quote:
Fijn dat er nog mensen met zo'n sterk moreel besef als Ouder1 op de wereld zijn.quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:07 schreef SonicVolcano het volgende:
Houd maar op jongens. Ouder1 weet het allemaal zo goed
Inderdaad als ik straks boodschappen ga doen loop ik een risico dat ik aangereden word. Ik kan dit risico vergroten door zomaar over te steken of door rood te lopen. Ik kan dit risico ook zoveel mogelijk beperken door me aan de geldende wetten en normen te houden zoals eerst naar links, rechts, links te kijken.quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:03 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Ze heeft idd een risico gelopen, anders was het ook niet fout gegaan.
Als jij straks boodschappen gaat doen dan loop jij een risico door je in het verkeer te begeven. Moet jij dan ook maar op de blaren zitten als je door een ander overhoop wordt gereden? Niet miepen dat je je leven verder in een rolstoel moet slijten en de ander treft maar 50% van de schuld want jij begaf je toch in het verkeer? Ik bedoel maar.. iedere randdebiel weet toch wel dat je een reëel risico loopt door je in het verkeer te begeven?
Dus ja, wat ze heeft gedaan was niet slim. Dat maakt haar nog niet verantwoordelijk voor het misbruik dat die student van haar gemaakt heeft. De opmerking: 'Op de blaren zitten' gaat dus veel te ver. Noch geeft dat jou het morele recht deze foto's verder te verspreiden en haar nog verder belachelijk te maken. En dat is de kern waar het om draait.
Denk jij er ook zo over als het later je dochter betreft? Denk jij dan ook: "Eigen schuld dikke bult?"
Ik ben het geheel met je eens. Ik ben het alleen niet met Tangle eens dat het dus haar eigen dikke rotschuld is en dat dat iedereen die daar zin in heeft het morele recht geeft dit filmpje plus de foto's te verspreiden en haar belachelijk te maken ten overstaande van anderen (b.v. hier op Fok).quote:Op dinsdag 1 april 2014 12:55 schreef SonicVolcano het volgende:
Ouder1, je wilt niet weten hoe veel jongeren naaktselfies maken, zonder te weten wat de gevolgen kunnen zijn. Ik ben het met Tangle eens. De kans is heel groot dat ze het zonder dwang, bewust heeft gedaan. Wie weet voor een bekende maar zodra je op 'verzenden' drukt, ben je de volledige controle kwijt.
Waar haal je de wijsheid vandaan dat ik vind dat iedereen het recht heeft dit te verspreiden? Je verzint weer dingen die er niet zijn. Ik zeg dat ze een risico heeft gelopen en daar nu van op de blaren moet zitten en gevolgen moet ondervinden. Dat is iets totaal anders. Je blijft maar dingen verzinnen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:26 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Ik ben het geheel met je eens. Ik ben het alleen niet met Tangle eens dat het dus haar eigen dikke rotschuld is en dat dat iedereen die daar zin in heeft het morele recht geeft dit filmpje plus de foto's te verspreiden en haar belachelijk te maken ten overstaande van anderen (b.v. hier op Fok).
Zoals je zegt zijn er ongelooflijk veel jongeren die naakte selfies maken en daar komt zelden dit soort gezeik van. Het gaat blijkbaar bijna altijd goed en bijna altijd blijkt die ander gewoon te vertrouwen. Het blijft gewoon niet handig omdat er van alles kan gebeuren waardoor die ander er toch dingen mee gaat doen die je niet wilt. Maar dan nog is die ander dan fout en verantwoordelijk en is het vies om te zeggen dat het slachtoffer zelf verantwoordelijk is en die belachelijk te maken.
Hij is verwijderd?quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:44 schreef Dven het volgende:
Joh donder op met dat serieuze geleuter en laten we gewoon lachen om dat domme wief.
Heb TR gedaan vanwege het openbaren van een DM.quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:43 schreef Yiha het volgende:
Ik heb je bericht verwijderd en heb je geblocked, Chai.
Wat stond er in dan?quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb TR gedaan vanwege het openbaren van een DM.
quote:
Zielige FOK!kertjesquote:The YouTube Community has flagged one or more of your videos as inappropriate. Once a video is flagged, it is reviewed by the YouTube Team against our Community Guidelines. Upon review, we have determined that the following video(s) contain content in violation of these guidelines, and have been disabled:
"Kwoaje keie" ()
quote:
In jullie DM bakjes..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |