ja dat vond ik ook al heel jammerquote:Op woensdag 2 april 2014 20:34 schreef Blistering het volgende:
Waarom zenden ze Zlatan - Chelsea niet uitJammer. Nou goed, forza Ronaldo.
Welke zender (afgezien van sport1)is die te zien?quote:
ik kijk via een streamquote:Op woensdag 2 april 2014 20:40 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Welke zender (afgezien van sport1)is die te zien?
quote:Op woensdag 2 april 2014 20:43 schreef Mansjester het volgende:
Dit wordt vast een stuk beter dan de kwelling van zojuist
Dat kan snel. Jezus zeg, wat een bagger was datquote:Op woensdag 2 april 2014 20:43 schreef Mansjester het volgende:
Dit wordt vast een stuk beter dan de kwelling van zojuist
Hoi. Ja ik ook anders moet ik weer via een stream kijken net als zojuist, is toch een beetje kut.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hallo.
Uiteraard kijk ik deze pot.
Dit boeit echt niemandquote:Op woensdag 2 april 2014 20:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoi. Ja ik ook anders moet ik weer via een stream kijken net als zojuist, is toch een beetje kut.
Veel beter hebben ze niet. Missen alleen Lewandowski en Schmelzer.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een zwak elftal van Dortmund./
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 april 2014 20:48 schreef Cavaliers het volgende:
Wie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
ok.quote:
quote:Op woensdag 2 april 2014 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
★★★
welke 4 missen ze?quote:Op woensdag 2 april 2014 20:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dortmund mist echt 4 basisspelers en niet de minste.
Ja, maar dat doen ze toch nietquote:Op woensdag 2 april 2014 20:50 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
[..]
Thanks, kunnen die koters eindelijk opdonderen met die spoilers.
Hummels speelt, gekkie.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik noem maar een Hummels, Gundogan, Lewando, Subotic.
Gundogan, Lewandowski, Schmelzer en Subotic. Verder ook Bender, de eerste standin voor Gundoganquote:
Met Michael van Gerwen in de goal.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die geloven het wel tegen Dartmund.
?quote:
Gundogan is er nogquote:Op woensdag 2 april 2014 20:56 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Welke er nu tov. vorig jaar nog zijn.
quote:Op woensdag 2 april 2014 20:58 schreef MrBanaan1 het volgende:
quote:Op woensdag 2 april 2014 20:58 schreef MrBanaan1 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
PSG - Chelsea *quote:Op woensdag 2 april 2014 21:00 schreef Dagoduck het volgende:
Wat is de andere kwartfinale eigenlijk?
Manchester United - Bayern Munchenquote:Op woensdag 2 april 2014 21:00 schreef Dagoduck het volgende:
Wat is de andere kwartfinale eigenlijk?
quote:
Sla hem neer dan.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Komt door m'n pa, die zei het dat eerst in Londen was
Er is zelfs een wedstrijdtopicquote:Op woensdag 2 april 2014 21:01 schreef Karina het volgende:
Je hoeft niet ALLES door te geven in een spoiler over de andere wedstrijd he? Over de andere wedstrijd kun je ook in het algemene topic posten
Beter post men helemaal niks over die andere wedstrijd.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:01 schreef Karina het volgende:
Je hoeft niet ALLES door te geven in een spoiler over de andere wedstrijd he? Over de andere wedstrijd kun je ook in het algemene topic posten
Nog beter ja. Er is een apart topic voor.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:02 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Beter post men helemaal niks over die andere wedstrijd.
Wist je dat het Engelse woord yankee is ontstaan door de namen Jan en Cees [/geschiedenis]quote:
Haha, vind ik leukquote:Op woensdag 2 april 2014 21:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wist je dat het Engelse woord yankee is ontstaan door de namen Jan en Cees [/geschiedenis]
Mooi zo.quote:
ja dat heb ik geleerd van DonRajaquote:Op woensdag 2 april 2014 21:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wist je dat het Engelse woord yankee is ontstaan door de namen Jan en Cees [/geschiedenis]
alleen voor doekoe, weettog.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:05 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
alors alors alors post ff geile picca van je boobies dan
ben net met de pet rondgeweest maar de opbrengst viel wat tegenquote:Op woensdag 2 april 2014 21:11 schreef Grifte het volgende:
[..]
yo Smokey laten we even crowdfunding hiervoor opzetten ja tog g
Crowdfunding voor naaktfoto's op Fok is volgens mij nooit zo'n succesquote:Op woensdag 2 april 2014 21:11 schreef Grifte het volgende:
[..]
yo Smokey laten we even crowdfunding hiervoor opzetten ja tog g
Jij weet meer over eerdere gevallen?quote:Op woensdag 2 april 2014 21:11 schreef alors het volgende:
[..]
Crowdfunding voor naaktfoto's op Fok is volgens mij nooit zo'n succes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Verdomme zeg, wat een teringleijer!quote:
quote:Op woensdag 2 april 2014 21:12 schreef alors het volgende:
[..]
Ik wil ook wel een lang avondje met hem.
Merk je dat nu pas?quote:Op woensdag 2 april 2014 21:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Verdomme zeg, wat een teringleijer!
jaquote:Op woensdag 2 april 2014 21:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat was met die serious request shit toch?
Oja datquote:
Nee, in de wedstrijden met hem die ik heb gezien is het wel duidelijk maar met al die voorbeelden achter elkaar...quote:
Sierd: Real Madrid heeft één van de beste voetballers ter wereld. Maar ze hebben er ook twee die niet helemaal sporen. De ene is Pepe en de ander is Marceloquote:Op woensdag 2 april 2014 21:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, in de wedstrijden met hem die ik heb gezien is het wel duidelijk maar met al die voorbeelden achter elkaar...
Helemaal mee eens idd./quote:Op woensdag 2 april 2014 21:16 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Sierd: Real Madrid heeft één van de beste voetballers ter wereld. Maar ze hebben er ook twee die niet helemaal sporen. De ene is Pepe en de ander is Marcelo
Iets met gehandicaptenelftal tochquote:Op woensdag 2 april 2014 21:16 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Sierd: Real Madrid heeft één van de beste voetballers ter wereld. Maar ze hebben er ook twee die niet helemaal sporen. De ene is Pepe en de ander is Marcelo
quote:Op woensdag 2 april 2014 21:25 schreef Cavaliers het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Snoeksquote:Op woensdag 2 april 2014 21:24 schreef alors het volgende:
[..]
Geen Grueter, die stem ken ik uit duizenden.
Je bent zelf een paal!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
quote:
quote:Op woensdag 2 april 2014 21:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]Jij bent grappig. Haha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
Hihi, weet ik.quote:
Maak het dan helemaal compleet: doorgebroken speler, vrije trap + rood.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:33 schreef Platina het volgende:
Geen schouderduw, wegduwen met de arm/elleboog. Incorrect dus. Geel + vrije trap
Ga jij nou maar korfbal kijken.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:33 schreef Platina het volgende:
Geen schouderduw, wegduwen met de arm/elleboog. Incorrect dus. Geel + vrije trap
Nee, Ronaldo ging te ver naar de punt van de 16 dus wat dat betreft geen directe scoringskans.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:34 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Maak het dan helemaal compleet: doorgebroken speler, vrije trap + rood.
precies!quote:Op woensdag 2 april 2014 21:33 schreef Platina het volgende:
Mensen die het geen overtreding vonden kennen de spelregels niet.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:39 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Mensen die het een overtreding vonden vergeten dat voetbal een contactsport is.
Mensen die het een overtreding vonden moeten bedenken dat voetbal anders op hockey gaat lijken. Elke pietluttige overtreding hoeft niet bestraft te worden.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:42 schreef Platina het volgende:
[..]
Mensen die het geen overtreding vonden kennen de spelregels niet.
Het een sluit het ander niet uit. Het is een overtreding (volgens de regels) en had volgens mijn mening ook bestraft moeten worden.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:45 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Mensen die het een overtreding vonden moeten bedenken dat voetbal anders op hockey gaat lijken. Elke pietluttige overtreding hoeft niet bestraft te worden.
quote:Op woensdag 2 april 2014 21:45 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Mensen die het een overtreding vonden moeten bedenken dat voetbal anders op hockey gaat lijken. Elke pietluttige overtreding hoeft niet bestraft te worden.
Haha, jij bent een beetje gek.quote:
Maar goed dat Feyenoord niet speelt, dan was Pelle niet eens aan de wedstrijd begonnenquote:Op woensdag 2 april 2014 21:50 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ohnoes Ronaldo zn haar wordt nat dus die zal zo wel gewisseld worden.
Ik eet het laatste plakje zelfgebakken chocoladecakequote:Op woensdag 2 april 2014 21:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik eet een cracker met ham en chorizo.
Ga je ook meedoen aan Heel Holland Bakt?quote:Op woensdag 2 april 2014 21:55 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik eet het laatste plakje zelfgebakken chocoladecake
De plakplaatjes van die andere voetballers ook..quote:Op woensdag 2 april 2014 21:55 schreef alors het volgende:
Oh noes, CR7s mascara loopt uit met al die regen.
Niet dat ik weet. Jij hebt me toch niet stiekem ingeschreven hé?quote:Op woensdag 2 april 2014 21:55 schreef alors het volgende:
[..]
Ga je ook meedoen aan Heel Holland Bakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |