abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138449522
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 20:48 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Nou eigenlijk is dat de Syrische vlag met het wapen erin geplakt.
Dan pakken we een blanco, prima.
  woensdag 2 april 2014 @ 20:51:12 #52
365082 IPA35
Patriarch
pi_138449562
quote:
1s.gif Op woensdag 2 april 2014 20:50 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:

[..]

Dan pakken we een blanco, prima.
Niet dat het veel uitmaakt. Is gewoon een officieel embleem net als de vlag. Is niet 'partijdig'.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_138449634
Als je er mee in syrie rond loopt heb je een vergrote kans om afgeschoten te worden, wel degelijk partijdig dus.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  woensdag 2 april 2014 @ 20:54:28 #54
365082 IPA35
Patriarch
pi_138449700
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 20:52 schreef firefly3 het volgende:
Als je er mee in syrie rond loopt heb je een vergrote kans om afgeschoten te worden, wel degelijk partijdig dus.
Als je met een ISIS vlag om je heen door Latakia loopt wordt je vast en zeker ook afgeschoten, je punt is? Die vlag is gewoon officieel, persoonlijke meningen daaromtrent zijn niet relevant.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_138449784
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 20:51 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Niet dat het veel uitmaakt. Is gewoon een officieel embleem net als de vlag. Is niet 'partijdig'.
Er staat gewoon 'Syrian Arab Republic', dus ja.
Maar als dat hem pijn doet, kunnen we ook een blanco vlag plaatsen. No problem.
pi_138449832
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 20:52 schreef firefly3 het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:*
  woensdag 2 april 2014 @ 21:06:04 #57
421524 SadPanda
#FreePalestine #FreeBahrain
pi_138450228
De speech van Nasrallah met Engelse ondertiteling.

Mortar attacks strike several Syrian cities causing casualties and material damage
http://breakingnews.sy/en/article/36409.html
Anti-Turkije
pi_138450264
quote:
14s.gif Op woensdag 2 april 2014 20:57 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:*
De syrische vlag wordt als symbool gebruikt voor assad's leger, als je dat nog niet wist. Doe a.u.b. niet zo schijnheilig en geef gewoon toe dat je die vlag gewoon zo leuk vind. (zie ik ook in je avatar terug komen en ik kwam laatst nog een reactie van je tegen waarbij je de vlag zelfs wilde bestellen!). Als je die vlag laat wapperen in syrie laat wel degelijk zien dat je partijdig bent.

Het is hetzelfde als een enorme hakenkruis als voorpagina van je scriptie over nazi-duitsland :') Kom je dan ook met het argument "maar het was toch de officiele vlag van nazi-duitsland?"

Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  woensdag 2 april 2014 @ 21:08:42 #59
365082 IPA35
Patriarch
pi_138450335
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 21:06 schreef firefly3 het volgende:

[..]

De syrische vlag wordt als symbool gebruikt voor assad's leger, als je dat nog niet wist. Doe a.u.b. niet zo schijnheilig en geef gewoon toe dat je die vlag gewoon zo leuk vind. (zie ik ook in je avatar terug komen en ik kwam laatst nog een reactie van je tegen waarbij je de vlag zelfs wilde bestellen!). Als je die vlag laat wapperen in syrie laat wel degelijk zien dat je partijdig bent.

Het is hetzelfde als een enorme hakenkruis als voorpagina van je scriptie over nazi-duitsland :') Kom je dan ook met het argument "maar het was toch de officiele vlag van nazi-duitsland?"

[ afbeelding ]
Als je een scriptie gaat schrijven over Nazi-Duitsland neem je iig geen Pruisische vlag.
pi_138450358
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 20:03 schreef hafez1234 het volgende:
Wat Turkije aan het doen is in Syrië, is een misdaad tegen de menselijkheid. Ik hoop dat Erdogan en zijn bende hetzelfde lot wacht als Saddam Hossein. Het feit dat bijna de helft van de kiezers Erdogan steunt, laat zien wat voor volk de Turken zijn.
Ik vind de Sultan juist een topper ^O^ En de meeste Turken ook als ze moeten kiezen tussen hem of de oppositiepartijen. Nu die herkozen is kan ie gewoon verder gaan met Assad down te krijgen, en gezien zijn karakter (vastberaden) en recente uitspraak dat Syrie in oorlog is met Turkije gaat hij gewoon op dezelfde weg door :7 :Y
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
pi_138450512
Laat ik ook een keer een opstandig plaatje posten :P

pi_138450638
UNRWA: Syria govt denied aid to #Yarmouk today & yday. 'Just me' Yarmouk pic by Rami Al-Sayyed for UNRWA #WithSyria pic.twitter.com/EVhspsOuaf

pi_138450766
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 21:06 schreef firefly3 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik ben (een) Syrisch(e Arabier) en ik vind het inderdaad een prachtige vlag. Heb hem thuis. 3 zelfs. ;) Maar dat is totaal irrelevant.

Ik heb het al 20 keer geschreven en met mij de andere users in dit topic ook. Door jouw toedoen krijgen we weer SC in dit topic, hou er mee op.
En leer leven met de Syrische vlag in het topic over Syrie. Kusjesss. :*

[ Bericht 0% gewijzigd door Isetmyfriendsonfire op 02-04-2014 21:23:17 ]
pi_138450888
quote:
1s.gif Op woensdag 2 april 2014 21:17 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:

[..]

Ik ben Syrisch en ik vind het inderdaad een prachtige vlag. Heb hem thuis. 3 zelfs. ;) Maar dat is totaal irrelevant.

Ik heb het al 20 keer geschreven en met mij de andere users in dit topic ook. Door jouw toedoen krijgen we weer SC in dit topic, hou er mee op.
En leer leven met de Syrische vlag in het topic over Syrie. Kusjesss. :*
Vorige keer was je nog Turks
pi_138451027
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 21:19 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Vorige keer was je nog Turks
Nope.
  woensdag 2 april 2014 @ 21:22:57 #66
365082 IPA35
Patriarch
pi_138451042
quote:
1s.gif Op woensdag 2 april 2014 21:22 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:

[..]

Nope.
Wel })
pi_138451086
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 21:22 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Wel })
Troll niet, anders kom ik morgen verhaal halen bij je.

Hou op met slowchatten. o|O
  woensdag 2 april 2014 @ 21:24:52 #68
365082 IPA35
Patriarch
pi_138451127
quote:
1s.gif Op woensdag 2 april 2014 21:23 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:

[..]

Trol niet, anders kom ik morgen verhaal halen bij je.
Genetisch Syrisch, juridisch niet. Zo goed?
pi_138451195
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 21:24 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Genetisch Syrisch, juridisch niet. Zo goed?
Prima. Juridisch ben ik voornamelijk Nederlands. :*
pi_138451214
quote:
1s.gif Op woensdag 2 april 2014 21:22 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:

[..]

Nope.
Dan ben je een niet-turk in het "turken op fok!" topic die turks praat en een keer gelogen heeft dat ze turks was.

quote:
15s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 07:14 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Berkin Elvan' kaybettik...
Allah rahmet eylesin, nur içinde yat küçük çocuk..
GC / Turken op FOK! #1068 Unlabeled

Fijne avond nog :W
pi_138451299
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 21:26 schreef firefly3 het volgende:

[..]

[..]

[..]

Dan ben je een niet-turk in het "turken op fok!" topic die turks praat en een keer gelogen heeft dat ze turks was.

GC / Turken op FOK! #1068 Unlabeled

Fijne avond nog :W
Proest. :') Ik spreek nu toch ook Nederlands. Ik spreek ook Engels, Duits, en een beetje Arabisch en Spaans. En Turks, inderdaad. Leuk dat je mij zo interessant vindt, maar doe dat maar lekker via DM.

Oh, en jij ook. :*
  woensdag 2 april 2014 @ 21:27:48 #72
365082 IPA35
Patriarch
pi_138451307
quote:
1s.gif Op woensdag 2 april 2014 21:25 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:

[..]

Prima. Juridisch ben ik voornamelijk Nederlands. :*
O+ w/

----------------------

Ik heb gehoord dat Rankous zou zijn ingenomen? Iemand hier meer over?
  woensdag 2 april 2014 @ 21:32:45 #73
421524 SadPanda
#FreePalestine #FreeBahrain
pi_138451533
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 21:27 schreef IPA35 het volgende:
Ik heb gehoord dat Rankous zou zijn ingenomen? Iemand hier meer over?
Ze waren er gister wel mee begonnen. http://electronicresistan(...)control-over-rankus/
Anti-Turkije
pi_138452494
Aleppo Shabbiha Disobey Military Orders

Wed 02 Apr 2014
By All4Syria (Opposition website)

:

Shabbiha forces reportedly refused orders to go to the front on the coast

The correspondent form the Aleppo News Network has reported clashes using heavy machine guns between pro-Assad Shabbiha paramilitary and regime forces at the Nakkarin front in the city of Aleppo.

He said the reason for the engagement was that the Shabbiha forces refused orders to go to the front on the coast and leave their positions in Nakkarin.

The correspondent pointed out that similar clashes took place on Monday morning, but ended after one hour before the engagement restart with heavy machine guns in the evening.

The Sfera News Center confirmed Tuesday that one of regime officers has collected most of the Shabbiha in Sfera to head to the coast to join the regime's fight against the rebels.

The center said that after 280 members of the Shabbiiha forces refused to join the fight in the coast, they were arrested and taken by buses to an unknown location.
  woensdag 2 april 2014 @ 21:54:14 #75
365082 IPA35
Patriarch
pi_138452646
Klinkt als onzin. Aleppo blijft prioriteit houden. Men is nu druk bezig de stad te omsingelen. Zeker uit een van de belangrijke fronten (ten westen van Naqqarin) halen ze echt geen soldaten weg. Wel uit de Qalamoun omdat het daar een afgelopen zaak is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')