederigheid past beter bij jou, dan deze dwaze stoerdoenerij ....
Lang leve de abortuskliniekquote:Op dinsdag 1 april 2014 12:25 schreef SimplyAlex het volgende:
[..]
Klopt, zijn vriendin moet ook nederig zijn op dit moment.
Ongewenst zwangere vriendin en dan iemand anders simpel noemen .... laat je nakijken, dwaasquote:Op dinsdag 1 april 2014 14:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik neem niet voor niets maatregelen om het risico tot een minimum te beperken. Heeft verder weinig met 'dwaze stoerdoenerij' te maken. Maar je blijft dus inderdaad een simpel stuk leven
En als je vriendin dat niet wil? Dan zit je toch echt met de kinderalimentatie voor Dven Juniorquote:
Als ik jou zo hoor dan lijkt het erop alsof je zelf het eindproduct bent van een ongewenste zwangerschap. Het spijt me voor je dat je zo weinig liefde hebt gekend in je verder niet noemenswaardige leventjequote:Op dinsdag 1 april 2014 14:49 schreef SimplyAlex het volgende:
[..]
Ongewenst zwangere vriendin en dan iemand anders simpel noemen .... laat je nakijken, dwaas
Reeds besloten dat die vrucht de hakselaar in gaat. Tabeequote:Op dinsdag 1 april 2014 14:50 schreef SimplyAlex het volgende:
[..]
En als je vriendin dat niet wil? Dan zit je toch echt met de kinderalimentatie voor Dven JuniorDaar gaat je zakgeld
Hysterische 'abortus-is-moord' gillende wijven in 3 .. 2 .. 1 ..quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:51 schreef Dven het volgende:
[..]
Reeds besloten dat die vrucht de hakselaar in gaat. Tabee
Nooit geweten dat ik ooit nog pro-moord zou zijnquote:Op dinsdag 1 april 2014 14:54 schreef trolley het volgende:
[..]
Hysterische 'abortus-is-moord' gillende wijven in 3 .. 2 .. 1 ..![]()
Die van jou praat er dan teminste nog over. Ik had een gevalletje dat ik hoorde dat ze na bijna 3 maanden zwangerschap een miskraam had gehad. En ze had niks gemerkt van die 3 maanden eerderquote:Op dinsdag 1 april 2014 14:51 schreef Dven het volgende:
[..]
Reeds besloten dat die vrucht de hakselaar in gaat. Tabee
Gewoon erin stampen!quote:Op dinsdag 1 april 2014 16:29 schreef Spuitkak het volgende:
[..]
Hoe kun je nou een kikker in een bil stoppen?
Waarom zou je dat doen als er tussen de billen al een gat zit?quote:
Omdat het rijmpje anders niet meer klopt.quote:Op dinsdag 1 april 2014 16:40 schreef Spuitkak het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen als er tussen de billen al een gat zit?
Is het niet makkelijker om het rijmpje aan te passen?quote:Op dinsdag 1 april 2014 16:43 schreef doggy112 het volgende:
[..]
Omdat het rijmpje anders niet meer klopt.
Nee, want dan rijmt het niet meer.quote:Op dinsdag 1 april 2014 16:44 schreef Spuitkak het volgende:
[..]
Is het niet makkelijker om het rijmpje aan te passen?
Jawel. Eén april, kikker in het anale kanaal tussen je linker en rechter bil.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |