abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138354866
Zijn er hier users die bekend zijn met het gebruik van haargroeimiddelen/middelen die het kaalworden vertragen of stoppen? Zoals Minoxidil of Finasteride? Wat zijn jullie ervaringen, qua resultaten en eventuele bijwerkingen?
Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
pi_138355462
Vraag Fusionfreak (of hoe hij nu ook heet :') ) eens, die heeft er heel veel ervaring mee. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_138355593
Er is maar een middel wat echt goed werkt: acceptatie eventueel gecombineerd met een tondeuse
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_138355864
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 10:29 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Er is maar een middel wat echt goed werkt: acceptatie eventueel gecombineerd met een tondeuse
^O^
pi_138356107
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 10:29 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Leuk, maar om zo'n reactie vroeg ik niet.
  maandag 31 maart 2014 @ 10:58:01 #6
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_138356197
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 10:23 schreef trovey het volgende:
Vraag Fusionfreak (of hoe hij nu ook heet :') ) eens, die heeft er heel veel ervaring mee. :P
Hakuna.
The love you take is equal to the love you make.
pi_138356205
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 10:58 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Hakuna.
Oh ja, zo heet hij tegenwoordig. :') Maar serieus TS, hij is de bron voor je al je vragen. :*
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_138356305
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 10:53 schreef Sicstus het volgende:

[..]

Ohh je bent nog in de ontkennisfase.
Geeft niet hoor, kom wel goed schatje (8> :*
pi_138356479
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 11:03 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Ohh je bent nog in de ontkennisfase.
Geeft niet hoor, kom wel goed schatje (8> :*
Anders loop je ff niet te trollen.
pi_138356563
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 11:11 schreef Sicstus het volgende:

[..]

Anders loop je ff niet te trollen.
Ik troll niet.
pi_138357518
In het geval van acceptatie.. Ik begin ook een behoorlijk monnikenkruin te krijgen. Zijn er nog andere kapsels acceptabel behalve de tondeuse erover?
Dit is een Signature....
pi_138358258
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 11:50 schreef virl3 het volgende:
In het geval van acceptatie.. Ik begin ook een behoorlijk monnikenkruin te krijgen. Zijn er nog andere kapsels acceptabel behalve de tondeuse erover?
http://www.artofmanliness(...)les-for-balding-men/

quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 10:53 schreef Sicstus het volgende:

[..]

Dat wil natuurlijk niemand horen, maar is wel de uitkomst uiteindelijk.

http://www.mensfitness.co(...)ale-pattern-baldness
pi_138358289
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 12:20 schreef Deshain het volgende:

[..]

http://www.artofmanliness(...)les-for-balding-men/

[..]

Dat wil natuurlijk niemand horen, maar is wel de uitkomst uiteindelijk.

http://www.mensfitness.co(...)ale-pattern-baldness
Het punt is dat het topic daar niet over gaat; ik vroeg om ervaringen met bepaalde middelen.
pi_138358322
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 12:22 schreef Sicstus het volgende:

[..]

Het punt is dat het topic daar niet over gaat; ik vroeg om ervaringen met bepaalde middelen.
Ja, en in de link staat waarom de middelen niet werken, ze spreken je wens aan om je haar te behouden die je wanhopig aangrijpt maar in 95% van de gevallen 0,0 effect sorteren.

Als het echt zou werken zou het namelijk een gat in de markt zijn, grootste uitvinding sinds het wagenwiel.
pi_138358386
GEWOON COMB-OVER BROERTJE
pi_138358472
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 12:23 schreef Deshain het volgende:

[..]

Ja, en in de link staat waarom de middelen niet werken, ze spreken je wens aan om je haar te behouden die je wanhopig aangrijpt maar in 95% van de gevallen 0,0 effect sorteren.

Als het echt zou werken zou het namelijk een gat in de markt zijn, grootste uitvinding sinds het wagenwiel.
In die link staat dat er grotere slagingskansen zijn dan 5%.
pi_138358742
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 12:29 schreef Sicstus het volgende:

[..]

In die link staat dat er grotere slagingskansen zijn dan 5%.
Klopt, wilde je triggeren om het toch te lezen.

Dan heb je vast ook dit gelezen:
quote:
"There are some reported sexual side effects such as erectile dysfunction, problems with ejaculation, and depression, so you should speak to your doctor before taking it. - See more at: http://www.mensfitness.co(...)sthash.U3xtYnot.dpuf
pi_138358920
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 12:41 schreef Deshain het volgende:

[..]

Klopt, wilde je triggeren om het toch te lezen.

Dan heb je vast ook dit gelezen:

[..]

Voor depressie slik ik al medicatie en seksueel actief ben ik niet, dus voor mij maakt het niks uit.
pi_138359050
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 12:46 schreef Sicstus het volgende:

[..]

Voor depressie slik ik al medicatie en seksueel actief ben ik niet, dus voor mij maakt het niks uit.
Ja dan kan je natuurlijk gebruiken wat je wil zonder overleg 8)7
  dinsdag 1 april 2014 @ 14:06:41 #20
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_138397690
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 09:57 schreef Sicstus het volgende:
Zijn er hier users die bekend zijn met het gebruik van haargroeimiddelen/middelen die het kaalworden vertragen of stoppen? Zoals Minoxidil of Finasteride? Wat zijn jullie ervaringen, qua resultaten en eventuele bijwerkingen?
Ja, positieve ervaring. Maar een haarzakje wat al afgestorven is komt nooit meer terug. Dus het enige wat je kan doen is het in leven houden van bestaande haarzakjes. Ik gebruik het volgende middel wat bij bepaalde kapperszaken verkocht wordt:

www.haarpro.nl/Mediceuticals-Numinox-Treatment-p-167057.html

Maak voordat je er aan begint enkele foto's van je hoofd vanuit verschillende hoeken en vergelijk dat over een half jaar weer. Als het goed werkt blijven gebruiken.

O ja, gebruik wel een fatsoenlijke camera, dus niet met een mobieltje dat wazige foto's maakt. De verschillen kunnen namelijk klein zijn. Verwacht dus geen grote wonderen qua herstel van haargroei maar het is er in mijn geval wel degelijk. Het belangrijkste is dat haaruitval, vooral de inhammen, gestopt worden.

[ Bericht 6% gewijzigd door ACT-F op 01-04-2014 14:18:17 ]
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_138398996
Ik gebruik (nog?) geen haargroeimiddel omdat op dit moment het tegengaan van uitval mbv cyproteronacetaat/androcur lijkt te werken. Acceptatie was voor mij nog geen optie die ik er bij mezelf doorheen kreeg, voornamelijk omdat ik een vrouw ben. En kale vrouwen passen niet in mijn plaatje.
Nu de uitval gestagneerd lijkt is het het plan van mijn dermatoloog om volgende maand aan de finasteride te gaan beginnen. Mits mijn portemonnee het toelaat want omdat ik vrouw ben wordt het niet vergoed door de verzekeraar :'(
  dinsdag 1 april 2014 @ 15:26:36 #22
24533 ACT-F
pi_138399846
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:53 schreef SummerBreeze het volgende:
Ik gebruik (nog?) geen haargroeimiddel omdat op dit moment het tegengaan van uitval mbv cyproteronacetaat/androcur lijkt te werken. Acceptatie was voor mij nog geen optie die ik er bij mezelf doorheen kreeg, voornamelijk omdat ik een vrouw ben. En kale vrouwen passen niet in mijn plaatje.
Nu de uitval gestagneerd lijkt is het het plan van mijn dermatoloog om volgende maand aan de finasteride te gaan beginnen. Mits mijn portemonnee het toelaat want omdat ik vrouw ben wordt het niet vergoed door de verzekeraar :'(
Dat zie je niet vaak bij een vrouw. Is de oorzaak bekend? Is dat in jouw geval ook dihydrotestosteron (DHT) wat bij mannen meestal het geval is, of toch iets anders?
pi_138400661
quote:
11s.gif Op dinsdag 1 april 2014 15:26 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Dat zie je niet vaak bij een vrouw. Is de oorzaak bekend? Is dat in jouw geval ook dihydrotestosteron (DHT) wat bij mannen meestal het geval is, of toch iets anders?
Oorzaak is niet met zekerheid aan te wijzen. Bloedwaarden zijn allemaal in orde, dus geen onderliggende ziekte als schilklierproblematiek of iets dergelijks te verwachten. Verder ook geen trauma/stress aan te wijzen, de haaruitvalklachten begonnen immers al voor de aan te wijzen dingen als een heftige gebeurtenis in de familie en mijn zwangerschap. Ik gebruik geen medicatie die haaruitval als bijwerking heeft en ook is het niet te linken aan de anticonceptie die ik gebruik. Dus dan blijft door eliminatie volgens de internist uitsluitend Alopecia Androgenetica (mannelijke kaalheid, erfelijk bepaald) over. En het feit dat de cyproteron - dat de gevoeligheid van de haarzakjes op DHT remt/vermindert - lijkt te werken versterken die gedachte alleen maar.

Hoewel je er niet veel over hoort of leest schijnt het toch niet zo heel erg zeldzaam te zijn dat het bij vrouwen voorkomt. Ik ben er alleen wat vroeg bij. Als ik het me goed herinner heeft 1 op de drie vrouwen boven de 65 last van een vorm van alopecia androgenetica. Bij minder dan 5% van de vrouwen in mijn leeftijdsgroep (ik ben 31) is het gediagnostiseerd. Maar vrouwen gaan er volgens mijn arts ook niet mee naar de dokter omdat ze denken dat het aan de voeding, de zwangerschap, de verkeerde shampoo of weet ik wat nog meer ligt.
  dinsdag 1 april 2014 @ 16:35:53 #24
24533 ACT-F
pi_138401774
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 15:56 schreef SummerBreeze het volgende:

[..]

Oorzaak is niet met zekerheid aan te wijzen. Bloedwaarden zijn allemaal in orde, dus geen onderliggende ziekte als schilklierproblematiek of iets dergelijks te verwachten. Verder ook geen trauma/stress aan te wijzen, de haaruitvalklachten begonnen immers al voor de aan te wijzen dingen als een heftige gebeurtenis in de familie en mijn zwangerschap. Ik gebruik geen medicatie die haaruitval als bijwerking heeft en ook is het niet te linken aan de anticonceptie die ik gebruik. Dus dan blijft door eliminatie volgens de internist uitsluitend Alopecia Androgenetica (mannelijke kaalheid, erfelijk bepaald) over. En het feit dat de cyproteron - dat de gevoeligheid van de haarzakjes op DHT remt/vermindert - lijkt te werken versterken die gedachte alleen maar.

Hoewel je er niet veel over hoort of leest schijnt het toch niet zo heel erg zeldzaam te zijn dat het bij vrouwen voorkomt. Ik ben er alleen wat vroeg bij. Als ik het me goed herinner heeft 1 op de drie vrouwen boven de 65 last van een vorm van alopecia androgenetica. Bij minder dan 5% van de vrouwen in mijn leeftijdsgroep (ik ben 31) is het gediagnostiseerd. Maar vrouwen gaan er volgens mijn arts ook niet mee naar de dokter omdat ze denken dat het aan de voeding, de zwangerschap, de verkeerde shampoo of weet ik wat nog meer ligt.
Als je DHT vermoedt zou je het middel waar ik naar link kunnen proberen. Kost slechts enkele tientjes en gaat hier al bijna een jaar mee, terwijl het nog lang niet op is (180ml). Ik gebruik het 1x per dag. Wellicht is er een kapper in de buurt die ze verkoopt en je kan adviseren. Ze worden namelijk alleen verkocht door kappers die daartoe erkend zijn i.v.m. opleidingseisen. Geen idee wat de werkzame stof is, maar dit zijn de ingrediėnten:

Ingredients: Purified water, propylene glycol, polysorbate 80, dmdm hydantoin, eucalyptus leaf oil, peppermint oil, biotin, triaminocoptinal complex (copper tripeptide, butylene glycol ppg 26, peg oleanic acid, biotinyl tripeptide-l), estrolin complex (biotin, zinc sulfate, saw palmetto, albeumen, yam root, don quai, sea kelp, licorice, hops, chamomile, sage, nettle extract, rosemary, black cohosh, soybean germ, arnic extract), nutracell complex (ethyl nicotinate, methyl nicotinate, tocopheryl nicotinate), menthol,methyl salicylate, tocopheral acetate (vitamin e acetate), ascorbic acid, wheat germanidopropyl-dimethylamine hydrolyzed collagen, maltodextrin, hydrolyzed silk protein, ethyl nicotinate, methyl nicotinate, tocopheryl nicotinate, panthenol, phytantriol, hydrolyzed wheat protein, sodium cocoyl hydrolyzed soy protein, linolenic acid (vitamin f), linoleic acid, sulfur, oleth-IO, jojoba oil, wheat germ oil, tetrasodium edta, octinoxate, fragrance

http://www.sleekhair.com/25701.html
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')