Misschien kunnen we in dit topic samen spelenquote:Op donderdag 3 april 2014 20:22 schreef Evertjan het volgende:
kan je dat bordspel ook in je eentje spelen?
Dat gaan wij wel een keer spelen ouwe reus, maar dan doe ik wel mijn capuchon op.quote:Op donderdag 3 april 2014 20:22 schreef Evertjan het volgende:
kan je dat bordspel ook in je eentje spelen?
Ik reserveer Genee voor Snelle vogel bonus.quote:Op donderdag 3 april 2014 21:27 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Misschien kunnen we in dit topic samen spelenIk reserveer alvast het Johan Derksen poppetje.
"Heel hard lachen om eigen grappen."quote:
Rene is vaste gast hé, maar zoals al eerder hier gezegd; hij wordt altijd erg zenuwachtig als het over hem gaat, dus ik verwacht geen grootse happening. Misschien Zinzi met d'r twee ballonnen en een leuk cadeau'tje en dan verder.quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:05 schreef JenHermes het volgende:
Komt Rene vanavond ook? Zal ongetwijfeld lachen, gieren en brullen worden vanavond met de vele felicitaties en dergelijke
Ja dat snap ik maar eerst zat ie ook altijd aan tafel bij de Europa Legue wedstrijden en sinds niet zo heel lang geleden doet Wim Kieft dat nu. Ik dacht, misschien komt ie niet ivm zijn verjaardagquote:Op vrijdag 4 april 2014 16:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Rene is vaste gast hé, maar zoals al eerder hier gezegd; hij wordt altijd erg zenuwachtig als het over hem gaat, dus ik verwacht geen grootse happening. Misschien Zinzi met d'r twee ballonnen en een leuk cadeau'tje en dan verder.
Geen verjaardagstaart maar verjaardagskoekquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |