Dat wil ik al.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
SEX.
[..]
komt omdat je goed kunt curven.
R&P is in de overgang zittende huismutsen of trolls wegjagen. Lijkt me niet heel leuk.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat wil ik al.Of R&P. Maar daar zitten er al genoeg.
R&P zitten teveel labiele topics, kan ik niet handelen.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat wil ik al.Of R&P. Maar daar zitten er al genoeg.
1 labiel iemand is al meer dan genoegquote:Op maandag 31 maart 2014 01:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
R&P zitten teveel labiele topics, kan ik niet handelen.
ik had het bijna juistquote:Op maandag 31 maart 2014 01:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
SEX.
[..]
komt omdat je goed kunt curven.
quote:Op maandag 31 maart 2014 01:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
R&P is in de overgang zittende huismutsen of trolls wegjagen. Lijkt me niet heel leuk.
Ik vind R&P altijd heel interessant, maar iedereen een beetje in het gareel houden lijkt me wel wat.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
R&P zitten teveel labiele topics, kan ik niet handelen.
Kom haten.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
1 labiel iemand is al meer dan genoeg
Ik had het over mezelfquote:
Psychologie en psychiatrie is wel interessant.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:45 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Ik vind R&P altijd heel interessant, maar iedereen een beetje in het gareel houden lijkt me wel wat.
Mijn GAM broederquote:Op maandag 31 maart 2014 01:45 schreef Bitterlemon het volgende:
ONZ, GAM of GRA zou ik misschien ooit wel mod van willen worden.
Ach, ze hebben je ziel al, wat maakt die ID-kaart nou nog uit?quote:Op maandag 31 maart 2014 01:45 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik hoef echt nooit mod te worden.
Al is het maar omdat ik geen foto van mijn ID ga opsturen
dan spelen ze met mijn prive :squote:Op maandag 31 maart 2014 01:46 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ach, ze hebben je ziel al, wat maakt die ID-kaart nou nog uit?
Relaties is wel de mindere kant. Al die zeikerds die niet kunnen hosselen.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Psychologie en psychiatrie is wel interessant.
Relaties is drama
Je mag bijna alles doorkrassen hoor, heb ik ook gedaanquote:Op maandag 31 maart 2014 01:45 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik hoef echt nooit mod te worden.
Al is het maar omdat ik geen foto van mijn ID ga opsturen
wat moet er dan in blijvenquote:Op maandag 31 maart 2014 01:47 schreef Fopje het volgende:
[..]
Je mag bijna alles doorkrassen hoor, heb ik ook gedaan
quote:Op maandag 31 maart 2014 01:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Relaties is wel de mindere kant. Al die zeikerds die niet kunnen hosselen.
wat is GRA?quote:Op maandag 31 maart 2014 01:45 schreef Bitterlemon het volgende:
ONZ, GAM of GRA zou ik misschien ooit wel mod van willen worden.
Geen idee meer... geboortedatum volgens mij en je naam.quote:
quote:Op maandag 31 maart 2014 01:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Relaties is wel de mindere kant. Al die zeikerds die niet kunnen hosselen.
Voel jij je aangesproken?quote:
Daar kan je echt geen forum mee vullen.quote:
Hoeft niet hoor. Jij valt nog reuze mee.quote:
ja hequote:Op maandag 31 maart 2014 01:50 schreef Fok-it het volgende:
wow Inso.
lang geleden dat je nachtbraakte
Goed genoeg.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar kan je echt geen forum mee vullen.
Ja met trolltropics.
Nu nog de diepgaande gesprekkenquote:
gister was ik ook wakkeer maar zat dus in dat pokertoernooiquote:
Hoezo?quote:Op maandag 31 maart 2014 01:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
gister was ik ook wakkeer maar zat dus in dat pokertoernooi
wat was dat kut zeg
1 keer gelukt iemand te "versieren". En dat was meer het geluk dat ze geen standaard had.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor. Jij valt nog reuze mee.
ja gvd 11e worden van 2.3k mensen voor 280$ ofzo terwijl 1e 6.4k wasquote:
Als ik zo terug tel ... Was dat dan V?quote:Op maandag 31 maart 2014 01:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
1 keer gelukt iemand te "versieren". En dat was meer het geluk dat ze geen standaard had.
En dat was in 2006.
Hoezo had ze geen standaard dan? Is dat omdat je jezelf te min vindt?quote:
Wat is deze Kaneelquote:Op maandag 31 maart 2014 01:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
1 keer gelukt iemand te "versieren". En dat was meer het geluk dat ze geen standaard had.
En dat was in 2006.
wow. Dat had wel ziek geweestquote:Op maandag 31 maart 2014 01:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja gvd 11e worden van 2.3k mensen voor 280$ ofzo terwijl 1e 6.4k was
ja 280$ dusquote:Op maandag 31 maart 2014 01:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
wow. Dat had wel ziek geweest
Hoeveel ahd je nu?
De naakte waarheid, Morti.quote:
Nee, omdat ik 2 vriendjes van haar heb gesproken en 1 bed partner kende.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoezo had ze geen standaard dan? Is dat omdat je jezelf te min vindt?
Misschien had ze een bepaalde smaak? Ik bedoel, ze zou volgens mij iedereen kunnen krijgen.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De naakte waarheid, Morti.
[..]
Nee, omdat ik 2 vriendjes van haar heb gesproken en 1 bed partner kende.
En dat waren alle 3 lelijke kneuzen.
quote:
Nee. Doei.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:59 schreef Hoplahopla het volgende:
Kan iemand mijn frontpage-ban opheffen? Ik heb eigenlijk wel weer behoefte aan spammen op de FP...
Zuur.quote:
Mja, ze viel wel wat meer op kortere, bredere mannen.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien had ze een bepaalde smaak? Ik bedoel, ze zou volgens mij iedereen kunnen krijgen.
Inderdaad.quote:
Begrijpelijk.quote:Op maandag 31 maart 2014 02:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mja, ze viel wel wat meer op kortere, bredere mannen.
Maar het waren vooral van die enorme stumpers. Als ze een van hen boven mij had gekozen, had ik echt moeten huilen.
Nog nooit zoveel gewonnen met poker. Gaat zo snel die eerste paar handjesquote:Op maandag 31 maart 2014 02:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ach standaard allemaal
niet minder kut
ik wel grotere bedragen maar nooit zo dichtbij echt grote klapper.quote:Op maandag 31 maart 2014 02:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nog nooit zoveel gewonnen met poker. Gaat zo snel die eerste paar handjesVoor je het weet lig je eruit.
Mja, niet zozeer dat ze lelijk zijn, maar gewoon echt enorme kneuzen.quote:Op maandag 31 maart 2014 02:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Begrijpelijk.Ik heb ook één ex die verschrikkelijk lelijk is. Geen idee wat me toen bezielde. Ging voor het innerlijk denk ik.
Ik ook weer morgen.quote:
Ja je zei huh en toen wilde je dat ik op app kwamquote:Op maandag 31 maart 2014 02:06 schreef Insomnia_ het volgende:
morgen salaris
en ik ben vergeten wat ik fokkie wilde appen :s
het note debacle heeft me van mn aprepool gebrachtquote:Op maandag 31 maart 2014 02:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja je zei huh en toen wilde je dat ik op app kwam
Eerste wat je met salaris gaat doen?quote:
quote:
gezond gegeten eigenlijk laatste week buiten pizza 3 keerquote:
Ik ook. Plus sporten. Behalve dit weekend was kutquote:Op maandag 31 maart 2014 02:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
gezond gegeten eigenlijk laatste week buiten pizza 3 keer
daar zit ik nu onderquote:Op maandag 31 maart 2014 02:13 schreef Fok-it het volgende:
85 kilo wordt streefgewicht denk ik. Dat is wel netjes met lengte
Laat is vb zien hoe afgetraind je er toen uitzagquote:Op maandag 31 maart 2014 02:14 schreef Insomnia_ het volgende:
over paar maanden gewoon weer low bf% en 94 kg zoals in zomer 2012
vb?quote:Op maandag 31 maart 2014 02:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Laat is vb zien hoe afgetraind je er toen uitzag
voorbeeldquote:
Uitgerust?quote:
Nee.quote:
Gewoon omdat het kan?quote:Op maandag 31 maart 2014 09:33 schreef GGMM het volgende:
Vandaag ga ik eens in deze sc posten ipv VBL-SC.
Houd je wel je ritme erinquote:
Ja, waaorm niet. Mijn niveau ligt wat lager op de maandag dus waarom niet in een iets laagbegaafdere SC posten.quote:
Dan zit je eindelijk eens op mijn niveauquote:Op maandag 31 maart 2014 09:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, waaorm niet. Mijn niveau ligt wat lager op de maandag dus waarom niet in een iets laagbegaafdere SC posten.
Je klinkt als mijn vader.quote:
Lager dan VBL? Damn ...quote:Op maandag 31 maart 2014 09:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, waaorm niet. Mijn niveau ligt wat lager op de maandag dus waarom niet in een iets laagbegaafdere SC posten.
Hij heeft wel gelijkquote:Op maandag 31 maart 2014 09:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Je klinkt als mijn vader.Maar ik heb niet echt een ritme tegenwoordig. Komt wel weer.
Ik heb alleen een ritme als ik ook echte verplichtingen heb. Maar het werk wat ik nu doe is thuis en zelf in te delen. En sporten kan ook wanneer ik zin heb.quote:Op maandag 31 maart 2014 09:54 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijkWord nu ook in het weekend rond een uur of 9-10 wakker, voorheen soms pas om 1-2 uur
![]()
daarop hatenquote:Op maandag 31 maart 2014 09:56 schreef Fera het volgende:
Anders SEX SC eens proberen, daar zegt iedereen 's ochtends alleen 'mogguh' tegen elkaar en dat is het.
En wat als je ineens wel werk oid hebt?quote:Op maandag 31 maart 2014 09:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb alleen een ritme als ik ook echte verplichtingen heb. Maar het werk wat ik nu doe is thuis en zelf in te delen. En sporten kan ook wanneer ik zin heb.
Laat mij lekker. Van haten word ik sneller wakker.quote:
Dan sta ik weer vroeg op. Gewoon wat eerder naar bed. Opstaan lukt toch wel. En dat ritme heb ik na een week weer te pakken.quote:Op maandag 31 maart 2014 09:59 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
En wat als je ineens wel werk oid hebt?Maar eigenlijk zou ik ook wel wat langer doorslapen als ik mijn zusje niet had moeten brengen
![]()
Goeiemoggel.quote:
Oh dat doe je dan goed, ik heb daar verrekte veel moeite meequote:Op maandag 31 maart 2014 10:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan sta ik weer vroeg op. Gewoon wat eerder naar bed. Opstaan lukt toch wel. En dat ritme heb ik na een week weer te pakken.
Ik ben op zich wel een ochtendmens, maar ik ga niet om zeven uur mijn nest uit als dat niet hoeft. Ik probeer altijd 8-9 aan te houden, maar dat ligt er ook aan hoe laat ik ga slapen. Vannacht was het nogal laat.quote:Op maandag 31 maart 2014 10:02 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Oh dat doe je dan goed, ik heb daar verrekte veel moeite mee
Ik absoluut niet, ik kan echt enorm vervelend zijn als iemand mij 's ochtends wakker maaktquote:Op maandag 31 maart 2014 10:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben op zich wel een ochtendmens, maar ik ga niet om zeven uur mijn nest uit als dat niet hoeft. Ik probeer altijd 8-9 aan te houden, maar dat ligt er ook aan hoe laat ik ga slapen. Vannacht was het nogal laat.
Hoe was je weekendquote:
En Ara bleef overnachten?quote:
Ik ga meestal ook rond middernacht naar bed. Maar ach, ik ben flexibel. Als het ergens gezellig is wil ik dat niet zomaar afkappen.quote:Op maandag 31 maart 2014 10:07 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik absoluut niet, ik kan echt enorm vervelend zijn als iemand mij 's ochtends wakker maakt
Voortaan maar eerder naar bed?
Al bijna dinsdag hè.quote:
quote:Op maandag 31 maart 2014 10:10 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
En Ara bleef overnachten?
Tell me more
Helemaal gelijk, alhoewel 2 uur 's nachts wel tot aan het randje isquote:Op maandag 31 maart 2014 10:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ga meestal ook rond middernacht naar bed. Maar ach, ik ben flexibel. Als het ergens gezellig is wil ik dat niet zomaar afkappen.
Was kwart voor 3 geworden.quote:Op maandag 31 maart 2014 10:12 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Helemaal gelijk, alhoewel 2 uur 's nachts wel tot aan het randje is
Was wel heel gezellig dan of niet?quote:
Iemand had een film aangezet en die was best leuk. Maar niet afgekeken dus.quote:
Zo heel vreemd niet om 3 uurquote:Op maandag 31 maart 2014 10:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Iemand had een film aangezet en die was best leuk. Maar niet afgekeken dus.
Geloof me, ik had echt wel langer op kunnen blijven.quote:
Sportsequote:Op maandag 31 maart 2014 10:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Geloof me, ik had echt wel langer op kunnen blijven.
Maar ik ga de honden uitlaten en dan naar de sportschool. Later.
sukkel xDquote:Op maandag 31 maart 2014 11:20 schreef supersof het volgende:
vannacht pas op kwart voor vier gaan slapen
geen spijtquote:
dmquote:
vertel vertel vertel vertelquote:
gewoon, over van allesquote:Op maandag 31 maart 2014 11:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
vertel vertel vertel vertel
wat denk jequote:
nee, dat dan weer niet.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Seks was dus ook een onderwerp
quote:
nog even afwachten op mijn rooster volgende weekquote:Op maandag 31 maart 2014 11:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Al wat specifiekers afgesproken?
quote:Op maandag 31 maart 2014 11:29 schreef supersof het volgende:
[..]
nog even afwachten op mijn rooster volgende week
uhhu, een gesprekquote:
jaquote:
jimbo zit in een sleurquote:Op maandag 31 maart 2014 11:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
alsof sof ineens in d'r nakie voor de cam gaat zitten
sof niet in d'r nakie voor de cam gezien hebbenquote:Op maandag 31 maart 2014 11:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
alsof sof ineens in d'r nakie voor de cam gaat zitten
quote:Op maandag 31 maart 2014 11:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
sof niet in d'r nakie voor de cam gezien hebben
quote:Op maandag 31 maart 2014 11:47 schreef Rodawa het volgende:
Mensen die niet Aldo een blowkiss hebben zien geven op cam.
ik heb de foto nogquote:
Heb ik ook niet bepaald behoefte aanquote:Op maandag 31 maart 2014 11:47 schreef Rodawa het volgende:
Mensen die niet Aldo een blowkiss hebben zien geven op cam.
Nee.quote:
insoquote:
jij kan ook niet goed uitslapenquote:
word automatisch vroeg wakkerquote:
quote:Op maandag 31 maart 2014 11:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
word automatisch vroeg wakker
en ging steeds op phone kijken of salaris er was
nicequote:
vannacht kon iedereen notes bekijken, verwijderen en geven. Bij elkaar.quote:
Kanoquote:Op maandag 31 maart 2014 12:54 schreef supersof het volgende:
[..]
vannacht kon iedereen notes bekijken, verwijderen en geven. Bij elkaar.
En fokkie verwijderde de notes van kano.
nu doen ze huilie huilie.
hoe lang heeft iequote:Op maandag 31 maart 2014 12:54 schreef supersof het volgende:
[..]
vannacht kon iedereen notes bekijken, verwijderen en geven. Bij elkaar.
En fokkie verwijderde de notes van kano.
nu doen ze huilie huilie.
Geen dankquote:Op maandag 31 maart 2014 12:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nogmaals bedankt voor je note Inso. Ik heb er gewoon spierpijn van.
weekquote:
Maar waarom zou je notes verwijderen? Plaatsen oké dat valt makkelijk terug te draaien. Dit is gewoon moedwillig 'pesten' door een exploit uit te buiten.quote:
Hoiquote:
gewoon een rollback doenquote:Op maandag 31 maart 2014 12:57 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar waarom zou je notes verwijderen? Plaatsen oké dat valt makkelijk terug te draaien. Dit is gewoon moedwillig 'pesten' door een exploit uit te buiten.
doe er wat aanquote:Op maandag 31 maart 2014 12:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar waarom zou je notes verwijderen? Plaatsen oké dat valt makkelijk terug te draaien. Dit is gewoon moedwillig 'pesten' door een exploit uit te buiten.
Gelukkig heb ik Fopje zijn notelijst al redelijk kunnen aanvullen.
[..]
Hoi
Aan wat?quote:
Schijnt niet zo makkelijk te zijn en ik heb er enkel positieve notes bij dus ik vier feest.quote:
Zijn banquote:Op maandag 31 maart 2014 12:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aan wat?
[..]
Schijnt niet zo makkelijk te zijn en ik heb er enkel positieve notes bij dus ik vier feest.
Tuurlijk, hij had het niet moeten doen.quote:Op maandag 31 maart 2014 12:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik Fopje zijn notelijst al redelijk kunnen aanvullen.
[..]
Hoi
wiequote:Op maandag 31 maart 2014 13:00 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik weet nu wel welke mods debiele notes geven
Weinig zin. Valt niet echt over te discussiëren of het wel of niet terecht is in deze.quote:
Kano is aardigquote:Op maandag 31 maart 2014 12:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tuurlijk, hij had het niet moeten doen.
Maar als Kano nou gewoon eens normaal zou doen. Zou veel schelen.
Misschien moet hij zich dan eens niet als een teringmongool gedragen.quote:Op maandag 31 maart 2014 13:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Weinig zin. Valt niet echt over te discussiëren of het wel of niet terecht is in deze.
Tot zover
[..]
Kano is aardigEnkel het constante gezeur een beetje zat en terecht.
quote:
oh lolquote:
nee helaasquote:Op maandag 31 maart 2014 13:04 schreef supersof het volgende:
[..]
oh lol
heb je mijne gezien? is niet zo interessant
niet eens aan mijquote:Op maandag 31 maart 2014 13:04 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb louter positieve notes gegeven.
nee alleen aan degene die toevallig aan het posten waren omdat het dan makkelijk gingquote:
oh okequote:Op maandag 31 maart 2014 13:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee alleen aan degene die toevallig aan het posten waren omdat het dan makkelijk ging
Je bent zelf tamelijk debiel als je dit niet begrijpt;quote:
Niet doen, ze is debielquote:
jo ik dacht dat het ging om een april grap ofzo. Neem aan dat je ergens een back-up hebt. Dan kan je alles toch terug krijgen.quote:Op maandag 31 maart 2014 13:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je bent zelf tamelijk debiel als je dit niet begrijpt;
Als je je voordeur openlaat wil dat nog niet zeggen dat men er met je huisraad vandoor kan gaan.
Oh, en notes vallen onder persoonsgegevenswetgeving.
Dus daaruit lekken of anderzins misbruik van maken is nog strafbaar ook.
quote:Op maandag 31 maart 2014 13:09 schreef supersof het volgende:
[..]
jo ik dacht dat het ging om een april grap ofzo. Neem aan dat je ergens een back-up hebt. Dan kan je alles toch terug krijgen.
en ik heb niet gezegd dat het goed is om die notes te lekken ofzo
Iemand zei dat tegen me.quote:
HOE GING HET SPORTEN?quote:
Je wil kennelijk mijn inhoudelijk post niet lezen. Ook goed.quote:
HOI HEPPIE. Ik heb voor het eerst in jaren spierpijnquote:
Zoals Yvonne al eerder zei, een open deur is geen uitnodiging om alles mee te nemen.quote:
LRquote:Op maandag 31 maart 2014 13:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je wil kennelijk mijn inhoudelijk post niet lezen. Ook goed.
[..]
HOI HEPPIE. Ik heb voor het eerst in jaren spierpijn
Omdat je best wel hapt.quote:Op maandag 31 maart 2014 13:10 schreef supersof het volgende:
[..]
Iemand zei dat tegen me.
Waarom bedank je me.
Ik gaf je zelfs zonder clichés antwoord. Denk je er anders over, prima.quote:
Trapper brak af. 12km naar huis moeten joggen/lopen om 5:00 's nachts.quote:
En debiel bentquote:
jij ook.quote:
Lekker.quote:
Heb je binnen half uurtje tijd?quote:Op maandag 31 maart 2014 13:16 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Dan hoef je er nog geen misbruik van te maken.
Nog brandende spieren?quote:
Vast'geplakt'?quote:Op maandag 31 maart 2014 13:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hmm, moet een nieuwe muis hebben denk ik.
Mijn scrollwiel doet het suboptimaal.
Eens. Mensen die metal luisteren en zich interesseren in geschiedenis kan ik weinig serieus nemen.quote:
quote:Op maandag 31 maart 2014 13:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eens. Mensen die metal luisteren en zich interesseren in geschiedenis kan ik weinig serieus nemen.
Ik had het niet tegen jou.quote:Op maandag 31 maart 2014 13:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eens. Mensen die metal luisteren en zich interesseren in geschiedenis kan ik weinig serieus nemen.
Jaja, durfalletje hèquote:
quote:
Jep. Straks even lekker douchen.quote:
quote:
naar het unban menu lijkt me een goede keuze.quote:Op maandag 31 maart 2014 13:23 schreef yvonne het volgende:
Waar zal ik vanmiddag heengaan, Naar Villa Augustus of khotinsky.
De een heeft een high tea en een ander een High Pie de luxe
Keuzes keuzes
Wat is een High Pie dan precies?quote:Op maandag 31 maart 2014 13:23 schreef yvonne het volgende:
Waar zal ik vanmiddag heengaan, Naar Villa Augustus of khotinsky.
De een heeft een high tea en een ander een High Pie de luxe
Keuzes keuzes
Nee, dat niet.quote:
quote:Op maandag 31 maart 2014 13:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
naar het unban menu lijkt me een goede keuze.
jaquote:
proeverij van taart, gebak en desserts en proseccoquote:
HAHAHAHAHquote:
Het is al praktisch weekend. Altijd voor het alternatief met drank gaan.quote:Op maandag 31 maart 2014 13:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
proeverij van taart, gebak en desserts en prosecco
zo even doenquote:Op maandag 31 maart 2014 13:25 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ah, het begint. Waar blijven de TT's, ondertitels, sigs en UI's?
Klinkt niet verkeerd.quote:Op maandag 31 maart 2014 13:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
proeverij van taart, gebak en desserts en prosecco
Douchenquote:
Nou ja de afgelopen 2 dagen anders niet heh.quote:
EZGquote:
Nee, dat is in bad zitten.quote:
Geef me een breek.quote:Op maandag 31 maart 2014 13:32 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nou ja de afgelopen 2 dagen anders niet heh.
656x2quote:
Ook fijn, maar douchen is toch fijnerquote:
Ik geef je niets, hup hup log in.quote:
Douchen overtreft badderen alleen als je ook seks hebt.quote:Op maandag 31 maart 2014 13:37 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ook fijn, maar douchen is toch fijner
Daar stem ik in mee.quote:Op maandag 31 maart 2014 13:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Douchen overtreft badderen alleen als je ook seks hebt.
Mee in.quote:
Bitterlemon is al erg genoeg, daarnaast niet goed geslapen. Laat me.quote:
Sorry. Ik kon het niet laten.quote:Op maandag 31 maart 2014 13:41 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Bitterlemon is al erg genoeg, daarnaast niet goed geslapen. Laat me.
Nee, douchen is zo heerlijk ontspannendquote:Op maandag 31 maart 2014 13:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Douchen overtreft badderen alleen als je ook seks hebt.
Het is al goed, daarnaast ben ik soms ook weleens een taalnazi wanneer ik niet moe ben.quote:
Badderen is fijner. Gewoon lekker in de warmte liggen, met schuim spelen en je tegoed doen aan de geuren van badolie.quote:Op maandag 31 maart 2014 13:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, douchen is zo heerlijk ontspannend
Dat geduld heb ik nietquote:Op maandag 31 maart 2014 13:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Badderen is fijner. Gewoon lekker in de warmte liggen, met schuim spelen en je tegoed doen aan de geuren van badolie.
quote:
Het is ook bedoeld om tot rust te komen. Wijntje erbij, muziekje aan.quote:
Ben je aan het rukken of zo, schiet es op.quote:
Zeg dan dat je er niks aan hebtquote:Op maandag 31 maart 2014 14:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ah well. Dikke kans dat ik morgen gewoon van de opleiding af lig en het kan me geen kut meer schelen. Ik moet een getekend spelbord digitaliseren. In Illustrator/photoshop. Wat krijg ik? Een foto van dat ding. Geen ingescand PDFje. Een foto.
Op Whatsapp. Die het ding 600x800 maakt.
Daar heb ik dus geen kanjer aan.
Dat moet ik dus niet doen. Maar als een A3 vel gefotografeerd is met een resolutie van 600x800 en een overdosis JPEG compressie kan ik er geen kanjer mee.quote:
wat ga je daar doen danquote:Op maandag 31 maart 2014 14:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat moet ik dus niet doen. Maar als een A3 vel gefotografeerd is met een resolutie van 600x800 en een overdosis JPEG compressie kan ik er geen kanjer mee.
Ja, ik ben ook niet de beste werker en heb mijn shit laat af. Maar als het er op aan komt ben ik er.
Volgend jaar maar naar Rotterdam verhuizen. Studie of niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |