Game of thrones lijkt me echt zo kut. Dat soort shit kan ik echt niet kijken. Zelfde met LOTR, kan er niet naar kijken. Heb deel 1 een uur geprobeerd toen was ik er klaar mee. Fantasy is niet mijn kopje thee.quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik heb de trailer gecheckt en er wat over gelezen. De comments zijn lovend maar het trok me niet gelijk aan of zo, net zoals the Game of Thrones mij niet 1-2-3 aantrekt. Ik kijk nu "It's Always Sunny in Philadelphia"; fucking genius lol en de eps zijn relatief kort dus dat is wel nice + het staat op Netflix.
Je moet ook niet zo achterlijk vroeg gaan werken.quote:Op dinsdag 1 april 2014 07:23 schreef RaymondK het volgende:
Dames en heren. De komende 30 minuten hoort u het ontruimingsalarm DIT IS EEN TEST, u hoeft hier niet op te reageren.
Whoooop Whooooop Attentie attentie, wij verzoeken u het gebouw onmiddelijk te verlaten via de uitgangen en de nooduitgangen WHoooooop WHooop. Attention attention, please leave the building immidately through the exits and emergency exits WHoooop Whooooop.
![]()
ook goeie moregen![]()
Ik ben wel benieuwd waar jullie de tijd vandaan halen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 02:33 schreef Sapstengel het volgende:
Lol spelen jullie dat nog steeds?
Diablo 3 is beter man. Bijna paragon level 100.
Geen fulltime baan en geen gezin om te onderhouden scheelt al veel in beschikbaar aantal uren per dag. No rocketsciencequote:Op dinsdag 1 april 2014 09:39 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd waar jullie de tijd vandaan halen.
M.a.w.: leg alvast oordopjes in je la voor de test van volgend jaarquote:Op dinsdag 1 april 2014 07:27 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ha, nou dit is echt een test. maar gdvr een half uur. en ik zit midden onder die zwaar overstuurde speakert![]()
![]()
lolquote:Op dinsdag 1 april 2014 09:38 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Je moet ook niet zo achterlijk vroeg gaan werken.
m'n inner ear was onder de 25kg plaat gekomen srs. Waren de goeie van apple...quote:Op dinsdag 1 april 2014 09:54 schreef Eleiko het volgende:
[..]
M.a.w.: leg alvast oordopjes in je la voor de test van volgend jaar
Je werkt bij een grote bank en gaat met het OV?quote:
z'n BMW '93 met 550k op de teller staat bij de garage voor een apk en een klein beurtjequote:Op dinsdag 1 april 2014 10:00 schreef Champy het volgende:
[..]
Je werkt bij een grote bank en gaat met het OV?
Ja als ik naar de HvA ga in hartje Amsterdam ga ik niet met de auto hequote:Op dinsdag 1 april 2014 10:00 schreef Champy het volgende:
[..]
Je werkt bij een grote bank en gaat met het OV?
klinkt legitquote:Op dinsdag 1 april 2014 10:03 schreef Ethanolic het volgende:
Ik heb JB haar headphone gisteren ook gesloopt. Ok hij was al vastgelijmd, maar door overdadig pompen was dat losgelaten
Openbaar vervoerquote:
325i cabrio zekerquote:Op dinsdag 1 april 2014 10:01 schreef RaymondK het volgende:
[..]
z'n BMW '93 met 550k op de teller staat bij de garage voor een apk en een klein beurtje
Hier staat er regelmatig eentje in de straat in zeer goeie staat. E30 325i cabrio. Schitterende wagenquote:
Wat deed je op Amstel dan?quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:04 schreef fathank het volgende:
[..]
Openbaar vervoer.
Laatste keer dat ik taffesdronken op station Amstel stond om 07:15 kon ik niet eens een normale kaartjesautomaat vinden. Alleen zo'n teringapparaat om je ov-chipkaart op te laden. Nou die heb ik dus niet en ga ik ook zeker niet aanschaffen voor die 2 keer per jaar dat ik in de trein zit. Toen maar zwart naar Arnhem gegaan. Ben gaan liggen tukken, wekker gezet 5 min van te voren. Geen conducteur gezien.
Ik gokte Touring idd.quote:
Fixed.quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:01 schreef RaymondK het volgende:
[..]
z'n BMW '93 met 550k op de teller staat bij de garage de Turk om de hoek voor een apk en een klein beurtje.
quote:
nog een keer fixedquote:Op dinsdag 1 april 2014 10:01 schreef RaymondK het volgende:
[..]
z'n BMW '93 met 550k op de teller staat bij de garage voor een apk en een klein beurtje alleen olie bijvullen
Die moet ik ook hebben. Wagen zonder blok ook goed?quote:
Dit idd!!quote:
En dit!!! Geen onderhoud uitvoeren maar pappen en nathouden tot het echt niet meer gaat. Ik wil niet weten hoeveel mensen er zo auto rijdenquote:[..]
nog een keer fixed
Kwam uit de Trouw gerold. Had eerst een feestje ergens anders gehad, daarna door naar de Trouw gegaan. Moest wachten op de eerste trein terug.quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:10 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wat deed je op Amstel dan?![]()
OV is inderdaad zwaar bedroefd als je auto gewend bent, maar het is niet zo simpel om met de auto bij Weesperplein te komen en parkeren is rete duur. OV is gewoon graties voor mij (dankzij jullie, en vooral Cor, belastingbetalers)
Naar mijn werk wel gewoon lekker scheuren.
Dat meen je niet. Gvdquote:Op dinsdag 1 april 2014 10:03 schreef Ethanolic het volgende:
Ik heb JB haar headphone gisteren ook gesloopt. Ok hij was al vastgelijmd, maar door overdadig pompen was dat losgelaten
Gelukkig betaalt de werkgever m'n autoquote:Op dinsdag 1 april 2014 10:16 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dit idd!!
[..]
En dit!!! Geen onderhoud uitvoeren maar pappen en nathouden tot het echt niet meer gaat. Ik wil niet weten hoeveel mensen er zo auto rijden
Was je er niet bij toen hij aan het pompen was?quote:
en dan ANWB bellen als hij niet start...quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:16 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dit idd!!
[..]
En dit!!! Geen onderhoud uitvoeren maar pappen en nathouden tot het echt niet meer gaat. Ik wil niet weten hoeveel mensen er zo auto rijden
hij zal wel door de uitstoot heen komen denk danquote:Op dinsdag 1 april 2014 10:15 schreef Champy het volgende:
[..]
Die moet ik ook hebben. Wagen zonder blok ook goed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |