nicequote:
vannacht kon iedereen notes bekijken, verwijderen en geven. Bij elkaar.quote:
Kanoquote:Op maandag 31 maart 2014 12:54 schreef supersof het volgende:
[..]
vannacht kon iedereen notes bekijken, verwijderen en geven. Bij elkaar.
En fokkie verwijderde de notes van kano.
nu doen ze huilie huilie.
hoe lang heeft iequote:Op maandag 31 maart 2014 12:54 schreef supersof het volgende:
[..]
vannacht kon iedereen notes bekijken, verwijderen en geven. Bij elkaar.
En fokkie verwijderde de notes van kano.
nu doen ze huilie huilie.
Geen dankquote:Op maandag 31 maart 2014 12:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nogmaals bedankt voor je note Inso. Ik heb er gewoon spierpijn van.
weekquote:
Maar waarom zou je notes verwijderen? Plaatsen oké dat valt makkelijk terug te draaien. Dit is gewoon moedwillig 'pesten' door een exploit uit te buiten.quote:
Hoiquote:
gewoon een rollback doenquote:Op maandag 31 maart 2014 12:57 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar waarom zou je notes verwijderen? Plaatsen oké dat valt makkelijk terug te draaien. Dit is gewoon moedwillig 'pesten' door een exploit uit te buiten.
doe er wat aanquote:Op maandag 31 maart 2014 12:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar waarom zou je notes verwijderen? Plaatsen oké dat valt makkelijk terug te draaien. Dit is gewoon moedwillig 'pesten' door een exploit uit te buiten.
Gelukkig heb ik Fopje zijn notelijst al redelijk kunnen aanvullen.
[..]
Hoi
Aan wat?quote:
Schijnt niet zo makkelijk te zijn en ik heb er enkel positieve notes bij dus ik vier feest.quote:
Zijn banquote:Op maandag 31 maart 2014 12:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aan wat?
[..]
Schijnt niet zo makkelijk te zijn en ik heb er enkel positieve notes bij dus ik vier feest.
Tuurlijk, hij had het niet moeten doen.quote:Op maandag 31 maart 2014 12:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik Fopje zijn notelijst al redelijk kunnen aanvullen.
[..]
Hoi
wiequote:Op maandag 31 maart 2014 13:00 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik weet nu wel welke mods debiele notes geven
Weinig zin. Valt niet echt over te discussiëren of het wel of niet terecht is in deze.quote:
Kano is aardigquote:Op maandag 31 maart 2014 12:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tuurlijk, hij had het niet moeten doen.
Maar als Kano nou gewoon eens normaal zou doen. Zou veel schelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |