Vorig topic: LIF / Asos #15 Op naar de sunglasses, swimwear & shortsquote:FAQ:
Hoe lang duurt het verzenden van een bestelling?
Je kan zelf kiezen hoe snel. Er zijn twee opties, Express (2-3 dagen) of Standard (4-5 werkdagen). Tijdens de feestdagen kun je wel eens wat langer moeten wachten. De kosten voor Standard zijn 4,79 pond en voor Express 9,58 pond.
Ik krijg een vreemde weergave van mijn postcode bij mijn bestelling en account. Hoort dit zo?
Ja dit hoort zo, het wordt altijd weergegeven als: 123 456 CE
Hoe is de eigen lijn van Asos?
De maten vallen bij de kleding meestal iets groter uit. De kwaliteit is natuurlijk niet geweldig, maar voor basics is het goed genoeg. De schoenen vallen normaal uit qua grootte en met name van de duurdere collectie is de kwaliteit ook prima.
Hoe kan ik aan die kortingscodes komen?
Je kan je aanmelden voor een mailinglist, waar vaak ook tips voorbijkomen. Daar krijg je soms een kortingscode, of voor het invullen van een enquete. Help elkaar hier in ieder geval een handje door de code te posten als je er eentje gevonden hebt.
In welke valuta kan ik het beste betalen?
Omdat de britse pond op het moment laag staat haal je er een klein voordeel uit als je betaalt met ponden en dus niet je valuta verandert naar euro's.
Wij vinden het leuk wanneer je iets besteld, je ook even met wat plaatjes en/of linkjes aangeeft wat je hebt gekocht. Dit is natuurlijk niet verplicht, maar het brengt ons en misschien jou weer op leuke ideeën!
Helemaal niet, ben atheistquote:Op zondag 30 maart 2014 23:07 schreef Molo het volgende:
Heb je iets met het god thema of gewoon toeval?
ja dat gokte ik alquote:
hij kijkt alleen een beetje alsof hij moet poepenquote:Op zondag 30 maart 2014 23:15 schreef SEMTEX het volgende:
Wat een tof model hebben ze sinds kort
[ afbeelding ]
Ben erg tevreden met mijn aankoop. Jurkje kruipt een beetje op, maar met wat rekken na de was komt dat wel goed.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:55 schreef Purrrp het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Komt morgen binnen. Ben heel erg benieuwd of alles een beetje past.
Zomer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 30 maart 2014 23:34 schreef Purrrp het volgende:
[..]
Ben erg tevreden met mijn aankoop. Jurkje kruipt een beetje op, maar met wat rekken na de was komt dat wel goed.
Fitpics in de spoiler. Moest op een foto die google ads niet leuk zou vinden blokjes zetten.leuk jurkje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Meestal 22-24, maar ik ben zelf ruim 1.80 meter dus veel jurkjes die al aan de korte kant zijn, zijn bij mij veel te kort. Ook zijn veel tops vaak de kort waardoor ik de gok met veel asos kleren niet aan durf.quote:Op zondag 30 maart 2014 09:48 schreef rhubarbje het volgende:
Oh ik vind echt nog genoeg te scoren bij de plus size!
Welke maat hebben jullie als ik vragen mag?
quote:Op maandag 31 maart 2014 18:48 schreef Baje het volgende:
nog kortingscodes? Was van plan om iets te gaan bestellen.
quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:09 schreef Miniem het volgende:
Van 29 maart t/m 6 april 2014 krijg je 20% korting op de hele collectie van Asos.com. Vul op www.asos.com de code GLAMOURSS14 in
Haha ja daar dacht ik idd ook aan.quote:Op maandag 31 maart 2014 17:34 schreef Njosnavelin het volgende:
Jordy, ik zou een S nemen. Gewoon je normale maat aanhouden.
Werkte bij mij ook voor niet-sale itemsquote:Op donderdag 10 april 2014 10:37 schreef Miniem het volgende:
Get an extra 15% off in the up to 70% off sale now. Just enter 'GIMME15' at checkout for right royal discount.
Hij staat alleen op elke foto zo raar voorover, alsof hij een hernia heeft.quote:Op zondag 30 maart 2014 23:15 schreef SEMTEX het volgende:
Wat een tof model hebben ze sinds kort
[ afbeelding ]
Klopt, alleen fullprice spullen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:17 schreef G-NiLES het volgende:
Werkt niet op sale helaas.
En dan vind ik alles duur.
Verrek. Jurkje van 24 euro wordt 17 pond. Scheelt 3 pond, en dat is toch wel minstens een biertje waard.quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:19 schreef SpamNinja het volgende:
[..]
Klopt, alleen fullprice spullen.
Reken je wel af in ponden dan? Vindt Asos wat dat betreft relatief goedkoop, zeker schoenen enzo.
Reken maar eens voor de grap de pond prijs om in euro's en vergelijk die eens met de euro prijs die Asos er van maakt, scheelt op een paar sneakers zo 20 euro
Waar reken je mee om? De paypal koers is iets slechter. Maar dit onderwerp hebben we al 100x besproken. Altijd in Ponden afrekenen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:25 schreef Purrrp het volgende:
[..]
Verrek. Jurkje van 24 euro wordt 17 pond. Scheelt 3 pond, en dat is toch wel minstens een biertje waard.
Nah ik ben gewoon een cheapskate ik koop bijna geen fullprice items omdat ik WEET dat het goedkoper kan. Laatst een 40% off ALL gehad van ASOS ja dan wil ik wel een nieuw paartje 'dure' sneakers hebben ;-)quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:19 schreef SpamNinja het volgende:
[..]
Klopt, alleen fullprice spullen.
Reken je wel af in ponden dan? Vindt Asos wat dat betreft relatief goedkoop, zeker schoenen enzo.
Reken maar eens voor de grap de pond prijs om in euro's en vergelijk die eens met de euro prijs die Asos er van maakt, scheelt op een paar sneakers zo 20 euro
Google. Tik in de zoekbalk XX,XX GBP to EUR of XX,XX EUR to GBP.quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:26 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
Waar reken je mee om? De paypal koers is iets slechter. Maar dit onderwerp hebben we al 100x besproken. Altijd in Ponden afrekenen.
[..]
Nah ik ben geen cheapskate ik koop bijna geen fullprice items omdat ik WEET dat het goedkoper kan. Laatst een 40% off ALL gehad van ASOS ja dan wil ik wel een nieuw paartje 'dure' sneakers hebben ;-)
Google zegt 20.65quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:28 schreef Purrrp het volgende:
[..]
Google. Tik in de zoekbalk XX,XX GBP to EUR of XX,XX EUR to GBP.
Oh ik ook hoor, kan me niet herinerren wanneer ik voor het laatst iets relatiefs prijzigs in een winkel in NL kocht, of online zonder kortingscodequote:Op vrijdag 25 april 2014 10:26 schreef G-NiLES het volgende:
Nah ik ben gewoon een cheapskate ik koop bijna geen fullprice items omdat ik WEET dat het goedkoper kan. Laatst een 40% off ALL gehad van ASOS ja dan wil ik wel een nieuw paartje 'dure' sneakers hebben ;-)
Google is liever.quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:30 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
Google zegt 20.65
Paypal maakt er 21,43 EUR van.
Maar PayPal stuurt de factuur Hoe dan ook is het, zeker bij de wat duurdere items, alsnog voordeliger dan die gekke wisselkoers van Asosquote:
Je kan ook met iDeal betalen, misschien is dat voordeliger.quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:33 schreef SpamNinja het volgende:
[..]
Maar PayPal stuurt de factuur Hoe dan ook is het, zeker bij de wat duurdere items, alsnog voordeliger dan die gekke wisselkoers van Asos
Klopt, alleen mag je dan van Asos volgens mij niet in ponden afrekenen. Maar probeer het uit!quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:35 schreef Purrrp het volgende:
[..]
Je kan ook met iDeal betalen, misschien is dat voordeliger.
Is dat niet gewoon je bank die dat omrekent? Gebruik altijd iDeal, paypal is stuk.quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:36 schreef SpamNinja het volgende:
[..]
Klopt, alleen mag je dan van Asos volgens mij niet in ponden afrekenen. Maar probeer het uit!
Maar zet hem eens op Ponden, en dan iDeal?quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:38 schreef Purrrp het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon je bank die dat omrekent? Gebruik altijd iDeal, paypal is stuk.
Over die laatste twee zinnen: duh.quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:40 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
Maar zet hem eens op Ponden, en dan iDeal?
iDeal transacties snappen geen andere valuta volgens mij.
Dus dan moet de website euro's 'ondersteunen'. Nou doet ASOS dat wel, maar je wilt juist in Ponden afrekenen
Wat is er mis met paypal dan?quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:58 schreef Purrrp het volgende:
[..]
Over die laatste twee zinnen: duh.
ASOS vraagt nu inderdaad van mij om de currency om te zetten naar euro's. Gelukkig heb ik zat vrienden met creditcards.
Kutverhaal staat hieronder. Als iemand tips heeft, lees ik ze gaarne.quote:Op vrijdag 25 april 2014 11:10 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
Wat is er mis met paypal dan?
En zelf een CC aanvragen kost meestal niks bij je bank
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja maar gaat dan de korting ook van die sale-items af?quote:Op vrijdag 25 april 2014 12:53 schreef Miniem het volgende:
Je kan wel sale items met koning2014 bestellen.
Item in je winkelmand gooien wat niet in de sale is. Code toepassen.
Item wat in de sale toevoegen, item wat niet in de sale is eruit gooien
quote:Op vrijdag 25 april 2014 12:22 schreef Purrrp het volgende:
[..]
Kutverhaal staat hieronder. Als iemand tips heeft, lees ik ze gaarne.Paypal heb ik dan geen tips voor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kunt wel makkelijk een wirecard of prepaid CCtje aanmaken.
Werkt perfect. Zet je er 100 euri op en klaar ben je voorlopig weer.
quote:Op vrijdag 25 april 2014 12:57 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
Ja maar gaat dan de korting ook van die sale-items af?
screenshotje?
Goeie code weer, alleen zit ik te wachten op de nieuwe collectie van mijn favoriete merk, die ze maar niet toe willen voegen.. Maar denk dat ik toch nog maar weer wat bestel want 25% is gewoon een fijne korting. Trucje van Sale items is volgensmij aangepast, krijg nu de melding dat enkel op het afgeprijsde artikel de korting niet geldt.quote:Op woensdag 30 april 2014 12:37 schreef SpamNinja het volgende:
Nieuwe ronde nieuwe kansen! Vandaag en morgen geldig
HEYSTUDENT 25% korting, geen idee of het ook op sale werkt, misschien hetzelfde trucje toepassen.
Komen die afmetingen wel overheen met de werkelijkheid?quote:Op woensdag 30 april 2014 13:41 schreef Derriedouche het volgende:
ASOS blijft echt mijn favoriete site om online kleding te kopen. Heel veel aanbod en inmiddels weet ik goed welke maten ik moet bestellen, al komt het nog wel eens voor dat iets extreem groot of klein uitvalt en aangezien ik het vaak zo'n gedoe vind om het weer terug te sturen (en duur) probeer ik het via mp te verkopen of maak ik er iemand anders blij mee.
Toch wel altijd heel verleidelijk, al die kortingscodes.
Verschilt heel erg qua merk vind ik. Ik kijk altijd goed naar de pasvorm van de kleding en naar de afmetingen van het model dat de kleding op de 'catwalk' draagt.quote:Op zondag 11 mei 2014 15:05 schreef Baje het volgende:
[..]
Komen die afmetingen wel overheen met de werkelijkheid?
Ik bedoel de afmetingen die ze onder product measurements hebben staan. Daar staat bij elke maat het aantal centimeters gegeven.quote:Op zondag 11 mei 2014 15:38 schreef Derriedouche het volgende:
[..]
Verschilt heel erg qua merk vind ik. Ik kijk altijd goed naar de pasvorm van de kleding en naar de afmetingen van het model dat de kleding op de 'catwalk' draagt.
Weet niet of er op het moment een kortingscode is.
Ja, zelfde antwoord, dat klopt niet altijd in mijn beleving. Als je tussen twee maten twijfelt zou ik eerder de grotere kiezen..quote:Op zondag 11 mei 2014 16:09 schreef Baje het volgende:
[..]
Ik bedoel de afmetingen die ze onder product measurements hebben staan. Daar staat bij elke maat het aantal centimeters gegeven.
same herequote:
quote:
Gek! Heb er 2 uur geleden nog een bestelling mee geplaatst. Staat tevens ook nog steeds aangegeven op diverse discounts sites, maar dan zal ie wel weg worden gehaald.. Blijf me er over verbazen dat Asos zoveel kortingscodes continu weggeeft, vorige week namelijk ook al 25% kortingscode. Tevens hoop ik erop dat Asos Premier lidmaatschap ook naar NL komt, 't is al wel in Duitsland en Spanje, dus wellicht binnenkort.quote:
jammerquote:Op zondag 11 mei 2014 23:47 schreef Paksoi het volgende:
[..]
[..]
Gek! Heb er 2 uur geleden nog een bestelling mee geplaatst. Staat tevens ook nog steeds aangegeven op diverse discounts sites, maar dan zal ie wel weg worden gehaald.. Blijf me er over verbazen dat Asos zoveel kortingscodes continu weggeeft, vorige week namelijk ook al 25% kortingscode. Tevens hoop ik erop dat Asos Premier lidmaatschap ook naar NL komt, 't is al wel in Duitsland en Spanje, dus wellicht binnenkort.
-Edit: Zie dat de code idd is verlopen, echter staat ie nog wel als werkend aangegeven op de coupon site..
Klopt inderdaad, is mij een aantal keer opgevallen bij het merk dat ik bestel. Maar omdat Asos de enigste site is waar ik t kan verkrijgen vind ik t niet zo erg. Met discounts valt t namelijk wel weer mee. Ergste wat ik had gezien is dat een hoodie op Asos 10 pond duurder was dan op hun eigen webshop. T-shirtjes komen overigens vaak wel overeen met de originele prijs.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:51 schreef Molo het volgende:
[..]
jammer
Die discounts zijn natuurlijk heerlijk verwerkt in de prijzen
Bovendien maken ze sommige producten duurder op moment dat een discount in gaat, zodat het helemaal niet goedkoper is uiteindelijk. Goed in de gaten houden dus.
quote:
Ben nu wel erg benieuwd naar "het merk".quote:Op zondag 11 mei 2014 23:59 schreef Paksoi het volgende:
[..]
bij het merk dat ik bestel.
[..]
dat merk kan verkrijgen
[..]
het merk.
quote:
Niet op sale zeker?quote:The following errors have occurred:
the discount code "MAY20" has already been used and is no longer valid
niet bij mij.quote:
Ja want terugsturen is inderdaad niet prettig. Kost namelijk nogal wat. Tip wellicht als het gaat om 1 of 2 shirtjes, probeer ze te versturen via de normale brievenpost, in een bubbelenvelop, dan kost het iets van 5,-quote:Op maandag 19 mei 2014 19:03 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
niet bij mij.
Die 20% nog wel gebruikt voor een paar TOM's. Hopelijk vallen ze deze keer wel goed....
heb vorige keer aangegeven dat ze me verkeerde maat hadden gestuurd. uk/us size is anders namelijk.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:01 schreef Paksoi het volgende:
[..]
Ja want terugsturen is inderdaad niet prettig. Kost namelijk nogal wat. Tip wellicht als het gaat om 1 of 2 shirtjes, probeer ze te versturen via de normale brievenpost, in een bubbelenvelop, dan kost het iets van 5,-
Oh dat meen je? Terwijl je wel de juiste maat die je besteld had ontvangen had?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:17 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
heb vorige keer aangegeven dat ze me verkeerde maat hadden gestuurd. uk/us size is anders namelijk.
kreeg ik de verzendkosten retour ;-)
dat weet natuurlijk niemand, straks krijg je nog zoiets als dit:quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:59 schreef Zinedinho het volgende:
Iemand een idee tot hoelaat Skynet bezorgt? Hij zou uiterlijk vandaag binnenkomen en de status staat al sinds vanmiddag 15:18 op "Out for delivery". Zou ik hem vandaag nog binnen krijgen?
Jumper 35 pond en winterjas 90 pond.. Ben eigenlijk te gek om 'm terug te sturen maarja wat moet ik met zo'n jas - marktplaats is mij te veel gedoequote:
Skynet? Denk dat je pakketje geleverd wordt door PostNL, of anders DHL.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:59 schreef Zinedinho het volgende:
Iemand een idee tot hoelaat Skynet bezorgt? Hij zou uiterlijk vandaag binnenkomen en de status staat al sinds vanmiddag 15:18 op "Out for delivery". Zou ik hem vandaag nog binnen krijgen?
Dit heeft overigens wel een hele rare wending gekregen; ervan uitgaande dat mijn bestelde jumper nu wel opgestuurd werd, bleek de voorraad om de een of andere reden niet te kloppen. Erg raar allemaal maar kan gebeuren. Tevens dekken ze de verzendkosten (met Track & Trace 19,-) en heb ik een kortingsbon van 10% gekregen die overigens ook op actie-artikelen geldt. Maar toch had ik liever die jumper willen hebben want hij was echt gaaf. Misschien dat ik het geluk heb dat iemand mijn maat retour stuurt naar Asos en ik 'm zodoende alsnog kan bestellen.. even de pagina v/d jumper in de gaten houden dus .quote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:48 schreef Paksoi het volgende:
Had een jumper besteld en kreeg een winterjas geleverd.
Dus nog maar weer eens naar het postkantoor.
Mijn trackinginfo gaat via Skynet? Ik heb express shipping gekozen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:54 schreef Paksoi het volgende:
[..]
Skynet? Denk dat je pakketje geleverd wordt door PostNL, of anders DHL.
Stuur ze gewoon een mailtje, klantenservice is meestal prima bij Asosquote:Op zaterdag 7 juni 2014 08:20 schreef Zinedinho het volgende:
[..]
Mijn trackinginfo gaat via Skynet? Ik heb express shipping gekozen.
LOL dat is wel apart ja.quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:49 schreef miss_dynastie het volgende:
Iemand weleens invoerrechten moeten betalen op een pakketje van Asos? Ik heb zaterdag besteld, het is maandag vanuit Leeds UK verzonden en gister stond de DHL-meneer aan de deur met een 'dat is dan 150 euro'. Toen ik aangaf dat het een pakketje uit Engeland was, ging hij toch maar eens bellen. Hij kwam met een of ander verhaal dat het pakketje uit de US via de UK naar Nederland is gekomen en dat daarom Asos invoerrechten verschuldigd was die ze niet hebben betaald, waardoor ik ze zou moeten betalen en bij Asos zou kunnen verhalen die verplicht zouden zijn het weer terug te betalen.
Ik heb hem toch maar vriendelijk verzocht het pakket weer mee te nemen tot ik contact met Asos heb gehad. Nou zie ik nergens een telefoonnummer, kan mailen over dit onderwerp ook niet en heb ik ze maar een berichtje gestuurd via Facebook, maar wachten duurt in zo'n geval best lang... iemand dit eerder gehoord?
Heb ik geprobeerd, maar als ik dan aangeef waar het over gaat, krijg ikquote:Op donderdag 12 juni 2014 12:05 schreef Miniem het volgende:
Gewoon contact opnemen per mail.
http://www.asos.com/help/pgehtml.aspx?cid=17989
quote:Please contact your local Customs office for more information on customs and import charges.
Hmmm, dan maar even Twitter aanmaken.... thnx!quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:14 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
LOL dat is wel apart ja.
Ff tweetje sturen heb je binnen uurtje reactie. Kan je het daarna via DM afhandelen.
Wat raar.. en vreemd dat ze niet via mail reageren. Eens bellen anders?quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:49 schreef miss_dynastie het volgende:
Iemand weleens invoerrechten moeten betalen op een pakketje van Asos? Ik heb zaterdag besteld, het is maandag vanuit Leeds UK verzonden en gister stond de DHL-meneer aan de deur met een 'dat is dan 150 euro'. Toen ik aangaf dat het een pakketje uit Engeland was, ging hij toch maar eens bellen. Hij kwam met een of ander verhaal dat het pakketje uit de US via de UK naar Nederland is gekomen en dat daarom Asos invoerrechten verschuldigd was die ze niet hebben betaald, waardoor ik ze zou moeten betalen en bij Asos zou kunnen verhalen die verplicht zouden zijn het weer terug te betalen.
Ik heb hem toch maar vriendelijk verzocht het pakket weer mee te nemen tot ik contact met Asos heb gehad. Nou zie ik nergens een telefoonnummer, kan mailen over dit onderwerp ook niet en heb ik ze maar een berichtje gestuurd via Facebook, maar wachten duurt in zo'n geval best lang... iemand dit eerder gehoord?
Ik heb gister goed gezocht, maar ik kon nergens op de site een telefoonnummer vinden.... bovendien lees ik vandaag op facebook allemaal klachten over hun bereikbaarheid, o.a. iemand die al een uur in de wacht hangt. Daarop legt Asos uit dat ze geen callcenter hebben omdat ze de voorkeur geven aan social media en dus beperkt telefonisch bereikbaar zijn. Daarnaast zie ik veel 'please respond'-berichten, dus kennelijk lopen ze nogal achter...quote:Op donderdag 12 juni 2014 13:05 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat raar.. en vreemd dat ze niet via mail reageren. Eens bellen anders?
Sowieso geen twitter hebben...quote:Op donderdag 12 juni 2014 13:01 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Heb ik geprobeerd, maar als ik dan aangeef waar het over gaat, krijg ik
[..]
[..]
Hmmm, dan maar even Twitter aanmaken.... thnx!
Ik kreeg zojuist telefoon van DHL. Deze meneer legde het iets duidelijker uit: ze hebben een rest of the world-formulier aangeleverd, waardoor DHL netjes aangifte heeft gedaan en de kosten in rekening heeft gebracht. Oplossing is dat zij het pakket retourneren aan Asos en Asos mij een nieuw pakket stuurt met de juiste formulieren. Ik heb het pakket terecht geweigerd, dus bij mij komen ze niet meer terug met die rekening.
Nu dus even afwachten wat Asos gaat doen. Ik heb ze via Facebook bericht gestuurd over het telefoontje en laten weten dat ik woensdag deze order nodig heb en dat ze hem anders mogen cancellen. Mochten ze niet reageren vandaag, dan maak ik morgen even Twitter aan.
Dit was op maandag de deur uit gegaan bij hen en zou op woensdag bij mij binnen zijn geweest (als alles goed was gegaan dus). Was wel normale shipping volgens de bon? Ik denk dat ze het met express hebben gedaan vanwege het orderbedrag.quote:Op donderdag 12 juni 2014 15:25 schreef G-NiLES het volgende:
Je moet wel even Express shipping "eisen". Ze bieden het meestal aan. Als je aangeeft dat het al retour is (kunnen zij ook zien), dan zou je ook direct opnieuw kunnen bestellen natuurlijk. Als je nu besteld heb je het met normale shipping al op tijd in huis.
hoezo je krijgt het toch terug? en Paypal of Creditcard komt toch altijd pas later (lees: het wordt met je credit van teruggestuurde meuk verrekend).quote:Op donderdag 12 juni 2014 15:36 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dit was op maandag de deur uit gegaan bij hen en zou op woensdag bij mij binnen zijn geweest (als alles goed was gegaan dus). Was wel normale shipping volgens de bon? Ik denk dat ze het met express hebben gedaan vanwege het orderbedrag.
Opnieuw bestellen betekent ook opnieuw betalen en dat wordt me wat te gortig, maar dat zou bij een kleinere order wel een idee zijn
Ja hoor, dat mag: het gaat om rond de 385 euro. En je krijgt het geld wel terug, maar ik lees véél mensen op hun facebook die op hun geld zitten te wachten, om dan nog eens vrijwillig bijna 400 euro over te maken gaat me iets te ver... en nodig is relatief, natuurlijk.... ik trek wel een ander leuk jurkje uit de kastquote:Op donderdag 12 juni 2014 16:36 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
hoezo je krijgt het toch terug? en Paypal of Creditcard komt toch altijd pas later (lees: het wordt met je credit van teruggestuurde meuk verrekend).
Nodig is nodig. Geld komt later wel
Heb ook een keer een resend van iets gehad, dat was gratis naar express shipping gezet door asos zelf, duurde twee dagen dus ik denk dat je nu ook express hebt gehad ja.
Mag ik vragen om hoeveel geld het ging? Mijn 370eur order werd geen gratis express iig.
Hmmm oke.quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:42 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja hoor, dat mag: het gaat om rond de 385 euro. En je krijgt het geld wel terug, maar ik lees véél mensen op hun facebook die op hun geld zitten te wachten, om dan nog eens vrijwillig bijna 400 euro over te maken gaat me iets te ver... en nodig is relatief, natuurlijk.... ik trek wel een ander leuk jurkje uit de kast
Daar ga ik sowieso vanuit. Maar ik heb ze nu al gestuurd dat ik het woensdag binnen moet hebben en dat ze, als dat niet lukt, mijn geld gewoon terug moeten sturen. Ik zag al dat niet alle items meer leverbaar zijn, dus ik gok dat het een gevalletje 'geld terug' wordt.quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:45 schreef G-NiLES het volgende:
Hmmm oke.Nou hopelijk krijg je morgen een reactie dat ze de hele boel opnieuw verzenden naar je, en niet wachten tot het binnen is."oh my gaaawwwd I really need it by wednesday" kun je zeker even gebruiken.(ik lees af en toe die tweetjes in m'n timeline waarbij ze de @mentions niet goed hebben gedaan.. dolkomisch).
Waar ga je van uit dan?quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:04 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Daar ga ik sowieso vanuit. Maar ik heb ze nu al gestuurd dat ik het woensdag binnen moet hebben en dat ze, als dat niet lukt, mijn geld gewoon terug moeten sturen. Ik zag al dat niet alle items meer leverbaar zijn, dus ik gok dat het een gevalletje 'geld terug' wordt.
Mijn grootste zorg zat hem in het gedoe met DHL; ik zag mezelf al op de een of andere vage manier toch voor die kosten opdraaien, maar nu zij hebben bevestigd dat ik me geen zorgen hoef te maken, maak ik me al niet meer zo druk.
Nergens van, ik typte dat, ging even kijken op de site en zag dat iets niet meer leverbaar is. Ik ben alleen vergeten dat zinnetje te schrappenquote:
Ik heb maat 41/42 en die sokken zijn nooit een probleem. Voldoende rek sowiesoquote:Op zondag 15 juni 2014 14:36 schreef Coke. het volgende:
Heeft iemand ooit van die one size sokken besteld (de vrouwelijke variant)? Ik heb zelf maat 41 (ik ben dus ook een vrouw) en ben bang dat ze niet gaan passen. :v
Hahaha, geinig!quote:Op zondag 15 juni 2014 14:51 schreef Coke. het volgende:
Oké top! Dan ga ik deze prachtige sokken met eieren en bacon maar eens bestellen.
[ afbeelding ]
Kreeg 3 weken geleden een discount code van 10% nadat mijn express shipping ruim 5 dagen na planning binnenkwam.quote:Op zondag 15 juni 2014 18:58 schreef fyah het volgende:
Ik postte enkele dagen geleden dat je moest klagen over een item zodat je kans maakt op een discount code via mail. Nu is er gister een river island riem stukgegaan na nog geen 3 maanden. Foto gemaakt, gemaild, morgen antwoord Benieuwd of ze me dit keer weer10% off next order geven of gewoon refunden.
Hmm ooit gehad met dure Vivienne Westwood hakjes en niks gehadquote:Op zondag 15 juni 2014 18:58 schreef fyah het volgende:
Ik postte enkele dagen geleden dat je moest klagen over een item zodat je kans maakt op een discount code via mail. Nu is er gister een river island riem stukgegaan na nog geen 3 maanden. Foto gemaakt, gemaild, morgen antwoord Benieuwd of ze me dit keer weer10% off next order geven of gewoon refunden.
Klagen!quote:Op zondag 15 juni 2014 19:15 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Hmm ooit gehad met dure Vivienne Westwood hakjes en niks gehad
Boze klant?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:06 schreef Paksoi het volgende:
Grote brand inderdaad.. Schijnt dat het is aangestoken.. Distributiecentrum van 6 voetbalvelden groot..
Ja dat zou wat zijn . En het is echt een groot bedrijf, 6 voetbalvelden groot met miljarden kledingstukken in opslag. Hele reorganisatie lijkt me dat om alle verloren goederen weer uit het systeem te halen etc... Ben benieuwd of er überhaupt veel verloren is gegaan.. Niet dat de hele collectie plots gehalveerd is .quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Boze klant?
Lijkt me wel een ramp voor zo'n bedrijf. Gelukkig maar dat er geen gewonden zijn gevallen.
Verzekeringsscam is ook een gerucht.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:06 schreef Paksoi het volgende:
Grote brand inderdaad.. Schijnt dat het is aangestoken.. Distributiecentrum van 6 voetbalvelden groot..
Wat ging er dan niet goed?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:08 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
Verzekeringsscam is ook een gerucht.
Ivm met vele klachten en het "niet zo goed gaan"
Hun klantenservice is de laatste tijd niet je-van-het en dan druk ik het vriendelijk uit. Maar ik vind dat wel een hele heftige beschuldiging, daar niet van...quote:
Laatste tijd, heb je het wel over 1 á 2 weken hoor. Vind het tot nu toe nog wel prima, met 2 dagen wel antwoord en daarnaast is er ook een live-chat, wat in sommige gevallen toch fijner is.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:22 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hun klantenservice is de laatste tijd niet je-van-het en dan druk ik het vriendelijk uit. Maar ik vind dat wel een hele heftige beschuldiging, daar niet van...
Klantenservice heb in zelf alleen maar goede ervaringen mee. Las alleen ergens dat het met het bedrijf an sich niet zo goed gaat.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:22 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hun klantenservice is de laatste tijd niet je-van-het en dan druk ik het vriendelijk uit. Maar ik vind dat wel een hele heftige beschuldiging, daar niet van...
Wat een berg zeg.. Hoewel de schade aan de dozen zo nog wel lijkt mee te vallen, zie een enkel ASOS doos die nat is.. Zonde van alle kleding. Wat een administratief zooitje lijkt mij dat zeg.quote:
Nou, deze vind ik anders ook een hoog -gehalte hebben.quote:Op maandag 23 juni 2014 11:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ]
'thanks a lot ASOS' wat een trut _
quote:Op maandag 23 juni 2014 11:33 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nou, deze vind ik anders ook een hoog -gehalte hebben.
[ afbeelding ]
Oh, boohoo, je kan een dagje (of iets meer) niet bestellen.
Volgens mij moet je het binnen 28 dagen naar hen retourneren (datum verzending) en hoeft het niet binnen 28 dagen bij hen binnen te zijn. Ik heb althans weleens op dag 27 iets geretourneerd en nooit problemen gehad. Ik heb doorgaans binnen 1 week bevestiging van ontvangst en direct daarna mijn geld terug.quote:Op woensdag 25 juni 2014 17:17 schreef 1234karen1234 het volgende:
Hallo,
Als jullie iets retourneren naar Asos, hoe snel is het dan meestal bij hen terug in Engeland? Ik lees namelijk dat het na ontvangst binnen 28 dagen bij Asos terug moet zijn. Het gaat me niet zo zeer om wanneer ik mijn geld terug heb maar meer of het pakketje op tijd terug is in Engeland.
Dit, ze doen daar echt niet moeilijk over.quote:Op woensdag 25 juni 2014 17:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Volgens mij moet je het binnen 28 dagen naar hen retourneren (datum verzending) en hoeft het niet binnen 28 dagen bij hen binnen te zijn. Ik heb althans weleens op dag 27 iets geretourneerd en nooit problemen gehad. Ik heb doorgaans binnen 1 week bevestiging van ontvangst en direct daarna mijn geld terug.
noooooooooooooquote:Op donderdag 24 juli 2014 09:01 schreef G-NiLES het volgende:
POTVERDORIE wat zijn dit voor grappen:
[ afbeelding ]
verzendkosten
Grappig, ik heb met all stars juist altijd maat 38. Terwijl ik met m'n Jordans in een 39/39,5 moet.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:32 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb een echte 39 en bestel altijd maat 6, en dat past dan ook. Ik heb vrij brede voeten!
Enige type schoen waar ik altijd een grotere maat voor nodig heb zijn sneakers
Zelf lappen naar UK.quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:19 schreef droommoord het volgende:
en hoe zijn de return-regelingen op asos?
Sowieso niet doen als je als je skinny bent dit moet je beetje breed dragen anders wordt het heel lullig....quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:19 schreef droommoord het volgende:
http://www.asos.com/pgepr(...)5&CTARef=Basket+Page
ik wil deze zo graag, maar er is alleen nog M en de fotomeneer draagt ook een M en is 188, ik ben zelf 180 en skinny. Weten jullie of die lengtes van de modellen een beetje kloppen, want ik denk niet dat ik anders een M ga passen
Dit.quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:00 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
Sowieso niet doen als je als je skinny bent dit moet je beetje breed dragen anders wordt het heel lullig....
staan er ook cm bij? dat kan nooit mis gaanquote:Op zaterdag 20 september 2014 23:43 schreef Paksoi het volgende:
Ik wil graag een paar All Stars bestellen met de kortingscode, nu ongeveer voor 50 euro (echt goedkoop), maar ik heb geen idee welke maat ik nou ontvang?
UK 8 - EU 41,5 - US 8
terwijl ik thuis een ander paar allstars heb, ook maat 41,5 maar dan staat er in de schoenlabel UK 7,5.
En UK8 omgerekend naar EU maten is maar 42 en UK 7,5 is maar 41,5 dus ik neem aan dat het een foutje van Asos is?...
Nee, geen centimeters. Vind het zo verwarrend. Maar heb de klantenservice al een berichtje gedaan, hopelijk voor morgen nog antwoord aangezien ik ze met de 20% korting wil bestellen.quote:Op zondag 21 september 2014 02:35 schreef droommoord het volgende:
[..]
staan er ook cm bij? dat kan nooit mis gaan
is onder de 2kg succes!quote:Op zondag 21 september 2014 02:41 schreef Paksoi het volgende:
[..]
Nee, geen centimeters. Vind het zo verwarrend. Maar heb de klantenservice al een berichtje gedaan, hopelijk voor morgen nog antwoord aangezien ik ze met de 20% korting wil bestellen.
Iemand overigens enig idee hoe zwaar zo'n pakket met schoenen kan zijn? Mocht ik ze terug willen sturen, valt 9 euro nog te accepteren (tot 2kg), zwaarder dan 2kg wordt zo'n retourtje al gauw 19,80 euro, waardoor ik de gok dus niet durf te nemen.
Dat was ik ook inderdaad van plan. Enkel wat zij doen met verzendkosten is dat zij de verzendkosten bij het geval van levering van verkeerd product, de verzendkosten wel vergoeden, maar deze eigenlijk enkel op creditcard of waardebon kunnen vergoeden. Ik betaal met Paypal en daar storten ze de vergoeding dus niet op. Heel stom. Maar ik ga de gok toch wagen.quote:Op zondag 21 september 2014 10:08 schreef G-NiLES het volgende:
50 is toch niet mega goedkoop?
Oh en trouwens als het toch vreemd blijkt te zijn met die maten dan gewoon achteraf klagen dat er een verkeerde maat is geleverd of op de site staat.
Dan krijg je het ook wel terug:)
Ik zou de maat aanhouden die in je huidige allstars staat. 2 weken geleden heb ik zelf Nikes besteld in de UK. Hoewel ik volgens de site 'hers' maat 7 (40 voor ons) nodig had, doet Nike niet aan 'hers' & 'his' maten en moest ik dus 6 hebben. Gelukkig had ik in de winkel gezien dat er UK 6 in de schoenen stond, anders zat ik nu met maat 41 opgescheeptquote:Op zaterdag 20 september 2014 23:43 schreef Paksoi het volgende:
Ik wil graag een paar All Stars bestellen met de kortingscode, nu ongeveer voor 50 euro (echt goedkoop), maar ik heb geen idee welke maat ik nou ontvang?
UK 8 - EU 41,5 - US 8
terwijl ik thuis een ander paar allstars heb, ook maat 41,5 maar dan staat er in de schoenlabel UK 7,5.
En UK8 omgerekend naar EU maten is maar 42 en UK 7,5 is maar 41,5 dus ik neem aan dat het een foutje van Asos is?...
quote:NO CHILLS ALLOWED
20% OFF
ALL THE FAB NEW-SEASON COATS, JACKETS & BOOTS FROM ASOS OWN COLLECTION*
ENTER PROMO CODE:
COVERUPNL
Ik heb ook al een probleem met DHL of misschien met Asos. Asos zegt dat mijn pakketje bij hun weg is en dat het overhandigd is aan DHL. Nou heb ik van DHL nog steeds geen track and trace en kom ik ook telkens op de duitse versie van DHL (op mijn telefoon, waar ik dus niet kan aangeven dat ik Nederlands wil) wat ik op de computer dus wel om kan zetten naar Nederlands, maar zonder track en trace kan ik niet checken.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:59 schreef MilanILF het volgende:
Ik doe altijd PayPal in ponden.
DHL heeft trouwens al 2x m'n bestelling verneukt, Een kwijtgeraakt pakket en dit weekend dus zeggen dat m'n adres onbekend is, terwijl ze de dag ervoor nog een niet-thuis briefje in de bus gedaan hadden. Dus toen ging het pakketje weer terug naar Asos, met het uitverkochte artikel erin...
ALs je die Duitse link opent op je pc, zie je waarschijnlijk een cijfercode staan in de url-balk aan het eind. Kopieer die en voer die in in de Duitse track en trace, dan zou het moeten lukken.quote:Op dinsdag 11 november 2014 10:44 schreef 1410 het volgende:
[..]
Ik heb ook al een probleem met DHL of misschien met Asos. Asos zegt dat mijn pakketje bij hun weg is en dat het overhandigd is aan DHL. Nou heb ik van DHL nog steeds geen track and trace en kom ik ook telkens op de duitse versie van DHL (op mijn telefoon, waar ik dus niet kan aangeven dat ik Nederlands wil) wat ik op de computer dus wel om kan zetten naar Nederlands, maar zonder track en trace kan ik niet checken.
Woensdag besteld en het zou uiterlijk deze (morgen) woensdag binnen komen of eerder.
Weet iemand waarom ze over zijn gegaan op DHL? Post NL werkte prima voor mij..
Was mij ook opgevallen, vooral met eigen merk kleding van zelfde kwaliteit en soort. Nu veel duurder.quote:Op vrijdag 5 december 2014 18:12 schreef rhubarbje het volgende:
Nou ik ben Asos weer eens door aan het spitten want ik heb niets meer in de kast. Maar ligt het aan mij of word Asos toch wat duurder de laatste tijd?
Begrijp ik goed dat dit standaard maar 5,95 kost? Ook al is je pakket, bij wijze van, 15 kilo?quote:Return VIA UPS/KIALA for fixed cost of 5.95EUR: Return your parcel without a returns label and pay in store.
To find your closest UPS/Kiala point please visit http://locator.kiala.com/
Returns can take up to 21 working days to get back to us. It is very important to enclose this form with your parcel to enable us to process your return within 24 hours of receipt.
Please retain a proof of postage until we have confirmed your refund has been processed
Klopt helaas niet: https://www.kiala.nl/c2c/pakket-verzendenquote:Op woensdag 10 december 2014 08:59 schreef ChipsZak. het volgende:
Hmm. Weet iemand hoe het zit met de returns? Ik weet dat je normaal gesproken gewoon moet betalen naar de UK zegmaar.
Klopt het dat ze tegenwoordig voor de Benelux nog een mogelijkheid hebben?
[..]
Begrijp ik goed dat dit standaard maar 5,95 kost? Ook al is je pakket, bij wijze van, 15 kilo?
Staat toch gewoon in die link die ChipsZak geeft?quote:Op vrijdag 12 december 2014 17:16 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Klopt helaas niet: https://www.kiala.nl/c2c/pakket-verzenden
Is inderdaad wel goed nieuws!quote:RETURN TO STORE
¤5.95
Visit your closest Kiala store to pay for and drop off your return parcel.
Find your closest Kiala store
Is het nou wel of niet standaard 5,95? Anders mail ik ASOS wel even voor de zekerheid, maar toch.quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:23 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
Staat toch gewoon in die link die ChipsZak geeft?
[..]
Is inderdaad wel goed nieuws!
Dat staat er toch?quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:29 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Is het nou wel of niet standaard 5,95? Anders mail ik ASOS wel even voor de zekerheid, maar toch.
Ja, dat dacht ik ook te lezen maar omdat SEMTEX zegt dat het toch niet zo is (en zij vaker bij ASOS shopt dan ik)? Ik vond het gewoon verwarrend omdat ik dacht dat men het hier dan wel al wist en dit idd al eerder als goed nieuws hadden gezien. Maar ik zag er niks over hier.quote:
Ik neem aan dat ASOS een dealtje met Kiala heeft gemaakt.quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:43 schreef SEMTEX het volgende:
ASOS kan wel vinden dat het 5,95 is, maar het gaat erom wat je betaalt zodra je bij je eigen KIALA-punt bent Als ik lees op de KIALA site is het voor een internationale zending vanaf 7,50. Ik zie nergens 5,95 terug. Ik heb slechts 1 keer iets teruggestuurd, maar dat was toen nog via TNT en ik betaalde toen de volle mep, dus ik kan niet echt oordelen
Ik hoop het Je weet het pas als je bij een KIALA punt komt en moet betalenquote:Op zaterdag 13 december 2014 04:53 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ASOS een dealtje met Kiala heeft gemaakt.
Probeer contact opnemen via Facebook meestal lukt het nog welquote:Op maandag 15 december 2014 23:29 schreef 1410 het volgende:
Chipssssss, ik heb de verkeerde maat besteld op Asos. Ik zat in het maatbalkje bij US te kijken ipv UK.
Ik heb al een mailtje gestuurd naar de webcare van Asos, maar zij zijn morgen pas weer bereikbaar. Weet iemand of ze dit nog willen/gaan aanpassen of gaan ze dit alsnog opsturen en mag ik het retourneren?
Haha wat een lijers.quote:Op dinsdag 16 december 2014 17:33 schreef G-NiLES het volgende:
ff nagevraagd voor die Kiala:
https://twitter.com/ASOS_HeretoHelp/status/544856097161760768
Ha thanks, ik kon niets meer cancelen maar het probleem is nog groter geworden. Ik kreeg vanochtend om 6:00 een e-mail dat er iets mis was gegaan met de betaling en dat ik het opnieuw kon bestellen.quote:
No worries even uitleggen per mail of dm en dan regelen ze het meestal netjes. Ze hebben het druk ik.kreeg ook pas 30 uur later reactie op tweet.quote:Op woensdag 17 december 2014 00:03 schreef 1410 het volgende:
[..]
Ha thanks, ik kon niets meer cancelen maar het probleem is nog groter geworden. Ik kreeg vanochtend om 6:00 een e-mail dat er iets mis was gegaan met de betaling en dat ik het opnieuw kon bestellen.
Probleem is, er is niets mis gegaan met de betaling en het geld is gewoon van mijn rekening afgegaan! Asos reageert op geen enkel mailtje en tot op heden geen geld terug ontvangen. Wel alles opnieuw besteld en een mail gehad dat het voor vrijdag geleverd wordt. Iemand ervaring hoelang Asos (of eigenlijk de tussen persoon Expercash) doet over geld teruggave?
quote:Op dinsdag 16 december 2014 17:33 schreef G-NiLES het volgende:
ff nagevraagd voor die Kiala:
https://twitter.com/ASOS_HeretoHelp/status/544856097161760768
Ik vind de kwaliteit wat tegenvallen. Verliest snel de pasvorm.quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:54 schreef Dirkos1987 het volgende:
Hoe zit het met de kwaliteit van producten van hun eigen merk. Blijft het goed na een aantal keer wassen?
http://myukbuys.com/quote:Op zondag 28 december 2014 01:12 schreef SX-Superfly het volgende:
Heeft iemand enig idee of ik de 'regel' kan omzeilen van producten die alleen binnen de UK verzonden worden?
DPD geloof ik.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:22 schreef Semmm het volgende:
Heeft iemand enig idee met welke koerier asos zijn producten laat bezorgen in Nederland?
Ik zie net via de trackingcode dat het pakket geprobeerd is af te leveren maar dat er niemand thuis was, terwijl ik de hele dag thuis ben geweest. Heb het pakket vandaag nodig dus ik wil contact opnemen met een koerier.
Die link werkt nooit bij mij. Klik je erop gaat die naar hoofdpagina ipv je itemquote:Op woensdag 7 januari 2015 16:14 schreef rhubarbje het volgende:
DHL bij mij
Maar je krijgt toch gewoon een mail van ze?
Ja maar dan weet je toch dat het DHL is?quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:30 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Die link werkt nooit bij mij. Klik je erop gaat die naar hoofdpagina ipv je item
Ik weet nooit waar ik die code moet invoeren. Bij dhl.com niet en dhlforyou.com ook nietquote:Op woensdag 7 januari 2015 17:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja maar dan weet je toch dat het DHL is?
En je moet even naar een ander stukje op de site gaan en dan werkt het wel. Gewoon even zoeken
Ik zou het wel uit willen leggen maar ik heb zo snel even geen link van asos bij de hand en via de gewone dhl site ziet het er anders uit
Die site lijkt handig! Zelf al ervaring mee opgedaan?quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:09 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
http://myukbuys.com/
Zoiets?
Of even vragen of er hier een fokker is die voor shipping agent wil spelen
trouwens, je kunt wel eens proberen of je niet een UK adres als eerste kunt invullen en later kijken of het kunt aanpassen ofzo
Vond dit toch raar en heb op Facebook ook weer gevraagd. Kreeg eerst hetzelfde antwoord, maar moest laten zien waar er stond dat ze fixed cost van 5,95 boden.quote:Op dinsdag 16 december 2014 17:33 schreef G-NiLES het volgende:
ff nagevraagd voor die Kiala:
https://twitter.com/ASOS_HeretoHelp/status/544856097161760768
Uiteindelijk blijkt er toch goed nieuws?quote:
Klinkt goed.quote:Op maandag 26 januari 2015 11:07 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Vond dit toch raar en heb op Facebook ook weer gevraagd. Kreeg eerst hetzelfde antwoord, maar moest laten zien waar er stond dat ze fixed cost van 5,95 boden.
Daarna kreeg ik dit antwoord:
[ afbeelding ]
Dus,
Nouja, ik heb hier nog een pakket liggen dusja. Kan ik het net zo goed proberen .quote:Op maandag 26 januari 2015 11:13 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
Klinkt goed.
Wie gaat het proberen?
Heb net de Antwerp solden leeggehaald dus ff niks nodig van asos
Vriend heeft pakketje bij Kiala afgeleverd. Was gewoon 5,95 !quote:Op maandag 26 januari 2015 11:13 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
Klinkt goed.
Wie gaat het proberen?
Heb net de Antwerp solden leeggehaald dus ff niks nodig van asos
Nice! WINquote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:56 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Vriend heeft pakketje bij Kiala afgeleverd. Was gewoon 5,95 !
Nee, want dit moet naar het buitenland, wat duur was.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:55 schreef -Strawberry- het volgende:
Dat is toch altijd al zo?
Hier zat helaas nooit een kiala punt in de buurt.
En het bewijs:quote:Good news – we’ve made returning your items from the Netherlands even easier. You can return any item (including sale items) to us within 28 days of receiving your original order – all for free.
If you want to return something, we’ll complete a refund for you once we receive it back. If you need the item in a different size or colour, you’ll need to place a new order. We need to know the order number that your return related to, so please make sure that your returns form is filled out and included in your returns parcel.
Poeh, dat is wel supernice.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:56 schreef G-NiLES het volgende:
Breaking news:
De retour is nu helemaal gratis
[..]
En het bewijs:
[ afbeelding ]
Wat?!quote:Op woensdag 25 februari 2015 18:27 schreef Paksoi het volgende:
Al vergoedt Paypal ook de verzendkosten.
Wowzaquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:56 schreef G-NiLES het volgende:
Breaking news:
De retour is nu helemaal gratis
[..]
En het bewijs:
[ afbeelding ]
https://www.paypal.nl/retour/quote:
handig. Ik was onlangs nog 18¤ kwijt voor iets terugsturen naar een webwinkel in buitenland.quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:56 schreef Paksoi het volgende:
[..]
https://www.paypal.nl/retour/
Nog niet van op de hoogte? Ik heb al een tijdje niets meer uit het buitenland besteld dus heb het zelf nog niet geprobeerd. Maar het schijnt dus dat je met een kopie van je verzendbewijs en wat andere voorwaarden je een vergoeding tot max. 30 euro krijgt voor de verzendkosten die je gemaakt hebt.
Hoe lang is het geleden? Mits betaald met Paypal kun je het nog na 2 weken terugvorderen.. Maar ja, 18 euro aan verzendkosten is echt belachelijk dus fijn dat Paypal daarin tegemoet komt.quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:39 schreef mie_at_work het volgende:
[..]
handig. Ik was onlangs nog 18¤ kwijt voor iets terugsturen naar een webwinkel in buitenland.
Wow dat is echt een eyeopener... Ik heb mijn CC gekoppeld aan PayPal, heb ik dan zowel de garantie van mn CC als deze dienst van PayPal?quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:56 schreef Paksoi het volgende:
[..]
https://www.paypal.nl/retour/
Nog niet van op de hoogte? Ik heb al een tijdje niets meer uit het buitenland besteld dus heb het zelf nog niet geprobeerd. Maar het schijnt dus dat je met een kopie van je verzendbewijs en wat andere voorwaarden je een vergoeding tot max. 30 euro krijgt voor de verzendkosten die je gemaakt hebt.
Lees anders effe op die site wat je er voor moet doen .quote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:36 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Wow dat is echt een eyeopener... Ik heb mijn CC gekoppeld aan PayPal, heb ik dan zowel de garantie van mn CC als deze dienst van PayPal?
Ik heb vorige week nog wat teruggestuurd voor 18¤ (idd belachelijke prijzen)... Maar heb geen bonnetje meer ofzo. Kan ik dit nog terugsturen dan?
Heb contact opgenomen met ASOS over een broekzak die na 3 maanden al gaten krijgt en moet het terugsturen van hun. Moet dat dan ook via dit formulier?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:56 schreef G-NiLES het volgende:
Breaking news:
De retour is nu helemaal gratis
[..]
En het bewijs:
[ afbeelding ]
Hoe moeten wij dat weten?quote:Op maandag 9 maart 2015 00:51 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Heb contact opgenomen met ASOS over een broekzak die na 3 maanden al gaten krijgt en moet het terugsturen van hun. Moet dat dan ook via dit formulier?
Ja gister contact opgenomen met ASOS Facebook chatquote:Op maandag 9 maart 2015 08:34 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
Hoe moeten wij dat weten?
Als jij toestemming krijgt van asos om terug te sturen voor een refund dan waarschijnlijk wel en anders zouden ze in dat geval ook de shipping wel vergoeden.
Bij mij scheurde het stiksel van een broekzak na een week al uit. Gister contact opgenomen en kreeg na 5 uur al antwoord: artikel was helaas niet meer op voorraad. Geld terug + 20% korting bij de volgende bestellingquote:Op maandag 9 maart 2015 00:51 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Heb contact opgenomen met ASOS over een broekzak die na 3 maanden al gaten krijgt en moet het terugsturen van hun. Moet dat dan ook via dit formulier?
Wat bedoel je?quote:Op donderdag 12 maart 2015 09:22 schreef kaaspeer het volgende:
Is het normaal bij Asos dat de DHL track en trace domweg niet update? Bij de vorige pakketbezorger kreeg je niet eens een tracking optie bij gratis shipping, maar dit werkt tot nog toe niet veel beter. Het zou prettig zijn om te weten wanneer ik thuis moet blijven om een pakket aan te nemen.
Toch wel heel chill dat gratis terugsturen verder. Zeker met de outletprijzen.
Altijd voor Clarks gaan. Dingen verkopen ze overal en dus overal wel eens in de salequote:Op vrijdag 20 maart 2015 03:23 schreef Jiang153 het volgende:
Iemand hier had ooit gezegd dat die desert boots van ASOS wel te doen waren toch?
Dat zeg ikquote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:45 schreef ThePlaneteer het volgende:
Heb zowel Clarks als ASOS, ik zou gewoon lekker voor voordelige prijzen gaan.
Ja tenzij je Clarks echt voor een leuk prijsje kan krijgen maarja...
Het hoort niet zo lang te duren.quote:Op maandag 30 maart 2015 11:50 schreef Stefanovich het volgende:
19 maart wat besteld...nu nog niet binnen. Duurt wel lang....
Door dat soort fratsen zal het nooit lang duren.quote:Op vrijdag 10 april 2015 10:42 schreef G-NiLES het volgende:
Wel lekker hoor die free return en shipping.
Broekie gewoon in 4 maten besteld.. :p
Wel weer een aardige sale als je nog wat S/S items nodig hebt trouwens.
Ah joh dan hebben we PayPal nog, die vergoedt het tot 2016.quote:Op vrijdag 10 april 2015 13:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Door dat soort fratsen zal het nooit lang duren.
Daarom is het ook tijdelijk, ze testen het gewoon ff.quote:Op vrijdag 10 april 2015 13:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Door dat soort fratsen zal het nooit lang duren.
En vandaag nog niet onderweg met koerier..quote:do, 09-04-2015 18.05 Tijd -- De opdrachtgegevens voor deze zending zijn door de afzender elektronisch aan DHL doorgegeven.
ma, 13-04-2015 13.30 Tijd Köln, Germany De zending wordt naar het land van bestemming vervoerd en daar aan de bezorgdienst overgedragen. (Homepage / Online traceren van zendingen: https://dhlparcel.nl/nl/particulier/pakket-ontvangen)
ma, 13-04-2015 13.30 Tijd Köln, Germany De zending is in het laatste pakketcentrum verwerkt.
di, 14-04-2015 10.32 Tijd Netherlands De zending is aangekomen in het land van bestemming.
Jawel, althans, bij mij de laatste keer wel Toen ik zelf nog het volle pond betaalde voor het retour niet, maar toen ik korting kreeg wel...quote:Op woensdag 22 april 2015 16:03 schreef ChickenMan het volgende:
Hmm, dik een week geleden een ASOS pakketje retour gedaan, en het zit nog steeds in het 'sorteercentrum'. Dat is niet normaal, toch?
Ik zit al op twee weken.quote:Op woensdag 22 april 2015 16:03 schreef ChickenMan het volgende:
Hmm, dik een week geleden een ASOS pakketje retour gedaan, en het zit nog steeds in het 'sorteercentrum'. Dat is niet normaal, toch?
He, ik krijg net een mailtje dat ze het ontvangen hebben en het geld staat alweer op PayPal. Kan raar lopen.quote:
als in, een pak/smoking?quote:Op dinsdag 28 april 2015 12:37 schreef dimmak het volgende:
Ik krijg vandaag een pakket binnen. Ik hoop dat alles past, het is mijn outfit voor een bruiloft vrijdag.
Nee, broek en overhemd. Alleen voor de broek ben ik een beetje bang.quote:Op dinsdag 28 april 2015 12:40 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
als in, een pak/smoking?
Dat zou ik echt nooit online kopen.
Tsja, zie bovenstaande posts.quote:Op dinsdag 28 april 2015 12:41 schreef dimmak het volgende:
[..]
Nee, broek en overhemd. Alleen voor de broek ben ik een beetje bang.
Free retour nog werkend?quote:Op dinsdag 28 april 2015 12:50 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
Tsja, zie bovenstaande posts.
Je kan dus straffeloos meerdere maten bestellen
Via PayPal, heel het jaar .quote:
Snap dat nietquote:
Dan heb je geen gratis retour. Of je koppelt PP aan je CC.quote:Op dinsdag 28 april 2015 21:48 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Snap dat niet
Betaal liever met CC zodat het pas aan het einde van de maand eraf gaat en ik de rest van de maand dus rijker lijk
In dat is dus niet waar momenteel, want de gratis retour geldt nog steeds via Asos zelf.quote:Op dinsdag 28 april 2015 22:09 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dan heb je geen gratis retour. Of je koppelt PP aan je CC.
Oh dat wist ik niet joh, dacht dat het sowieso via PayPal geregeld was.quote:Op dinsdag 28 april 2015 22:10 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
In dat is dus niet waar momenteel, want de gratis retour geldt nog steeds via Asos zelf.
Edit; beetje vreemd wel, in de topbar staat nog steeds free returns to the netherlands, maar op de pagina is het slecht vindbaar:
http://www.asos.com/14033(...)ehtml.aspx?cid=19298
Staat hier meermalen genoemd toch?quote:Op woensdag 29 april 2015 08:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet joh, dacht dat het sowieso via PayPal geregeld was.
Gelukkig zat alles goed. Alleen had ik er ook mijn eerste skinny bij gekocht. Mijn spieren in mijn benen zijn echter wat te groot.quote:Op dinsdag 28 april 2015 12:50 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
Tsja, zie bovenstaande posts.
Je kan dus straffeloos meerdere maten bestellen
quote:
Alleen vandaag BIGWINS 20% off allesquote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:15 schreef Bryan181 het volgende:
Zijn er nog mensen die kortingscodes hebben? Grazieeee!!
Ja. Stond in de mail met deze code.quote:Op zondag 31 mei 2015 16:37 schreef Fruitsalade het volgende:
Weet iemand al of er inderdaad nog free returns zijn? Ook buiten Paypal om!
Nog steeds? Probeer af te rekenen, maar het lukt nietquote:
Verschilt per bank. Bij de Rabobank is het volgens mij +1,25% koersopslagquote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:02 schreef VeerEli het volgende:
Wat is nou de goedkoopste manier om af te rekenen?
Via Paypal in ponden, via Creditcard in ponden, of via ideal in euro's?
Ik deed altijd met creditcard in ponden, omdat dat omgerekend goedkoper was dan wanneer je in euro's betaalde. Maar nou begreep ik laatst weer dat je met creditcard een toeslag betaalt ofzo? Weet iemand hier iets over?
Ik heb alle 3 dus kan op elke manier betalen, graag de goedkoopste manier natuurlijk
Korte broeken, broeken, shirts wil ik, maar als ik mijn maten opmeet dan staat de maat die ik moet hebben er niet eens bij. Zelfs nog onder XSSS. Dat lijkt me ook niet echt kloppen.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 17:37 schreef G-NiLES het volgende:
S M L XL ?
of broek/pak etc?
Staan sizing tables bij.
Je kunt gratis shippen (gewoon meuk bijbestellen tot je aan de grens zit)
en gratis terugsturen, zelfs zonder de paypal retourservice.
Wat let je nog?
Heb nu weer 5 verschillende chino's onderweg van eigen merk:
Tapered (2 maten), slim (2 maten) en slim stretch (1 maat).
Ga d'r waarschijnlijk maar 1 houden.
En iedereen die zegt dat het misbruik van de dienst is: als dit niet kon had ik er niet eens één besteld.
Welke chinos?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 17:37 schreef G-NiLES het volgende:
S M L XL ?
of broek/pak etc?
Staan sizing tables bij.
Je kunt gratis shippen (gewoon meuk bijbestellen tot je aan de grens zit)
en gratis terugsturen, zelfs zonder de paypal retourservice.
Wat let je nog?
Heb nu weer 5 verschillende chino's onderweg van eigen merk:
Tapered (2 maten), slim (2 maten) en slim stretch (1 maat).
Ga d'r waarschijnlijk maar 1 houden.
En iedereen die zegt dat het misbruik van de dienst is: als dit niet kon had ik er niet eens één besteld.
Ja maar qua maat weet ik het daar niet, ondanks die meettabel.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 17:49 schreef G-NiLES het volgende:
30/32 is toch heel gangbaar.
Korte broeken zijn dan toch gewoon S?
[ afbeelding ]
Ik vind persoonlijk wel, dat als je retouren gedoe vindt, dat je dan misschien beter in een winkel kan kopen. Het hoort er een beetje bij.
Dan doe je dat hier ook. Dit komt ook gewoon jit Bangladesh net zoals in "NL" shops. En daar bedoel je vast de ketens mee? Die hebben al helemaal niks met nl te makenquote:Op woensdag 5 augustus 2015 19:13 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
in de NL shops is het gewoon heel makkelijk. Dan neem ik altijd qua broeken maat 30-32/46/S. Dat pas ik gewoon perfect.
Ja maar dat is toch geen 30 zoals hier in NL. In die tabel staat als je een waist heb van 61 tot 66 cm (ik heb 60 cm) dat je dan maat XXXS moet nemen. Dat is wat ik bedoel. Als ik maat S zou bestellen zoals ik hier doe dan moet ik een waist hebben van 76-81 volgens die tabel. Dat is veel te groot snap je.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 19:45 schreef G-NiLES het volgende:
Wat is er niet te snappen, staat letterlijk 30" bij. Je zegt zelf dat je normaal 30 hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |