quote:Op maandag 31 maart 2014 10:29 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Er is maar een middel wat echt goed werkt: acceptatie eventueel gecombineerd met een tondeuse
Leuk, maar om zo'n reactie vroeg ik niet.quote:Op maandag 31 maart 2014 10:29 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Er is maar een middel wat echt goed werkt: acceptatie eventueel gecombineerd met een tondeuse
Hakuna.quote:Op maandag 31 maart 2014 10:23 schreef trovey het volgende:
Vraag Fusionfreak (of hoe hij nu ook heet) eens, die heeft er heel veel ervaring mee.
Oh ja, zo heet hij tegenwoordig.quote:
Ohh je bent nog in de ontkennisfase.quote:Op maandag 31 maart 2014 10:53 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Leuk, maar om zo'n reactie vroeg ik niet.
Anders loop je ff niet te trollen.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:03 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Ohh je bent nog in de ontkennisfase.
Geeft niet hoor, kom wel goed schatje![]()
http://www.artofmanliness(...)les-for-balding-men/quote:Op maandag 31 maart 2014 11:50 schreef virl3 het volgende:
In het geval van acceptatie.. Ik begin ook een behoorlijk monnikenkruin te krijgen. Zijn er nog andere kapsels acceptabel behalve de tondeuse erover?
Dat wil natuurlijk niemand horen, maar is wel de uitkomst uiteindelijk.quote:Op maandag 31 maart 2014 10:53 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Leuk, maar om zo'n reactie vroeg ik niet.
Het punt is dat het topic daar niet over gaat; ik vroeg om ervaringen met bepaalde middelen.quote:Op maandag 31 maart 2014 12:20 schreef Deshain het volgende:
[..]
http://www.artofmanliness(...)les-for-balding-men/
[..]
Dat wil natuurlijk niemand horen, maar is wel de uitkomst uiteindelijk.
http://www.mensfitness.co(...)ale-pattern-baldness
Ja, en in de link staat waarom de middelen niet werken, ze spreken je wens aan om je haar te behouden die je wanhopig aangrijpt maar in 95% van de gevallen 0,0 effect sorteren.quote:Op maandag 31 maart 2014 12:22 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Het punt is dat het topic daar niet over gaat; ik vroeg om ervaringen met bepaalde middelen.
In die link staat dat er grotere slagingskansen zijn dan 5%.quote:Op maandag 31 maart 2014 12:23 schreef Deshain het volgende:
[..]
Ja, en in de link staat waarom de middelen niet werken, ze spreken je wens aan om je haar te behouden die je wanhopig aangrijpt maar in 95% van de gevallen 0,0 effect sorteren.
Als het echt zou werken zou het namelijk een gat in de markt zijn, grootste uitvinding sinds het wagenwiel.
Klopt, wilde je triggeren om het toch te lezen.quote:Op maandag 31 maart 2014 12:29 schreef Sicstus het volgende:
[..]
In die link staat dat er grotere slagingskansen zijn dan 5%.
quote:"There are some reported sexual side effects such as erectile dysfunction, problems with ejaculation, and depression, so you should speak to your doctor before taking it. - See more at: http://www.mensfitness.co(...)sthash.U3xtYnot.dpuf
Voor depressie slik ik al medicatie en seksueel actief ben ik niet, dus voor mij maakt het niks uit.quote:Op maandag 31 maart 2014 12:41 schreef Deshain het volgende:
[..]
Klopt, wilde je triggeren om het toch te lezen.
Dan heb je vast ook dit gelezen:
[..]
Ja dan kan je natuurlijk gebruiken wat je wil zonder overlegquote:Op maandag 31 maart 2014 12:46 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Voor depressie slik ik al medicatie en seksueel actief ben ik niet, dus voor mij maakt het niks uit.
Ja, positieve ervaring. Maar een haarzakje wat al afgestorven is komt nooit meer terug. Dus het enige wat je kan doen is het in leven houden van bestaande haarzakjes. Ik gebruik het volgende middel wat bij bepaalde kapperszaken verkocht wordt:quote:Op maandag 31 maart 2014 09:57 schreef Sicstus het volgende:
Zijn er hier users die bekend zijn met het gebruik van haargroeimiddelen/middelen die het kaalworden vertragen of stoppen? Zoals Minoxidil of Finasteride? Wat zijn jullie ervaringen, qua resultaten en eventuele bijwerkingen?
Dat zie je niet vaak bij een vrouw. Is de oorzaak bekend? Is dat in jouw geval ook dihydrotestosteron (DHT) wat bij mannen meestal het geval is, of toch iets anders?quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:53 schreef SummerBreeze het volgende:
Ik gebruik (nog?) geen haargroeimiddel omdat op dit moment het tegengaan van uitval mbv cyproteronacetaat/androcur lijkt te werken. Acceptatie was voor mij nog geen optie die ik er bij mezelf doorheen kreeg, voornamelijk omdat ik een vrouw ben. En kale vrouwen passen niet in mijn plaatje.
Nu de uitval gestagneerd lijkt is het het plan van mijn dermatoloog om volgende maand aan de finasteride te gaan beginnen. Mits mijn portemonnee het toelaat want omdat ik vrouw ben wordt het niet vergoed door de verzekeraar
Oorzaak is niet met zekerheid aan te wijzen. Bloedwaarden zijn allemaal in orde, dus geen onderliggende ziekte als schilklierproblematiek of iets dergelijks te verwachten. Verder ook geen trauma/stress aan te wijzen, de haaruitvalklachten begonnen immers al voor de aan te wijzen dingen als een heftige gebeurtenis in de familie en mijn zwangerschap. Ik gebruik geen medicatie die haaruitval als bijwerking heeft en ook is het niet te linken aan de anticonceptie die ik gebruik. Dus dan blijft door eliminatie volgens de internist uitsluitend Alopecia Androgenetica (mannelijke kaalheid, erfelijk bepaald) over. En het feit dat de cyproteron - dat de gevoeligheid van de haarzakjes op DHT remt/vermindert - lijkt te werken versterken die gedachte alleen maar.quote:Op dinsdag 1 april 2014 15:26 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat zie je niet vaak bij een vrouw. Is de oorzaak bekend? Is dat in jouw geval ook dihydrotestosteron (DHT) wat bij mannen meestal het geval is, of toch iets anders?
Als je DHT vermoedt zou je het middel waar ik naar link kunnen proberen. Kost slechts enkele tientjes en gaat hier al bijna een jaar mee, terwijl het nog lang niet op is (180ml). Ik gebruik het 1x per dag. Wellicht is er een kapper in de buurt die ze verkoopt en je kan adviseren. Ze worden namelijk alleen verkocht door kappers die daartoe erkend zijn i.v.m. opleidingseisen. Geen idee wat de werkzame stof is, maar dit zijn de ingrediėnten:quote:Op dinsdag 1 april 2014 15:56 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Oorzaak is niet met zekerheid aan te wijzen. Bloedwaarden zijn allemaal in orde, dus geen onderliggende ziekte als schilklierproblematiek of iets dergelijks te verwachten. Verder ook geen trauma/stress aan te wijzen, de haaruitvalklachten begonnen immers al voor de aan te wijzen dingen als een heftige gebeurtenis in de familie en mijn zwangerschap. Ik gebruik geen medicatie die haaruitval als bijwerking heeft en ook is het niet te linken aan de anticonceptie die ik gebruik. Dus dan blijft door eliminatie volgens de internist uitsluitend Alopecia Androgenetica (mannelijke kaalheid, erfelijk bepaald) over. En het feit dat de cyproteron - dat de gevoeligheid van de haarzakjes op DHT remt/vermindert - lijkt te werken versterken die gedachte alleen maar.
Hoewel je er niet veel over hoort of leest schijnt het toch niet zo heel erg zeldzaam te zijn dat het bij vrouwen voorkomt. Ik ben er alleen wat vroeg bij. Als ik het me goed herinner heeft 1 op de drie vrouwen boven de 65 last van een vorm van alopecia androgenetica. Bij minder dan 5% van de vrouwen in mijn leeftijdsgroep (ik ben 31) is het gediagnostiseerd. Maar vrouwen gaan er volgens mijn arts ook niet mee naar de dokter omdat ze denken dat het aan de voeding, de zwangerschap, de verkeerde shampoo of weet ik wat nog meer ligt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |