abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 31 maart 2014 @ 11:58:27 #1
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_138357725
Aan de ene kant verschrikkelijk maar aan de andere kant ook prachtig. Wat moet er een kracht en een liefde geweest zijn tussen de vrouw en haar man O+

De vrouw werd gezond verklaart na een gevecht tegen kanker. De dokters vertelde haar dat ze nooit meer kinderen zou kunnen krijgen. Toch werd ze zwanger en keerde de vreugde terug. Een maand later keerde echter de kanker terug en stond ze weer op de afgrond. De dokters stelde haar de keus... het leven van haar kind of van haar. Lees het artikel maar... ;(

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-van-haar-baby.dhtml
En altijd het laatste woord.
pi_138359948
Aan de andere kant begint dat kind nu wel een leven zonder moeder. :{
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_138359963
Kies dan voor je eigen leven, een kind kun je gewoon adopteren of opnieuw maken.
pi_138359987
Wat egoïstisch van die moeder :{
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  maandag 31 maart 2014 @ 13:33:41 #5
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_138360559
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 13:19 schreef superniger het volgende:
Wat egoïstisch van die moeder :{
:') :') :') :')
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 13:18 schreef Sapstengel het volgende:
Kies dan voor je eigen leven, een kind kun je gewoon adopteren of opnieuw maken.
Nee :')
En altijd het laatste woord.
  maandag 31 maart 2014 @ 13:34:44 #6
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_138360604
Dom mens.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_138360631
Wat een dom wijf.
pi_138360711
quote:
15s.gif Op maandag 31 maart 2014 13:34 schreef Copycat het volgende:
Dom mens.
Ja doei.
pi_138360719
Dom, als vader had ik persoonlijk de abortus uitgevoerd. Leuk dat je zwanger bent maar wel je kind zonder moeder laten opgroeien door je eigen egoïsme
pi_138360738
Ik zie niet wat hier prachtig aan is.
  maandag 31 maart 2014 @ 13:38:31 #11
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_138360756
quote:
99s.gif Op maandag 31 maart 2014 13:33 schreef BlauweTijger het volgende:
Nee :')
Kun je geen kinderen meer adopteren tegenwoordig?

Dit is nieuws. Vertel eens?
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  † In Memoriam † maandag 31 maart 2014 @ 13:40:08 #12
137949 Disana
pi_138360815
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 13:38 schreef Specularium het volgende:
Ik zie het ook niet. Arm kind.
pi_138360947
Kind heeft nu levenslang een schuldgevoel
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_138360974
Wat? Wat is hier iedereen negatief? Prachtig toch??

Of men zit weer te trollen, dat kan.

Hoe je hier iets slechts in kan zien, is me een raadsel.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_138360981
Denk dat we hier niet over moeten oordelen, niet negatief of positief. Persoonlijke keuze uiteindelijk.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_138361042
quote:
15s.gif Op maandag 31 maart 2014 13:44 schreef El_Matador het volgende:

Trollen?

Kind leeft nu zonder mama, het is dus maar de vraag of dat daadwerkelijk beter is. Ik denk het niet.
  maandag 31 maart 2014 @ 13:47:02 #17
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_138361050
quote:

Nou! Medisch advies in de wind slaan en zo je kind een moeder misgunnen. En een levenslang schuldgevoel gunnen.

Prachtige geste van Mommy Dearest.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_138361101
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 13:38 schreef Specularium het volgende:
Ik ook niet.

Opgroeien zonder moeder en met een enorm schuldgevoel, echt fantastisch...
Tails tell tales
pi_138361126
quote:

Een baby bewust zonder moeder laten opgroeien terwijl er een andere optie was die ook nog je leven kan reden? Ik zie het positieve van dit verhaal ook niet.
pi_138361162
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 13:46 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Trollen?

Kind leeft nu zonder mama, het is dus maar de vraag of dat daadwerkelijk beter is. Ik denk het niet.
Ja, en met een uiterst liefhebbende papa. Prachtig toch om later te horen dat je moeder haar leven voor je heeft gegegeven.

Ik snap werkelijk de haat hier niet. Is men echt al zo verzuurd??
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_138361172
quote:
15s.gif Op maandag 31 maart 2014 13:34 schreef Copycat het volgende:
Dom mens.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_138361204
quote:
14s.gif Op maandag 31 maart 2014 13:50 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja, en met een uiterst liefhebbende papa. Prachtig toch om later te horen dat je moeder haar leven voor je heeft gegegeven.

Nee, men gunt hier een kind niet om te leven zonder mama.

Begrijp mij niet verkeerd, het hoeft niet altijd slecht te zijn. Maar een heel wenselijk begin is het niet.

En sterven voor een fucking baby terwijl wij dieren die veel bewuster en intelligenter zijn naar de slachtbank sturen. Kom op zeg. :')
  maandag 31 maart 2014 @ 13:53:22 #23
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_138361282
quote:
14s.gif Op maandag 31 maart 2014 13:50 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik heb dit een paar keer zien gebeuren. Zowel de vader als het kind komen hier echt niet zonder psychische schade uit.

Het kind kan zich het hele leven schuldig gaan voelen, moeder missen etc.
De vader kan het kind dingen gaan verwijten of gewoon het kind niet kunnen opvoeden.

Ik snap het sentiment wel, maar ik heb dit nog nooit echt goed zien gaan tbh
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_138361291
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 13:51 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Nee, men gunt hier een kind niet om te leven zonder mama.

Begrijp mij niet verkeerd, het hoeft niet altijd slecht te zijn. Maar een heel wenselijk begin is het niet.

En sterven voor een fucking baby terwijl wij dieren die veel bewuster en intelligenter zijn naar de slachtbank sturen. Kom op zeg. :')
De vrouw werd gezond verklaart na een gevecht tegen kanker. De dokters vertelde haar dat ze nooit meer kinderen zou kunnen krijgen. Toch werd ze zwanger en keerde de vreugde terug. Een maand later keerde echter de kanker terug en stond ze weer op de afgrond. De dokters stelde haar de keus... het leven van haar kind of van haar.

============================

Dus de tijdlijn is:
• eerst kanker
• daarna "gezond verklaard"
• daarna zwanger
• daarna "oh nee, je kanker is toch niet weg"
• vrouw denkt; mezelf kan ik niet meer redden, dan in ieder geval mijn kind nog

Ik snap echt niet hoe je dat kan veroordelen en vind het ook walgelijk als je dat doet. "Sterven voor een fucking baby", zegt al genoeg. Je hebt overduidelijk geen kinderen en weet niet wat moederliefde is. Dat spijt me oprecht voor je, maar projecteer dat soort FOK!trolgedrag niet op de samenleving, please.

pi_138361332
quote:
6s.gif Op maandag 31 maart 2014 13:53 schreef El_Matador het volgende:
mezelf kan ik niet meer redden
Dat kon ze wel.
pi_138361343
quote:
6s.gif Op maandag 31 maart 2014 13:53 schreef El_Matador het volgende:

[..]

De vrouw werd gezond verklaart na een gevecht tegen kanker. De dokters vertelde haar dat ze nooit meer kinderen zou kunnen krijgen. Toch werd ze zwanger en keerde de vreugde terug. Een maand later keerde echter de kanker terug en stond ze weer op de afgrond. De dokters stelde haar de keus... het leven van haar kind of van haar.

============================

Dus de tijdlijn is:
• eerst kanker
• daarna "gezond verklaard"
• daarna zwanger
• daarna "oh nee, je kanker is toch niet weg"
• vrouw denkt; mezelf kan ik niet meer redden, dan in ieder geval mijn kind nog

Ik snap echt niet hoe je dat kan veroordelen en vind het ook walgelijk als je dat doet. "Sterven voor een fucking baby", zegt al genoeg. Je hebt overduidelijk geen kinderen en weet niet wat moederliefde is. Dat spijt me oprecht voor je, maar projecteer dat soort FOK!trolgedrag niet op de samenleving, please.
Ah, krijgen we die drogredenering.
pi_138361365
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 13:53 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Ik heb dit een paar keer zien gebeuren. Zowel de vader als het kind komen hier echt niet zonder psychische schade uit.

Het kind kan zich het hele leven schuldig gaan voelen, moeder missen etc.
De vader kan het kind dingen gaan verwijten of gewoon het kind niet kunnen opvoeden.

Ik snap het sentiment wel, maar ik heb dit nog nooit echt goed zien gaan tbh
"kan".

Ja, alles kan gebeuren als je zonder mama start. Het kan ook dat pa na 2 maanden een stiefmama heeft gevonden (gebeurt ook genoeg).

Die vrouw had de keuze:
• zelf leven - weinig kans, na herontdekte kanker
• mijn kind laten leven - waar ze zo naar gesmacht heeft omdat ze dacht dat ze genezen was

Ze heeft wat mij betreft een prachtige en moeilijke keuze gemaakt en verdient het allerminst om door een stel zolderkamertrolletjes weggezet te worden als "dom wijf", "sterven voor een fucking baby" en meer van dat soort volledig nutteloze scheldwoorden aan het adres van iemand die keuzes moest maken die wij ons niet eens kunnen voorstellen.

Trollen is leuk in KLB, hier hoop ik dat men inhoudelijk wil zijn.

pi_138361401
quote:
6s.gif Op maandag 31 maart 2014 13:56 schreef El_Matador het volgende:

[..]

"kan".

Ja, alles kan gebeuren als je zonder mama start. Het kan ook dat pa na 2 maanden een stiefmama heeft gevonden (gebeurt ook genoeg).

Die vrouw had de keuze:
• zelf leven - weinig kans, na herontdekte kanker
• mijn kind laten leven - waar ze zo naar gesmacht heeft omdat ze dacht dat ze genezen was

Ze heeft wat mij betreft een prachtige en moeilijke keuze gemaakt en verdient het allerminst om door een stel zolderkamertrolletjes weggezet te worden als "dom wijf", "sterven voor een fucking baby" en meer van dat soort volledig nutteloze scheldwoorden aan het adres van iemand die keuzes moest maken die wij ons niet eens kunnen voorstellen.

Trollen is leuk in KLB, hier hoop ik dat men inhoudelijk wil zijn.
Iemand die er een andere mening op na houd dan jouw utopische gedachtegang is niet per definitie een troll.
pi_138361418
quote:
7s.gif Op maandag 31 maart 2014 13:54 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Dat kon ze wel.
Wat begrijp je niet aan de term "doodziek"?

En jij bepaalt even vanaf je toetsenbordje "dat kon ze wel"? Puh-lease. :')

pi_138361474
quote:
10s.gif Op maandag 31 maart 2014 13:57 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ze heeft het nu niet eens geprobeerd, een kind zonder moeder de wereld ingeschopt die ook nog een (onbeuwst) verantwoordelijk zal worden gehouden voor haar dood.

Grote klasse hoor.
pi_138361497
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 13:45 schreef SuperHarregarre het volgende:
Denk dat we hier niet over moeten oordelen, niet negatief of positief. Persoonlijke keuze uiteindelijk.
Dat vind ik ook wel, maar het zou hoogstwaarschijnlijk niet mijn keuze zijn geweest, juist uit liefde voor dat kind ook niet (en ook niet de keuze van mijn vriend, dat weet ik bijna 100% zeker... die zou alles hebben gedaan om mij in leven te houden, niet het tegenovergestelde. Wel duidelijk waar deze man zijn prioriteiten lagen :') ).
Tails tell tales
pi_138361516
quote:
10s.gif Op maandag 31 maart 2014 13:57 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ok, ik begrijp maar al te goed wat moederliefde inhoudt . Je hoeft mij dan ook niet te vertellen dat ik dat niet weet omdat ik geen kinderen heb, dat is namelijk een nonargument.

Waar het omgaat is het gevolg van de keuze wat deze mevrouw heeft gemaakt. En dat is dat haar kindje nu op zal groeien zonder moeder. Uit wetenschappelijke studies blijkt dat kinderen die opgroeien met een ouder vaker de criminaliteit in komen en vaker ongelukkig zijn.

Ik verzin dat niet.
pi_138361625
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 14:00 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ok, ik begrijp maar al te goed wat moederliefde inhoudt . Je hoeft mij dan ook niet te vertellen dat ik dat niet weet omdat ik geen kinderen heb, dat is namelijk een nonargument.

Waar het omgaat is het gevolg van de keuze wat deze mevrouw heeft gemaakt. En dat is dat haar kindje nu op zal groeien zonder moeder. Uit wetenschappelijke studies blijkt dat kinderen die opgroeien met een ouder vaker de criminaliteit in komen en vaker ongelukkig zijn.

Ik verzin dat niet.
Ja dus? Dit kind heeft ook maar iets te maken met de statistieken van andere 1-oudergezinnen?

Is dat de vrouw haar schuld, dat die statistieken bestaan?

Opgroeien zonder moeder kan prima, er zijn zat Nederlanders die dat doen en die zijn prima in orde.

Waar je de rare gevolgtrekking "geen moeder = dan moet het kind wel crimineel worden" vandaan haalt...?

Die moeder had de keuze; sterven en mijn baby in ieder geval laten leven of nu abortus en over 2 maanden alsnog de pijp uit (want doodziek), zonder nageslacht te hebben kunnen produceren.

Ik heb groot respect voor haar keuze en weet zeker dat dit kind zich in ieder geval 150% "gewenst" zal voelen. O+

pi_138361648
Niet alleen zonder moeder, maar ook nog eens wetende dat ze debet heeft aan haar dood. En nee, ze IS daar natuurlijk niet schuldig aan, maar zo zal ze dat echt wel VOELEN. Al met al echt een enorm hartverwarmend gegeven :')
Tails tell tales
pi_138361656
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 13:59 schreef Insomnia_ het volgende:

...een kind zonder moeder de wereld ingeschopt ...
De manier waarop jij over kinderen praat, geeft me meer hoop en vertrouwen in die moeder dan in jou.

Sue me.

pi_138361664
quote:
6s.gif Op maandag 31 maart 2014 14:04 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja dus? Dit kind heeft ook maar iets te maken met de statistieken van andere 1-oudergezinnen?

Is dat de vrouw haar schuld, dat die statistieken bestaan?

Opgroeien zonder moeder kan prima, er zijn zat Nederlanders die dat doen en die zijn prima in orde.

Waar je de rare gevolgtrekking "geen moeder = dan moet het kind wel crimineel worden" vandaan haalt...?

Die moeder had de keuze; sterven en mijn baby in ieder geval laten leven of nu abortus en over 2 maanden alsnog de pijp uit (want doodziek), zonder nageslacht te hebben kunnen produceren.

Ik heb groot respect voor haar keuze en weet zeker dat dit kind zich in ieder geval 150% "gewenst" zal voelen. O+
Ok, je bent aan het trollen.

Ik maak namelijk nergens die gevolgtrekking.
pi_138361689
quote:
18s.gif Op maandag 31 maart 2014 14:05 schreef El_Matador het volgende:

[..]

De manier waarop jij over kinderen praat, geeft me meer hoop en vertrouwen in die moeder dan in jou.

Sue me.
Sjezus, wat een hippiepraat dit.
pi_138361710
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 14:05 schreef Forbry het volgende:
Niet alleen zonder moeder, maar ook nog eens wetende dat ze debet heeft aan haar dood. En nee, ze IS daar natuurlijk niet schuldig aan, maar zo zal ze dat echt wel VOELEN. Al met al echt een enorm hartverwarmend gegeven :')
Hoe kan jij nou ooit bepalen "wat een nu baby over een jaar of 5-10 gaat VOELEN" (hoofdletters zijn niet van mij, maar van jou).

Misschien is ze wel hartstikke dankbaar en ziet ze haar moeder als heldin die haar leven gaf voor haar. Dat lijkt me zelfs heel erg logisch, en al helemaal met een goede opvoeding van de vader (en zijn mogelijke nieuwe vlam).

pi_138361719
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 14:00 schreef Forbry het volgende:

[..]

Dat vind ik ook wel, maar het zou hoogstwaarschijnlijk niet mijn keuze zijn geweest, juist uit liefde voor dat kind ook niet (en ook niet de keuze van mijn vriend, dat weet ik bijna 100% zeker... die zou alles hebben gedaan om mij in leven te houden, niet het tegenovergestelde. Wel duidelijk waar deze man zijn prioriteiten lagen :') ).
Ik ook. Maar ik kan me zo wel redenen voorstellen waarom zij 't zo zouden doen. Uitzichtloze situatie? Ze verwachtten dat ze toch wel zou sterven binnen een paar jaar met terugkerende kanker. En dat dan gekoppeld aan het idee dat een deel van haar door blijft leven in haar dochter. Op die manier blijven ze dan toch verbonden.

Het is wat zweverig en niet mijn keuze maar ik kan me voorstellen dat een lange strijd tegen kanker dingen met je doet en je een heel ander gevoel voor leven krijgt.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  maandag 31 maart 2014 @ 14:07:45 #40
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_138361724
Eens met El_Matador
pi_138361740
quote:
18s.gif Op maandag 31 maart 2014 14:05 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Sue me.
Moraalridder.
pi_138361763
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 14:05 schreef theunderdog het volgende:

Ik maak namelijk nergens die gevolgtrekking.
Waarom is het dan ook maar enigszins relevant wat statistieken in ANDERE gevallen zeggen??

Stel, jouw vriendin raakt zwanger van je, en het gaat uit, ga jij dan ook EISEN dat ze abortus laat plegen "anders is ze een slechte moeder, want 1-ouder, en crimineel etc."

Of denk jij toch: "wow, een nieuw leven, en het draagt deels mijn genen, prachtig, het is dan wel uit, maar ik heb respect voor haar keuze"?

Ik hoop heel hard op het laatste.

pi_138361789
quote:
6s.gif Op maandag 31 maart 2014 14:09 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Waarom is het dan ook maar enigszins relevant wat statistieken in ANDERE gevallen zeggen??

Stel, jouw vriendin raakt zwanger van je, en het gaat uit, ga jij dan ook EISEN dat ze abortus laat plegen "anders is ze een slechte moeder, want 1-ouder, en crimineel etc."

Of denk jij toch: "wow, een nieuw leven, en het draagt deels mijn genen, prachtig, het is dan wel uit, maar ik heb respect voor haar keuze"?

Ik hoop heel hard op het laatste.
Ik denk het laatste, maar niet perse vanuit die redenering.

Ik ben van mening dat een man zijn bakkes moet houden over abortus. Het zit in het lichaam van de vrouw.
pi_138361791
quote:
6s.gif Op maandag 31 maart 2014 14:07 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Hoe kan jij nou ooit bepalen "wat een nu baby over een jaar of 5-10 gaat VOELEN" (hoofdletters zijn niet van mij, maar van jou).

Misschien is ze wel hartstikke dankbaar en ziet ze haar moeder als heldin die haar leven gaf voor haar. Dat lijkt me zelfs heel erg logisch, en al helemaal met een goede opvoeding van de vader (en zijn mogelijke nieuwe vlam).
Mij absoluut niet. Dus.
Ik vind het een hele egoïstische beslissing.
Tails tell tales
pi_138361862
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 14:07 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Ik ook. Maar ik kan me zo wel redenen voorstellen waarom zij 't zo zouden doen. Uitzichtloze situatie? Ze verwachtten dat ze toch wel zou sterven binnen een paar jaar met terugkerende kanker. En dat dan gekoppeld aan het idee dat een deel van haar door blijft leven in haar dochter. Op die manier blijven ze dan toch verbonden.

Het is wat zweverig en niet mijn keuze maar ik kan me voorstellen dat een lange strijd tegen kanker dingen met je doet en je een heel ander gevoel voor leven krijgt.
Ja, ik denk ook dat er zo'n soort gedachte achter zit en om eerlijk te zijn, begrijp ik dat op zich wel, maar maakt het alles alleen nog maar egoïstischer in mijn ogen.
Tails tell tales
pi_138361868
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 14:08 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Moraalridder.
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 14:06 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Sjezus, wat een hippiepraat dit.
Ja jongens, wat is het nu? Een moraalridder en hippiepraat sluiten elkaar zowat uit.

Ik snap echt niet wat er raar is aan de visie van de dame uit de OP dan wel die van mij. Als je zelf nooit met kinderen te maken hebt gehad, dan kan ik me die lombrosomening nog voorstellen.

Een dame die de moeilijkste beslissing van haar leven moest maken, eventjes zonder enige kennis wegzetten als "dom wijf", "achterlijk", "belachelijk", "egoistisch" ( :? ze is DOOD, wat is daar egoistisch aan?) en meer van dat soort taal, sja, dan heb ik medelijden met je. Oprecht, want elk gevoel voor verhouding kwijt en je niet in kunnen leven in andermans -zeer moeilijke!- situatie.

pi_138361934
quote:
6s.gif Op maandag 31 maart 2014 14:12 schreef El_Matador het volgende:

[..]

[..]

Ja jongens, wat is het nu? Een moraalridder en hippiepraat sluiten elkaar zowat uit.

Ik snap echt niet wat er raar is aan de visie van de dame uit de OP dan wel die van mij. Als je zelf nooit met kinderen te maken hebt gehad, dan kan ik me die lombrosomening nog voorstellen.

Een dame die de moeilijkste beslissing van haar leven moest maken, eventjes zonder enige kennis wegzetten als "dom wijf", "achterlijk", "belachelijk", "egoistisch" ( :? ze is DOOD, wat is daar egoistisch aan?) en meer van dat soort taal, sja, dan heb ik medelijden met je. Oprecht, want elk gevoel voor verhouding kwijt en je niet in kunnen leven in andermans -zeer moeilijke!- situatie.
Kijk, jij bent een intelligent poster maar met dit soort emotionele non-argumentatie kom je niet ver.

Ik kan mij heel goed inleven in de situatie en juist omdat ik mij kan inleven vind ik dit geen "goede" beslissing. In hoeverre je van goed en slecht kunt spreken.
pi_138362014
Ik leef mij hartstikke in, maar vooral in dat kind, niet zozeer in die ouders.
Dat het een zeer moeilijke beslissing is/was zal iedereen het wel over eens zijn neem ik aan.
Tails tell tales
pi_138362034
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 13:57 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Iemand die er een andere mening op na houd dan jouw utopische gedachtegang is niet per definitie een troll.
Ah, blij om dat te horen...
Ik had het artikel gelezen vóórdat ik de reactie's hier had gelezen en ik ben echt stomverbaasd.
Ik was helemaal onder de indruk van het artikel juist.

En de redenen om dat kind niet te krijgen, snap ik ook niet helemaal, ja dat kind groeit op zonder
moeder, maar met een zéér liefhebbende vader en ongetwijfeld ook grootouders.

Iedere vrouw die een kind neemt/krijgt neemt het risico dat het kind het ooit zonder haar zal
moeten stellen, soms is dat vroeg en soms is dat laat.

quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 14:00 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ik verzin dat niet.
pfffff vertel dat even aan alle gescheiden ouders hier :')

quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 14:07 schreef betyar het volgende:
Eens met El_Matador
Ik ook :)
pi_138362059
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 14:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Ah, blij om dat te horen...
Ik had het artikel gelezen vóórdat ik de reactie's hier had gelezen en ik ben echt stomverbaasd.
Ik was helemaal onder de indruk van het artikel juist.

En de redenen om dat kind niet te krijgen, snap ik ook niet helemaal, ja dat kind groeit op zonder
moeder, maar met een zéér liefhebbende vader en ongetwijfeld ook grootouders.

Iedere vrouw die een kind neemt/krijgt neemt het risico dat het kind het ooit zonder haar zal
moeten stellen, soms is dat vroeg en soms is dat laat.

[..]

pfffff vertel dat even aan alle gescheiden ouders hier :')

[..]

Ik ook :)
Och, hebben we jou ook nog.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')