quote:
Neequote:Op maandag 31 maart 2014 13:18 schreef Sapstengel het volgende:
Kies dan voor je eigen leven, een kind kun je gewoon adopteren of opnieuw maken.
Kun je geen kinderen meer adopteren tegenwoordig?quote:
Ik zie het ook niet. Arm kind.quote:Op maandag 31 maart 2014 13:38 schreef Specularium het volgende:
Ik zie niet wat hier prachtig aan is.
Trollen?quote:Op maandag 31 maart 2014 13:44 schreef El_Matador het volgende:
Wat? Wat is hier iedereen negatief? Prachtig toch??
Of men zit weer te trollen, dat kan.
Hoe je hier iets slechts in kan zien, is me een raadsel.
Nou! Medisch advies in de wind slaan en zo je kind een moeder misgunnen. En een levenslang schuldgevoel gunnen.quote:Op maandag 31 maart 2014 13:44 schreef El_Matador het volgende:
Ik ook niet.quote:Op maandag 31 maart 2014 13:38 schreef Specularium het volgende:
Ik zie niet wat hier prachtig aan is.
Een baby bewust zonder moeder laten opgroeien terwijl er een andere optie was die ook nog je leven kan reden? Ik zie het positieve van dit verhaal ook niet.quote:Op maandag 31 maart 2014 13:44 schreef El_Matador het volgende:
Ja, en met een uiterst liefhebbende papa. Prachtig toch om later te horen dat je moeder haar leven voor je heeft gegegeven.quote:Op maandag 31 maart 2014 13:46 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Trollen?
Kind leeft nu zonder mama, het is dus maar de vraag of dat daadwerkelijk beter is. Ik denk het niet.
Nee, men gunt hier een kind niet om te leven zonder mama.quote:Op maandag 31 maart 2014 13:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, en met een uiterst liefhebbende papa. Prachtig toch om later te horen dat je moeder haar leven voor je heeft gegegeven.
Ik snap werkelijk de haat hier niet. Is men echt al zo verzuurd??
Ik heb dit een paar keer zien gebeuren. Zowel de vader als het kind komen hier echt niet zonder psychische schade uit.quote:Op maandag 31 maart 2014 13:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, en met een uiterst liefhebbende papa. Prachtig toch om later te horen dat je moeder haar leven voor je heeft gegegeven.
Ik snap werkelijk de haat hier niet. Is men echt al zo verzuurd??
De vrouw werd gezond verklaart na een gevecht tegen kanker. De dokters vertelde haar dat ze nooit meer kinderen zou kunnen krijgen. Toch werd ze zwanger en keerde de vreugde terug. Een maand later keerde echter de kanker terug en stond ze weer op de afgrond. De dokters stelde haar de keus... het leven van haar kind of van haar.quote:Op maandag 31 maart 2014 13:51 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, men gunt hier een kind niet om te leven zonder mama.
Begrijp mij niet verkeerd, het hoeft niet altijd slecht te zijn. Maar een heel wenselijk begin is het niet.
En sterven voor een fucking baby terwijl wij dieren die veel bewuster en intelligenter zijn naar de slachtbank sturen. Kom op zeg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |