abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138405983
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 15:55 schreef kuolema het volgende:
Dank voor de succeswensen, heeft geholpen denk ik :P

Het viel me erg mee vandaag (eerste dag deeltijdbehandeling), de mensen in de groep zijn best wel druk/gek en dat maakte het wat makkelijker. Veel luchtiger dan ik had verwacht.
Degene die net als ik ook vandaag startte bleek iemand te zijn die ik al soort van ken.
Er waren wel wat moeilijke momenten (zoals gezamenlijk eten) maar ik ben best wel opgelucht.

Nu heb ik gelukkig nog energie over om bij mijn opa en oma op bezoek te gaan :)
Het verbaast mij dat dit is toegestaan. Toen ik deeltijdtherapie deed mocht dit absoluut niet vanwege het gevoel van privacy en veiligheid. Je zult in een dergelijke groep namelijk veel dingen delen waarvan je liever niet hebt dat andere bekenden die weten.
  dinsdag 1 april 2014 @ 19:36:21 #102
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_138407550
Sinds de AD lig ik bijna dagelijks te slapen op de bank, energy level van niks en ik vind het vreselijk. Gaat dat nog over of blijft dat zo? ;(
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
  dinsdag 1 april 2014 @ 20:36:26 #103
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_138410247
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 19:36 schreef missbehavin het volgende:
Sinds de AD lig ik bijna dagelijks te slapen op de bank, energy level van niks en ik vind het vreselijk. Gaat dat nog over of blijft dat zo? ;(
Gaat over. Zo niet --> andere pillen
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  dinsdag 1 april 2014 @ 20:39:03 #104
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_138410393
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 april 2014 20:36 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Gaat over. Zo niet --> andere pillen
Ik heb toevallig net vanmiddag de psych gebeld (die mij moet terugbellen) over alle bijwerkingen en dat ik er verder nog niks van merk, benieuwd wat hij er van gaat zeggen.
  dinsdag 1 april 2014 @ 20:41:31 #105
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_138410510
Was sowieso al huiverig, heb er weken over getwijfeld of ik er übrrhaupt wel aan wilde...
  dinsdag 1 april 2014 @ 20:53:40 #106
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_138411140
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 20:41 schreef missbehavin het volgende:
Was sowieso al huiverig, heb er weken over getwijfeld of ik er übrrhaupt wel aan wilde...
Wel balen dat je er net zoveel last van hebt dan. Ben benieuwd wat de psych zegt.
pi_138413764
Wat Murmeli zegt. De meeste bijwerkingen zouden na verloop van tijd weg moeten gaan. Ik had ook na een week of 3 AD dat ik op de gekste momenten heel moe werd en dan ook echt in bed moest liggen en slapen. (Bijvoorbeeld om 2 uur 's middags op een stoel zittend in slaap vallen :'). )

Een paar bijwerkingen zijn bij mij helaas gebleven: overmatig zweten, droge mond en trillende handen. Maar daar valt op dit moment wel mee te leven.
  dinsdag 1 april 2014 @ 21:42:04 #108
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_138413821
Ja er blijft wel wat als je pech hebt maar het zou leefbaar moeten zijn.
  dinsdag 1 april 2014 @ 22:03:53 #109
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_138415076
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 april 2014 21:40 schreef rainbowwarrior het volgende:
Wat Murmeli zegt. De meeste bijwerkingen zouden na verloop van tijd weg moeten gaan. Ik had ook na een week of 3 AD dat ik op de gekste momenten heel moe werd en dan ook echt in bed moest liggen en slapen. (Bijvoorbeeld om 2 uur 's middags op een stoel zittend in slaap vallen :'). )

Een paar bijwerkingen zijn bij mij helaas gebleven: overmatig zweten, droge mond en trillende handen. Maar daar valt op dit moment wel mee te leven.
Ja die moeheid is wel heel vervelend, vooral omdat ik alleen ben met zoonlief en dat toch niet fijn voelt, zo'n slome, hem aan zijn lot overlatende slaapkop.. Of op mijn werk, gapend en duf :')
Wat ik ook veel heb, is een raar gevoel in mijn keel, wat je wel eens hebt als je tabletten inneemt, dat het het lijkt of ze blijven hangen, maar dan dus continue :')
Oh well, zal er allemaal bij horen he.. Zou het wel minder erg vinden als ik me niet meer zou voelen of ik verzuip in een donker zwart gat..
  dinsdag 1 april 2014 @ 22:05:33 #110
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_138415171
:@ Sorry, ik ben wel erg aan het zeiken.
  dinsdag 1 april 2014 @ 22:30:27 #111
399061 kuolema
vermaledijd
pi_138416617
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 18:59 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Het verbaast mij dat dit is toegestaan. Toen ik deeltijdtherapie deed mocht dit absoluut niet vanwege het gevoel van privacy en veiligheid. Je zult in een dergelijke groep namelijk veel dingen delen waarvan je liever niet hebt dat andere bekenden die weten.
Ja precies. Ik vind het ook niet zo prettig. Hoewel ik er tot nu toe nog niet echt moeite mee heb gehad of me anders heb gedragen daardoor. Maar ze weten niet dat wij elkaar kennen.
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 18:51 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dat is iets wat me vroeger heel erg dwars zat zeg maar.

Denk je dat je kan leren die vermoeidheid eerder aan te voelen? Dan word je er namelijk minder snel mee overvallen.

Nou moet ik eerlijkheidshalve wel zeggen dat dit iets is waar ik zeer slecht in ben.

Vroeger (ik ben oud, jonguh! :') :P )voelde ik vermoeidheid eigenlijk pas op het moment dat ik al ver over mn grenzen heen was gegaan (ging gepaard met gevoelens van depressie o.a.) maar tegenwoordig merk ik het aan kleinere dingetjes (bijvoorbeeld dat ik interne weerzin heb om iets te doen in de context dat ik op dat moment al overvraagd ben).
Vaak merk ik het wel eerder maar dan ga ik ook gewoon door. Dat is eigenlijk niet goed omdat mijn stemming daar slechter van wordt maar ja zo gaat dat. Nu deed ik dat ook, maar die vermoeidheid was wel echt plotseling en heel sterk, ik had het er wel even heel moeilijk mee. Maar wilde niet weg omdat ik er net was en ik weet dat mijn grootouders het leuk vinden als ik ze bezoek. Beetje zelfopoffering ook wel.

Misschien kwam het nu plotseling omdat ik toen ik thuis kwam vanmiddag bijna meteen door ging naar mijn opa en oma en er dus niet bij stil kon staan hoe ik me voelde en of ik het nodig had om bij te komen van deze dag.

Hoe dan ook, ik denk dat het niet zozeer een kwestie is van eerder merken dat het teveel wordt. Daarnaar luisteren is het probleem. Want ik wil ook gewoon normaal dingen kunnen doen.

En ja, je bent een ouwe sok :P
Why are you wearing that stupid man suit?
  dinsdag 1 april 2014 @ 22:34:24 #112
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_138416870
Ja en soms kan het ook gewoon niet, ik heb niet altijd die 'luxe'
  dinsdag 1 april 2014 @ 22:40:49 #113
399061 kuolema
vermaledijd
pi_138417203
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 april 2014 18:23 schreef duracellkonijntje het volgende:

[..]

Blij dat het je wat beter heeft doen voelen. Ik hoop dat je snel een beetje tot de kern van je problematiek kan komen! :)

Zo, vandaag weer een dag gehad. Ik blijf een vrij hoog energieniveau houden sinds ik ben begonnen met mediteren, die gedachten slepen me niet meer vreselijk mee en dat doet me zo veel goed. Ik voel me af en toe weer wat, ik houd niet van dit woord maar vooruit, 'normaal'. Er is weer hoop! :D

Ik begin langzamerhand te bedenken dat het misschien die verlammende angst voor een terugval is die me de afgelopen maanden zo enorm heeft geremd in mijn herstel. :| Nu denk ik terug aan het moment heel lang geleden dat mijn psych me een mindfulnesscursus aanbood, should have done it.. Maar afijn, gebeurd is gebeurd. Ik voel me echt stukken beter en dat zo'n kleine twee weken al. Ik begin een beetje meer zicht te krijgen op hoe veel angst en onzekerheid er over allerlei zaken in mij zit en hoe ik me eigenlijk helemaal niet hoef te laten leiden door dingen. En dat niet meer constant verzetten tegen allerlei piekergedachten maar het gewoon maar laten komen, God wat heerlijk. :)

Benieuwd hoe het de komende tijd gaat. Dit mediteren houd ik iig niet mee op dat weet ik wel! :) Hoe gaat het met jullie?
Jouw posts zijn heel welkom in dit topic, positiviteit *O*

Wat je zegt over angst voor een terugval die je tegen heeft gehouden in je herstel lijkt me heel goed mogelijk. Het vertrouwen zal wel toenemen naarmate het langer de goede kant op gaat, wat dan ook weer meewerkt.

Zou je willen dat je toen die mindfullnesscursus had gedaan zodat je eerder in deze richting zou zitten (je dus minder lang slecht zou hebben gevoeld) of omdat je het nu nog steeds zou willen? Want dat laatste kan. En als het dat eerste is, tja, het is jammer, maar je had het toen niet kunnen weten en beter later dan nooit toch?
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 22:05 schreef missbehavin het volgende:
:@ Sorry, ik ben wel erg aan het zeiken.
Hier mag dat :) Doe ik ook altijd :P
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 22:34 schreef missbehavin het volgende:
Ja en soms kan het ook gewoon niet, ik heb niet altijd die 'luxe'
Gaat dit over mijn voorgaande post over grenzen aangeven?
pi_138417525
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 april 2014 18:23 schreef duracellkonijntje het volgende:

[..]

Blij dat het je wat beter heeft doen voelen. Ik hoop dat je snel een beetje tot de kern van je problematiek kan komen! :)

Zo, vandaag weer een dag gehad. Ik blijf een vrij hoog energieniveau houden sinds ik ben begonnen met mediteren, die gedachten slepen me niet meer vreselijk mee en dat doet me zo veel goed. Ik voel me af en toe weer wat, ik houd niet van dit woord maar vooruit, 'normaal'. Er is weer hoop! :D

Ik begin langzamerhand te bedenken dat het misschien die verlammende angst voor een terugval is die me de afgelopen maanden zo enorm heeft geremd in mijn herstel. :| Nu denk ik terug aan het moment heel lang geleden dat mijn psych me een mindfulnesscursus aanbood, should have done it.. Maar afijn, gebeurd is gebeurd. Ik voel me echt stukken beter en dat zo'n kleine twee weken al. Ik begin een beetje meer zicht te krijgen op hoe veel angst en onzekerheid er over allerlei zaken in mij zit en hoe ik me eigenlijk helemaal niet hoef te laten leiden door dingen. En dat niet meer constant verzetten tegen allerlei piekergedachten maar het gewoon maar laten komen, God wat heerlijk. :)

Benieuwd hoe het de komende tijd gaat. Dit mediteren houd ik iig niet mee op dat weet ik wel! :) Hoe gaat het met jullie?
Voor mij geldt ook dat toen ik bewust mijn hoofd leeg ging maken dat ik mij een stuk minder hoefde te laten leiden door gedachtes / emoties, alsof je vergeet dat je niet hoeft te luisteren / niet hoeft te geloven naar / in je eigen gedachtes .

[ Bericht 100% gewijzigd door kingtoppie op 01-04-2014 23:05:48 ]
Rustig aan.
  dinsdag 1 april 2014 @ 23:02:13 #115
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_138418433
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 22:40 schreef kuolema het volgende:

[..]

Gaat dit over mijn voorgaande post over grenzen aangeven?
Uhuh. Ik kan tenminste niet altijd doen wat op zo'n moment het beste voor me is, en dat zal voor iedereen wel gelden denk ik
  dinsdag 1 april 2014 @ 23:05:03 #116
399061 kuolema
vermaledijd
pi_138418636
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 23:02 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Uhuh. Ik kan tenminste niet altijd doen wat op zo'n moment het beste voor me is, en dat zal voor iedereen wel gelden denk ik
Ja. Het is gewoon moeilijk.
pi_138419797
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 23:05 schreef kuolema het volgende:

[..]

Ja. Het is gewoon moeilijk.
Ja herkenbaar. Zat vanavond op de muziekrepetitie en alle herrie van het inspelen deed al enorm zeer aan mn oren. Dan weet ik dat ik dan al over mn grens zit. Gelukkig heb ik minder last als ik zelf aan het spelen ben, op een of andere manier werkt dat ontladend.
"In the midst of winter, I found there was, within me, an invincible summer".
-Albert Camus.
pi_138420104
Hier ging het vandaag ook goed.
Niet dat iemand het interesseert..
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  dinsdag 1 april 2014 @ 23:28:36 #119
399061 kuolema
vermaledijd
pi_138420172
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 23:27 schreef Miniem het volgende:
Nou dat vind ik heel fijn om te lezen Miniem :*
  dinsdag 1 april 2014 @ 23:38:27 #120
399061 kuolema
vermaledijd
pi_138420742
Hoe kwam dat zo Miniem? Wat heb je gedaan?
pi_138420802
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 23:27 schreef Miniem het volgende:
Waarom denk je dat? ;(
Rustig aan.
pi_138420825
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 23:38 schreef kuolema het volgende:
Hoe kwam dat zo Miniem? Wat heb je gedaan?
Dat postte ik gisteren, maar blijkbaar interesseerde het niemand.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_138421147
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 april 2014 23:40 schreef Miniem het volgende:

[..]

Mensen waren met andere dingen aan hun hoofd allicht maar geloof mij dat iedereen dit fijn nieuws vindt. :)
Rustig aan.
  dinsdag 1 april 2014 @ 23:46:17 #124
103397 minthy
Lief-ish
pi_138421195
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 april 2014 23:40 schreef Miniem het volgende:

[..]

Trek je dat niet persoonlijk aan ;)
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  dinsdag 1 april 2014 @ 23:48:33 #125
47102 Elvi
miemkwien
pi_138421310
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 23:48 schreef Miniem het volgende:
Ik heb zo geen zin in morgen, ik heb een meeloopdag. Maar ik weet niet wat ik moet verwachten en veel is onbekend. Ik voel me er niet echt fijn bij..
Ik heb even je post erbij gehaald ;)

De meeloopdag ging dus goed? Waar was de meeloopdag?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')