Boze klant?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:06 schreef Paksoi het volgende:
Grote brand inderdaad.. Schijnt dat het is aangestoken.. Distributiecentrum van 6 voetbalvelden groot..
Ja dat zou wat zijn . En het is echt een groot bedrijf, 6 voetbalvelden groot met miljarden kledingstukken in opslag. Hele reorganisatie lijkt me dat om alle verloren goederen weer uit het systeem te halen etc... Ben benieuwd of er überhaupt veel verloren is gegaan.. Niet dat de hele collectie plots gehalveerd is .quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Boze klant?
Lijkt me wel een ramp voor zo'n bedrijf. Gelukkig maar dat er geen gewonden zijn gevallen.
Verzekeringsscam is ook een gerucht.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:06 schreef Paksoi het volgende:
Grote brand inderdaad.. Schijnt dat het is aangestoken.. Distributiecentrum van 6 voetbalvelden groot..
Wat ging er dan niet goed?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:08 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
Verzekeringsscam is ook een gerucht.
Ivm met vele klachten en het "niet zo goed gaan"
Hun klantenservice is de laatste tijd niet je-van-het en dan druk ik het vriendelijk uit. Maar ik vind dat wel een hele heftige beschuldiging, daar niet van...quote:
Laatste tijd, heb je het wel over 1 á 2 weken hoor. Vind het tot nu toe nog wel prima, met 2 dagen wel antwoord en daarnaast is er ook een live-chat, wat in sommige gevallen toch fijner is.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:22 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hun klantenservice is de laatste tijd niet je-van-het en dan druk ik het vriendelijk uit. Maar ik vind dat wel een hele heftige beschuldiging, daar niet van...
Klantenservice heb in zelf alleen maar goede ervaringen mee. Las alleen ergens dat het met het bedrijf an sich niet zo goed gaat.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:22 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hun klantenservice is de laatste tijd niet je-van-het en dan druk ik het vriendelijk uit. Maar ik vind dat wel een hele heftige beschuldiging, daar niet van...
Wat een berg zeg.. Hoewel de schade aan de dozen zo nog wel lijkt mee te vallen, zie een enkel ASOS doos die nat is.. Zonde van alle kleding. Wat een administratief zooitje lijkt mij dat zeg.quote:
Nou, deze vind ik anders ook een hoog -gehalte hebben.quote:Op maandag 23 juni 2014 11:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ]
'thanks a lot ASOS' wat een trut _
quote:Op maandag 23 juni 2014 11:33 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nou, deze vind ik anders ook een hoog -gehalte hebben.
[ afbeelding ]
Oh, boohoo, je kan een dagje (of iets meer) niet bestellen.
Volgens mij moet je het binnen 28 dagen naar hen retourneren (datum verzending) en hoeft het niet binnen 28 dagen bij hen binnen te zijn. Ik heb althans weleens op dag 27 iets geretourneerd en nooit problemen gehad. Ik heb doorgaans binnen 1 week bevestiging van ontvangst en direct daarna mijn geld terug.quote:Op woensdag 25 juni 2014 17:17 schreef 1234karen1234 het volgende:
Hallo,
Als jullie iets retourneren naar Asos, hoe snel is het dan meestal bij hen terug in Engeland? Ik lees namelijk dat het na ontvangst binnen 28 dagen bij Asos terug moet zijn. Het gaat me niet zo zeer om wanneer ik mijn geld terug heb maar meer of het pakketje op tijd terug is in Engeland.
Dit, ze doen daar echt niet moeilijk over.quote:Op woensdag 25 juni 2014 17:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Volgens mij moet je het binnen 28 dagen naar hen retourneren (datum verzending) en hoeft het niet binnen 28 dagen bij hen binnen te zijn. Ik heb althans weleens op dag 27 iets geretourneerd en nooit problemen gehad. Ik heb doorgaans binnen 1 week bevestiging van ontvangst en direct daarna mijn geld terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |