Jullie waren me al voor, maar OKquote:Johan Derksen
Dwight Lodeweges had op meer krediet van de Cambuurfans gerekend, toen hij aankondigde per volgend seizoen over te stappen naar SC Heerenveen. Dat zei hij op de dag dat hij door tientallen fans werd belaagd tijdens een trainingssessie in het stadion. Volgens Lodeweges is er een onwerkbare situatie ontstaan en heeft hij daarom besloten om per direct op te stappen bij de club in Leeuwarden. Vanavond spreken we over de overstap en de reactie van de fans met Johan Derksen.
Heb jij nog geen volle kaart dan?quote:Op woensdag 2 april 2014 18:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wil jij geen bingo krijgen dan?
Supporters kunnen soms primitief reageren.quote:Op woensdag 2 april 2014 17:38 schreef superniger het volgende:
Derksen vanavond bij Pauw en Witteman. Ze gaan praten over een over Lodeweges
Ik kom nooit meer in een stadion. Als je een kaartje koopt mag je ongelimiteerd minderheidsgroepen beledigen. En je hebt in je vak ook nog eens de lachers op je hand.quote:Op woensdag 2 april 2014 18:46 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Supporters kunnen soms primitief reageren.
Klinkt als het FOK Forum.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:08 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Ik kom nooit meer in een stadion. Als je een kaartje koopt mag je ongelimiteerd minderheidsgroepen beledigen. En je hebt in je vak ook nog eens de lachers op je hand.
Op FOK worden alleen minderheidsgroepen beledigd die het verdienen.quote:
Waarom kijk je RTL Boulevard?quote:Op donderdag 3 april 2014 18:38 schreef j0rdiiii het volgende:
Kwalbert gaat straks het VI bordspel laten zien.
Hij heeft niets met dat wereldje!quote:Op donderdag 3 april 2014 12:10 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
En Johan is nu zo te zien op Nederland 1.
Hij gaat praten over de blues.
quote:Op donderdag 3 april 2014 20:22 schreef Evertjan het volgende:
kan je dat bordspel ook in je eentje spelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |