In het seizoen 2013/2014 worden gasten ontvangen als..quote:NOS Studio Voetbal is een wekelijks televisieprogramma over actuele voetbalgebeurtenissen dat op Nederland 1 door de NOS wordt uitgezonden. In het programma wordt het voetbalnieuws van de afgelopen week besproken door Jack van Gelder en een aantal in samenstelling wisselende analytici. Elke week wordt een gast uitgenodigd die meestal uit de voetbalwereld komt. Als Sjek verhinderd is, is de gastheer Tom Egbers.
Caland is nu tevreden.quote:Op zondag 30 maart 2014 23:07 schreef Helpmefok het volgende:
Rens wordt een beetje boos. Om te voorkomen dat vakkie 410 voor mijn deur staat, plaats ik een rectificatie.
Ik wil vanzelfsprekend geen Gay Parade in mijn straat
Die van Costinha was echt idioot jaquote:Op zondag 30 maart 2014 23:08 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Wat een oliedomme rode kaart van die Portugees
De mensen hier hebben ook al geen verstand van goede talkshows.quote:Op zondag 30 maart 2014 23:09 schreef Helpmefok het volgende:
Sinds wanneer gaan SV topics harder dan VI topics?
Warm weer en bier?quote:Op zondag 30 maart 2014 23:09 schreef Helpmefok het volgende:
Sinds wanneer gaan SV topics harder dan VI topics?
Maar Van Basten bij oranje was volgens sommigen echt een succes hoor omdat we het wel leuk deden een keer in de groepsfase.quote:
Caland vindt jou een topboy. Ik pas wel twee keer op voor ik met je ga fucken.quote:Op zondag 30 maart 2014 23:09 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Caland is nu tevreden.
Ik ook.
Erg schappelijk deze reactie
Jij hebt naar Rayman gekekenquote:Op zondag 30 maart 2014 23:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het houdt niet op, niet vanzelf.
Bijzonder ware woorden.
Toch fijn die rectificatiequote:Op zondag 30 maart 2014 23:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Caland vindt jou een topboy. Ik pas wel twee keer op voor ik met je ga fucken.
Dalijk staat er een capo zoals vandaag bij Y1 voor mijn deur.
Ik zag ene Tante Ess, ik geloof dat jij in hetzelfde stadje woont.quote:Op zondag 30 maart 2014 23:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij hebt naar Rayman gekeken1000 euro voor een stukje stof. Maik is gek zeg ik je.
Gras is groen.quote:Op zondag 30 maart 2014 23:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Immers maakt de winnende goal tegen Spanje.
Haha, nu heb ik ook iets gespoild.
Nwuah, nooit, nooit. In een jaartje of 40-45.quote:
quote:Op zondag 30 maart 2014 23:19 schreef PowerLoungen het volgende:
Het vliegtuig van Oranje gaat in zee storten
Prima anti jinx ditquote:Op zondag 30 maart 2014 23:19 schreef PowerLoungen het volgende:
Rond half 6 's ochtends zeg ik meestal ook geen normale dingen meer hoorquote:Op maandag 31 maart 2014 14:41 schreef Iwanius het volgende:
Gaat het wel goed met je Perico? ( wat bazelt die nou weer?)
Het gaat slecht, maar voor de rest gaat het goedquote:Op maandag 31 maart 2014 14:41 schreef Iwanius het volgende:
Gaat het wel goed met je Perico? ( wat bazelt die nou weer?)
twitter:jackvangelder twitterde op dinsdag 28-01-2014 om 18:40:19Albert Verlinde heeft het altijd over de belastingbetaler als het over de publieke omroep gaat. Wie betaalt het salaris van zijn man ? reageer retweet
twitter:jackvangelder twitterde op dinsdag 01-04-2014 om 19:44:03@jackvangelder Zielige opmerking ja reageer retweet
twitter:LavieJanRoos twitterde op dinsdag 01-04-2014 om 19:46:36@jackvangelder Ik vind hem wel sterk. reageer retweet
Zo'n Café Elftal verdient dat ook gewoon.quote:Op zondag 30 maart 2014 23:19 schreef PowerLoungen het volgende:
Valt mij ook altijd op jaquote:Op zondag 6 april 2014 04:21 schreef Perico het volgende:
Hoe Jack de zaterdagavond uitzending presenteerde, zo blasé de autocue voorlezend, met dedain...
Als hij niet op het veld in Madrid of Londen mag staan, of met Willem Vissers aan een tafel mag zitten, haalt hij zijn neus er voor op.
Zou mooi zijn als Feyenoord met 6-0 wint en dat Jack dan even Mossel op zijn plek zetquote:Op zondag 6 april 2014 09:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
RKC gaat het vandaag doen voor Sjekkie.
Pontius Pilatus is onverbiddelijk.quote:Op zondag 6 april 2014 11:57 schreef Ruif het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als Feyenoord met 6-0 wint en dat Jack dan even Mossel op zijn plek zet
2-0, ook goed.quote:Op zondag 6 april 2014 11:57 schreef Ruif het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als Feyenoord met 6-0 wint en dat Jack dan even Mossel op zijn plek zet
quote:Op zondag 6 april 2014 09:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
RKC gaat het vandaag doen voor Sjekkie.
Jaquote:
Of ik mee naar het voetballen ga?quote:Op zondag 6 april 2014 22:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Weer die overacting van Lucille Werner.
SOKO SOKOquote:Op zondag 6 april 2014 22:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ooh god die Raymann aids weer. Vind iemand dat echt leuk?
alleen negersquote:Op zondag 6 april 2014 22:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
Alors.quote:Op zondag 6 april 2014 22:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
STUDIO JOOD!!quote:
Jack van Gelder.quote:
Van Studio NACquote:Op zondag 6 april 2014 22:18 schreef superniger het volgende:
[..]
Nee, die ene Sjoerd. Waar moet ik hem van kennen?
NAKquote:Op zondag 6 april 2014 22:18 schreef superniger het volgende:
[..]
sjoerd niet kennenquote:Op zondag 6 april 2014 22:18 schreef superniger het volgende:
[..]
Verslaggever AD. Hele leuke columns elke week.quote:Op zondag 6 april 2014 22:18 schreef superniger het volgende:
[..]
Bij het kampioenschap van PSV een paar jaar geleden was 'ie ook in Arnhemquote:Op zondag 6 april 2014 22:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Voor de eerste en laatste keer die schaal in Arnhem
Sjoerd Mossou.quote:Op zondag 6 april 2014 22:22 schreef LWD-Godius het volgende:
Wie is die gast eigenlijk, degene die naast Waterreus zit?
Vreemd, ik heb Little Green Bagquote:Op zondag 6 april 2014 22:23 schreef Evertjan het volgende:
als ik Waterreus zie hoor ik het deuntje van Una Paloma Blanca in mijn hoofd
Weerstand zoals Salzburg bedoelde hij waarschijnlijkquote:
quote:Op zondag 6 april 2014 22:22 schreef Dale__Cooper het volgende:
Zag deze over Arsenal nog voorbij komen:
"When I die I would like 6 Arsenal players as pall bearers so that they could let me down one last time.."
Ik Leef als een zigeuner.quote:Op zondag 6 april 2014 22:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh, ik heb Kedeng Kedeng in mijn hoofd.
Om te vliegen heel ver weg van alle leven, alle pijn.quote:
Gezellige dag van makenquote:
Behalve de spelersquote:Op zondag 6 april 2014 22:30 schreef alors het volgende:
Jan kijkt nooit CardiffIedereen daar is nog steeds in het blauw.
Hij kan zo goed bankzittenquote:Op zondag 6 april 2014 22:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Stekelenburg doet het inderdaad geweldig bij Fulham.
Ja maar hij speelt in de premier league!!!!!!quote:Op zondag 6 april 2014 22:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Stekelenburg doet het inderdaad geweldig bij Fulham.
Speelt?quote:Op zondag 6 april 2014 22:31 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ja maar hij speelt in de premier league!!!!!!
Volgens mij spelen de spelers in het roodquote:Op zondag 6 april 2014 22:30 schreef alors het volgende:
Jan kijkt nooit CardiffIedereen daar is nog steeds in het blauw.
Hoezo was dat want dat tenue leek wel een kopiequote:
Als voetbal cabaret wordt haak ik pas af.quote:Op zondag 6 april 2014 22:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dat er nog mensen zijn die dit programma serieus nemen
Ja, maar Jan bracht het alsof de supporters het gewoon accepteerden. Terwijl er wel degelijk protesten zijn en 95% nog steeds hun blauwe shirts aan hebben als ze in het stadion zitten.quote:Op zondag 6 april 2014 22:32 schreef superniger het volgende:
[..]
Volgens mij spelen de spelers in het rood
Minachting van de kijker.quote:Op zondag 6 april 2014 22:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dat er nog mensen zijn die dit programma serieus nemen
Vermeer.quote:Op zondag 6 april 2014 22:33 schreef Mani89 het volgende:
Wie kan er niet de 0 houden met Denswil en Veltman voor zich.
Ze willen VI nadoenquote:Op zondag 6 april 2014 22:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom gaan ze niet wedstrijden analyseren, maar alleen maar randzaken bespreken?
Nee.quote:Op zondag 6 april 2014 22:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
KNVB........... wacht dan gewoon een week met die huldiging man
Helemaal niet.quote:Op zondag 6 april 2014 22:35 schreef Ajacied422 het volgende:
ADO-supporters gaan wel mee.
Wat zijn ze toch goed geīnformeerd bij SV.
Nee hoor. Als jij mij kan vertellen waar ik een kaartje kan kopen hoor ik het graag.quote:Op zondag 6 april 2014 22:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Ze gaan niet meequote:Op zondag 6 april 2014 22:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgend jaar is het jaar van FC Groningenquote:Op zondag 6 april 2014 22:35 schreef Evertjan het volgende:
gewoon lekker heel Amsterdam kort en klein slaan wat maakt dat nou uit Dit is toch het laatste kampioenschap van Ajax voor de komende 10 jaar
Daar was ook sprake van.. alleen laatst hadden ze een overleg en hebben ze het weer opgeschort...quote:Op zondag 6 april 2014 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat ze wel welkom waren.
quote:Op zondag 6 april 2014 22:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar alsnog is het achterlijk om de speeltijden te verplaatsen. De schuld van Ajax dat ze in dit parket komen.
quote:Op zondag 6 april 2014 22:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar alsnog is het achterlijk om de speeltijden te verplaatsen. De schuld van Ajax dat ze in dit parket komen.
TR gemachtquote:Op zondag 6 april 2014 22:38 schreef Evertjan het volgende:
FRASER JE MOEDER IS EEN SAPCENTRIFUGE!!!!!
Hij heeft gelijk hoor, ze hadden gewoon middenmoot moeten eindigen, 3 keer achter elkaar landskampioen is meer dan genoeg!quote:
Volgend jaar niet mee doen aan de competitie. Alleen CL spelen.quote:Op zondag 6 april 2014 22:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk hoor, ze hadden gewoon middenmoot moeten eindigen, 3 keer achter elkaar landskampioen is meer dan genoeg!
Stiekem hoop ik datquote:
Je zou raar staan te kijken als ze dat de KNVB gaan vertellenquote:Op zondag 6 april 2014 22:40 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Volgend jaar niet mee doen aan de competitie. Alleen CL spelen.
Is dat in de reclame?quote:Op zondag 6 april 2014 22:41 schreef Evertjan het volgende:
Koeman gaat lekker een jaartje FC Hak trainen
quote:Op zondag 6 april 2014 22:43 schreef Paxcon het volgende:
Journalisten die altijd maar vinden dat iedereen ze te woord moet staan
Eigenlijk elke weekquote:Op zondag 6 april 2014 22:44 schreef Seconde het volgende:
Ze trappen wel veel open deuren in vanavond..
Gek hč.quote:Op zondag 6 april 2014 22:43 schreef Paxcon het volgende:
Journalisten die altijd maar vinden dat iedereen ze te woord moet staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |