http://myukbuys.com/quote:Op zondag 28 december 2014 01:12 schreef SX-Superfly het volgende:
Heeft iemand enig idee of ik de 'regel' kan omzeilen van producten die alleen binnen de UK verzonden worden?
DPD geloof ik.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:22 schreef Semmm het volgende:
Heeft iemand enig idee met welke koerier asos zijn producten laat bezorgen in Nederland?
Ik zie net via de trackingcode dat het pakket geprobeerd is af te leveren maar dat er niemand thuis was, terwijl ik de hele dag thuis ben geweest. Heb het pakket vandaag nodig dus ik wil contact opnemen met een koerier.
Die link werkt nooit bij mij. Klik je erop gaat die naar hoofdpagina ipv je itemquote:Op woensdag 7 januari 2015 16:14 schreef rhubarbje het volgende:
DHL bij mij
Maar je krijgt toch gewoon een mail van ze?
Ja maar dan weet je toch dat het DHL is?quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:30 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Die link werkt nooit bij mij. Klik je erop gaat die naar hoofdpagina ipv je item
Ik weet nooit waar ik die code moet invoeren. Bij dhl.com niet en dhlforyou.com ook nietquote:Op woensdag 7 januari 2015 17:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja maar dan weet je toch dat het DHL is?
En je moet even naar een ander stukje op de site gaan en dan werkt het wel. Gewoon even zoeken
Ik zou het wel uit willen leggen maar ik heb zo snel even geen link van asos bij de hand en via de gewone dhl site ziet het er anders uit
Die site lijkt handig! Zelf al ervaring mee opgedaan?quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:09 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
http://myukbuys.com/
Zoiets?
Of even vragen of er hier een fokker is die voor shipping agent wil spelen
trouwens, je kunt wel eens proberen of je niet een UK adres als eerste kunt invullen en later kijken of het kunt aanpassen ofzo
Vond dit toch raar en heb op Facebook ook weer gevraagd. Kreeg eerst hetzelfde antwoord, maar moest laten zien waar er stond dat ze fixed cost van 5,95 boden.quote:Op dinsdag 16 december 2014 17:33 schreef G-NiLES het volgende:
ff nagevraagd voor die Kiala:
https://twitter.com/ASOS_HeretoHelp/status/544856097161760768
Uiteindelijk blijkt er toch goed nieuws?quote:
Klinkt goed.quote:Op maandag 26 januari 2015 11:07 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Vond dit toch raar en heb op Facebook ook weer gevraagd. Kreeg eerst hetzelfde antwoord, maar moest laten zien waar er stond dat ze fixed cost van 5,95 boden.
Daarna kreeg ik dit antwoord:
[ afbeelding ]
Dus,
Nouja, ik heb hier nog een pakket liggen dusja. Kan ik het net zo goed proberen .quote:Op maandag 26 januari 2015 11:13 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
Klinkt goed.
Wie gaat het proberen?
Heb net de Antwerp solden leeggehaald dus ff niks nodig van asos
Vriend heeft pakketje bij Kiala afgeleverd. Was gewoon 5,95 !quote:Op maandag 26 januari 2015 11:13 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
Klinkt goed.
Wie gaat het proberen?
Heb net de Antwerp solden leeggehaald dus ff niks nodig van asos
Nice! WINquote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:56 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Vriend heeft pakketje bij Kiala afgeleverd. Was gewoon 5,95 !
Nee, want dit moet naar het buitenland, wat duur was.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:55 schreef -Strawberry- het volgende:
Dat is toch altijd al zo?
Hier zat helaas nooit een kiala punt in de buurt.
En het bewijs:quote:Good news – we’ve made returning your items from the Netherlands even easier. You can return any item (including sale items) to us within 28 days of receiving your original order – all for free.
If you want to return something, we’ll complete a refund for you once we receive it back. If you need the item in a different size or colour, you’ll need to place a new order. We need to know the order number that your return related to, so please make sure that your returns form is filled out and included in your returns parcel.
Poeh, dat is wel supernice.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:56 schreef G-NiLES het volgende:
Breaking news:
De retour is nu helemaal gratis
[..]
En het bewijs:
[ afbeelding ]
Wat?!quote:Op woensdag 25 februari 2015 18:27 schreef Paksoi het volgende:
Al vergoedt Paypal ook de verzendkosten.
Wowzaquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:56 schreef G-NiLES het volgende:
Breaking news:
De retour is nu helemaal gratis
[..]
En het bewijs:
[ afbeelding ]
https://www.paypal.nl/retour/quote:
handig. Ik was onlangs nog 18¤ kwijt voor iets terugsturen naar een webwinkel in buitenland.quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:56 schreef Paksoi het volgende:
[..]
https://www.paypal.nl/retour/
Nog niet van op de hoogte? Ik heb al een tijdje niets meer uit het buitenland besteld dus heb het zelf nog niet geprobeerd. Maar het schijnt dus dat je met een kopie van je verzendbewijs en wat andere voorwaarden je een vergoeding tot max. 30 euro krijgt voor de verzendkosten die je gemaakt hebt.
Hoe lang is het geleden? Mits betaald met Paypal kun je het nog na 2 weken terugvorderen.. Maar ja, 18 euro aan verzendkosten is echt belachelijk dus fijn dat Paypal daarin tegemoet komt.quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:39 schreef mie_at_work het volgende:
[..]
handig. Ik was onlangs nog 18¤ kwijt voor iets terugsturen naar een webwinkel in buitenland.
Wow dat is echt een eyeopener... Ik heb mijn CC gekoppeld aan PayPal, heb ik dan zowel de garantie van mn CC als deze dienst van PayPal?quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:56 schreef Paksoi het volgende:
[..]
https://www.paypal.nl/retour/
Nog niet van op de hoogte? Ik heb al een tijdje niets meer uit het buitenland besteld dus heb het zelf nog niet geprobeerd. Maar het schijnt dus dat je met een kopie van je verzendbewijs en wat andere voorwaarden je een vergoeding tot max. 30 euro krijgt voor de verzendkosten die je gemaakt hebt.
Lees anders effe op die site wat je er voor moet doen .quote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:36 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Wow dat is echt een eyeopener... Ik heb mijn CC gekoppeld aan PayPal, heb ik dan zowel de garantie van mn CC als deze dienst van PayPal?
Ik heb vorige week nog wat teruggestuurd voor 18¤ (idd belachelijke prijzen)... Maar heb geen bonnetje meer ofzo. Kan ik dit nog terugsturen dan?
Heb contact opgenomen met ASOS over een broekzak die na 3 maanden al gaten krijgt en moet het terugsturen van hun. Moet dat dan ook via dit formulier?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:56 schreef G-NiLES het volgende:
Breaking news:
De retour is nu helemaal gratis
[..]
En het bewijs:
[ afbeelding ]
Hoe moeten wij dat weten?quote:Op maandag 9 maart 2015 00:51 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Heb contact opgenomen met ASOS over een broekzak die na 3 maanden al gaten krijgt en moet het terugsturen van hun. Moet dat dan ook via dit formulier?
Ja gister contact opgenomen met ASOS Facebook chatquote:Op maandag 9 maart 2015 08:34 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
Hoe moeten wij dat weten?
Als jij toestemming krijgt van asos om terug te sturen voor een refund dan waarschijnlijk wel en anders zouden ze in dat geval ook de shipping wel vergoeden.
Bij mij scheurde het stiksel van een broekzak na een week al uit. Gister contact opgenomen en kreeg na 5 uur al antwoord: artikel was helaas niet meer op voorraad. Geld terug + 20% korting bij de volgende bestellingquote:Op maandag 9 maart 2015 00:51 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Heb contact opgenomen met ASOS over een broekzak die na 3 maanden al gaten krijgt en moet het terugsturen van hun. Moet dat dan ook via dit formulier?
Wat bedoel je?quote:Op donderdag 12 maart 2015 09:22 schreef kaaspeer het volgende:
Is het normaal bij Asos dat de DHL track en trace domweg niet update? Bij de vorige pakketbezorger kreeg je niet eens een tracking optie bij gratis shipping, maar dit werkt tot nog toe niet veel beter. Het zou prettig zijn om te weten wanneer ik thuis moet blijven om een pakket aan te nemen.
Toch wel heel chill dat gratis terugsturen verder. Zeker met de outletprijzen.
Altijd voor Clarks gaan. Dingen verkopen ze overal en dus overal wel eens in de salequote:Op vrijdag 20 maart 2015 03:23 schreef Jiang153 het volgende:
Iemand hier had ooit gezegd dat die desert boots van ASOS wel te doen waren toch?
Dat zeg ikquote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:45 schreef ThePlaneteer het volgende:
Heb zowel Clarks als ASOS, ik zou gewoon lekker voor voordelige prijzen gaan.
Ja tenzij je Clarks echt voor een leuk prijsje kan krijgen maarja...
Het hoort niet zo lang te duren.quote:Op maandag 30 maart 2015 11:50 schreef Stefanovich het volgende:
19 maart wat besteld...nu nog niet binnen. Duurt wel lang....
Door dat soort fratsen zal het nooit lang duren.quote:Op vrijdag 10 april 2015 10:42 schreef G-NiLES het volgende:
Wel lekker hoor die free return en shipping.
Broekie gewoon in 4 maten besteld.. :p
Wel weer een aardige sale als je nog wat S/S items nodig hebt trouwens.
Ah joh dan hebben we PayPal nog, die vergoedt het tot 2016.quote:Op vrijdag 10 april 2015 13:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Door dat soort fratsen zal het nooit lang duren.
Daarom is het ook tijdelijk, ze testen het gewoon ff.quote:Op vrijdag 10 april 2015 13:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Door dat soort fratsen zal het nooit lang duren.
En vandaag nog niet onderweg met koerier..quote:do, 09-04-2015 18.05 Tijd -- De opdrachtgegevens voor deze zending zijn door de afzender elektronisch aan DHL doorgegeven.
ma, 13-04-2015 13.30 Tijd Köln, Germany De zending wordt naar het land van bestemming vervoerd en daar aan de bezorgdienst overgedragen. (Homepage / Online traceren van zendingen: https://dhlparcel.nl/nl/particulier/pakket-ontvangen)
ma, 13-04-2015 13.30 Tijd Köln, Germany De zending is in het laatste pakketcentrum verwerkt.
di, 14-04-2015 10.32 Tijd Netherlands De zending is aangekomen in het land van bestemming.
Jawel, althans, bij mij de laatste keer wel Toen ik zelf nog het volle pond betaalde voor het retour niet, maar toen ik korting kreeg wel...quote:Op woensdag 22 april 2015 16:03 schreef ChickenMan het volgende:
Hmm, dik een week geleden een ASOS pakketje retour gedaan, en het zit nog steeds in het 'sorteercentrum'. Dat is niet normaal, toch?
Ik zit al op twee weken.quote:Op woensdag 22 april 2015 16:03 schreef ChickenMan het volgende:
Hmm, dik een week geleden een ASOS pakketje retour gedaan, en het zit nog steeds in het 'sorteercentrum'. Dat is niet normaal, toch?
He, ik krijg net een mailtje dat ze het ontvangen hebben en het geld staat alweer op PayPal. Kan raar lopen.quote:
als in, een pak/smoking?quote:Op dinsdag 28 april 2015 12:37 schreef dimmak het volgende:
Ik krijg vandaag een pakket binnen. Ik hoop dat alles past, het is mijn outfit voor een bruiloft vrijdag.
Nee, broek en overhemd. Alleen voor de broek ben ik een beetje bang.quote:Op dinsdag 28 april 2015 12:40 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
als in, een pak/smoking?
Dat zou ik echt nooit online kopen.
Tsja, zie bovenstaande posts.quote:Op dinsdag 28 april 2015 12:41 schreef dimmak het volgende:
[..]
Nee, broek en overhemd. Alleen voor de broek ben ik een beetje bang.
Free retour nog werkend?quote:Op dinsdag 28 april 2015 12:50 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
Tsja, zie bovenstaande posts.
Je kan dus straffeloos meerdere maten bestellen
Via PayPal, heel het jaar .quote:
Snap dat nietquote:
Dan heb je geen gratis retour. Of je koppelt PP aan je CC.quote:Op dinsdag 28 april 2015 21:48 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Snap dat niet
Betaal liever met CC zodat het pas aan het einde van de maand eraf gaat en ik de rest van de maand dus rijker lijk
In dat is dus niet waar momenteel, want de gratis retour geldt nog steeds via Asos zelf.quote:Op dinsdag 28 april 2015 22:09 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dan heb je geen gratis retour. Of je koppelt PP aan je CC.
Oh dat wist ik niet joh, dacht dat het sowieso via PayPal geregeld was.quote:Op dinsdag 28 april 2015 22:10 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
In dat is dus niet waar momenteel, want de gratis retour geldt nog steeds via Asos zelf.
Edit; beetje vreemd wel, in de topbar staat nog steeds free returns to the netherlands, maar op de pagina is het slecht vindbaar:
http://www.asos.com/14033(...)ehtml.aspx?cid=19298
Staat hier meermalen genoemd toch?quote:Op woensdag 29 april 2015 08:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet joh, dacht dat het sowieso via PayPal geregeld was.
Gelukkig zat alles goed. Alleen had ik er ook mijn eerste skinny bij gekocht. Mijn spieren in mijn benen zijn echter wat te groot.quote:Op dinsdag 28 april 2015 12:50 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
Tsja, zie bovenstaande posts.
Je kan dus straffeloos meerdere maten bestellen
quote:
Alleen vandaag BIGWINS 20% off allesquote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:15 schreef Bryan181 het volgende:
Zijn er nog mensen die kortingscodes hebben? Grazieeee!!
Ja. Stond in de mail met deze code.quote:Op zondag 31 mei 2015 16:37 schreef Fruitsalade het volgende:
Weet iemand al of er inderdaad nog free returns zijn? Ook buiten Paypal om!
Nog steeds? Probeer af te rekenen, maar het lukt nietquote:
Verschilt per bank. Bij de Rabobank is het volgens mij +1,25% koersopslagquote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:02 schreef VeerEli het volgende:
Wat is nou de goedkoopste manier om af te rekenen?
Via Paypal in ponden, via Creditcard in ponden, of via ideal in euro's?
Ik deed altijd met creditcard in ponden, omdat dat omgerekend goedkoper was dan wanneer je in euro's betaalde. Maar nou begreep ik laatst weer dat je met creditcard een toeslag betaalt ofzo? Weet iemand hier iets over?
Ik heb alle 3 dus kan op elke manier betalen, graag de goedkoopste manier natuurlijk
Korte broeken, broeken, shirts wil ik, maar als ik mijn maten opmeet dan staat de maat die ik moet hebben er niet eens bij. Zelfs nog onder XSSS. Dat lijkt me ook niet echt kloppen.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 17:37 schreef G-NiLES het volgende:
S M L XL ?
of broek/pak etc?
Staan sizing tables bij.
Je kunt gratis shippen (gewoon meuk bijbestellen tot je aan de grens zit)
en gratis terugsturen, zelfs zonder de paypal retourservice.
Wat let je nog?
Heb nu weer 5 verschillende chino's onderweg van eigen merk:
Tapered (2 maten), slim (2 maten) en slim stretch (1 maat).
Ga d'r waarschijnlijk maar 1 houden.
En iedereen die zegt dat het misbruik van de dienst is: als dit niet kon had ik er niet eens één besteld.
Welke chinos?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 17:37 schreef G-NiLES het volgende:
S M L XL ?
of broek/pak etc?
Staan sizing tables bij.
Je kunt gratis shippen (gewoon meuk bijbestellen tot je aan de grens zit)
en gratis terugsturen, zelfs zonder de paypal retourservice.
Wat let je nog?
Heb nu weer 5 verschillende chino's onderweg van eigen merk:
Tapered (2 maten), slim (2 maten) en slim stretch (1 maat).
Ga d'r waarschijnlijk maar 1 houden.
En iedereen die zegt dat het misbruik van de dienst is: als dit niet kon had ik er niet eens één besteld.
Ja maar qua maat weet ik het daar niet, ondanks die meettabel.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 17:49 schreef G-NiLES het volgende:
30/32 is toch heel gangbaar.
Korte broeken zijn dan toch gewoon S?
[ afbeelding ]
Ik vind persoonlijk wel, dat als je retouren gedoe vindt, dat je dan misschien beter in een winkel kan kopen. Het hoort er een beetje bij.
Dan doe je dat hier ook. Dit komt ook gewoon jit Bangladesh net zoals in "NL" shops. En daar bedoel je vast de ketens mee? Die hebben al helemaal niks met nl te makenquote:Op woensdag 5 augustus 2015 19:13 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
in de NL shops is het gewoon heel makkelijk. Dan neem ik altijd qua broeken maat 30-32/46/S. Dat pas ik gewoon perfect.
Ja maar dat is toch geen 30 zoals hier in NL. In die tabel staat als je een waist heb van 61 tot 66 cm (ik heb 60 cm) dat je dan maat XXXS moet nemen. Dat is wat ik bedoel. Als ik maat S zou bestellen zoals ik hier doe dan moet ik een waist hebben van 76-81 volgens die tabel. Dat is veel te groot snap je.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 19:45 schreef G-NiLES het volgende:
Wat is er niet te snappen, staat letterlijk 30" bij. Je zegt zelf dat je normaal 30 hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |