abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 31 maart 2014 @ 21:57:41 #1
411871 Baklava95
@Stormfrontpagee
  Moderator dinsdag 1 april 2014 @ 13:33:37 #2
8781 crew  Frutsel
pi_138396737
quote:
Syrische raket treft moskee in Turkije
Artillerie-eenheden van het Turkse leger hebben maandag teruggeschoten nadat een moskee aan de Turkse kant van de grens met Syrië was getroffen door een raket.

Bij de raketinslag raakte een zestigjarige vluchtelinge uit Syrië gewond.
Tijdens gevechten tussen troepen van het Syrische regime en oppositiestrijders sloegen ook drie mortiergranaten in op Turkse bodem, liet het bureau van de gouverneur van de provincie Hatay weten. Hierbij vielen geen gewonden.

Turkse artillerie schoot terug naar het gebied waar het raket- en mortiervuur vandaan kwam.
Afgelopen week haalde Turkije een Syrische straaljager neer die het Turkse luchtruim zou hebben geschonden.
quote:
Syrië: Turkije stuurt strijders naar Syrië
Turkije heeft gewapende buitenlanders naar de Syrische provincie Latakia gestuurd. Dat heeft de Syrische minister van informatie Oman al-Zoubi zondagavond beweerd in een televisietoespraak.

Volgens al-Zoubi faciliteert Ankara de oversteek van buitenlandse strijders naar Syrië ‘die tot de tanden bewapend zijn’. De familie van president Bashar Assad komt uit Latakia en een groot deel van zijn alawitische aanhang bevindt zich in de provincie.

Sinds het uitbreken van de Syrische burgeroorlog hebben geregeld gewelddadige incidenten langs de Turkse grens plaatsgevonden. Vorige week schoot Turkije een Syrisch gevechtsvliegtuig neer dat het Turkse luchtruim zou hebben geschonden.
  Forum Admin dinsdag 1 april 2014 @ 13:39:03 #3
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_138396901
Hoi TVP van mij hier. Hulde voor de NWS mods dat ze deze SC nog een kans willen geven. Ik kom gezellig meelezen.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_138397111
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Forum Admin dinsdag 1 april 2014 @ 13:50:42 #5
54263 crew  Pharkus
pi_138397206
quote:
99s.gif Op dinsdag 1 april 2014 13:46 schreef Slayage het volgende:

[..]

baklava wat zit je weer te kutten met de OP? door dat slowchat werd de topic al vernacheld en nu die weer open is, wordt het op deze manier gestart

over een valse start gesproken...
Bevat het vorige topic de juiste OP? Dan zet ik hem terug
pi_138397338
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 13:50 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Bevat het vorige topic de juiste OP? Dan zet ik hem terug
thanks!
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 1 april 2014 @ 14:06:27 #7
358102 Senor__Chang
Consider yourself changed.
pi_138397678
De Koerdische BDP heeft het district dat grenst aan Kobane gewonnen in de lokale verkiezingen. Dit kan de huidige blokkade misschien teniet doen.
Guilty as changed.
The Best of Señor Chang --- Part II
pi_138397851
Kan iemand de taak op zich nemen een overzichtelijke OP te maken met:
• strijdende partijen - overzicht daarin lijkt me nodig met zoveel groepjes
• belangen van de landen eromheen en banden van het Syrische regime met landen als Iran en Rusland
• tijdlijn grote gebeurtenissen (niet elke aanslag)
• voorgestelde acties van de Westerse landen
• documentaires, kortere video's van belang, algemene informatie
• meest recente updates bovenaan zodat iemand die snel nieuwe info zoekt, niet eerst een heel topic doorhoeft

Zoiets als de OP van het verdwenen vliegtuig dus:

NWS / Vlucht MH370 Malaysia Airlines - diep in de oceaan #37
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_138398033
quote:
5s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:12 schreef El_Matador het volgende:
• belangen van de landen eromheen en banden van het Syrische regime met landen als Iran en Rusland
• meest recente updates bovenaan zodat iemand die snel nieuwe info zoekt, niet eerst een heel topic doorhoeft

Als de OP zo een doorn in je oog is, maak jij maar een nieuwe. Alle informatie staat al (onder linkjes) in de OP. Succes.
pi_138398077
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:19 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:

[..]

Als de OP zo een doorn in je oog is, maak jij maar een nieuwe. Alle informatie staat al (onder linkjes) in de OP. Succes.
Zozo, wat een "vriendelijkheid". Ik zeg het voor al die tienduizenden die hier meelezen. Het lijkt me een mooie taak die OP te maken.

"Doe het dan zelf" is natuurlijk geen argument; A) ik doe al veel aan de OPs op FOK! en B) ik heb meer te doen. Bovendien vraag ik.

Een van de redenen voor sluiting van het topic was een teveel aan SC en te weinig informatie die snel te raadplegen is.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Moderator dinsdag 1 april 2014 @ 14:26:27 #11
8781 crew  Frutsel
pi_138398206
quote:
Meer dan 150.000 doden door oorlog Syrië'

LONDEN/DAMASCUS -
Het aantal doden als gevolg van de burgeroorlog in Syrië is gestegen tot boven de 150.000. Dit heeft het Observatorium voor de Mensenrechten dinsdag laten weten. Iets meer dan de helft van de doden zijn burgers. Het gewapend conflict begon in de loop van 2011, nadat in maart dat jaar grote betogingen tegen het regime van president Bashar al-Assad waren begonnen.
  Moderator dinsdag 1 april 2014 @ 14:27:05 #12
8781 crew  Frutsel
pi_138398217
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:21 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Zozo, wat een "vriendelijkheid". Ik zeg het voor al die tienduizenden die hier meelezen. Het lijkt me een mooie taak die OP te maken.
welkom in dit topic :')

En alvast bedankt voor je input, dat kan het wel gebruiken, beter dan dat gesneer van je bovenbuurvrouw.
pi_138398315
quote:
99s.gif Op dinsdag 1 april 2014 13:46 schreef Slayage het volgende:

[..]

baklava wat zit je weer te kutten met de OP? door dat slowchat werd de topic al vernacheld en nu die weer open is, wordt het op deze manier gestart

over een valse start gesproken...
sorry baklava het was dit keer een mod die zat te kutten :P
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:06 schreef Senor__Chang het volgende:
De Koerdische BDP heeft het district dat grenst aan Kobane gewonnen in de lokale verkiezingen. Dit kan de huidige blokkade misschien teniet doen.
alsof de bdp daar ook maar iets over te zeggen heeft _O-
-Rabia Al-Basri
  Forum Admin dinsdag 1 april 2014 @ 14:47:51 #14
54263 crew  Pharkus
pi_138398802
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:19 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:

[..]

Ik zou dat toch als groepsactiviteit willen zien, vele handen maken licht werk. Zo is het vast ook gegaan bij de malaysian airlines OP.
pi_138399407
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:47 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Ik zou dat toch als groepsactiviteit willen zien, vele handen maken licht werk. Zo is het vast ook gegaan bij de malaysian airlines OP.
Absoluut. En je leert er zelf veel van. Zie voor een ander voorbeeld het 9/11 topic in BNW of het genialr XTCtopic in UVT (link staat in mijn fobo).

pi_138399477
Turkije en de 'oppositie' hebben zich in de eigen voeten geschoten door hun offensief in Kasseb. Het offensief is viraal gegaan doordat het een Armeens dorp is en er veel Armeniërs in het buitenland wonen. Ook het feit dat Turkije achter de aanval zit, heeft er voor gezorgd dat er veel aandacht geschonken is eraan. Ook vooral omdat Armeniërs de Armeense genocide door de Turken niet zijn vergeten. Zelf Kim Kardashian heeft op haar twitter over Kasseb getweet.
  dinsdag 1 april 2014 @ 15:56:03 #17
358102 Senor__Chang
Consider yourself changed.
pi_138400654
quote:
5s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:12 schreef El_Matador het volgende:

Ik heb tentamens, maar in het weekend of erna kan ik wel meehelpen.
Guilty as changed.
The Best of Señor Chang --- Part II
  dinsdag 1 april 2014 @ 17:16:51 #18
421524 SadPanda
#FreePalestine #FreeBahrain
pi_138403065
Syrian army claims seizure of key Latakia position
http://www.dailystar.com.(...)n.ashx#axzz2xcegPC2z
Anti-Turkije
  dinsdag 1 april 2014 @ 17:19:44 #19
421524 SadPanda
pi_138403136
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 13:50 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Zou je dit in de OP kunnen zetten bij 'Zie ook:'?
Uitgebreide kaart van wie welk deel van Syrië in zijn bezit heeft

En dit onder een kopje nieuws of iets dergelijks?
SANA persbureau Syrië - pro-Assad
Al Jazeera Qatar - anti-Assad

[ Bericht 9% gewijzigd door SadPanda op 01-04-2014 17:29:58 ]
Anti-Turkije
pi_138403598
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 april 2014 17:19 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Zou je dit in de OP kunnen zetten bij 'Zie ook:'?
Uitgebreide kaart van wie welk deel van Syrië in zijn bezit heeft

En dit onder een kopje nieuws of iets dergelijks?
SANA persbureau Syrië - pro-Assad
Al Jazeera Qatar - anti-Assad
Ik heb het gefixt.
  dinsdag 1 april 2014 @ 17:37:36 #21
421524 SadPanda
pi_138403616
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 17:37 schreef Specularium het volgende:

[..]

Ik heb het gefixt.
^O^
Anti-Turkije
pi_138406525
Toch knap dat Assad het zo lang volhoudt! :Y
  dinsdag 1 april 2014 @ 19:44:14 #23
421524 SadPanda
pi_138407899
Militants in Syria prepare chemical attack in Damascus – UN envoy
http://rt.com/news/syria-chemical-attack-militants-645/
Anti-Turkije
pi_138408394
quote:
4s.gif Op dinsdag 1 april 2014 19:44 schreef SadPanda het volgende:
Militants in Syria prepare chemical attack in Damascus – UN envoy
http://rt.com/news/syria-chemical-attack-militants-645/
Russia Today is niet echt een goede bron, aangezien het feit dat het nieuws gecontroleerd en bepaald wordt door rusland en er geen persvrijheid is.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  dinsdag 1 april 2014 @ 19:57:00 #25
421524 SadPanda
pi_138408460
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 19:55 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Russia Today is niet echt een goede bron, aangezien het feit dat het nieuws gecontroleerd en bepaald wordt door rusland en er geen persvrijheid is.
:O Het gaat in dit geval gewoon om een brief van de Syrische ambassadeur bij de VN lijkt me dus sterk dat RT daar over gaat liegen.
Anti-Turkije
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')