Ik moest toen ook erg lachen. Sowieso is het tokkie-gehalte hier erg hoog.quote:Op donderdag 15 mei 2014 01:01 schreef karton2 het volgende:
[..]
Die rokende longpatiënt (incl. slecht gebit, zwarte wallen onder de ogen) is net degene die tegen de moeder zegt:"je ziet er slecht uit"
Leuk.quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:15 schreef golfer het volgende:
http://www.luckymedia.nl/luckytv/2014/05/project-m/
Ze lijkt er ook wel een heel klein beetje op.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:45 schreef WammesWaggel het volgende:
Die tatoeages bij die man
Vrouw met stem van Heleen van Rooyen
Jawelquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:16 schreef icloud het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist, zat die in de sorry limo?
Het was maar een kwestie van seconden hoor, ze gingen verder niet in op die geilaardquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:39 schreef icloud het volgende:
[..]
Dan heb ik iets gemist want de sorry limo ging toch over een chronisch moe meisje?
Hij zei: "ik wil sorry zeggen tegen mijn vrouw" toch? Dan weet ik wel hoe laat het isquote:Op woensdag 28 mei 2014 00:16 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat hij enorm onder de plak zit van zijn borderline-vriendinnetje.
Der is veel meer, zowiezo knipt de producent veel in het programma, bepaalde onderwerpen worden op verzoek uit de uitzending gelaten.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:52 schreef remcoP het volgende:
Per sé met een mediator voor zo'n klotezeiltje
Ze hadden aangifte gedaan, omdat ze dachten dat er nog veel meer was gestolen.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:58 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Aangifte om een fucking zeil. Fucking fucking fuck![]()
Ook weet je nog steeds niet precies wat er voor gebeurd is, maar toch.. zum kotsen
die familie had ook wel een heel megehoog tokkie-gehaltequote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:57 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Ze hadden aangifte gedaan, omdat ze dachten dat er nog veel meer was gestolen.
Die vent die de deur dichtgooide iig wel. De rest vond ik wel meevallen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:44 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
die familie had ook wel een heel megehoog tokkie-gehalte
Je moet niet dachten, je moet denken.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:57 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Ze hadden aangifte gedaan, omdat ze dachten dat er nog veel meer was gestolen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |