quote:Op maandag 31 maart 2014 15:47 schreef Lalavy het volgende:
[..]
Wat leuk IrCute! Welke games speel je? Gave headset ook! ik heb maar een saaie zwarte... welke is dat die je hebt?
[ afbeelding ]
Op de versiertour fas?quote:
Overduidelijk een faker.quote:
Rustigquote:
Gelukkig ben ik er nuquote:Op maandag 31 maart 2014 19:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Saai
Gisteren de IKEA nog geplunderd?
Jaquote:Op maandag 31 maart 2014 19:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik er nu(voor eventjes)
Neuhenkel een kast, kledinghangers en een of ander hangding voor in de kast
Waar?quote:
Graag 13 porties.quote:
Ja die ja!quote:Op maandag 31 maart 2014 19:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja
LolZo'n vakjeshangding?
Toevallig zin om te koken? Moet nog eten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.K. wilde hetzelfde als zijn broer... prima!Terechtquote:![]()
![]()
Uhm ik wil best koken maar tegen de tijd dat ik bij jou ben, ben jij verhongerd, en is het tijd voor ontbijt![]()
Maar ik ga straks op de koffie
[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 31-03-2014 19:51:30 ]
Speciaal voor mij?quote:
quote:Op maandag 31 maart 2014 19:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja die ja!Hehe, lekker makkelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.K. wilde hetzelfde als zijn broer... prima!
[..]
Terecht![]()
![]()
Uhm ik wil best koken maar tegen de tijd dat ik bij jou ben, ben jij verhongerd, en is het tijd voor ontbijt![]()
Maar ik ga straks op de koffie
Shit![]()
Ik vind dat altijd zo Nederlands.quote:
Hij moest gewoon nog in elkaar gezet worden.quote:Op maandag 31 maart 2014 19:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo Nederlands.
De zon schijnt! Snel, zet de BBQ op!
En dan wordt het van het weekend weer kutweerquote:Op maandag 31 maart 2014 19:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hij moest gewoon nog in elkaar gezet worden.Dit weekend als we z'n verjaardag vieren willen we pas BBQ'en.
We hebben alleen nog geen tuinset.Dus we weten nog niet hoe mensen gaan zitten.
Regenquote:Op maandag 31 maart 2014 19:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En dan wordt het van het weekend weer kutweer
Gewoon op hun kont.quote:Op maandag 31 maart 2014 19:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hij moest gewoon nog in elkaar gezet worden.Dit weekend als we z'n verjaardag vieren willen we pas BBQ'en.
We hebben alleen nog geen tuinset.Dus we weten nog niet hoe mensen gaan zitten.
Oh, mooi. Dan is dat probleem ook weer opgelost.quote:Op maandag 31 maart 2014 19:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En dan wordt het van het weekend weer kutweer
Oh, bij google geeft 'ie voor mijn woonplaats 22 graden zonder regen aan.quote:
Vandaag had Ik nog wel het idee om te gaan zwemmenquote:
Ik heb geen idee.. ik zie het wel... ik moet richting Utrecht zondag.quote:Op maandag 31 maart 2014 19:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, bij google geeft 'ie voor mijn woonplaats 22 graden zonder regen aan.
Ik zag het op fb, ja.quote:
M'n moeder weer?quote:
Ik zie het ja.quote:
Ja, wij zijn arme paupers.quote:
Maar wel chilisausquote:Op maandag 31 maart 2014 20:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zie het ja.
[..]
Ja, wij zijn arme paupers.
En knoflooksaus.quote:
quote:
Nee. Wel satésaus. Moest ik speciaal meenemen, maar werd bijna niet gebruikt.quote:
Zondequote:Op maandag 31 maart 2014 20:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee. Wel satésaus. Moest ik speciaal meenemen, maar werd bijna niet gebruikt.
Was zo'n pasta die je aan moet maken. Dus heb de saus zelf gewoon bewaard.quote:
Satésaus is lekker.quote:Op maandag 31 maart 2014 20:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee. Wel satésaus. Moest ik speciaal meenemen, maar werd bijna niet gebruikt.
Ik dip die broodjes ook in satésaus. Of komkommer. Gek genoeg een heerlijke combinatie.quote:Op maandag 31 maart 2014 20:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Satésaus is lekker.Al zit ik me bij een BBQ vooral vol te eten aan broodjes kruidenboter.
Waar ga je dat voor gebruiken?quote:Op maandag 31 maart 2014 20:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Was zo'n pasta die je aan moet maken. Dus heb de saus zelf gewoon bewaard.
Als we nasi hebben of zo. Of voor de volgende BBQ. Of voor bij friet.quote:
Klinkt goedquote:Op maandag 31 maart 2014 20:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Als we nasi hebben of zo. Of voor de volgende BBQ. Of voor bij friet.
Dat is balen.quote:Op maandag 31 maart 2014 20:20 schreef Vinniiee het volgende:
Godver, delete ik zojuist een map terwijl ik de film nog niet had over gezet
Met shift delete?quote:Op maandag 31 maart 2014 20:20 schreef Vinniiee het volgende:
Godver, delete ik zojuist een map terwijl ik de film nog niet had over gezet
Pijnlijkquote:Op maandag 31 maart 2014 20:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jep, dat gebruik ik altijd als ik iets verwijder
Jes dan ga ik naar Berlijn. Kan de motormeet helaas niet meemakenquote:Op maandag 31 maart 2014 20:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ach ja, shit happens
Heb je de 19e wat te doen?
Ik denk dat Berlijn een stuk leuker isquote:Op maandag 31 maart 2014 20:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jes dan ga ik naar Berlijn. Kan de motormeet helaas niet meemaken
Haha dat zeker.quote:Op maandag 31 maart 2014 20:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik denk dat Berlijn een stuk leuker is
Met een pilletje losgaan op een technofeest?quote:
Nee man. Techno.quote:Op maandag 31 maart 2014 21:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Met een pilletje losgaan op een technofeest?
quote:
Tijnbrein agrees with this statementquote:
In je leren broek en tanktop van gaas los in Berghainquote:Op maandag 31 maart 2014 21:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Met een pilletje losgaan op een technofeest?
Ik luister nu klassieke muziek.quote:Op maandag 31 maart 2014 21:39 schreef Fascination het volgende:
Altijd van die metalaustisten die een hekel aan techno hebben.
Technoquote:Op maandag 31 maart 2014 21:39 schreef Fascination het volgende:
Is ook teringherriequote:Op maandag 31 maart 2014 21:39 schreef Fascination het volgende:
Je trekt je af op My Little Ponies?quote:
Wie niet?quote:
Ik niet. Ik kan niet rukken. Penisnijd alles.quote:
Such dilemmasquote:Op maandag 31 maart 2014 21:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik niet. Ik kan niet rukken. Penisnijd alles.
Erudiet, hoor.quote:
Je bent sinds afgelopen weekend overgestapt?quote:Op maandag 31 maart 2014 21:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik niet. Ik kan niet rukken. Penisnijd alles.
Op?quote:Op maandag 31 maart 2014 21:47 schreef twi het volgende:
[..]
Je bent sinds afgelopen weekend overgestapt?
Penisnijd is dat je graag een penis wilt hebben.quote:
Oh ja dat heb ik nooit gehad.quote:Op maandag 31 maart 2014 21:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Penisnijd is dat je graag een penis wilt hebben.
Ik vermoedde dat Myra op je account zat.quote:Op maandag 31 maart 2014 21:47 schreef twi het volgende:
[..]
Waarom nou weer Myra? En waarom nou weer aftrekken?
Hoho ik heb geen hekel aan techno ik zie het alleen niet als een vorm van muziek. Net zoals alle andere vormen van dance, urban en pop.quote:Op maandag 31 maart 2014 21:39 schreef Fascination het volgende:
Wat ben je toch lekker anders. Echt een uniek sneeuwvlokje. Niet zoals het kuddevolk.quote:Op maandag 31 maart 2014 21:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoho ik heb geen hekel aan techno ik zie het alleen niet als een vorm van muziek. Net zoals alle andere vormen van dance, urban en pop.
Niet haten op autisten. Soms zijn het net mensen.
Ik ben speciaal volgens mijn moederquote:Op maandag 31 maart 2014 21:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat ben je toch lekker anders. Echt een uniek sneeuwvlokje. Niet zoals het kuddevolk.
Whehehe.quote:Op maandag 31 maart 2014 21:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben speciaal volgens mijn moederdaarom mocht ik vroeger ook met zo'n busje naar school.
Ik moest gewoon met de fiets. Die kut autisten worden ook altijd bevoordeeld.quote:Op maandag 31 maart 2014 21:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben speciaal volgens mijn moederdaarom mocht ik vroeger ook met zo'n busje naar school.
It is so funny cause it truequote:
Zelfspot kan ik meestal wel waarderen.quote:
Positieve discriminatie FTWquote:Op maandag 31 maart 2014 22:00 schreef twi het volgende:
[..]
Ik moest gewoon met de fiets. Die kut autisten worden ook altijd bevoordeeld.
Ik ookquote:
Een beetje.quote:Op maandag 31 maart 2014 22:07 schreef Fascination het volgende:
Heb jij het laatste seizoen nog gezien van Community, Fera?
Dat is geen echte autist danquote:Op maandag 31 maart 2014 22:05 schreef Fera het volgende:
Staat een autist op de bus te wachten. Zegt de buschauffeur: "Hé, kom er eens af!"
Neequote:
Slechte grappen tijd!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Was het wat? Heb nog niets gezien.quote:Op maandag 31 maart 2014 22:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Een beetje.Ik moet alles gewoon een keer binnenhalen en een marathon houden.
Waren dat geen borderliners?quote:Op maandag 31 maart 2014 22:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is geen echte autist dandie wachten alleen op treinen
Maakte niet een ongelooflijke indruk. Maar heb dus niet alles gezien. Ik denk dat het een beetje op z'n einde loopt.quote:Op maandag 31 maart 2014 22:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Was het wat? Heb nog niets gezien.
quote:Op maandag 31 maart 2014 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Slechte grappen tijd!
What do you call a dyslexic black man?Ik snap hem nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die springen er alleen voorquote:
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Daarom.quote:Op maandag 31 maart 2014 22:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik snap hem niet
[..]
Die springen er alleen voor
Je weet wat dyslexie is?quote:Op maandag 31 maart 2014 22:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik snap hem niet
[..]
Die springen er alleen voor
Ze hebben ook iets met scheermesjesquote:
Jaquote:Op maandag 31 maart 2014 22:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je weet wat dyslexie is?
Je weet wat een ginger is?
Je weet wat een neger wel eens genoemd wordt?
Te slechtquote:Op maandag 31 maart 2014 22:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je weet wat dyslexie is?
Je weet wat een ginger is?
Je weet wat een neger wel eens genoemd wordt?
Hoiquote:
verrassend... Schandalig eigenlijk dat ik er niet meer van opkijk. Dat ik het zelfs verwacht. Net als die demonstraties tegen de juweliersvrouw. Vrienden die boos zijn omdat die twee lieve jongens 'voor niets' doodgeschoten zijn. Bah... Vinden mensen het gek dat die gekke Venlonaar zoveel stemmen krijgt...quote:Op maandag 31 maart 2014 22:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
De politie heeft weer eens niks gedaan, maar had het geluk dat criminelen achterlijk zijn.
Een aantal van de mensen die aangifte heeft gedaan tegen Wilders, bleek gezochte criminelen.
quote:Op maandag 31 maart 2014 22:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
De politie heeft weer eens niks gedaan, maar had het geluk dat criminelen achterlijk zijn.
Een aantal van de mensen die aangifte heeft gedaan tegen Wilders, bleek gezochte criminelen.
Nee hoor, is ook niet raar.quote:Op maandag 31 maart 2014 22:41 schreef artelligence het volgende:
[..]
verrassend... Schandalig eigenlijk dat ik er niet meer van opkijk. Dat ik het zelfs verwacht. Net als die demonstraties tegen de juweliersvrouw. Vrienden die boos zijn omdat die twee lieve jongens 'voor niets' doodgeschoten zijn. Bah... Vinden mensen het gek dat die gekke Venlonaar zoveel stemmen krijgt...
Waarom zijn zo veel mensen achterlijk?quote:
Better call Saul, right?quote:Op maandag 31 maart 2014 22:46 schreef yats het volgende:
De meeste criminelen zijn echt dom. Het is zo eenvoudig om goed te verdienen als crimineel zonder gepakt te worden, en toch loopt het gros minimaal twee keer in zijn 'carrière' tegen de lamp.
Omdat achterlijke mensen zich vaker voortplanten.quote:Op maandag 31 maart 2014 22:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee hoor, is ook niet raar.
[..]
Waarom zijn zo veel mensen achterlijk?
Extra klandizie is altijd welkom. Al is mijn diploma wat minder dubieus dan dat van Saulquote:
Idiocracyquote:Op maandag 31 maart 2014 22:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Omdat achterlijke mensen zich vaker voortplanten.
Hey Fax.quote:
inderdaad. Ik voel me bijna verplicht een kind te baren om deze maatschappij een beetje te helpen.quote:Op maandag 31 maart 2014 22:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Omdat achterlijke mensen zich vaker voortplanten.
Ik ookquote:Op maandag 31 maart 2014 22:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
inderdaad. Ik voel me bijna verplicht een kind te baren om deze maatschappij een beetje te helpen.
Ik ook. Maar ik heb nu al medelijden met m'n kind, terwijl ik nog niet eens weet wie de vader gaat worden.quote:Op maandag 31 maart 2014 22:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
inderdaad. Ik voel me bijna verplicht een kind te baren om deze maatschappij een beetje te helpen.
Ik heb vaginisme.quote:
Touchequote:
Waarom?quote:Op maandag 31 maart 2014 22:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ik heb nu al medelijden met m'n kind, terwijl ik nog niet eens weet wie de vader gaat worden.
Omdat het dan tussen achterlijke mensen moet leven.quote:
Ach je leert er mee leven.quote:Op maandag 31 maart 2014 23:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Omdat het dan tussen achterlijke mensen moet leven.
Ik zal het nooit leren. Ik erger me telkens weer opnieuw.quote:Op maandag 31 maart 2014 23:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ach je leert er mee leven.
Uiteindelijk
Neem je geen kindquote:Op maandag 31 maart 2014 23:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Omdat het dan tussen achterlijke mensen moet leven.
You will get there my young padawanquote:Op maandag 31 maart 2014 23:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zal het nooit leren. Ik erger me telkens weer opnieuw.
Dat roep ik dan meestal ook.quote:
quote:Op maandag 31 maart 2014 23:07 schreef Fascination het volgende:
Kaneel, zou jij je penis eerder smal of breed noemen?
Ik herhaal: ik zeg niks.quote:
Dat is één manier waarop je het kunt interpreteren.quote:
Ja, inderdaad. Ik ga na mijn kopje thee ook m'n bed in.quote:
Ga jij ook al ?quote:Op maandag 31 maart 2014 23:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Ik ga na mijn kopje thee ook m'n bed in.
Ik wil morgen misschien weer gaan sporten. Weet alleen niet wat ik ga doen.quote:
Zwemmen?quote:Op maandag 31 maart 2014 23:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wil morgen misschien weer gaan sporten. Weet alleen niet wat ik ga doen.Mag geen krachttraining zijn, want dat heb ik vandaag nog gedaan.
Nee, dan moet ik weer extra betalen.quote:
Mietjequote:Op maandag 31 maart 2014 23:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, dan moet ik weer extra betalen.
Rivier is nog te koud.
Fietsen?quote:Op maandag 31 maart 2014 23:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, dan moet ik weer extra betalen.
Rivier is nog te koud.
Klopt.quote:
Dat zou kunnen. Dacht ook aan een flinke spinningles, maar ik moet ook heen en terug fietsen (samen 14 km) dus ik weet niet of ik dan nog wel puf heb.quote:
Na het spinnen ben je kapot waarschijnlijkquote:Op maandag 31 maart 2014 23:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt.Mijn hond gaat zelfs in de winter het water nog in. Respect.
[..]
Dat zou kunnen. Dacht ook aan een flinke spinningles, maar ik moet ook heen en terug fietsen (samen 14 km) dus ik weet niet of ik dan nog wel puf heb.
Daarom. Heb wel eens eerder spinning gedaan. Was wel lekker, maar damn ... Was toen blij met de auto terug te kunnen.quote:Op maandag 31 maart 2014 23:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Na het spinnen ben je kapot waarschijnlijk
Hmmm ... Dan ga ik liever een stuk fietsen of wandelen, denk ik.quote:
Owquote:Op dinsdag 1 april 2014 00:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Daarom. Heb wel eens eerder spinning gedaan. Was wel lekker, maar damn ... Was toen blij met de auto terug te kunnen.
[..]
Hmmm ... Dan ga ik liever een stuk fietsen of wandelen, denk ik.
Kan helaas niet. Anders had ik dat de standaard gemaakt voor de dinsdag en donderdag.quote:
Hoezo kan dat niet?quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Kan helaas niet. Anders had ik dat de standaard gemaakt voor de dinsdag en donderdag.
Ik heb één korter been dat na een tijdje hardlopen ontzettend pijn gaat doen, een soort kramp. Daardoor kan ik vaak niet verder lopen, terwijl m'n andere been nog wel kan.quote:
Dat vind ik nou echt lullig voor je.quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:07 schreef Faxie het volgende:
Dat korte been van mij voelt soms ook als een dood gewicht ja
* Faxisme
1 april grap?quote:
Awwww, cute.quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:11 schreef Faxie het volgende:
[ afbeelding ]
Feer en Fas
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat klinkt niet fijn. Jammer, hardlopen is best leuk om te doen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb één korter been dat na een tijdje hardlopen ontzettend pijn gaat doen, een soort kramp. Daardoor kan ik vaak niet verder lopen, terwijl m'n andere been nog wel kan.Dan wordt dat ene been heel zwaar qua gevoel, alsof ik 'm mee moet trekken. Bijna een dood gewicht.
Ik ben er mee gestopt omdat ik het geen bal aan vondquote:Op dinsdag 1 april 2014 00:15 schreef yats het volgende:
[..]
Dat klinkt niet fijn. Jammer, hardlopen is best leuk om te doen.
Ik merk juist dat ik het vaker wil doen. Lekker muziekje op en gaan met die banaanquote:Op dinsdag 1 april 2014 00:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ben er mee gestopt omdat ik het geen bal aan vond
Ik vind het ook jammer. Heb het een paar keer geprobeerd. Dacht eerst dat het misschien iets tijdelijks was, die pijn. Maar ik heb het elke keer.quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:15 schreef yats het volgende:
[..]
Dat klinkt niet fijn. Jammer, hardlopen is best leuk om te doen.
Ja, als t pijn doet kun je er beter mee stoppen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind het ook jammer. Heb het een paar keer geprobeerd. Dacht eerst dat het misschien iets tijdelijks was, die pijn. Maar ik heb het elke keer.
Ik heb ook wel eens met iemand meegelopen die al ervaring had. Die raadde na een paar keer proberen ook aan om gewoon te stoppen, voordat ik m'n been kapot zou lopen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:17 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, als t pijn doet kun je er beter mee stoppen.
Oh dan duik ik mn bed wel inquote:
Trusten.quote:
WTF.quote:
Slecht.quote:
Liefdequote:Op dinsdag 1 april 2014 00:20 schreef -Engel- het volgende:
wat voor liefde zit er in de lucht? wie wie wie?
Buurmeisje is verliefd. En yats is verliefd aan het worden volgens mij.quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:20 schreef -Engel- het volgende:
wat voor liefde zit er in de lucht? wie wie wie?
Maar uitgebreid op het forum zetten terwijl die kerel mee kan lezen?quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Buurmeisje is verliefd. En yats is verliefd aan het worden volgens mij.
Hij weet het al. Daarom zegt ze het denk ik.quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Maar uitgebreid op het forum zetten terwijl die kerel mee kan lezen?Ik volg dat niet helemaal
Wat is er mis met verliefd zijn? Ik neem aan dat ze het ook tegen hem zelf gezegd en hij het niet hier voor het eerst leest.quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Maar uitgebreid op het forum zetten terwijl die kerel mee kan lezen?Ik volg dat niet helemaal
Ik vrees dat je gelijk hebt feer.quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Buurmeisje is verliefd. En yats is verliefd aan het worden volgens mij.
Lentekriebels.quote:
Dat niet, bij mij kan zoiets uit het niets ontstaan ongeacht het jaargetijde. Het is alleen wel even geleden dat ik die kriebels had en ik weet dus niet zo goed hoe er mee om te gaan.quote:
Neem het niet zo letterlijk man.quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:27 schreef yats het volgende:
[..]
Dat niet, bij mij kan zoiets uit het niets ontstaan ongeacht het jaargetijde. Het is alleen wel even geleden dat ik die kriebels had en ik weet dus niet zo goed hoe er mee om te gaan.
quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:29 schreef Faxie het volgende:
Tja laat ook maar, ik zal het wel weer niet snappen
Naja, als je wil kan ik het je uitleggen.quote:
Hallo.quote:
quote:
Feertjequote:
Mwah, niet echt bijzonder toch.quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Feertje![]()
Je zag er goed uit wel voor zover je te zien was op de foto's van je ma
Mjah, maar een glimps van je nieuwe hairdo enzoquote:Op dinsdag 1 april 2014 00:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Mwah, niet echt bijzonder toch.Gewoon aan het vreten.
Awwquote:Op dinsdag 1 april 2014 00:59 schreef Fera het volgende:
Had een hele post gemaakt, lukt het niet om te posten.
En nu lukt het wel. Raar.quote:
Kan je de gleuf niet vinden?quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:59 schreef Fera het volgende:
Had een hele post gemaakt, lukt het niet om te posten.
Slecht Fax, zelfs voor jou.quote:
FOK! Er stond steeds ''bezig". Dacht dat m'n internet ruk was, maar kon wel gewoon DM's ontvangen en versturen.quote:
Whehehehe.quote:Op dinsdag 1 april 2014 01:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ben stand up comedy aan het kijkenBeetje melig enzo nu
Hmm,. heb ik ook weleens gehadquote:Op dinsdag 1 april 2014 01:09 schreef Fera het volgende:
[..]
FOK! Er stond steeds ''bezig". Dacht dat m'n internet ruk was, maar kon wel gewoon DM's ontvangen en versturen.
Was alleen vergeten het te kopiëren, dus ik heb 't niet meer. Oh well.quote:Op dinsdag 1 april 2014 01:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hmm,. heb ik ook weleens gehadtext kopieren en ff vernieuwen werkt dan meestal wel
quote:Op dinsdag 1 april 2014 01:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Was alleen vergeten het te kopiëren, dus ik heb 't niet meer. Oh well.
Oud werk van George Carlin. Z'n 2e show kijk ik nu, uit '78quote:
O, dat is wel echt jouw ding. Flauwe woordgrappen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 01:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Oud werk van George Carlin. Z'n 2e show kijk ik nu, uit '78![]()
Flauwe woordgrappen die je aan het denken zetten ala Finkers
quote:Op dinsdag 1 april 2014 01:20 schreef Fera het volgende:
[..]
O, dat is wel echt jouw ding. Flauwe woordgrappen.
Is dat codetaal voor iets anders?quote:
Oké. Jammer dat je zo ver weg woont dan, anders had ik dat heus wel eens gedaan.quote:
Die afstand weerquote:Op dinsdag 1 april 2014 01:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Oké. Jammer dat je zo ver weg woont dan, anders had ik dat heus wel eens gedaan.
Jaaaa. Kom terug naar Nederland!quote:Op dinsdag 1 april 2014 01:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die afstand weer
Tijd om te verhuizen naar Utrecht ofzo
Met één been misschien.quote:
Maar het dode gewicht ligt in België?quote:
Dat gewicht is nog springlevend hoorquote:Op dinsdag 1 april 2014 01:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar het dode gewicht ligt in België?
Slapen.Trusten Fax.
Geen relnichten?quote:
Goed plan.quote:Op dinsdag 1 april 2014 01:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die afstand weer
Tijd om te verhuizen naar Utrecht ofzo
True, vroegah.... sjugtquote:
Vroegah, toen wij nog jong waren.quote:
Vorige eeuw ja.quote:
quote:
quote:
Dat was in mijn peutertijd.quote:
Heb je vorige week de uitzending van Fleur meegekregen?quote:
Nee helaas ... heb je haar gisteren gehoord?quote:Op dinsdag 1 april 2014 09:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heb je vorige week de uitzending van Fleur meegekregen?
Lolaquote:Op dinsdag 1 april 2014 09:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee helaas ... heb je haar gisteren gehoord?Ze was schor.. dat klonk echt retegeil
Ze klonk lekker ja.quote:Op dinsdag 1 april 2014 09:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee helaas ... heb je haar gisteren gehoord?Ze was schor.. dat klonk echt retegeil
Je lichaam moest denk ik het tekort inhalen.quote:
Was het maar waarquote:Op dinsdag 1 april 2014 09:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
zeker helemaal suf geneukt?
#durftevragen
Mja. Maar had een verplichte bijeenkomst wat mijn groepje nu een halve punt kost omdat ik er niet ben. En ik had mijn wekker wel gezet maar nooit af horen gaanquote:Op dinsdag 1 april 2014 09:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Je lichaam moest denk ik het tekort inhalen.
O, dat is wel heel erg klote.quote:Op dinsdag 1 april 2014 09:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mja. Maar had een verplichte bijeenkomst wat mijn groepje nu een halve punt kost omdat ik er niet ben. En ik had mijn wekker wel gezet maar nooit af horen gaan
Mijn lichaam is wel goed in timing zegquote:
Toen Y. een jaar of 4 was en groot fan van dinosauriërs stonden we met mijn moeder in de lift.quote:
quote:Op dinsdag 1 april 2014 09:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toen Y. een jaar of 4 was en groot fan van dinosauriërs stonden we met mijn moeder in de lift.
Moeders dacht grappig te doen en zei: toen oma een klein meisje was, zo oud als jij nu bent, liepen er nog dino's rond in het park enz.
Y.: oma, dan ben jij een fossiel![]()
Pas toen hij een jaar of 9 was is hij gestopt met oma fossiel noemen![]()
Zo mooi was dat
Af en toe als ze nu een typische domme oude mensen opmerking maakt zegt Y. "weet je nog? in de lift? *wink wink* "quote:
Er zijn best wel leuke te vinden maar die zijn of asociaal duur of alleen leuk bij een maatje 34quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:01 schreef LovelyLady het volgende:
Jesus wat zijn badpakken toch stom
Maar ik heb wel een nieuwe nodig
quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Af en toe als ze nu een typische domme oude mensen opmerking maakt zegt Y. "weet je nog? in de lift? *wink wink* "
Dan is mijn moeder meteen uitgeluld![]()
Geniaal kind heb ik eigenlijk
Gewoon zo'n mini bikini toch?quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:01 schreef LovelyLady het volgende:
Jesus wat zijn badpakken toch stom
Maar ik heb wel een nieuwe nodig
Er zijn echt teveel vrouwen met maatje tientonner die denken dat ze er sexy uitzien in zo'n mini bikiniquote:
Nou idd...quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er zijn best wel leuke te vinden maar die zijn of asociaal duur of alleen leuk bij een maatje 34
Ik vind rond de 150 best veel voor een badpakquote:Op dinsdag 1 april 2014 10:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou idd...
En mja wat is duur... ik vind het niet erg om wat geld uit te geven aan een badpak, kom gewoon niet echt iets leuks tegen...
En toen ik wat tegen kwam bleek het een prothesebadpak te zijnNVM
quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou idd...
En mja wat is duur... ik vind het niet erg om wat geld uit te geven aan een badpak, kom gewoon niet echt iets leuks tegen...
En toen ik wat tegen kwam bleek het een prothesebadpak te zijnNVM
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |