Gewoon omdat het kan?quote:Op maandag 31 maart 2014 09:33 schreef GGMM het volgende:
Vandaag ga ik eens in deze sc posten ipv VBL-SC.
Houd je wel je ritme erinquote:
Ja, waaorm niet. Mijn niveau ligt wat lager op de maandag dus waarom niet in een iets laagbegaafdere SC posten.quote:
Dan zit je eindelijk eens op mijn niveauquote:Op maandag 31 maart 2014 09:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, waaorm niet. Mijn niveau ligt wat lager op de maandag dus waarom niet in een iets laagbegaafdere SC posten.
Je klinkt als mijn vader.quote:
Lager dan VBL? Damn ...quote:Op maandag 31 maart 2014 09:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, waaorm niet. Mijn niveau ligt wat lager op de maandag dus waarom niet in een iets laagbegaafdere SC posten.
Hij heeft wel gelijkquote:Op maandag 31 maart 2014 09:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Je klinkt als mijn vader.Maar ik heb niet echt een ritme tegenwoordig. Komt wel weer.
Ik heb alleen een ritme als ik ook echte verplichtingen heb. Maar het werk wat ik nu doe is thuis en zelf in te delen. En sporten kan ook wanneer ik zin heb.quote:Op maandag 31 maart 2014 09:54 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijkWord nu ook in het weekend rond een uur of 9-10 wakker, voorheen soms pas om 1-2 uur
![]()
daarop hatenquote:Op maandag 31 maart 2014 09:56 schreef Fera het volgende:
Anders SEX SC eens proberen, daar zegt iedereen 's ochtends alleen 'mogguh' tegen elkaar en dat is het.
En wat als je ineens wel werk oid hebt?quote:Op maandag 31 maart 2014 09:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb alleen een ritme als ik ook echte verplichtingen heb. Maar het werk wat ik nu doe is thuis en zelf in te delen. En sporten kan ook wanneer ik zin heb.
Laat mij lekker. Van haten word ik sneller wakker.quote:
Dan sta ik weer vroeg op. Gewoon wat eerder naar bed. Opstaan lukt toch wel. En dat ritme heb ik na een week weer te pakken.quote:Op maandag 31 maart 2014 09:59 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
En wat als je ineens wel werk oid hebt?Maar eigenlijk zou ik ook wel wat langer doorslapen als ik mijn zusje niet had moeten brengen
![]()
Goeiemoggel.quote:
Oh dat doe je dan goed, ik heb daar verrekte veel moeite meequote:Op maandag 31 maart 2014 10:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan sta ik weer vroeg op. Gewoon wat eerder naar bed. Opstaan lukt toch wel. En dat ritme heb ik na een week weer te pakken.
Ik ben op zich wel een ochtendmens, maar ik ga niet om zeven uur mijn nest uit als dat niet hoeft. Ik probeer altijd 8-9 aan te houden, maar dat ligt er ook aan hoe laat ik ga slapen. Vannacht was het nogal laat.quote:Op maandag 31 maart 2014 10:02 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Oh dat doe je dan goed, ik heb daar verrekte veel moeite mee
Ik absoluut niet, ik kan echt enorm vervelend zijn als iemand mij 's ochtends wakker maaktquote:Op maandag 31 maart 2014 10:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben op zich wel een ochtendmens, maar ik ga niet om zeven uur mijn nest uit als dat niet hoeft. Ik probeer altijd 8-9 aan te houden, maar dat ligt er ook aan hoe laat ik ga slapen. Vannacht was het nogal laat.
Hoe was je weekendquote:
En Ara bleef overnachten?quote:
Ik ga meestal ook rond middernacht naar bed. Maar ach, ik ben flexibel. Als het ergens gezellig is wil ik dat niet zomaar afkappen.quote:Op maandag 31 maart 2014 10:07 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik absoluut niet, ik kan echt enorm vervelend zijn als iemand mij 's ochtends wakker maakt
Voortaan maar eerder naar bed?
Al bijna dinsdag hè.quote:
quote:Op maandag 31 maart 2014 10:10 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
En Ara bleef overnachten?
Tell me more
Helemaal gelijk, alhoewel 2 uur 's nachts wel tot aan het randje isquote:Op maandag 31 maart 2014 10:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ga meestal ook rond middernacht naar bed. Maar ach, ik ben flexibel. Als het ergens gezellig is wil ik dat niet zomaar afkappen.
Was kwart voor 3 geworden.quote:Op maandag 31 maart 2014 10:12 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Helemaal gelijk, alhoewel 2 uur 's nachts wel tot aan het randje is
Was wel heel gezellig dan of niet?quote:
Iemand had een film aangezet en die was best leuk. Maar niet afgekeken dus.quote:
Zo heel vreemd niet om 3 uurquote:Op maandag 31 maart 2014 10:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Iemand had een film aangezet en die was best leuk. Maar niet afgekeken dus.
Geloof me, ik had echt wel langer op kunnen blijven.quote:
Sportsequote:Op maandag 31 maart 2014 10:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Geloof me, ik had echt wel langer op kunnen blijven.
Maar ik ga de honden uitlaten en dan naar de sportschool. Later.
sukkel xDquote:Op maandag 31 maart 2014 11:20 schreef supersof het volgende:
vannacht pas op kwart voor vier gaan slapen
geen spijtquote:
dmquote:
vertel vertel vertel vertelquote:
gewoon, over van allesquote:Op maandag 31 maart 2014 11:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
vertel vertel vertel vertel
wat denk jequote:
nee, dat dan weer niet.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Seks was dus ook een onderwerp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |