Ik moest toen ook erg lachen. Sowieso is het tokkie-gehalte hier erg hoog.quote:Op donderdag 15 mei 2014 01:01 schreef karton2 het volgende:
[..]
Die rokende longpatiënt (incl. slecht gebit, zwarte wallen onder de ogen) is net degene die tegen de moeder zegt:"je ziet er slecht uit"
Leuk.quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:15 schreef golfer het volgende:
http://www.luckymedia.nl/luckytv/2014/05/project-m/
Ze lijkt er ook wel een heel klein beetje op.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:45 schreef WammesWaggel het volgende:
Die tatoeages bij die man
Vrouw met stem van Heleen van Rooyen
Jawelquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:16 schreef icloud het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist, zat die in de sorry limo?
Het was maar een kwestie van seconden hoor, ze gingen verder niet in op die geilaardquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:39 schreef icloud het volgende:
[..]
Dan heb ik iets gemist want de sorry limo ging toch over een chronisch moe meisje?
Hij zei: "ik wil sorry zeggen tegen mijn vrouw" toch? Dan weet ik wel hoe laat het isquote:Op woensdag 28 mei 2014 00:16 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat hij enorm onder de plak zit van zijn borderline-vriendinnetje.
Der is veel meer, zowiezo knipt de producent veel in het programma, bepaalde onderwerpen worden op verzoek uit de uitzending gelaten.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:52 schreef remcoP het volgende:
Per sé met een mediator voor zo'n klotezeiltje
Ze hadden aangifte gedaan, omdat ze dachten dat er nog veel meer was gestolen.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:58 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Aangifte om een fucking zeil. Fucking fucking fuck![]()
Ook weet je nog steeds niet precies wat er voor gebeurd is, maar toch.. zum kotsen
die familie had ook wel een heel megehoog tokkie-gehaltequote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:57 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Ze hadden aangifte gedaan, omdat ze dachten dat er nog veel meer was gestolen.
Die vent die de deur dichtgooide iig wel. De rest vond ik wel meevallen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:44 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
die familie had ook wel een heel megehoog tokkie-gehalte
Je moet niet dachten, je moet denken.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:57 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Ze hadden aangifte gedaan, omdat ze dachten dat er nog veel meer was gestolen.
Ja dat was een mooie afloop, maar van die vader en zijn zoon Marc is nog geen hereniging zag ik gisteren op terug blik van hoe is het nu met...quote:Op maandag 9 juni 2014 22:28 schreef Disana het volgende:
Een mooie afloop. De hele familie herenigd.
Oh, dat is wel jammer, het zag er zo goed uit. Vind het altijd fijn als de bemiddeling goed afloopt.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:24 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja dat was een mooie afloop, maar van die vader en zijn zoon Marc is nog geen hereniging zag ik gisteren op terug blik van hoe is het nu met...
Ik vond die Marc hard overkomen hij was naar het diner gekomen voor zijn broer..Om een hondjequote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:10 schreef Disana het volgende:
Oh, dat is wel jammer, het zag er zo goed uit. Vind het altijd fijn als de bemiddeling goed afloopt.
Hou op, publieklijk je vriendin na 7 jaar aan de kant zetten, omdat je je pik achterna loopt richting een slet, terwijl de familie heel goed omgaat met je vrouw.quote:Op maandag 8 september 2014 22:23 schreef WammesWaggel het volgende:
Je zuster beslist wel even met opoe op wie jij gaat liggen
Zijn leven toch? waarom zou die nieuwe een slet zijn?quote:Op maandag 8 september 2014 22:40 schreef icloud het volgende:
[..]
Hou op, publieklijk je vriendin na 7 jaar aan de kant zetten, omdat je je pik achterna loopt richting een slet, terwijl de familie heel goed omgaat met je vrouw.
Hou toch op, je weet dat het gevoelig ligt en dan ook nog publiekelijk.quote:Op maandag 8 september 2014 22:42 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Zijn leven toch? waarom zou die nieuwe een slet zijn?
Ken jij de familie toevallig?quote:Op maandag 8 september 2014 22:43 schreef icloud het volgende:
[..]
Hou toch op, je weet dat het gevoelig ligt en dan ook nog publiekelijk.
Kennen is een groot woord.quote:Op maandag 8 september 2014 22:46 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ken jij de familie toevallig?
Oké.quote:Op maandag 8 september 2014 22:47 schreef icloud het volgende:
[..]
Kennen is een groot woord.
Maar je zet niet publiekelijk je vriendin op straat.
Bianca, jij hier?quote:Op maandag 8 september 2014 22:43 schreef icloud het volgende:
[..]
Hou toch op, je weet dat het gevoelig ligt en dan ook nog publiekelijk.
Ja vond ik ook Disana.. Een jochie van 11 jaar.quote:Op maandag 8 september 2014 22:22 schreef Disana het volgende:
Wat een volwassen zorgen voor zo'n kind.
Ordinaire tattoos.quote:
Volgens mij is vooral het laatste stapje snel gegaan als ik dat zo ziequote:Op maandag 15 september 2014 22:24 schreef Momo... het volgende:
Die overgroot oma is wel jong als je weet dat er 4 generaties zijn.
Ik betwijfel of ze gaat komen.quote:Op maandag 15 september 2014 22:48 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja zo iets idd.. Moeilijke meid volgens mij..
Inderdaad. Ik ken zulke types. Overdreven leuk doen en knuffelen Enzo, maar ondertussen de hele familie uit elkaar stoken ]quote:
Zo te zien is dat haar prima gelukt.quote:Op maandag 15 september 2014 22:48 schreef CeliaHodes het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik ken zulke types. Overdreven leuk doen en knuffelen Enzo, maar ondertussen de hele familie uit elkaar stoken ]
82 is zequote:Op maandag 15 september 2014 22:24 schreef Momo... het volgende:
Die overgroot oma is wel jong als je weet dat er 4 generaties zijn.
Poehey, wat een volwassen instelling ook van haar..quote:Op maandag 15 september 2014 23:45 schreef icloud het volgende:
Als je het after filmpje ziet dan word het meteen duidelijk wie de heks is in het laatste conflict, het is trouwens niet opgelost
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |