Ik wil niet lullig doen, maar ik denk dat je een ban krijgt.quote:Op maandag 31 maart 2014 19:31 schreef Solo14 het volgende:
Hoe kan ik mensen reporten, ik voel me bedreigd.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 31 maart 2014 19:32 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Ik wil niet lullig doen, maar ik denk dat je een ban krijgt.
Dm's/PM's openbaar maken mag niet
Dit soort PM's toch wel?quote:Op maandag 31 maart 2014 19:32 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Ik wil niet lullig doen, maar ik denk dat je een ban krijgt.
Dm's/PM's openbaar maken mag niet
laatste bezoek: 32 seconden geleden.quote:
quote:Op maandag 31 maart 2014 19:33 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
En we zwaaien met z'n allen naar TS
Hahahahahahaha.quote:Op maandag 31 maart 2014 19:35 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
laatste bezoek: 32 seconden geleden.
Normaal gesproken wel ja.quote:Op maandag 31 maart 2014 19:38 schreef BlauweTijger het volgende:
Die shit openbaren is toch ban of niet?
Ja gr grquote:
Wat dacht je van gewoon een dm sturen, genie?quote:
Ervaring mee?quote:Op maandag 31 maart 2014 19:38 schreef BlauweTijger het volgende:
Daarbij ff Opa.Bakkebaard Dme, die lost dat altijd keurig op.
Ik zeg toch niet dat het nu niet gaat gebeuren?quote:
Oh zo.. oke dag Solo14quote:Op maandag 31 maart 2014 19:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat het nu niet gaat gebeuren?
Wat dan?quote:
quote:Op maandag 31 maart 2014 19:40 schreef Sicstus het volgende:
Ter verdediging, hij tergde me al de hele tijd, hij trollde doelbewust in dat topic.
Big deal ook, die pmquote:Op maandag 31 maart 2014 19:40 schreef Sicstus het volgende:
Ter verdediging, hij tergde me al de hele tijd, hij trollde doelbewust in dat topic.
Welk topic ?quote:Op maandag 31 maart 2014 19:40 schreef Sicstus het volgende:
watquote:
Laat ik dat even hier bespreken indd zodat ik ook een ban krijg he hersenloze eend.quote:
Normaal bespreken we toch ook alles via dm dushi waarom doe je nu zoquote:Op maandag 31 maart 2014 19:41 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Laat ik dat even hier bespreken indd zodat ik ook een ban krijg he hersenloze eend.
Dat heeft ie je in elk geval goed getrolld.. Als je zo iets "tofs" stuurtquote:Op maandag 31 maart 2014 19:40 schreef Sicstus het volgende:
quote:Op maandag 31 maart 2014 19:33 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
En we zwaaien met z'n allen naar TS
gewoon klappen man kk kneusje is iequote:Op maandag 31 maart 2014 19:40 schreef Sicstus het volgende:
Alle kaarten gaan nu op tafel. Voel me nog machtig van al die notes van vannacht.quote:Op maandag 31 maart 2014 19:42 schreef eend112 het volgende:
[..]
Normaal bespreken we toch ook alles via dm dushi waarom doe je nu zo
quote:
Ja tuurlijk, alleen op fok! staat die uit.quote:Op maandag 31 maart 2014 19:45 schreef deadprez het volgende:
Heb je je adblocker ondertussen al uitgezet, TS?
Die taakbalkquote:
Net nog niet hè.quote:Op maandag 31 maart 2014 19:45 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, alleen op fok! staat die uit.
Inderdaad, hij wordt grijs als je hem uit zet.quote:
Zeker, ik ben er nogsteeds.quote:Op maandag 31 maart 2014 19:48 schreef housesoftheholy het volgende:
tres dramatique allemaal
heel spannend
Hoelang duurde jouw ban?quote:Op maandag 31 maart 2014 19:49 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Geniet er nog maar van zolang het kan..
Welk topic ging het om dan"?quote:Op maandag 31 maart 2014 19:50 schreef Sicstus het volgende:
Ik vind wel dat er een ban moet komen voor hem, trouwens. Wie beslist daarover?
quote:Op maandag 31 maart 2014 19:50 schreef Sicstus het volgende:
Ik vind wel dat er een ban moet komen voor hem, trouwens. Wie beslist daarover?
Ik!quote:
quote:
ik heb de link gefavoriet in het geval datquote:
Als je het mij vraagt allebei maar ik heb er weinig over te zeggen.quote:Op maandag 31 maart 2014 19:55 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Zit ik of die gozer of allebei verkeerd?
quote:Op maandag 31 maart 2014 19:31 schreef Solo14 het volgende:
Hoe kan ik mensen reporten, ik voel me bedreigd.
[ afbeelding ]
Hij vraagt er gewoon om.quote:Op maandag 31 maart 2014 19:55 schreef kanovinnie het volgende:
Trouwens, iedereen zegt dat het niet toegestaan is en je edit het niet weg. Beetje oenig.
hij kickt op de spanningquote:Op maandag 31 maart 2014 19:55 schreef kanovinnie het volgende:
Trouwens, iedereen zegt dat het niet toegestaan is en je edit het niet weg. Beetje oenig.
Editten heeft toch geen zin jullie kunnen terugkijken wat er stond.quote:Op maandag 31 maart 2014 19:55 schreef kanovinnie het volgende:
Waar blijft je ban?quote:Op maandag 31 maart 2014 19:44 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Alle kaarten gaan nu op tafel. Voel me nog machtig van al die notes van vannacht.
Het zou wel aangeven dat je je fout hebt ingezien.quote:Op maandag 31 maart 2014 19:57 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Editten heeft toch geen zin jullie kunnen terugkijken wat er stond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |