abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 5 april 2014 @ 23:55:57 #126
411871 Baklava95
@Stormfrontpagee
pi_138556859
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 23:51 schreef hafez1234 het volgende:

[..]

Iran hangt alleen criminelen op. Mensen die in Iran opgehangen worden, wisten dat ze risico liepen om opgehangen te worden. Moslimextremisten onthoofden mensen alleen om het feit dat ze anders denken.
'
Ook ISIS hangt alleen criminelen op hoor. ISIS is niet zo dangerous als de westerse media je wilt doen geloven.
pi_138557133
Doordat er zoveel moslims in Nederland wonen, weet ik heel goed wat de verschillen tussen sjiieten en soennieten zijn. Naar mijn mening zijn sjiieten veel beter ontwikkeld en veel minder snel beledigd. Ik bedoel kijk naar Marokkanen ( soennieten) en dan naar Irakezen (sjiieten) die in Nederland wonen. Zelfs in dit conflict zijn we erachter gekomen hoe meer ontwikkeld de sjiieten zijn. Kijk naar Hezbollah en dan naar de andere groepen.
pi_138558638
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 23:55 schreef Baklava95 het volgende:

[..]

'
Ook ISIS hangt alleen criminelen op hoor. ISIS is niet zo dangerous als de westerse media je wilt doen geloven.
Ja hoor. Alleen hun definitie van crimineel is een heel breed. Sjiieten vallen daar sowieso onder.
pi_138562311
quote:

[..]

Iran hangt alleen criminelen op. Mensen die in Iran opgehangen worden, wisten dat ze risico liepen om opgehangen te worden. Moslimextremisten onthoofden mensen alleen om het feit dat ze anders denken.
:') :')
Incelfrikandel
pi_138562438
quote:

[..]

Iran hangt alleen criminelen op.
Mensen die in Iran opgehangen worden, wisten dat ze risico liepen om opgehangen te worden. Moslimextremisten onthoofden mensen alleen om het feit dat ze anders denken.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)and-ter-wereld.dhtml

quote:
The Economist publiceerde een lijst van landen waar zware straffen voor homo's gelden:

1. Iran: doodstraf voor mannen, 100 zweepslagen voor vrouwen.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_138563363
interessant artikel hoe de syrische luchtmacht creatief omgaat met de beperkingen/uitdagingen die ze hebben

http://www.liveleak.com/view?i=738_1396745979
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_138563473
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 23:21 schreef Djibril het volgende:
Laten we niet vergeten hoe Iran minderheden behandeld, of een ieder die niet met Khomenie eens is.
Laten we ook niet vergeten wat er met de mensen wordt en werd gedaan door het assad regime als ze tegen hen waren/zijn.

Onthoofdingen zijn misschien populair bij salafisten, maar martelingen en verdwijningen zijn dan weer populair bij assad en Iran.
Maakt niet uit. Hier kiezen we voor "het minst kwade van de twee" en simplificeren we de boel zo erg dat de fsa ook extremisten zijn en dat assad geen martelingen doet en barrelbombs niet zo erg zijn want het zijn geen onthoofdingen van takfiris. Je mag gerust lekker zwart wit denken hier en het westen de schuld geven van alle problemen in syrie. Post ook vlaggen of informatie over waar je syrische vlaggen kunt kopen en post onthoofdingen in spoilers. Het gaat niet om de inhoud maar vooral om emoties teweeg te brengen wat een extreme minderheid doet zodat we eenvoudig een zwart wit mening kunnen vormen. Kort samengevat: het westen steunt terroristen in syrie en assad is het slachtoffer :+)
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_138563638
quote:
1s.gif Op zondag 6 april 2014 11:34 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Maakt niet uit. Hier kiezen we voor "het minst kwade van de twee" en simplificeren we de boel zo erg dat de fsa ook extremisten zijn en dat assad geen martelingen doet en barrelbombs niet zo erg zijn want het zijn geen onthoofdingen van takfiris. Je mag gerust lekker zwart wit denken hier en het westen de schuld geven van alle problemen in syrie. Post ook vlaggen of informatie over waar je syrische vlaggen kunt kopen en post onthoofdingen in spoilers. Het gaat niet om de inhoud maar vooral om emoties teweeg te brengen wat een extreme minderheid doet zodat we eenvoudig een zwart wit mening kunnen vormen. Kort samengevat: het westen steunt terroristen in syrie en assad is het slachtoffer
idd!
-Rabia Al-Basri
pi_138563759
quote:
1s.gif Op zondag 6 april 2014 11:34 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Maakt niet uit. Hier kiezen we voor "het minst kwade van de twee" en simplificeren we de boel zo erg dat de fsa ook extremisten zijn en dat assad geen martelingen doet en barrelbombs niet zo erg zijn want het zijn geen onthoofdingen van takfiris. Je mag gerust lekker zwart wit denken hier en het westen de schuld geven van alle problemen in syrie. Post ook vlaggen of informatie over waar je syrische vlaggen kunt kopen en post onthoofdingen in spoilers. Het gaat niet om de inhoud maar vooral om emoties teweeg te brengen wat een extreme minderheid doet zodat we eenvoudig een zwart wit mening kunnen vormen. Kort samengevat: het westen steunt terroristen in syrie en assad is het slachtoffer :+)
Het heeft je echt diep genomen, he?
pi_138563766
quote:
2s.gif Op zondag 6 april 2014 11:43 schreef Slayage het volgende:

[..]

idd!
Laten we ook één vuist maken tegen de door het westen-gesteunde takfiri ratten en onze aluhoedjes bundelen :D
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_138564013
hebben de koerden ook eindelijk wat te doen, sinds dat isis onder druk kwam te staan in het westen van syrie :7

http://www.liveleak.com/view?i=5f7_1396738306
-Rabia Al-Basri
pi_138564085
quote:
7s.gif Op zondag 6 april 2014 11:48 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:

[..]

Het heeft je echt diep genomen, he?
Ik vind het gewoon grappig als mensen drie vlaggen in huis hebben :P Je mag er gerust nog een paar kopen. Je ziet vaak op tv als ze bij mensen binnen komen die zoveel vlaggen hebben dat ze op een zolderkamer zitten, verborgen voor de buitenwereld. Ze gebruiken die vlag als vorm van expressie dat in hun normale leven niet geuit kan worden. Soort van compensatie van frustratie door minderwaardigheidscomplexen tijdens de ontwikkeling. Als vlaggen deze mensen een goed gevoel kunnen geven en hun weerhoud van een eeuwige depressie, mogen ze zichzelf best stimuleren van me met gadgets zoals vlaggen. Voor mij is het slechts een betekenloze object met een functie. Ik ga hier geen nederlandse vlaggen ophangen :D
pi_138564224
quote:
1s.gif Op zondag 6 april 2014 12:00 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik vind het gewoon grappig als mensen drie vlaggen in huis hebben :P Je mag er gerust nog een paar kopen. Je ziet vaak op tv als ze bij mensen binnen komen die zoveel vlaggen hebben dat ze op een zolderkamer zitten, verborgen voor de buitenwereld. Ze gebruiken die vlag als vorm van expressie dat in hun normale leven niet geuit kan worden. Soort van compensatie van frustratie door minderwaardigheidscomplexen tijdens de ontwikkeling. Als vlaggen deze mensen een goed gevoel kunnen geven en hun weerhoud van een eeuwige depressie, mogen ze zichzelf best stimuleren van me met gadgets zoals vlaggen. Voor mij is het slechts een betekenloze object met een functie. Ik ga hier geen nederlandse vlaggen ophangen :D
Geen idee wat je met deze onzin wil vertellen, maar prima, kerel.
pi_138564323
quote:
7s.gif Op zondag 6 april 2014 12:06 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:

[..]

Geen idee wat je met deze onzin wil vertellen, maar prima, kerel.
Om het kort samen te vatten, je hecht emotionele waarde aan een vlag om een gat op te vullen. Vind deze gat en je zult jezelf geld besparen en beter in je vel zitten. Daarbij moet je heel eerlijk zijn tegen jezelf en na gaan wat je mist.
pi_138564516
Ontopic: ik vind dat de koerden te weinig verantwoordelijkheid hebben genomen tijdens dit conflict. Dit was de kans om zelf ook verandering te brengen in hun land en hun toekomst.
pi_138565383
quote:
1s.gif Op zondag 6 april 2014 12:00 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Alsjeblieft Kim 'geen commentaar op het Westen :( ' firefly.
Vlag van onafhankelijk Syrië. In tegenstelling tot de vlag van Syrië als Franse kolonie.
  zondag 6 april 2014 @ 12:49:13 #142
365082 IPA35
Patriarch
pi_138565409
quote:
Ik denk dat niemand hier echt fan is van de Iraanse overheid en haar draconische binnenlandse politiek MAAR in Iran zijn de wetten gewoon omschreven. Dat die wetten vaak nogal absurd zijn is een tweede. Maar je weet iig wel waar je aan toe bent.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
  zondag 6 april 2014 @ 12:57:18 #143
365082 IPA35
Patriarch
pi_138565687
Mensen gedraag jullie zelf, straks sluiten ze het topic weer.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_138565721
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 12:57 schreef IPA35 het volgende:
Mensen gedraag jullie zelf, straks sluiten ze het topic weer.
idd

ismet firefly, kiss and make up *;
-Rabia Al-Basri
pi_138565726
quote:
Ik zei criminelen. In Iran is homofilie verboden. Dus als je in Iran homo bent dan ben je een crimineel.
pi_138565758
quote:
1s.gif Op zondag 6 april 2014 12:42 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Schelden of gemene dingen zeggen werkt niet bij mij. Ik krijg eerder meer medelijden met jouw situatie. Zorg er voor dat je erachter komt waarom je zoveel vlaggen koopt. Het kan misschien zelfs een kwaliteits-levensjaar schelen. Eigenlijk moet iemand die je vertrouwd deze tip geven. Een goede vriendin zou moeten zeggen: "waarom heb je al die vlaggen hier?".
Kim, het zegt eigenlijk meer over jou dan over anderen dat je constant probeert te controleren wat anderen doen.

- Geen foto's van Syrië
- Geen foto's van Assad
- Geen kritiek op het Westen
- Geen vlaggen van land X kopen

Het begint steeds meer op Noord-Korea te lijken hier Kim.

Het zou eigenlijk niet uit moeten maken, zelfs als iemand zijn hele huis gedecoreerd heeft met alleen maar de Syrische vlag. Dat is de Westerse vrijheid.
pi_138566218
Kijk deze foto van een aantal jaar geleden. Eerst vrienden en nu probeert Erdogan genocide te plegen in Syrië en Assad te vermoorden. Wat een volk die soennieten en Turken.

Kijk deze foto. Eerst vrienden en nu ook nog steeds ook al komt het niet goed uit.

Hieruit kun je concluderen dat sjiieten betere vrienden zijn en hun bondgenoten blijven steunen. Daarentegen zijn soennieten mensen die hun bondgenoten bedriegen en een dolk in hun rug steken als het hen goed uitkomt.
pi_138567242
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 13:14 schreef hafez1234 het volgende:
Kijk deze foto van een aantal jaar geleden. Eerst vrienden en nu probeert Erdogan genocide te plegen in Syrië en Assad te vermoorden. Wat een volk die soennieten en Turken.

[ afbeelding ]

Kijk deze foto. Eerst vrienden en nu ook nog steeds ook al komt het niet goed uit.
[ afbeelding ]

Hieruit kun je concluderen dat sjiieten betere vrienden zijn en hun bondgenoten blijven steunen. Daarentegen zijn soennieten mensen die hun bondgenoten bedriegen en een dolk in hun rug steken als het hen goed uitkomt.
Inderdaad, wat een volk die turken met hun genocide in syrie :P laten we doorgaan met zwart-wit denken en een label plakken op alle volkeren ^O^
  zondag 6 april 2014 @ 13:49:30 #149
411871 Baklava95
@Stormfrontpagee
pi_138567395
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

:')
pi_138567637
quote:
Hoezo komt het niet goed uit voor Iran en Hezbollah om Assad te steunen? Omdat ze nu verplicht zijn om hun ware aard te tonen terwijl ze de revolutie in Bahrein ophemelden toen de revolutie Damascus nog niet had bereikt?

quote:
Nee, foute conclusie want je kunt niet selectief een paar voorbeelden opnoemen die jou goed uitkomen en die voorbeelden naar hele bevolkingsgroepen generaliseren.

Je zou wel kunnen concluderen dat Erdogan en Assad retards zijn en niet weten wie hun vrienden en vijanden zijn en destijds hun vijanden als bondgenoten hebben genomen.
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')