Dan pakken we een blanco, prima.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:48 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Nou eigenlijk is dat de Syrische vlag met het wapen erin geplakt.
Niet dat het veel uitmaakt. Is gewoon een officieel embleem net als de vlag. Is niet 'partijdig'.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:50 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Dan pakken we een blanco, prima.
Als je met een ISIS vlag om je heen door Latakia loopt wordt je vast en zeker ook afgeschoten, je punt is? Die vlag is gewoon officieel, persoonlijke meningen daaromtrent zijn niet relevant.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:52 schreef firefly3 het volgende:
Als je er mee in syrie rond loopt heb je een vergrote kans om afgeschoten te worden, wel degelijk partijdig dus.
Er staat gewoon 'Syrian Arab Republic', dus ja.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:51 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Niet dat het veel uitmaakt. Is gewoon een officieel embleem net als de vlag. Is niet 'partijdig'.
quote:Op woensdag 2 april 2014 20:52 schreef firefly3 het volgende:
Als je er mee in syrie rond loopt heb je een vergrote kans om afgeschoten te worden, wel degelijk partijdig dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 2 april 2014 20:57 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]De syrische vlag wordt als symbool gebruikt voor assad's leger, als je dat nog niet wist. Doe a.u.b. niet zo schijnheilig en geef gewoon toe dat je die vlag gewoon zo leuk vind. (zie ik ook in je avatar terug komen en ik kwam laatst nog een reactie van je tegen waarbij je de vlag zelfs wilde bestellen!). Als je die vlag laat wapperen in syrie laat wel degelijk zien dat je partijdig bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is hetzelfde als een enorme hakenkruis als voorpagina van je scriptie over nazi-duitslandKom je dan ook met het argument "maar het was toch de officiele vlag van nazi-duitsland?"
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
Als je een scriptie gaat schrijven over Nazi-Duitsland neem je iig geen Pruisische vlag.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:06 schreef firefly3 het volgende:
[..]
De syrische vlag wordt als symbool gebruikt voor assad's leger, als je dat nog niet wist. Doe a.u.b. niet zo schijnheilig en geef gewoon toe dat je die vlag gewoon zo leuk vind. (zie ik ook in je avatar terug komen en ik kwam laatst nog een reactie van je tegen waarbij je de vlag zelfs wilde bestellen!). Als je die vlag laat wapperen in syrie laat wel degelijk zien dat je partijdig bent.
Het is hetzelfde als een enorme hakenkruis als voorpagina van je scriptie over nazi-duitslandKom je dan ook met het argument "maar het was toch de officiele vlag van nazi-duitsland?"
[ afbeelding ]
Ik vind de Sultan juist een topperquote:Op woensdag 2 april 2014 20:03 schreef hafez1234 het volgende:
Wat Turkije aan het doen is in Syrië, is een misdaad tegen de menselijkheid. Ik hoop dat Erdogan en zijn bende hetzelfde lot wacht als Saddam Hossein. Het feit dat bijna de helft van de kiezers Erdogan steunt, laat zien wat voor volk de Turken zijn.
Ik ben (een) Syrisch(e Arabier) en ik vind het inderdaad een prachtige vlag. Heb hem thuis. 3 zelfs.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:06 schreef firefly3 het volgende:
[..]
De syrische vlag wordt als symbool gebruikt voor assad's leger, als je dat nog niet wist. Doe a.u.b. niet zo schijnheilig en geef gewoon toe dat je die vlag gewoon zo leuk vind. (zie ik ook in je avatar terug komen en ik kwam laatst nog een reactie van je tegen waarbij je de vlag zelfs wilde bestellen!). Als je die vlag laat wapperen in syrie laat wel degelijk zien dat je partijdig bent.
[ afbeelding ]
Vorige keer was je nog Turksquote:Op woensdag 2 april 2014 21:17 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ik ben Syrisch en ik vind het inderdaad een prachtige vlag. Heb hem thuis. 3 zelfs.Maar dat is totaal irrelevant.
Ik heb het al 20 keer geschreven en met mij de andere users in dit topic ook. Door jouw toedoen krijgen we weer SC in dit topic, hou er mee op.
En leer leven met de Syrische vlag in het topic over Syrie. Kusjesss.
Welquote:
Genetisch Syrisch, juridisch niet. Zo goed?quote:Op woensdag 2 april 2014 21:23 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Trol niet, anders kom ik morgen verhaal halen bij je.
Prima. Juridisch ben ik voornamelijk Nederlands.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:24 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Genetisch Syrisch, juridisch niet. Zo goed?
Dan ben je een niet-turk in het "turken op fok!" topic die turks praat en een keer gelogen heeft dat ze turks was.quote:
GC / Turken op FOK! #1068 Unlabeledquote:Op dinsdag 11 maart 2014 07:14 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Berkin Elvan' kaybettik...
Allah rahmet eylesin, nur içinde yat küçük çocuk..
Proest.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:26 schreef firefly3 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dan ben je een niet-turk in het "turken op fok!" topic die turks praat en een keer gelogen heeft dat ze turks was.
GC / Turken op FOK! #1068 Unlabeled
Fijne avond nog
quote:Op woensdag 2 april 2014 21:25 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Prima. Juridisch ben ik voornamelijk Nederlands.
Ze waren er gister wel mee begonnen. http://electronicresistan(...)control-over-rankus/quote:Op woensdag 2 april 2014 21:27 schreef IPA35 het volgende:
Ik heb gehoord dat Rankous zou zijn ingenomen? Iemand hier meer over?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |