SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier vind je de OP.
[ Bericht 27% gewijzigd door Grifte op 01-04-2014 20:23:57 ]
Ik herinner me altijd dat het de verjaardag van mn zus was en dat ik binnenkam en dat heel de familie me uit begon te lachen (enige Feyenoorder)quote:Op zondag 30 maart 2014 22:16 schreef Scrummie het volgende:
M'n vriendin vond dat ik me aanstelde met die 10-0. 't Is nooit meer goed gekomen.
Die pot was minder pijnlijk dan een Graafschap thuis, waar we niet twee keer achter elkaar door konden passen.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:16 schreef Scrummie het volgende:
M'n vriendin vond dat ik me aanstelde met die 10-0. 't Is nooit meer goed gekomen.
quote:Op zondag 30 maart 2014 22:10 schreef arjan1112 het volgende:
Gaat Ajax nog een paar fouten maken? Feyenoord gaat vol gas om de 2de plek veilig te stellen, als ajax het laat zitten dan lonkt de coolsingel
Wij winnen gewoon alles
quote:Op zondag 30 maart 2014 22:41 schreef Caland het volgende:
Fellaini ruilen voor Immers en 10 miljoen erbij krijgen. Ik zeg doen.
Dat hele seizoen joh, man man..quote:Op zondag 30 maart 2014 22:42 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Die pot was minder pijnlijk dan een Graafschap thuis, waar we niet twee keer achter elkaar door konden passen.
[..]
Heel dat seizoen was kut, eigenlijk alle wedstrijden onder Mario Been op PSV in de beker na.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:42 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Die pot was minder pijnlijk dan een Graafschap thuis, waar we niet twee keer achter elkaar door konden passen.
Ja dat ja. Echt. God allemachtig. Brrrr. Zelfkastijding dat seizoen. Eraan terugdenken trouwens ook.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heel dat seizoen was kut, eigenlijk alle wedstrijden onder Mario Been op PSV in de beker na.
Ging je naar De Kuip tegen Ajax en was je opgelucht dat het maar 0-2 was.![]()
Jij valt in het echt ook best meequote:
twitter:FeyenoordEuropa twitterde op maandag 31-03-2014 om 00:51:46#Feyenoord kan virtueel in vCLQ3 een van de volgende clubs loten: Zenit, Lille, PAOK, APOEL of Besiktas. http://t.co/hm9217G7GB reageer retweet
Jij hebt me ook meer heel kort gezien.quote:Op maandag 31 maart 2014 08:38 schreef Happel het volgende:
Ik vond het geen kloot aan.twitter:FeyenoordEuropa twitterde op maandag 31-03-2014 om 00:51:46#Feyenoord kan virtueel in vCLQ3 een van de volgende clubs loten: Zenit, Lille, PAOK, APOEL of Besiktas. http://t.co/hm9217G7GB reageer retweet
PAOK/APOEL zijn in ieder geval wel te doen lijkt me.quote:Op maandag 31 maart 2014 08:41 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Jij hebt me ook meer heel kort gezien.
En die tegenstanders.
Dat was echt bizar, als je onze passes ziet over het veld. Een heel gat rond de spitspositie...quote:Op zondag 30 maart 2014 19:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hij is trouwens ook fan van Te Vrede. Stuurde me een diagram met daarin alle voetbalbewegingen van Feyenoord so far.
Zijn conclusie: "We spelen zonder spits".
Dat klopte aardig. Met 10 tegen elf (Te Vrede was bij acht (
!) balcontacten betrokken in heel de wedstrijd ) en nog 5-0 winnen
"Wij" hebben het uitgevondenquote:Op zondag 30 maart 2014 19:39 schreef SjaakBauer het volgende:
Sowieso dat Tomasso meer Tinder-matches dan Kapiteintje heeft.
* Tomasso slaat deze post op.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Maar even serieus, die gozer is wel veruit de knapste gast op Varkenoord zeg. Godverdomme hé.
No homo verder.
Gezellig naar Lillequote:Op maandag 31 maart 2014 08:38 schreef Happel het volgende:
Ik vond het geen kloot aan.twitter:FeyenoordEuropa twitterde op maandag 31-03-2014 om 00:51:46#Feyenoord kan virtueel in vCLQ3 een van de volgende clubs loten: Zenit, Lille, PAOK, APOEL of Besiktas. http://t.co/hm9217G7GB reageer retweet
quote:Op maandag 31 maart 2014 09:16 schreef Tomasso het volgende:
[..]
"Wij" hebben het uitgevonden.
[..]
* Tomasso slaat deze post op.
Wow.. APOEL/PAOK danquote:Op maandag 31 maart 2014 08:38 schreef Happel het volgende:
Je zou trouwens maar 90 minuten naast die praatzieke HMF staan. Mènquote:
Af en toe lach ik hem een keer goed uit, dan houd hij weer een paar minuten zijn mond.quote:Op maandag 31 maart 2014 10:49 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Je zou trouwens maar 90 minuten naast die praatzieke HMF staan. Mèn.
hahahahaquote:Op maandag 31 maart 2014 10:49 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Je zou trouwens maar 90 minuten naast die praatzieke HMF staan. Mèn.
Zeg, waar staan jullie dan altijd op W1?quote:Op maandag 31 maart 2014 10:53 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Af en toe lach ik hem een keer goed uit, dan houd hij weer een paar minuten zijn mond.
Uh, meestal op of vlak naast de trap aan de rechterkant.quote:Op maandag 31 maart 2014 10:56 schreef H.FR het volgende:
[..]
Zeg, waar staan jullie dan altijd op W1?
Vanuit VV heb ik goed uitzicht op jullie volgens mij.
Ik let zondag extra op.quote:Op maandag 31 maart 2014 10:57 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Uh, meestal op of vlak naast de trap aan de rechterkant.
Ik ben er zondag niet. Maar zoek naar iemand met een motorjas aan, die het postuur van Jeroen Verhoeven heeft.quote:
En wie moet dat dan zijn?quote:Op maandag 31 maart 2014 11:01 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik ben er zondag niet. Maar zoek naar iemand met een motorjas aan, die het postuur van Jeroen Verhoeven heeft.
Maar dat hebben er wel meer in W1, dat wordt lastig herkennen zoquote:Op maandag 31 maart 2014 11:01 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik ben er zondag niet. Maar zoek naar iemand met een motorjas aan, die het postuur van Jeroen Verhoeven heeft.
Je zet twee kuitenbijtertjes op Pelle en hij is ook onzichtbaar.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:28 schreef PIETR het volgende:
Die laatste 3 kunnen we hebben. Want thuis. Avondwedstrijd. Zieke sfeer. Kiev taferelen. Nu wel met spits.
Dan hebben we dus 1 man vrij.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:30 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Je zet twee kuitenbijtertjes op Pelle en hij is ook onzichtbaar.
Als die man Schaken is, heb je er zo weinig aan.quote:
De heenwedstrijd in Krasnodar had Pelle niets te vertellen.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:30 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Je zet twee kuitenbijtertjes op Pelle en hij is ook onzichtbaar.
Kan me eigenlijk niet herinneren dat hij mee deed ..quote:Op maandag 31 maart 2014 11:33 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
De heenwedstrijd in Krasnodar had Pelle niets te vertellen.
Was wel de enige met een doelpoging, die op de paal kwam (uit de draai). Voor de rest werden we echt weggespeeld daar, wonder dat het 1-0 bleef.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:33 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
De heenwedstrijd in Krasnodar had Pelle niets te vertellen.
Kreeg die bal ook echt perongeluk voor zijn voeten. Toen speelde Mulder wel geniaal trouwens, was ook direct de enige.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:37 schreef Grifte het volgende:
[..]
Was wel de enige met een doelpoging, die op de paal kwam (uit de draai). Voor de rest werden we echt weggespeeld daar, wonder dat het 1-0 bleef.
Mulder uitblinker.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:37 schreef Grifte het volgende:
[..]
Was wel de enige met een doelpoging, die op de paal kwam (uit de draai). Voor de rest werden we echt weggespeeld daar, wonder dat het 1-0 bleef.
Laat Caland het niet horen, die gaat na zijn geslaagde Immers-campagne nu Mulder Oranje in praten.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:39 schreef SjaakBauer het volgende:
Ben wel blij als we van die keepende kleuterjuf af zijn. Wat een goochelaar is dat toch zeg.
Mulder mag lekker naast Callie op X gaan staan. Lekker samen sjekkies roken.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:42 schreef Grifte het volgende:
[..]
Laat Caland het niet horen, die gaat na zijn geslaagde Immers-campagne nu Mulder Oranje in praten.
Die thuiswedstrijd was trouwens wel extreem genieten. Heerlijk begin. Jagen als gekken. Penalty! Gemist. Binnen 5 minuten alsnog een doelpunt. Iedereen helemaal loco.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:37 schreef Grifte het volgende:
[..]
Als Mulder dan ook goed gaat spelen, vind ik het prima.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:42 schreef Grifte het volgende:
[..]
Laat Caland het niet horen, die gaat na zijn geslaagde Immers-campagne nu Mulder Oranje in praten.
Er zit bij mij op het vak dus serieus een kleuterjuf he. Wàt een schijtwijf is dat zeg, niet normaal. Heb soms echt de behoefte om haar een paar rijen naar beneden te kieperen.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:39 schreef SjaakBauer het volgende:
Ben wel blij als we van die keepende kleuterjuf af zijn. Wat een goochelaar is dat toch zeg.
Gewoon doen. Beetje leven in de brouwerij.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:48 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Er zit bij mij op het vak dus serieus een kleuterjuf he. Wàt een schijtwijf is dat zeg, niet normaal. Heb soms echt de behoefte om haar een paar rijen naar beneden te kieperen.
quote:De heupblessure die Feyenoorder Terence Kongolo zondag opliep tijdens het duel met Go Ahead Eagles valt reuze mee. De linkspoot trainde maandagochtend alweer mee bij de Rotterdammers.
De schrik zat er na het uitvallen van Kongolo goed in bij Feyenoord, maar er blijkt weinig aan de hand. Kongolo meldde zich maandagochtend gewoon op het trainingsveld voor een uitlooptraining.
Kongolo liet zich tegen Go Ahead in de 74ste minuut vervangen door Miquel Nelom, maar kan woensdagavond dus weer gewoon in actie komen voor de Rotterdammers. Feyenoord reist dan oostwaarts voor het competitieduel met Heracles Almelo van 18.45 uur. Bij een overwinning kan Feyenoord, dat na de 5-0 zege van zondag tweede staat, zijn voorsprong op PSV en Vitesse vergroten naar vier punten.
Bij mij op het vak zit een heuse trol. Die zou ik ook graag eens naar beneden kieperenquote:Op maandag 31 maart 2014 11:48 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Er zit bij mij op het vak dus serieus een kleuterjuf he. Wàt een schijtwijf is dat zeg, niet normaal. Heb soms echt de behoefte om haar een paar rijen naar beneden te kieperen.
Dan gaan m'n oom en tante praten, jeweet.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:50 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Gewoon doen. Beetje leven in de brouwerij.
Je moet ook nooit met een Griek voetbal gaan kijken.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:48 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Niets is onmogelijk, zo blijkt maar weer.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:42 schreef Grifte het volgende:
[..]
Die praat alleen maar rare dingen.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Je moet ook nooit met een Griek voetbal gaan kijken.
Stond dit in de VI?quote:
#LEXIEINORANJEquote:Direct na de treffer van Jean-Paul Boëtius galmde het 'Lexie in Oranje' gisteren door De Kuip. Lex Immers was de aangever in een wedstrijd waarin hij toch al uitstekend voor de dag kwam. De Rotterdamse aanhang liet de waardering luidkeels blijken. Met een fikse knipoog natuurlijk. Of toch niet? Ronald Koeman vindt Immers al rijp voor het Nederlands elftal.
Voor Lex Immers is het oprecht jammer dat de KNVB voor de ervaren Guus Hiddink als opvolger van Louis van Gaal heeft gekozen. Als directeur voetbalzaken Bert van Oostveen, zoals heel lang werd gedacht, toch voor Ronald Koeman had gekozen, had Immers zich kunnen opmaken voor zijn debuut in Oranje.
Een vroege 1 april grap? Nee. Koeman is groot aanhanger van Immers en ook gisteren brak hij nog maar eens een lans voor zijn 27-jarige aanvallende middenvelder. 'Nee, het publiek slaat niet door', doelde de coach op het scanderen van het Legioen. 'Lex Immers is een ideale speler om in de ploeg te hebben. Als trainer probeer je in de selectie een goede mix te creëren. De arbeid die Immers levert, kan ook een Nederlands elftal goed gebruiken.'
Woorden die bij een deel van het Legioen als muziek in de oren zullen klinken. Maar buiten Rotterdam over het algemeen met cynisch hoongelach ontvangen zullen worden. De prestatie van Immers verdiende gisteren natuurlijk alle lof en met elf treffers en vier assists achter zijn naam kan hij ook nog eens prima cijfers overleggen. Maar Oranje?
De critici zullen fijntjes wijzen op zijn prestaties in topwedstrijden. De Hagenaar scoorde in het shirt van Feyenoord namelijk nog nooit tegen de (voormalige) titelkandidaten Ajax, PSV of FC Twente, ook niet in het bekertoernooi. En evenmin in de zes Europese optredens tegen Dinamo Kiev, Sparta Praag en Koeban Krasnodar. Qua handelingssnelheid blijft hij nog altijd vaak ver achter bij zijn medespelers. 'Maar ook voetballend ontwikkelt Lex zich', countert Koeman. 'Hij is voor mij de ideale teamspeler.'
De coach voelt feilloos aan hoe hij spelers in de media dient te behandelen. Bij doelman Erwin Mulder weet hij dat hij openlijk kritiek moet leveren als de keeper de scherpte aan het verliezen is. 'Hij laat gewoon twee ballen vallen', liet hij gisteren al horen, wetende dat Mulder doorgaans ijzersterk reageert als hij publiekelijk op de vingers is getikt.
Immers gedijt veel beter bij een andere aanpak. De zogenoemde aai over de bol. Immers moet het gevoel krijgen dat hij de trainer altijd aan zijn kant heeft wanneer er weer eens met de beschuldigende vinger naar hem wordt gewezen.
De rechtspoot, die Feyenoord met een schuiver al vroeg in de wedstrijd op 1-0 had gezet, haalt voor de camera's meestal zijn schouders op. Maar kritiek knaagt wel degelijk aan hem. 'Ik voel steeds meer waardering, daar ben ik wel bij mee', zegt Immers. 'Dat betekent dat ik voor veel mensen het tegendeel aan het bewijzen ben. Bij ADO twijfelden de mensen ook of ik het wel zou redden. Dat had ik aanvankelijk ook bij Feyenoord. Maar ik heb laten zien dat ik het wel kan.
Lekker slim om dit soort oproepen te plaatsentwitter:FR_OnTour twitterde op maandag 31-03-2014 om 12:54:48Wij roepen een ieder op, met of zonder kaart, naar Almelo af te reizen woensdag. Het is tijd voor actie. Wij zijn Feyenoord! reageer retweet
Wie is die dikke daar rechts in het middenquote:
10.001quote:
Hmm... is voor mij ook nieuw ja, ik dacht dat het alleen aan de zijkanten hing, maar aan de foto's te zien hangen ze nu dus inderdaad ook voor de vakken...quote:Op maandag 31 maart 2014 15:12 schreef Muto het volgende:
http://eaglesfans.nl/nieu(...)erd-van-gae-2-0.html
Zo te zien hangen er nu netten voor het uitvak? Sinds kort opgehangen?
Sjaak woont volgens mij in Zwolle dus die heeft daar sowieso geen last van.quote:Op maandag 31 maart 2014 15:43 schreef hafcfan het volgende:
Die tering honden gaan ID controlles doen woensdag. Sjaak en hmf krijgen jullie daar problemen mee?
Is gelul joh. Als je gewoon normaal doet is er niets aan de hand.quote:Op maandag 31 maart 2014 15:43 schreef hafcfan het volgende:
Die tering honden gaan ID controlles doen woensdag. Sjaak en hmf krijgen jullie daar problemen mee?
Terecht. Bij sommige wedstrijden vlogen de bekers pis van het uitvak naar beneden.quote:Op maandag 31 maart 2014 15:12 schreef Muto het volgende:
http://eaglesfans.nl/nieu(...)erd-van-gae-2-0.html
Zo te zien hangen er nu netten voor het uitvak? Sinds kort opgehangen?
Zal wel loslopen.quote:Op maandag 31 maart 2014 15:43 schreef hafcfan het volgende:
Mooi voor hem maar wij hadden sowieso geen serieuze interesse in die pipo toch ?quote:Op maandag 31 maart 2014 16:04 schreef Irritatie100 het volgende:
Bulthuis heeft z'n contract verlengd bij Utrecht
Gelukkig maar.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:04 schreef Irritatie100 het volgende:
''Met zijn verwoestende uitstraling''quote:Op maandag 31 maart 2014 16:04 schreef Irritatie100 het volgende:
Des te kleiner de kans dat hij hierheen komt, mooi.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:04 schreef Irritatie100 het volgende:
Was wel altijd een naam die vaak voorbij kwam.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mooi voor hem maar wij hadden sowieso geen serieuze interesse in die pipo toch ?
Laat Bassie trouwens maar komen kan die mooi de plek van Graafland overnemen als die ermee stopt.
Nergens op gebaseerd ook. Van Geel en Koeman hebben hem in het seizoen 2011/2012 een tijd gevolgd en ook een streep door zijn naam gezet. De linksbackpositie is ook de allerlaatste positie die versterking nodig heeft, terwijl we BMI, Nelom, Kongolo, Woudenberg en Hardeveld voor die positie hebben.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:35 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Was wel altijd een naam die vaak voorbij kwam.
Mwah, als Indi weg gaat schuift Kongolo naar het centrum (definitief denk ik) dus dan heb je nog maar Nelom, Woudenberg en Hardeveld (die ken ik niet). Dan mag er wel een goede voor komen.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:51 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Nergens op gebaseerd ook. Van Geel en Koeman hebben hem in het seizoen 2011/2012 een tijd gevolgd en ook een streep door zijn naam gezet. De linksbackpositie is ook de allerlaatste positie die versterking nodig heeft, terwijl we BMI, Nelom, Kongolo, Woudenberg en Hardeveld voor die positie hebben.
Dan zou Bulthuis alsnog de laatste zijn die komt, aangezien ze die al gewoon afgetest hebben.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mwah, als Indi weg gaat schuift Kongolo naar het centrum (definitief denk ik) dus dan heb je nog maar Nelom, Woudenberg en Hardeveld (die ken ik niet). Dan mag er wel een goede voor komen.
Met Nelom + Woudenberg denk ik dat de positie nog steeds voldoende bezet is hoor. Ik ken Hardeveld verder ook niet, maar als hij ook meedingt om een basisplaats zou je zeggen dat je daar ook voldoende concurrentie hebt. Daarnaast is Bulhuis natuurlijk een uitermate slechte verdedigerquote:Op maandag 31 maart 2014 16:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mwah, als Indi weg gaat schuift Kongolo naar het centrum (definitief denk ik) dus dan heb je nog maar Nelom, Woudenberg en Hardeveld (die ken ik niet). Dan mag er wel een goede voor komen.
Dat klopt. Ik reageerde natuurlijk op het deel van je post waar je zei dat de linksback positie de laatste is waar versterking nodig is.quote:Op maandag 31 maart 2014 17:12 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dan zou Bulthuis alsnog de laatste zijn die komt, aangezien ze die al gewoon afgetest hebben.
Zie bovenstaande. Ben ook niet zo'n fan van Nelom, vandaar.quote:Op maandag 31 maart 2014 17:13 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Met Nelom + Woudenberg denk ik dat de positie nog steeds voldoende bezet is hoor. Ik ken Hardeveld verder ook niet, maar als hij ook meedingt om een basisplaats zou je zeggen dat je daar ook voldoende concurrentie hebt. Daarnaast is Bulhuis natuurlijk een uitermate slechte verdediger
Het is wel de enige naam die concreet langs is gekomen en in mijn achterhoofd bleef toch altijd de gedachte hangen dat Bulthuis zou gaan komen bij een vertrek van BMI.quote:Op maandag 31 maart 2014 17:12 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dan zou Bulthuis alsnog de laatste zijn die komt, aangezien ze die al gewoon afgetest hebben.
Tevens ook de meest overbodige naam.quote:Op maandag 31 maart 2014 17:33 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Het is wel de enige naam die concreet langs is gekomen en in mijn achterhoofd bleef toch altijd de gedachte hangen dat Bulthuis zou gaan komen bij een vertrek van BMI.
Dus ik vind het fijn nieuws
HMF mag mijn id. kaart wel lenen, al zal ie vast niet op mij lijkenquote:Op maandag 31 maart 2014 15:43 schreef hafcfan het volgende:
Waarvan 1000 van Go Ahead SV.quote:Op maandag 31 maart 2014 18:07 schreef Caland het volgende:
21.000 euro opgehaald gisteren. Best gierig.
1860 euro ja. 1000 euro van de SV, 860 euro van collecte in de bussen. Kleine 19k van de Feyenoordsupporters dus, vind ik wat magertjes eerlijk gezegdquote:
Heb die dag vrij, dus kan het mooi kijken. Ben eigenlijk wel erg benieuwd, helemaal of alle plannen dan ook online komen en vrij inzichtelijk zijn voor ons als 'leken'quote:PC toekomst Feyenoord-stadion live op RTV Rijnmond
De persconferentie over de toekomst van het Feyenoord-stadion zal komende woensdag vanaf 13.00 uur live worden uitgezonden op TV Rijnmond en rijnmond.nl. Op Radio Rijnmond zullen flitsen te horen zijn van de bijeenkomst waarin de verkenners Van Sluis, Vervat en Van der Vegt hun advies aan de Feyenoord-leiding wereldkundig maken.
De drie verkenners presenteren woensdag een tussentijds voorlopig advies inzake de toekomstige huisvesting van Feyenoord. Dit advies zal daarna worden getoetst bij de opdrachtgever, stakeholders en de gemeente Rotterdam. Het definitieve advies van de verkenners wordt eind april verwacht.
Van Sluis, Vervat en Van der Vegt zijn sinds januari zeer transparant te werk gegaan. Regelmatig werden de media op de hoogte gesteld van hun bevindingen in de zoektocht naar wat het beste is voor Feyenoord.
Al snel werd duidelijk dat nieuwbouw op Varkenoord niet aan de orde is. Daarna is bekeken welke rol de huidige Kuip in de bouwplannen zal gaan spelen. Wordt het grondig verbouwen? Of wordt het in fases afbreken en op dezelfde plek een nieuw stadion neerzetten?
Go Ahead supporters doneren per persoon dus bijna het viervoudige ten opzichte van de aanwezige Feyenoordersquote:Op maandag 31 maart 2014 18:32 schreef Bombvis het volgende:
[..]
1860 euro ja. 1000 euro van de SV, 860 euro van collecte in de bussen. Kleine 19k van de Feyenoordsupporters dus, vind ik wat magertjes eerlijk gezegd
Ik heb wel vertrouwen dat de Kuiptrojka zo goed mogelijk alles naar buiten brengt. Tot nu toe zijn ze wel helder geweest mbt de gang van zaken.quote:Op maandag 31 maart 2014 18:35 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Heb die dag vrij, dus kan het mooi kijken. Ben eigenlijk wel erg benieuwd, helemaal of alle plannen dan ook online komen en vrij inzichtelijk zijn voor ons als 'leken'
Tsja. Twente moet dan wel weer tegen 3 clubs die vechten om degradatie(PO's) te ontlopen. Zijn altijd gekke wedstrijden zo op het eind. Bal is rond enzulks.quote:Op maandag 31 maart 2014 18:45 schreef Sunri5e het volgende:
Vergeleken met Twente hebben we nog een aardig pittig programma voor de boeg.
Inderdaad, en Twente loopt echt op hun laatste tenen heb ik het idee.quote:Op maandag 31 maart 2014 18:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja. Twente moet dan wel weer tegen 3 clubs die vechten om degradatie(PO's) te ontlopen. Zijn altijd gekke wedstrijden zo op het eind. Bal is rond enzulks.
Beker een keer. Verder kan ik mij ook nagenoeg geen goede resultaten daar herinneren.quote:Op maandag 31 maart 2014 18:54 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Inderdaad, en Twente loopt echt op hun laatste tenen heb ik het idee.
Voor ons heb ik eigenlijk ook wel vertrouwen in AZ-uit. Die voetballen wel lekker vrijuit, dat ligt ons wel. PSV-uit heb ik echt 0,0 vertrouwen in, al 10 jaar ofzo niet meer gewonnen daar denk ik?
Bij PSV heeft Feyenoord genoeg kans hoor. Verdedigend staat het nog altijd als een kaartenhuis en moeten ze met hard werken overeind blijven. Hun enige hoop is een vleugelspelertje dat geen rendement heeft.quote:Op maandag 31 maart 2014 18:54 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Inderdaad, en Twente loopt echt op hun laatste tenen heb ik het idee.
Voor ons heb ik eigenlijk ook wel vertrouwen in AZ-uit. Die voetballen wel lekker vrijuit, dat ligt ons wel. PSV-uit heb ik echt 0,0 vertrouwen in, al 10 jaar ofzo niet meer gewonnen daar denk ik?
Niet zo heel gek die gedachten hoor ik dacht hetzelfde toen ik hem zag scoren gisteren.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:40 schreef psychosomatic het volgende:
"Schaken weg? Ik zou meteen Castelen naar De Kuip halen"
http://www.ad.nl/ad/nl/55(...)-De-Kuip-halen.dhtml
Iedereen kan scoren tegen Roda.quote:Op maandag 31 maart 2014 19:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Niet zo heel gek die gedachten hoor ik dacht hetzelfde toen ik hem zag scoren gisteren.
Iedereen lijkt te vergeten dat Castelen gewoon top was voor die blessures in Duitsland.quote:
Nee hoor. Maar Castelen is eigenlijk altijd geblesseerd geweest. En verder ook niet het discussieren waardquote:Op maandag 31 maart 2014 19:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Iedereen lijkt te vergeten dat Castelen gewoon top was voor die blessures in Duitsland.
Top? Was alleen ontzettend snel, maar had echt geen bijzondere actie ofzo.quote:Op maandag 31 maart 2014 19:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Iedereen lijkt te vergeten dat Castelen gewoon top was voor die blessures in Duitsland.
Top top top was toen met k2 een van de smaak makers bij Feyenoord.quote:Op maandag 31 maart 2014 19:04 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Top? Was alleen ontzettend snel, maar had echt geen bijzondere actie ofzo.
quote:Persco toekomst Feyenoord-stadion live op RTV Rijnmond
Geschreven op 2014-03-31 om 16:03:23 | Bekeken: 9604 | Reacties: 229 | Foto: Pro Shots | Bron: Rijnmond.nl (via FR12)
De persconferentie over de toekomst van het Feyenoord-stadion zal komende woensdag vanaf 13.00 uur live worden uitgezonden op TV Rijnmond en rijnmond.nl. Op Radio Rijnmond zullen flitsen te horen zijn van de bijeenkomst waarin de verkenners Van Sluis, Vervat en Van der Vegt hun advies aan de Feyenoord-leiding wereldkundig maken.
De drie verkenners presenteren woensdag een tussentijds voorlopig advies inzake de toekomstige huisvesting van Feyenoord. Dit advies zal daarna worden getoetst bij de opdrachtgever, stakeholders en de gemeente Rotterdam. Het definitieve advies van de verkenners wordt eind april verwacht.
Van Sluis, Vervat en Van der Vegt zijn sinds januari zeer transparant te werk gegaan. Regelmatig werden de media op de hoogte gesteld van hun bevindingen in de zoektocht naar wat het beste is voor Feyenoord.
Al snel werd duidelijk dat nieuwbouw op Varkenoord niet aan de orde is. Daarna is bekeken welke rol de huidige Kuip in de bouwplannen zal gaan spelen. Wordt het grondig verbouwen? Of wordt het in fases afbreken en op dezelfde plek een nieuw stadion neerzetten?
Wanneer hij fit was. Maar zeker geen topspeler zoals Kuyt of Kalou. Teerde altijd op zijn snelheid, niet op zijn briljante acties of uitstekende voorzet, want die had hij nou eenmaal niet.quote:Op maandag 31 maart 2014 19:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Top top top was toen met k2 een van de smaak makers bij Feyenoord.
Binnenkant van BAM zag er erg tof uit, met die skyboxen op de lange zijde best onopgemerkt geïntegreerd + dikke tweede ring.quote:Op maandag 31 maart 2014 19:10 schreef Muto het volgende:
Welk plan denken/hopen jullie? Puur gebaseerd op de plaatjes etc.
- Nieuwbouw VolkerWessels
- Vernieuwbouw VW
- Vernieuwbouw BAM
- Vernieuwbouw RDK
- Een van die kansloze andere initiatieven
Dit dus. Je kunt er geen zinnig woord over zeggen, zonder de volledige plannen.quote:Op maandag 31 maart 2014 19:14 schreef Caland het volgende:
Gevoelsmatig zou ik gaan voor de BAM. Maar ik vind het eigenlijk allemaal nog zo vaag dat ik er niet echt een mening over heb.
Maar sinds hem hebben we geen betere rechtsbuiten meer gehad.quote:Op maandag 31 maart 2014 19:09 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Wanneer hij fit was. Maar zeker geen topspeler zoals Kuyt of Kalou. Teerde altijd op zijn snelheid, niet op zijn briljante acties of uitstekende voorzet, want die had hij nou eenmaal niet.
Dat maakt hem nog niet top.quote:Op maandag 31 maart 2014 19:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar sinds hem hebben we geen betere rechtsbuiten meer gehad.
Slory Biseswar brrrr .
Hier ben ik het volledig mee eens.quote:Op maandag 31 maart 2014 19:16 schreef Grifte het volgende:
[..]
Binnenkant van BAM zag er erg tof uit, met die skyboxen op de lange zijde best onopgemerkt geïntegreerd + dikke tweede ring.
[ afbeelding ]
Maar de buitenkant is niets, dan liever RDK. De rauwe buitenkant van VW heeft wel iets, maar dat zie je best veel in nieuwe stadions in Engeland, dat valt best mee qua bijzonderheid of qua aantrekkingskracht.
Bij VW heb je dan weer die promenades (?) die uitkijken op het veld. Ook wel erg gaaf. In die nieuwe stadions zijn dat allemaal van die lelijke gangen weggewerkt achter de tribunes (gelredome, arena)quote:Op maandag 31 maart 2014 19:16 schreef Grifte het volgende:
[..]
Binnenkant van BAM zag er erg tof uit, met die skyboxen op de lange zijde best onopgemerkt geïntegreerd + dikke tweede ring.
[ afbeelding ]
Maar de buitenkant is niets, dan liever RDK. De rauwe buitenkant van VW heeft wel iets, maar dat zie je best veel in nieuwe stadions in Engeland, dat valt best mee qua bijzonderheid of qua aantrekkingskracht.
Volgens mij gaan alle plannen daarvan uit. Allemaal verdubbeling van zowel de begroting als het spelersbudget. Begroting zou naar 80 miljoen gaan.quote:Op maandag 31 maart 2014 19:24 schreef Caland het volgende:
Was er niet één plan waarbij men zo zat te pochen dat het spelersbudget werd verdubbeld? Ja, niet zo moeilijk he, zou in de huidige Kuip ook gewoon moeten kunnen als er niet jarenlang wanbeleid was gevoerd
10 jaar geleden voor het laatst gewonnen, daarna 2 gelijkspelletjes en de rest verlies (alleen competitie). Vrij kansloze zaak dus, alhoewel dat dit jaar voor m'n gevoel niet zo heel veel zegtquote:Op maandag 31 maart 2014 18:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Beker een keer. Verder kan ik mij ook nagenoeg geen goede resultaten daar herinneren.
Bedoel je dit:quote:Op maandag 31 maart 2014 19:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij VW heb je dan weer die promenades (?) die uitkijken op het veld. Ook wel erg gaaf. In die nieuwe stadions zijn dat allemaal van die lelijke gangen weggewerkt achter de tribunes (gelredome, arena)
Liever zou ik van alle plannen eens duidelijk uitgelegd zien hoe Feyenoord er precies beter van wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 31 maart 2014 19:32 schreef Grifte het volgende:
[..]
Bedoel je dit:
[ afbeelding ]
Daar loopt het toch ook achter de tribunes langs, of kijk ik verkeerd? Verder wel eens dat we de plannen niet of nauwelijks inhoudelijk kennen, maar Muto's vraag was enkel gebaseerd op de voorlopige visualisatie.
Hier nog wat vergelijkingsmateriaal voor de buitenkant van VW:Je kon iig het veld zien als je je zuipen aan het halen was. Voor mij wel handig, ik mis nog wel eens wat doelpunten op die manierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
Hoop op VW en denk dat het VW wordt, of heel misschien Kcap. Met de rest loop je gewoon tegen te veel beperkingen op met betrekking tot toegankelijkheid, commerciële activiteiten, zichtlijnen, bouwmaterialen et cetera. Waardoor je weer binnen no-time een verouderd stadion hebt. En daarnaast maken die de huidige kuip ook onzichtbaar. Paar aanpassingen aan die VW variant en bouwen maar, kan je weer 50 jaar zonder gezeik voetballen.quote:Op maandag 31 maart 2014 19:10 schreef Muto het volgende:
Welk plan denken/hopen jullie? Puur gebaseerd op de plaatjes etc.
- Nieuwbouw VolkerWessels
- Vernieuwbouw VW
- Vernieuwbouw BAM
- Vernieuwbouw RDK
- Een van die kansloze andere initiatieven
quote:Op maandag 31 maart 2014 19:32 schreef Grifte het volgende:
[..]
Bedoel je dit:
[ afbeelding ]
Daar loopt het toch ook achter de tribunes langs, of kijk ik verkeerd? Verder wel eens dat we de plannen niet of nauwelijks inhoudelijk kennen, maar Muto's vraag was enkel gebaseerd op de voorlopige visualisatie.
Hier nog wat vergelijkingsmateriaal voor de buitenkant van VW:Dat vergelijkingsmateriaal is wel echt spuuglelijk, waar ik dit juist wel wat vind hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
Mwah. Over het algemeen staat alleen X, S en T gedeeltelijk. Rest van de vakken wordt gewoon gezeten.quote:Op maandag 31 maart 2014 20:58 schreef ace_eleven het volgende:
Buitenkant RDK heeft wel iets mooi nostalgisch, daar lijkt de Kuip nog wel herkenbaar vanaf te komen. Ik vind overigens VW en BAM ook niet heel lelijk hoor. (zeker als ik het vergelijk met dat tankstation)
Van binnen lijkt me BAM het goed voor elkaar hebben, heeft mijn voorkeur.
Bij het VWplan is het wordt heel erg de vraag hoe de statribune ontwikkelt, aan de ene kant lijkt het me wel gaaf (en terecht aangezien dat ook gewoon het gedeelte van het stadion is waar iedereen staat, buiten de parterrevakken), aan de andere kant heb je kans dat je de fanaticisme van de andere vakken wegtrekt. (als ik trouwens de kaartverkoop in mijn hoofd haal, zullen de niet-statribunekaarten wel duurder worden en is de kans op spreiding van fanatiekelingen nog kleiner)
Z4 (en delen van de rest van de vak) en W1 (ook delen van de rest van het vak) staan ook gewoon. Eigenlijk langs heel het veld staan vakken grotendeels volgens mij.quote:Op maandag 31 maart 2014 21:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah. Over het algemeen staat alleen X, S en T gedeeltelijk. Rest van de vakken wordt gewoon gezeten.
Ook gedeeltes van Z, W en Y staan altijd. Z4, W1 sowieso.quote:Op maandag 31 maart 2014 21:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah. Over het algemeen staat alleen X, S en T gedeeltelijk. Rest van de vakken wordt gewoon gezeten.
Ik had het alleen over geel. Aangezien daar ook de statribune van VW komt.quote:Op maandag 31 maart 2014 21:07 schreef Matedeor het volgende:
[..]
Ook gedeeltes van Z, W en Y staan altijd. Z4, W1 sowieso.
In W2 is het ook staan.quote:Op maandag 31 maart 2014 21:05 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:
quote:Op maandag 31 maart 2014 21:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik had het alleen over geel. Aangezien daar ook de statribune van VW komt.
Denk het ook, ookomdat ze de nieuwbouw mochten doen.quote:Op maandag 31 maart 2014 19:12 schreef Caland het volgende:
Denk dat het VW gaat worden. Maar er komt nog geen definitief besluit toch? Gaan wel weer een paar weken overheen.
Toch heb ik liever een 'sta-ring' rondom het veld ipv één groot vak aan één kant.quote:
Het meest belachelijke is (het plan is btw RDK), is dat je dan nog geen eens op niveau Ajax komt.quote:Op maandag 31 maart 2014 19:24 schreef Caland het volgende:
Was er niet één plan waarbij men zo zat te pochen dat het spelersbudget werd verdubbeld? Ja, niet zo moeilijk he, zou in de huidige Kuip ook gewoon moeten kunnen als er niet jarenlang wanbeleid was gevoerd
Beetje zoals bij Groningen dus. Al is het daar echt aids.quote:Op maandag 31 maart 2014 19:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij VW heb je dan weer die promenades (?) die uitkijken op het veld. Ook wel erg gaaf. In die nieuwe stadions zijn dat allemaal van die lelijke gangen weggewerkt achter de tribunes (gelredome, arena)
Tuurlijkquote:Van Geel: ‘Zoek er niets achter, hij was in de buurt en we dronken koffie’
Feyenoord leunt al bijna twee seizoenen op Graziano Pellè, maar voor de komst van de Italiaan was John Guidetti de grote held van de supporters. De aanvaller werd in 2011/12 gehuurd van Manchester City en had met zijn twintig doelpunten een belangrijk aandeel in de tweede plaats. Guidetti keerde met veel verwachtingen terug naar Engeland, waar de decepties zich echter opstapelen.
Guidetti werd in Engeland geteisterd door lichamelijke problemen en eenmaal fit kwam hij niet in de plannen van Manuel Pellegrini voor. In januari kwam zijn tijdelijke overgang naar Stoke City rond, maar ook dat is geen onverdeeld succes. De Zweeds jeugdinternational, 21 jaar, kwam tot dusver slechts zes keer binnen de lijnen en bovendien telkenmale als invaller.
Mike Guidetti, de vader van de aanvaller, sprak onlangs met Martin van Geel in De Kuip, daar hij ‘toevallig in de buurt was’, zo schrijft het Algemeen Dagblad. Volgens de technisch directeur moet het niet groter worden gemaakt dan het is. “Nee hoor, zoek er alsjeblieft niets achter”, vertelt Van Geel in het dagblad. “Wij hebben gewoon een prima band met de familie Guidetti. Mike was in de buurt en we dronken een kop koffie.”
Duurt een eeuwigheid om die jongen fit te krijgen. Ik vrees dat het echt niks meer wordt met die jongen. Zou me er als Feyenoord niet aan wagen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 09:02 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Tuurlijk
Als ze hem voor weinig op kunnen halen dan valt het altijd te proberen. Ben benieuwd hoeveel Man C ons gunt na de overnamen van Kongolo Jr.
Hij traint nu toch alweer een tijdje? Dadelijk direct in de voorbereiding meedraaien....quote:Op dinsdag 1 april 2014 09:08 schreef H.FR het volgende:
[..]
Duurt een eeuwigheid om die jongen fit te krijgen. Ik vrees dat het echt niks meer wordt met die jongen. Zou me er als Feyenoord niet aan wagen.
Heb je zijn buik al eens gezien?quote:Op dinsdag 1 april 2014 09:09 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Hij traint nu toch alweer een tijdje? Dadelijk direct in de voorbereiding meedraaien....
In eredivisie kan je gewoon met een opgeblazen buik spelen, zie Zeefuikquote:Op dinsdag 1 april 2014 09:11 schreef H.FR het volgende:
[..]
Heb je zijn buik al eens gezien?
Dat redt je niet binnen de voorbereiding.
Aldus VI.quote:Van Geel in gesprek over terugkeer Guidetti bij Feyenoord
John Guidetti blijft in beeld bij Feyenoord als opvolger van Graziano Pellè, van wie de verwachting is dat hij de club komende zomer gaat verlaten.
Technisch directeur Martin van Geel sprak vorige week met Mike Guidetti, de vader van de 21-jarige aanvaller. Guidetti speelt momenteel op huurbasis voor Stoke City en mag komende zomer vertrekken bij zijn club Manchester City. Naar verluidt moet de Zweed, die twee jaar geleden zeer succesvol was in De Kuip, zo'n tweeënhalf miljoen euro kosten.
In het seizoen 2011/12 was Guidetti op huurbasis bij Feyenoord goed voor twintig doelpunten in 23 wedstrijden, waarmee hij een grote bijdrage had aan de tweede plaats van de Rotterdammers. Na zijn terugkeer bij City stond hij een jaar aan de kant met een virusinfectie.
http://www.vi.nl/nieuws/v(...)&utm_campaign=nieuws
Aldus het ADquote:Van Geel sprak met vader Guidetti: 'Zoek er niets achter'
Martin van Geel is onlangs een gesprek aangegaan met de vader van voormalig Feyenoord-spits John Guidetti. De technisch directeur zou de Zweed graag willen overnemen mocht hij financieel haalbaar blijken, maar volgens Van Geel moet niemand conclusies aan het gesprek verbinden.
'Nee hoor, zoek er asjeblieft niets achter', benadrukt de td in het Algemeen Dagblad. 'Wij hebben gewoon een prima band met de familie Guidetti. Mike was in de buurt en we dronken een kop koffie.'
Aldus FR12.quote:Van Geel sprak met vader Guidetti: 'Zoek er niets achter'
Geschreven op 2014-04-01 om 06:34:12 | Bekeken: 8660 | Reacties: 43 | Foto: Pro Shots |
Martin van Geel is onlangs een gesprek aangegaan met de vader van voormalig Feyenoord-spits John Guidetti. De technisch directeur zou de Zweed graag willen overnemen mocht hij financieel haalbaar blijken, maar volgens Van Geel moet niemand conclusies aan het gesprek verbinden.
'Nee hoor, zoek er asjeblieft niets achter', benadrukt de td in het Algemeen Dagblad. 'Wij hebben gewoon een prima band met de familie Guidetti. Mike was in de buurt en we dronken een kop koffie.'
Voetbal International: Van Geel in gesprek over terugkeer (VI.nl)
John Guidetti blijft in beeld bij Feyenoord als opvolger van Graziano Pellè, van wie de verwachting is dat hij de club komende zomer gaat verlaten.
Technisch directeur Martin van Geel sprak vorige week met Mike Guidetti, de vader van de 21-jarige aanvaller. Guidetti speelt momenteel op huurbasis voor Stoke City en mag komende zomer vertrekken bij zijn club Manchester City. Naar verluidt moet de Zweed, die twee jaar geleden zeer succesvol was in De Kuip, zo'n tweeënhalf miljoen euro kosten.
In het seizoen 2011/12 was Guidetti op huurbasis bij Feyenoord goed voor twintig doelpunten in 23 wedstrijden, waarmee hij een grote bijdrage had aan de tweede plaats van de Rotterdammers. Na zijn terugkeer bij City stond hij een jaar aan de kant met een virusinfectie.
http://www.defeijenoorder.nl/quote:Nu zijn dergelijke controles vaker aangekondigd, waarna het achteraf vooral ‘bankmakerij’ bleek te zijn. Dit keer lijkt het de plaatselijke polizei echter menens te zijn. Gisteren belde een agent van de Rotterdamse Voetbaleenheid (VBE) namelijk direct na het vooroverleg met de collega’s uit Almelo een Feijenoorder met de volgende mededeling:
‘Politie Almelo zet groot in woensdag, bij alle ingangen gaat men op ID controleren bij mensen die een PAPIEREN kaart hebben. Kom je niet uit Almelo of omstreken dan zal de toegang worden ontzegd, wordt je kaart in beslag genomen, wordt je gearresteerd en na/tijdens de wedstrijd pas weer vrijgelaten en gevorderd de gemeente te verlaten.
Wehehequote:Op dinsdag 1 april 2014 10:02 schreef Happel het volgende:
Leuker kunnen ze het niet maken.
[..]
http://www.defeijenoorder.nl/
quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:02 schreef Happel het volgende:
[..]
Is dat Ed Aldus? Nee johquote:
Kom er door dus wedstrijdje mee pakken dan maar.quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:02 schreef Happel het volgende:
[..]
quote:Op maandag 31 maart 2014 19:30 schreef Muto het volgende:
[ afbeelding ]
Deze buitenkant vind ik veruit het mooist. Is van RDK.
Fraai stadionnetje wel zo jaquote:
Eens, al zijn er nog wel te veel tekortkomingenquote:
Het elftal dat er in speelt bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 1 april 2014 10:56 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Eens, al zijn er nog wel te veel tekortkomingen.
En de bestanden:"quote:Hoewel Feyenoord sinds haar bericht van vorige week woensdag niets meer heeft gecommuniceerd over de uitwedstrijd tegen Heracles is inmiddels duidelijk dat de wedstrijd -in navolging van de bekerwedstrijd tussen beide clubs eerder dit seizoen- met een leeg uitvak zal worden gespeeld. Wederom een nederlaag voor het voetbal. En ook nu weer staat de KNVB er bij en kijkt ernaar…
In tegenstelling tot Feyenoord heeft Heracles deze week nog wel gecommuniceerd over de wedstrijd van aanstaande woensdag: een aankondiging van ID-controles en dientengevolge wachtrijen voor de toegangspoorten. Zij verdedigen dit gedrag als volgt: ‘Deze extra maatregel is genomen om te proberen te voorkomen dat er supporters van Feyenoord tussen de supporters van Heracles Almelo zitten tijdens deze wedstrijd.’
Je leest het goed: om te voorkomen dat supporters van beide clubs zij aan zij de wedstrijd kunnen kijken. Zoals voetbal bedoeld is. En waar politici, beleidsbepalers en opiniemakers in Nederland ook altijd hun mond van vol hebben. ‘In Engeland en Duitsland kunnen de supporters van beide clubs gewoon door elkaar heen lopen’. Dat kan hier niet, daar hebben ze gelijk in, maar wel om de doodeenvoudige reden dat bij een groot deel van de wedstrijden een combiregeling voor bezoekende supporters wordt opgelegd en omdat supporters van de bezoekende club die aan hun vrijheid hechten dus worden geweerd middels strenge controles.
Nu zijn dergelijke controles vaker aangekondigd, waarna het achteraf vooral ‘bankmakerij’ bleek te zijn. Dit keer lijkt het de plaatselijke polizei echter menens te zijn. Gisteren belde een agent van de Rotterdamse Voetbaleenheid (VBE) namelijk direct na het vooroverleg met de collega’s uit Almelo een Feijenoorder met de volgende mededeling:
‘Politie Almelo zet groot in woensdag, bij alle ingangen gaat men op ID controleren bij mensen die een PAPIEREN kaart hebben. Kom je niet uit Almelo of omstreken dan zal de toegang worden ontzegd, wordt je kaart in beslag genomen, wordt je gearresteerd en na/tijdens de wedstrijd pas weer vrijgelaten en gevorderd de gemeente te verlaten.’
De bewuste Feijenoorder heeft gevraagd op welke grond ze dit allemaal denken te kunnen doen. Het antwoord sprak boekdelen: ze weten dat er geen enkele grondslag is voor dergelijk optreden, maar gaan het toch doen en maken gebruik van politiebevoegdheden uit de voetbalwet, en andere wetgeving die het mogelijk maken iedereen zonder opgaaf van reden te arresteren en mee te nemen.
Ook gaan ze van elke arrestant melding maken bij de KNVB. Ze weten dat ook dat geen grondslag heeft, maar zo sta je toch weer mooi een paar maanden buiten met een SV (immers: schuldig tot het tegendeel bewezen bij de KNVB…). Althans, dat hopen ze. De casus rond de recente uitwedstrijd in Utrecht toont echter aan dat er voor enkel het bezoeken van een wedstrijd -volkomen terecht!- géén stadionverboden worden opgelegd:
‘De 118 Feyenoordfans, die afgelopen zondag in stadion Galgenwaard tussen de Utrecht-supporters waren gaan zitten op de Cityside, hangt geen stadionverbod boven het hoofd. Dat zegt een woordvoerder van de KNVB. Als niet aantoonbaar is bewezen dat de supporters wangedrag hebben vertoond, kan de KNVB ze geen stadionverbod opleggen. Het feit dat de groep tegen de regels – buiten de georganiseerde combiregeling om – naar Utrecht is gereisd, is volgens de KNVB geen reden voor een stadionverbod.’
De VBE’er vroeg de Feijenoorder ten slotte of hij iedereen via zijn netwerk wilde oproepen vooral niet naar Almelo te gaan. De Feijenoorder in kwestie heeft daarop aangegeven zelf sowieso te gaan en daarbij zo veel mogelijk mensen aan te sporen vooral ook gewoon te gaan.
En daar sluiten wij ons bij aan: iedereen die al van plan was naar de wedstrijd te gaan, moet dit ook vooral gewoon doen. Immers: je hebt een geldige kaart en wilt gewoon een wedstrijd van je club zien, dan moet dat gewoon kunnen in een vrij land!
Wij hechten er als Vereeniging De Feijenoorder veel waarde aan deze informatie vooraf te delen met elke Feijenoorder. Maar dat niet alleen. We hebben tevens een Feijenoorder welke werkzaam is als jurist -met mensenrechten als vakgebied!- gevraagd om ons te helpen in deze strijd tegen de discriminatie van voetbalsupporters. En met succes: zij heeft een document opgesteld dat elke Feijenoorder kan gebruiken als ‘kennisgeving van bezwaar / verzoek tot directe opheffing maatregelen’.
Wij roepen elke Feijenoorder die gewoon afreist naar Almelo met klem op -naast zijn of haar ID-bewijs- een kopie van dit document mee te nemen om direct te kunnen tonen bij aanhouding. Tevens hebben we een datasheet gemaakt met meer informatie over je rechten en plichten. Dit document zal in de toekomst wellicht uitgebreid worden daar deze aangekondigde praktijken bij de uitwedstrijd in Almelo helaas geen uitzondering zijn in het Nederlandse voetbal.
Wij betreuren het ten zeerste dat dit nodig is, maar de schuld hiervan ligt volledig bij de gemeente en politie Almelo. Zij verzieken wat een mooie voetbalavond zonder risico zou moeten zijn en bedienen zich daarbij van discriminatie. Het gevolg zal zijn dat niet enkel Feijenoorders, maar ook Heraclieden die iets te ver bij Almelo vandaan wonen mogelijk geweigerd worden, dat het stadion vele lege plaatsen zal tellen en dat het voetbal als geheel wederom een pijnlijke nederlaag leidt.
Ten slotte verzoeken we de heren politici en opiniemakers om even kritisch op te treden als zij deden na de uitspraken van Wilders op de meest recente verkiezingsavond. Immers: discriminatie op basis van afkomst is ontoelaatbaar in dit land, niet enkel als het gaat om bijvoorbeeld Marokkanen, maar zeer zeker ook als het gaat om voetbalsupporters, ongeacht hun etnische achtergrond.
Wanneer worden hier eens kamervragen over gesteld? Dit is gewoon schending van de grondwet.quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:05 schreef Muto het volgende:
[..]
En de bestanden:"
http://www.defeijenoorder(...)fing-maatregelen.pdf
http://www.defeijenoorder(...)014/04/Datasheet.pdf
Almelo
Precies dit. Mooi die verontwaardigingquote:Op dinsdag 1 april 2014 11:12 schreef Silenus het volgende:
Uiteraard is het schandalig, maar het zou ook handig zijn als je je als uitsupporter gewoon gedraagt in de thuisvakken, ipv het constant laten horen dat je er bent. Dan krijg je dus gezeik, knokpartijtjes, en uiteindelijk deze maatregelen.
Als je gewoon een biertje drinkt en je uit respect voor de thuissupporters om je heen een beetje inhoudt, doet er echt helemaal niemand moeilijk. Ik vind het niet zo gek dat ze bij Heracles geen matpartijen op de tribune willen. En die matpartijen in alle stadions zijn er echt niet omdat die doldrieste provincialen constant op brave Rotterdammers met een broodtrommeltje en pakje fristi jagen.
Zondag waren er ook GAE fans in de thuisvakken, die waren ook druk bezig. Hoor ik ook niemand over.quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:12 schreef Silenus het volgende:
Uiteraard is het schandalig, maar het zou ook handig zijn als je je als uitsupporter gewoon gedraagt in de thuisvakken, ipv het constant laten horen dat je er bent. Dan krijg je dus gezeik, knokpartijtjes, en uiteindelijk deze maatregelen.
Als je gewoon een biertje drinkt en je uit respect voor de thuissupporters om je heen een beetje inhoudt, doet er echt helemaal niemand moeilijk. Ik vind het niet zo gek dat ze bij Heracles geen matpartijen op de tribune willen. En die matpartijen in alle stadions zijn er echt niet omdat die doldrieste provincialen constant op brave Rotterdammers met een broodtrommeltje en pakje fristi jagen.
quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:12 schreef Silenus het volgende:
Dit ja. Nog een voorbeeld: vorige week halve finale beker. NEC-supporters zaten met veel man op de hoofdtribune, hebben gewoon hard zitten juichen bij de 1-1 + gezongen. Juist die NEC-supporters deden toentertijd huilie-huilie over Feyenoorders.quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:26 schreef H.FR het volgende:
[..]
Zondag waren er ook GAE fans in de thuisvakken, die waren ook druk bezig. Hoor ik ook niemand over.
Weet je wat het echte probleem is... We zijn niet meer gewend dat er ook andere supporters in de thuisvakken zitten. Al die combi's etc. hebben juist ervoor gezorgd dat uitsupporters als 'eng' worden ervaren. Volledig onterecht. Eigenlijk is er een cultuuromslag nodig.quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:12 schreef Silenus het volgende:
Die politie-inzet was echt belachelijk inderdaadquote:Op dinsdag 1 april 2014 11:49 schreef Muto het volgende:
[..]
Weet je wat het echte probleem is... We zijn niet meer gewend dat er ook andere supporters in de thuisvakken zitten. Al die combi's etc. hebben juist ervoor gezorgd dat uitsupporters als 'eng' worden ervaren. Volledig onterecht. Eigenlijk is er een cultuuromslag nodig.
Afgelopen zondag bij Feyenoord was het weer bizar. Veel politie ter plaatse, combi voor GAE etc. Dat terwijl beide supportersgroepen elkaar wel degelijk 'respecteren'. GAE-supporters haalden ruim 1800 euro op voor Sophia. Met vrij vervoer was er echt niks gebeurd.
Waarheid.quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:49 schreef Muto het volgende:
Weet je wat het echte probleem is... We zijn niet meer gewend dat er ook andere supporters in de thuisvakken zitten. Al die combi's etc. hebben juist ervoor gezorgd dat uitsupporters als 'eng' worden ervaren. Volledig onterecht. Eigenlijk is er een cultuuromslag nodig.
Echt veel weerquote:Op dinsdag 1 april 2014 11:51 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Die politie-inzet was echt belachelijk inderdaad.
Het is niet volledig onterecht. Bij Utrecht-Feyenoord liepen kinderen huilend naar buiten. Zijn hun tranen onterecht?quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:49 schreef Muto het volgende:
Maar zouden die gasten zichzelf ook niet eens achter de oren krabben, waarom ze met zo veel man staan? Al zullen ze het ook wel prima vinden, zonnetje erbij, beetje ouwehoeren met elkaar, paardje rijden, boete uitdelen voor wildplassen.quote:
Ik weet niet welke groep toen begon. Maar inderdaad, het is vaak onterecht.quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:53 schreef TC03 het volgende:
[..]
Het is niet volledig onterecht. Bij Utrecht-Feyenoord liepen kinderen huilend naar buiten. Zijn hun tranen onterecht?
Er is zeker een cultuuromslag nodig, maar ook bij de supporters.
Angst is gebaseerd op risico dat er iets mis gaat. Risico (en dus angst) ban je pas uit als het altijd goed gaat en niet af en toe.quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:54 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik weet niet welke groep toen begon. Maar inderdaad, het is vaak onterecht.
Voetbal anno 2014quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:02 schreef Happel het volgende:
Nu zijn dergelijke controles vaker aangekondigd, waarna het achteraf vooral ‘bankmakerij’ bleek te zijn. Dit keer lijkt het de plaatselijke polizei echter menens te zijn. Gisteren belde een agent van de Rotterdamse Voetbaleenheid (VBE) namelijk direct na het vooroverleg met de collega’s uit Almelo een Feijenoorder met de volgende mededeling:‘Politie Almelo zet groot in woensdag, bij alle ingangen gaat men op ID controleren bij mensen die een PAPIEREN kaart hebben. Kom je niet uit Almelo of omstreken dan zal de toegang worden ontzegd, wordt je kaart in beslag genomen, wordt je gearresteerd en na/tijdens de wedstrijd pas weer vrijgelaten en gevorderd de gemeente te verlaten.
Er zijn ook haast nooit incidenten. +/- 750 per jaar, waarvan de helft wildplassen volgens mij.quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:55 schreef TC03 het volgende:
[..]
Angst is gebaseerd op risico dat er iets mis gaat. Risico (en dus angst) ban je pas uit als het altijd goed gaat en niet af en toe.
Het moet niet 9/10 keer goed gaan, want dan is de kans dat het mis gaat nog steeds reëel en behoud je (volledig terecht) angst. Het moet 999/1000 keer goed gaan. Jaren op rij zonder incident.
Dan zou ook niemand meer uitgaan op zaterdagavond Stadhuisplein Rotterdam. Daar gebeuren ook wekelijks incidenten, toch gaat men daar nog vaak heen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:55 schreef TC03 het volgende:
[..]
Angst is gebaseerd op risico dat er iets mis gaat. Risico (en dus angst) ban je pas uit als het altijd goed gaat en niet af en toe.
Het moet niet 9/10 keer goed gaan, want dan is de kans dat het mis gaat nog steeds reëel en behoud je (volledig terecht) angst. Het moet 999/1000 keer goed gaan. Jaren op rij zonder incident.
Dat klopt, maar de vraag: is dat dankzij politie-inzet of had het zonder ook zo gegaan?quote:Op dinsdag 1 april 2014 12:00 schreef H.FR het volgende:
[..]
Er zijn ook haast nooit incidenten. +/- 750 per jaar, waarvan de helft wildplassen volgens mij.
Op 7,5 mln bezoekers per jaar.
Dat is zo goed als verwaarloosbaar.
Ten eerste is dat niet te vergelijken aangezien het om een hele andere schaal en sfeer gaat.quote:Op dinsdag 1 april 2014 12:01 schreef Muto het volgende:
[..]
Dan zou ook niemand meer uitgaan op zaterdagavond Stadhuisplein Rotterdam. Daar gebeuren ook wekelijks incidenten, toch gaat men daar nog vaak heen.
Met een verminderde politieinzet was dat evengoed laag gebleven. Iedereen zal begrip tonen als er enkele agenten patrouilleren, maar de massaliteit waarmee dit nu gepaard gaat + tientallen ME'ers is totaal buitensporig als je kijkt wat er dit seizoen in en rond De Kuip gebeurt. Zeker als het tegen tegenstanders als pak hem beet RKC is.quote:Op dinsdag 1 april 2014 12:02 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat klopt, maar de vraag: is dat dankzij politie-inzet of had het zonder ook zo gegaan?
quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:12 schreef Silenus het volgende:
Wel mooi als iedereen die documentjes mee neemt en de agenten ter plaatse daarmee om de oren gaan slaanquote:Op dinsdag 1 april 2014 11:05 schreef Muto het volgende:
[..]
Almelo
Alleen hebben de agenten daar geen boodschap aan. Die gaan namelijk niet over het vrijlaten van burgers.quote:Op dinsdag 1 april 2014 12:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wel mooi als iedereen die documentjes mee neemt en de agenten ter plaatse daarmee om de oren gaan slaan
Dat is wel zo. Alleen als daar vervolgens uit blijkt dat politie en justitie onrechtmatig hebben gehandeld, zal dit wel gevolgen hebben voor de toekomst.quote:Op dinsdag 1 april 2014 12:10 schreef Muto het volgende:
[..]
Alleen hebben de agenten daar geen boodschap aan. Die gaan namelijk niet over het vrijlaten van burgers.
Dat.quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:48 schreef Caland het volgende:
Ik vraag me dan altijd maar af waar het probleem ligt. Bij de loszittende Feyenoorders of de mensen die dat niet kunnen verdragen.
Ik heb hem uitgeprint.quote:Op dinsdag 1 april 2014 12:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wel mooi als iedereen die documentjes mee neemt en de agenten ter plaatse daarmee om de oren gaan slaan
Geen idee, maar zo weinig incidenten rechtvaardigen een lagere politie-inzet dan nu het geval is.quote:Op dinsdag 1 april 2014 12:02 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat klopt, maar de vraag: is dat dankzij politie-inzet of had het zonder ook zo gegaan?
Positief dat ze deze documentjes hebben opgesteld.quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:05 schreef Muto het volgende:
[..]
Almelo
Typisch gevalletje van gelijk hebben maar geen gelijk krijgen ben ik bangquote:Op dinsdag 1 april 2014 12:10 schreef Muto het volgende:
[..]
Alleen hebben de agenten daar geen boodschap aan. Die gaan namelijk niet over het vrijlaten van burgers.
Er zijn er gewoon teveel van in thuisvakken en die groepen zich samen. Gaat hier vooral om de jongeren. Geldt aanzienlijk minder voor de groep 25+, die gewoon rustig voetbal gaan kijken.quote:Op dinsdag 1 april 2014 12:52 schreef Merkie het volgende:
Als de uitsupporters zich altijd als voorbeeldige supporters zouden gedragen in de thuisvakken zou niemand zich er druk om maken.
Op 1 april?quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:20 schreef Scorpie het volgende:
http://www.vi.nl/nieuws/v(...)ti-bij-feyenoord.htm
Geen idee of het waar is, maar ik vind het iig niet zo vergezocht. Als Pelle weg gaat kan je denk ik wel die 2.5 miljoen vrijmaken om deze held van weleer op te pikken.quote:
Zonde van het geld. Eerst moet hij maar eens bewijzen dat hij nog iets kan.quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Geen idee of het waar is, maar ik vind het iig niet zo vergezocht. Als Pelle weg gaat kan je denk ik wel die 2.5 miljoen vrijmaken om deze held van weleer op te pikken.
De Redderquote:
Vergeet niet dat hij zwaar aan de prednison gezeten heeft, als je ergens dik van wordt is het dat wel.quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mee eens een dikke Guidetti hoeft van mij ook niet te komen.
Het is en blijft een held maar zo jong al zo dik en uitvorm dat mag je als prof voetballer eigenlijk nooit gebeuren.
Bakkal staat algemeen te boek als lui en drankzuchtig.quote:
Huur met optie tot koop zou wat mij betreft acceptabel zijn. Zeker geen transfersom voor neerleggen voor zijn fitheid en vaardigheden zijn bewezen. (zo'n virus heeft veel impact!)quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Bakkal staat algemeen te boek als lui en drankzuchtig.
Guidetti geen van beide.
Als uit een medische keuring zou blijken dat er geen lichamelijke belemmeringen voor hem zijn om topfit te worden, en je kunt hem voor een zacht prijsje krijgen: doen.
Liever dan die lange jap.
quote:Ronald Koeman weet nog niet of hij woensdag in het uitduel tegen Heracles Almelo kan beschikken over Terence Kongolo en Jean-Paul Boëitus. De twee spelers zijn twijfelgevallen zo meldde de Feyenoord-trainer op de persconferentie in de Kuip. 'We wachten de reactie op de training van dinsdagmiddag af, daarna bekijken we of ze woensdag kunnen starten', zei Koeman.
De oefenmeester houdt nog een slag om de arm, maar gaat er van uit dat het tweetal fit genoeg wordt bevonden. Kongolo heeft nog wat last van een heupblessure, terwijl Boëtius kampt met vermoeidheidsklachten.
Kongolo raakte zondag in het duel tegen Go Ahead Eagles geblesseerd, maar hij was maandag alweer terug op het trainingsveld. Dat ging volgens Koeman goed, toch wacht de trainer op de resultaten van de laatste training. Het duel in Almelo begint woensdag om 18.45 uur.
Tijdens de persconferentie gaf de Feyenoord-trainer verder aan dat hij nog niet weet of hij zondag tegen RKC Waalwijk weer speelt met Graziano Pellè. 'Als we morgen 0-3 winnen zal ik goed nadenken of ik iets verander richting zondag. Never change a winning team, zeggen ze weleens', was de uitleg van Koeman.
De Italiaanse spits zit tegen Heracles zijn laatste van vier wedstrijden schorsing uit en kan dus tegen RKC zijn rentree maken. Koeman is in elk geval niet van plan Pellè te sparen voor de wedstrijd tegen PSV. Bij een gele kaart tegen RKC is de aanvaller opnieuw geschorst en mist hij het duel tegen de concurrent om plek twee in de Eredivisie.
Als hij nou bij het horen dat Feyenoord hem koopt gelijk het fitness centrum induikt en als de held die hij was topfit uit de helikopter sprint is hij van harte welkom natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Guidetti geen van beide.
Als uit een medische keuring zou blijken dat er geen liachamelijke belemmeringen voor hem zijn om topfit te worden, en je kunt hem voor een zacht prijsje krijgen: doen.
Heb nog niemand (Gert een beetje) gehoord die vindt dat hij terug moet komenquote:Op dinsdag 1 april 2014 15:26 schreef satecl het volgende:
Haha het maandelijkse 'Kwiedetti moet terug kome' gelul is weer begonnen._______________!
Niet even noemen dat het ook aardig uitmaakt wat je voor die bedragen krijgtquote:Het Nederlands Elftal speelt er niet meer, voor een kroket staan bezoekers eindeloos in de rij en toiletten zijn er amper. De Kuip is verouderd. Geld voor nieuwbouw is er niet en de gemeente wil er geen geld insteken. Morgen wordt duidelijk welke ontwerper de Kuip mag renoveren. Nieuwsuur spreekt drie kanshebbers over hun Kuip voor de toekomst.
Garant
Vriend en vijand zijn het erover eens dat een nieuwe Kuip er definitief niet gaat komen. Een eerder voorstel daarvoor van 340 miljoen euro (exclusief infrastructuur) is in de gemeenteraad van Rotterdam gesneuveld. De gemeente wil namelijk niet garant staan voor een deel van de mogelijke verliezen.
Het aloude concept dat grote sportprojecten voor aannemers een jackpot zijn - bij succes veel winst, bij verlies betaalt de gemeente of de stad de rekening - is daarmee van de baan. Bij de nieuwe ontwerpen draaien de initiatiefnemers zelf op voor de kosten, bij voor- en tegenspoed.
Dromen
Nog zeven partijen zijn in de running om de restauratie van de Kuip te ontwerpen. Onder hen ontwerpers Hennis de Ridder, Erwin Eekelaar en Martijn Luchjenbroers. Met deze drie karrentrekkers reist verslaggever Jan van Loenen naar De Kuip waar ze vanuit het veld laten zien hoe het stadion van hun dromen eruit gaat zien.
Waaraan moet een modern stadion voldoen? Hoe behoudt de Kuip zijn unieke karakter? Wat houdt de supporter van de toekomst tevreden? Welk ontwerp sleept de meeste kampioenschappen binnen? En ook niet onbelangrijk: wat moet het kosten?
Angstaanjagend
Martijn Luchjenbroers van het bouwconcern VolkerWessels heeft een plan dat 240 miljoen euro kost. Hiermee meteen het duurste plan van de drie. De kernwoorden voor het plan van VolkerWessels is vooral 'angstaanjagend'.
Red de Kuip
Erwin Eekelaar is van de stichting 'Red de Kuip'. Het plan van RedDeKuip kost 160 miljoen euro en wil vooral aan de fans denken. Volgens hen moet De Kuip geen donkere doos worden, maar licht en luchtig zijn.
Prijszeker
De goedkoopste van alle drie is het plan van Hennis de Ridder. De Ridder is directeur van het Kenniscentrum Bouwprocesinnovatie, een samenwerkingsverband tussen TU Delft en TNO. Zijn plan kost 81 miljoen euro en is volgens hemzelf daarmee erg goedkoop en prijszeker.
Dit is een korte aankondiging om mensen te informeren over de inhoud van het programma, en wat kijkertjes te trekken. Het is geen uitgebreide samenvatting, daarvoor moet je dus naar het programma kijken.quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:24 schreef H.FR het volgende:
[..]
Niet even noemen dat het ook aardig uitmaakt wat je voor die bedragen krijgt
Lovequote:Op dinsdag 1 april 2014 19:23 schreef Pascalus het volgende:
Ja man koedettie mot echt trug komme
bellumie wagner love tymosjoek kuyt
van hanegem naast rutte op de bank
champions league winst
ja tog
Stemmingmakerij noem ik het.quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:29 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dit is een korte aankondiging om mensen te informeren over de inhoud van het programma, en wat kijkertjes te trekken. Het is geen uitgebreide samenvatting, daarvoor moet je dus naar het programma kijken.
Volgens mij dat laatste.quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:30 schreef exile79 het volgende:
Ik had helemaal niet door dat nieuwbouw per definitie van de baan was. Of snapt de redactie niet dat de nieuwbouw van RDK van vorig jaar van de baan is, maar dat er op zich nog wel een nieuw stadion kan komen.
Nieuwbouw als in een nieuwe plek is wel van de baan. Vernieuwbouw niet.quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:30 schreef exile79 het volgende:
Ik had helemaal niet door dat nieuwbouw per definitie van de baan was. Of snapt de redactie niet dat de nieuwbouw van RDK van vorig jaar van de baan is, maar dat er op zich nog wel een nieuw stadion kan komen.
Nou ja, officieel niet. VW heeft twee plannen ingediend, zowel een complete nieuwbouw op een nieuwe plek als een vernieuwbouw. Maar de verkenners lieten al weten dat vernieuwbouw de voorkeur verdient, omdat je dan het probleem van een leegstaande Kuip voorkomt. Sindsdien promoot VW alleen de vernieuwbouw. Maar de verkenners hebben daadwerkelijk minimaal 1 nieuwbouw op een nieuwe plek ontvangen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Nieuwbouw als in een nieuwe plek is wel van de baan. Vernieuwbouw niet.
Mwah, ik snap dat hij een tijd out is geweest, maar dan hoef je nog niet zo vies dik te worden hoor. Guidetti heeft volgens mij echt maanden niks gedaan om z'n lichaam te onderhoudenquote:Op dinsdag 1 april 2014 14:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Guidetti geen van beide.
Als uit een medische keuring zou blijken dat er geen liachamelijke belemmeringen voor hem zijn om topfit te worden, en je kunt hem voor een zacht prijsje krijgen: doen.
Is die complete nieuwbouw dan weer een anders stadion als die super(quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:37 schreef Muto het volgende:
[..]
Nou ja, officieel niet. VW heeft twee plannen ingediend, zowel een complete nieuwbouw op een nieuwe plek als een vernieuwbouw. Maar de verkenners lieten al weten dat vernieuwbouw de voorkeur verdient, omdat je dan het probleem van een leegstaande Kuip voorkomt. Sindsdien promoot VW alleen de vernieuwbouw. Maar de verkenners hebben daadwerkelijk minimaal 1 nieuwbouw op een nieuwe plek ontvangen.
Overigens gaan ze die vernieuwde trainingscentrum apart doen, ongeacht de keuze.
Superkuip is vernieuwbouw ja. Ze hadden twee plannen ingediend, maar daarvan is de complete nieuwbouw vrijwel direct teruggetrokken. Is in ieder geval niet doorgegaan naar de tweede ronde.quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Is die complete nieuwbouw dan weer een anders stadion als die super()Kuip?
Zie door de bomen het bos niet meer
Nee, de super (quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Is die complete nieuwbouw dan weer een anders stadion als die super()Kuip?
Zie door de bomen het bos niet meer
Ze noemen het zelf vernieuwbouw.quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:13 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nee, de super ()Kuip is de nieuwbouwvariant van VolkerWessels, want 100% van De Kuip wordt gesloopt. Juist van de vernieuwbouwvariant hebben ze amper iets naar buiten laten komen.
Snap je het nog?
Ow, dan snap ik het niet meerquote:
Nee.quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:13 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nee, de super ()Kuip is de nieuwbouwvariant van VolkerWessels, want 100% van De Kuip wordt gesloopt. Juist van de vernieuwbouwvariant hebben ze amper iets naar buiten laten komen. En KCAP heeft ook een ander plan ingediend van Muto laat zien.
Snap je het nog?
Die promenades zijn inderdaad wel vet opzich. Ik blijf die statribune niks vinden van VW. Beetje onder het mom van 'die gelbe Wand' + 'Kuipachtig iets' = Sfeer. Doe mij maar een mooi symmetrisch stadion.quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:20 schreef exile79 het volgende:
Die superkuip is met die mooie promenade. Red de kuip ziet er ook wel mooi uit.
Heb je post even in de OP gezet, wel handig als overzicht.quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:07 schreef Muto het volgende:
Dus zes keer vernieuwbouw, 1 keer complete nieuwbouw. Morgen stellen de verkenners zeer waarschijnlijk 2 van deze 7 plannen voor. Daar gaan ze over in gesprek met oa de gemeente. Eind van de maand vervolgens het eindadvies met 1 plan.
quote:De grootste overwinning van het seizoen op Go Ahead Eagles van afgelopen zondag (5-0) was een puike teamprestatie, maar toch was Lex Immers dé speler die eruit sprong van de elf op het veld. Dat was voor trainer Ronald Koeman de reden om zijn aanvallende middenvelder openlijk Oranje in te praten.
De nummer van tien denkt echter nog niet aan een plek in het keurkorps van bondscoach Louis van Gaal. 'Dat is pas belangrijk over twee of drie maanden', verwijst hij naar het WK in Brazilië. 'Ik vind nu Feyenoord belangrijk, de keuze over een plek in Oranje ligt niet bij mij', zegt Immers tegenover Fox Sports.
Dat Guus Hiddink de opvolger is van Van Gaal en Danny Blind daarna het stokje mag overnemen spreekt niet in het voordeel van Immers. 'Dat is een keuze van de KNVB. Het zou voor mij misschien ook wat voordeliger geweest zijn als Koeman de bondscoach was geworden. Maar dat is helaas niet zo.'
KCAP is deze:quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:07 schreef Muto het volgende:
[..]
Superkuip is vernieuwbouw ja. Ze hadden twee plannen ingediend, maar daarvan is de complete nieuwbouw vrijwel direct teruggetrokken. Is in ieder geval niet doorgegaan naar de tweede ronde.
• Nieuwbouw is deze aan De Maas van KCAP:
[ afbeelding ]
Vernieuwbouw heb je deze opties:
• Eric van Egeraat
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.erickvanegeraat.com/#/projects/de_kuip_rotterdam
• Hennes de Ridder
[ afbeelding ]
• Zwart Jansma
[ afbeelding ]
VW
Dit was btw wat jij eerder zei over de soort van promenades.
• BAM
• Red De Kuip
[ afbeelding ]
Dus zes keer vernieuwbouw, 1 keer complete nieuwbouw. Morgen stellen de verkenners zeer waarschijnlijk 2 van deze 7 plannen voor. Daar gaan ze over in gesprek met oa de gemeente. Eind van de maand vervolgens het eindadvies met 1 plan.
Ik hoop ergens dat ze alle plannen, dus ook de afgekeurde, openbaar maken. Ik ga er niet vanuit, maar in het kader van transparantie lijkt mij het wel zo wenselijkquote:Op dinsdag 1 april 2014 20:37 schreef H.FR het volgende:
Blij dat ze maar een paar plannen door laten gaan, scheelt veel leeswerk straks. (ervanuit gaande dat de plannen nog openbaar worden gemaakt)
Dat is waar!quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:43 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ik hoop ergens dat ze alle plannen, dus ook de afgekeurde, openbaar maken. Ik ga er niet vanuit, maar in het kader van transparantie lijkt mij het wel zo wenselijk
Dit. Die binnenkant is me toch een partij verneukt onder de noemer sfeer..quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:23 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Die promenades zijn inderdaad wel vet opzich. Ik blijf die statribune niks vinden van VW. Beetje onder het mom van 'die gelbe Wand' + 'Kuipachtig iets' = Sfeer. Doe mij maar een mooi symmetrisch stadion.
quote:Op woensdag 2 april 2014 07:04 schreef H.FR het volgende:
Rdk en BAM nog over. Ben benieuwd naar de plannen. Dit had ik niet verwacht.
Schuifdak lees ik en draagvlak was het belangrijkste criterium.
Zou het dan de BAM nieuwbouw-, of renovatievariant zijn?quote:BAM en Red de Kuip blijven over; VolkerWessels valt af
Geschreven op 2014-04-02 om 06:24:55 | Bekeken: 1768 | Reacties: 14 | Foto: Pro Shots |
De strijd voor een vernieuwd stadion voor Feyenoord gaat enkel en alleen nog tussen bouwer BAM en stichting Red de Kuip. Het plan van consortium VolkerWessels valt af, zo maakt het Rotterdams Dagblad vandaag bekend. 'Dit zijn de beste plannen', luidt het commentaar van Wim van Sluis, woordvoerder van de Feyenoord-trojka.
'Hiermee krijgt Feyenoord een stadion voor 70.000 mensen, multi-functioneel mét schuifdak, en voor een prijs die goed is terug te verdienen. Hiermee heeft de club voor ten minste 50 jaar een prachtig voetbalthuis dat tegelijkertijd het grootste is van Nederland', onderbouwt hij hun beslissing verder.
Volgens Van Sluis is er vooral gekeken naar 'bouwen en draagvlak'. Cruciaal was de steun van de achterban van Feyenoord. Het plan van Red de Kuip moet 206 miljoen euro kosten en dat van BAM 196 miljoen, stellen zij. 'En met een bouwprijs van rond de 200 miljoen euro is een stadion beter te exploiteren dan voor 300 miljoen. Beide aanbiedingen leveren bovendien het minste risico op voor Feyenoord én voor Rotterdam', is hun logische gedachte.
BAM en Red de Kuip zijn uiteraard op de hoogte gesteld van hun finaleplaats. 'Maar we zijn nog niet aan de finish. Dit is heel mooi en we gaan hierop door', zegt directeur Marc de Vreede van BAM. Ook Red de Kuip is enthousiast. 'Fantastisch, we hebben al onze doelen bereikt. Eindelijk is alles objectief en open beoordeeld en gaat het om wat goed is voor Feyenoord.'
Vanmiddag om 13.00 uur lichten de verkenners hun beslissing toe. Op 25 april wordt de definitieve knoop doorgehakt.
Geen idee.. lijkt me nieuwbouw. Kan me gewoon niet voorstellen dat renovatie op lange termijn het voordeligst is. Maargoed, ik laat me verrassen. Maar lijkt me dat ze dan vanmiddag alle plannen even openbaar maken.quote:Op woensdag 2 april 2014 07:06 schreef Tomasso het volgende:
[..]
[..]
Zou het dan de BAM nieuwbouw-, of renovatievariant zijn?
Lijkt me ook niet, maar we zullen het zien. Nu lijkt het overigens wel bijna zeker BAM te gaan worden.quote:Op woensdag 2 april 2014 07:12 schreef H.FR het volgende:
[..]
Geen idee.. lijkt me nieuwbouw. Kan me gewoon niet voorstellen dat renovatie op lange termijn het voordeligst is. Maargoed, ik laat me verrassen. Maar lijkt me dat ze dan vanmiddag alle plannen even openbaar maken.
Beide varianten zijn varianten waar De Kuip flink wordt aangepast. Mag je zelf verzinnen of je dit renovatie of nieuwbouw noemt.quote:Op woensdag 2 april 2014 07:06 schreef Tomasso het volgende:
[..]
[..]
Zou het dan de BAM nieuwbouw-, of renovatievariant zijn?
Zolang ze gebruik maken van de huidige tribune(constructies), noem ik het renovatiequote:Op woensdag 2 april 2014 08:02 schreef Muto het volgende:
[..]
Beide varianten zijn varianten waar De Kuip flink wordt aangepast. Mag je zelf verzinnen of je dit renovatie of nieuwbouw noemt.
ik verwachtte dut wel en ben extreem blij dat die boerenorganisatie eruit gepleurd is. Beetje steekpenningen met feyenoord fixen.quote:Op woensdag 2 april 2014 07:04 schreef H.FR het volgende:
Rdk en BAM nog over. Ben benieuwd naar de plannen. Dit had ik niet verwacht.
Schuifdak lees ik en draagvlak was het belangrijkste criterium.
Nog steeds haters gaan haten op rdk?quote:Op woensdag 2 april 2014 07:15 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet, maar we zullen het zien. Nu lijkt het overigens wel bijna zeker BAM te gaan worden.
En Guddequote:Op woensdag 2 april 2014 08:28 schreef Helpmefok het volgende:
Overigens zijn de jongens van RDK enorme bazen.
Zonder hen waren we met een half miljard kostend nooit financieel haalbaar kutstadion opgescheept. Hebben de politiek prachtig weten te piepelen.
"renovatie niet haalbaar"
Opgetyft met van merwijk
Huh, wat praat jij nouquote:Op woensdag 2 april 2014 08:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nog steeds haters gaan haten op rdk?
Hebben eigenhandig het faillissement van feyenoord afgewend.
"variable content fee"
95% bezetting anders niet rendabel!!
O wavht dat was tomatenboerquote:Op woensdag 2 april 2014 08:31 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Huh, wat praat jij nou? Ik haat heul niet op RDK man.
Tomatenboer had ook gewoon een mening die hij ergens op baseerde, dat moet toch mogelijk zijn? In zijn ogen was dat het beste voor Feyenoord, wat volgens mij we allemaal nastreven. Het is niet een kwestie van: "hahahaha, je hebt ongelijk".quote:Op woensdag 2 april 2014 08:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
O wavht dat was tomatenboer
Die tegen iedereen riep dat ze gek waren
Gigantische plaat voor zijn kop, vingers in zijn oren en keihard LALALALALALLALAAL roepen
Dat denk ik ook, want ik had verwacht dat die er bij zouden zitten ook omdat ze de nieuwbouw mochten doen.quote:Op woensdag 2 april 2014 08:33 schreef Muto het volgende:
Nou ja, het verbaast mij ook wel ergens dat VolkerWessels er nu al uit is gegooid. Ik denk dat dat dat toch wel hét bewijs is dat de verkenners geheel objectief naar de plannen hebben gekeken en niet onder druk van de stadion- en/of club-directie het VW-plan hebben beoordeeld.
Inderdaad. En ik denk dat iedereen sowieso voorzichtig moet zijn met het geven van zijn inhoudelijke mening totdat de plannen/cijfers openbaar zijn gemaakt. Je kunt nu puur alleen een keuze maken op het visuele en de prijs.quote:Op woensdag 2 april 2014 08:34 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Tomatenboer had ook gewoon een mening die hij ergens op baseerde, dat moet toch mogelijk zijn? In zijn ogen was dat het beste voor Feyenoord, wat volgens mij we allemaal nastreven.
Plaat voor zijn kop van hier tot Tokyo. Gevoelig voor onzin.quote:Op woensdag 2 april 2014 08:34 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Tomatenboer had ook gewoon een mening die hij ergens op baseerde, dat moet toch mogelijk zijn? In zijn ogen was dat het beste voor Feyenoord, wat volgens mij we allemaal nastreven. Het is niet een kwestie van: "hahahaha, je hebt ongelijk".
heerlijk toch. Zuivere objectiviteit was extreem hard nodig in een situatie die HARDER STONK dan de plees in de kuip. Man man man wat een vuil spel is er gespeeldquote:Op woensdag 2 april 2014 08:38 schreef Luni het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, want ik had verwacht dat die er bij zouden zitten ook omdat ze de nieuwbouw mochten doen.
Moet je even mee oppassen, want de plannen van RDK zijn weer aangepast. Daar moet nog een dak opkomen.quote:Op woensdag 2 april 2014 08:47 schreef SuperHarregarre het volgende:
Dus we hebben de keuze tussen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben persoonlijk meer gecharmeerd van optie nummer 2.
quote:Op woensdag 2 april 2014 08:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Plaat voor zijn kop van hier tot Tokyo. Gevoelig voor onzin.
Als je een variable content fee krijgt uit de inkomsten, zit er een dik addertje onder het gras.
95% bezetting was een van die addertjes. Elke gek snapt dat een 95% bezetting onmogelijk is voor feyenoord.
Dat had betekend dat het zooitje failliet ging. Hallooooo problemen.
Is 40-45 keer gezegd. Maar het was "volgens de berekeningen perfect financieel haalbaar"
Dat waren de Noord-Zuidlijn, ss Rotterdam, spoorverbinding met Brussel en nog vele anderen in de berekeningen ooit ook.
Je moet wel extreem naief zijn als je denkt dat "maar een clubje" als feyenoord een stadion kan betalen
cq. gebruiken dat in de top 20 duurste voetbalstadions aller tijden gaat vallen![]()
En dan laat ik me nog even niet uit over het extreem incestueuze tussen feyenoord en volkerwessels, waardoor een extreem grote bouwmaatschappij als bam al op voorhand werd uitgesloten.
Dames en heren, het is een SCHANDE
Opgetyft met die gudde en van merwijk. "De kuip deint zo op en neer, tekenen van betonrot en metaalmoeheid, de kuip loopt op zijn einde"!!! Ik ben net een olifant (muil over mijn gewicht), ik vergeet de leugens niet die al sinds 2006!!! geuit werden
![]()
Kuipje kan nog honderd jaar Mee als het gaat om de staat van het beton
Viezerikken zijn het! Gudde opgerot bestuur tegen de muur
En doe die merwijk er maar bij achterlijke zak
In dat geval heb ik niks gezegd. Mijn voorkeur was vooral gebaseerd op 't ontbreken van een veldoverspannende constructie.quote:Op woensdag 2 april 2014 08:48 schreef Muto het volgende:
[..]
Moet je even mee oppassen, want de plannen van RDK zijn weer aangepast. Daar moet nog een dak opkomen.
Zo zit ik dus echt letterlijk op dit moment. Ik moet echt haast kotsen. Wacht maar op de post die ik nu driftig aan het uitwerken ben.quote:
Er zijn meer punten hoor. Zowel BAM als RDK gaan uit van 63.000 man in hun plannen, terwijl nu de verkenners aangeven dat het 70.000 supporters zijn.quote:Op woensdag 2 april 2014 08:50 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
In dat geval heb ik niks gezegd. Mijn voorkeur was vooral gebaseerd op 't ontbreken van een veldoverspannende constructie.
DOE HET NIET!1!quote:Op woensdag 2 april 2014 08:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zo zit ik dus echt letterlijk op dit moment. Ik moet echt haast kotsen. Wacht maar op de post die ik nu driftig aan het uitwerken ben.
Zit in ieder geval op puntje van m'n stoel om de nieuwe plannen te zien te krijgen.quote:Op woensdag 2 april 2014 08:54 schreef Muto het volgende:
[..]
Er zijn meer punten hoor. Zowel BAM als RDK gaan uit van 63.000 man in hun plannen, terwijl nu de verkenners aangeven dat het 70.000 supporters zijn.
Schijnbaar zijn er tijdens de overleggen tussen de verkenners en de partijen nog dingen aangepast.
Bij RDK staan de lichtmasten er ook nog. Dat zingt wat lekkerder. Als bakens in de verte...quote:Op woensdag 2 april 2014 08:55 schreef Pleun2011 het volgende:
Het ontwerp van RdK is mooier dan van BAM..heeft iets kils het laatste. Hoop dat RdK het wordt. VW zal wel te duur geweest zijn.
Precies dit dus. Er mogen een aantal mensen zich heel diep gaan schamen.quote:Op woensdag 2 april 2014 08:56 schreef Luni het volgende:
'Finalisten vernieuwing de Kuip bekend'
''Ze zijn eerst weggezet als amateurs. Daarna is gezegd: we hebben het plan bestudeerd en het is echt niet mogelijk. En nu gaan er drie mannen naar kijken en blijkt Red de Kuip een van de topkandidaten te zijn. Het zegt nogal wat over de verhoudingen die zijn ontstaan.''
http://www.rijnmond.nl/ni(...)uwing-de-kuip-bekend
Tja, al is RDK ook wel flink aan het herinpakken geweest. Ik weet dat ten tijde van de eerste plannen van RDK veel meer mensen sceptisch waren. Ik ook. Op dit moment ziet het er best gelikt uit. Wel jammer dat ze dan uiteindelijk toch overstag gaan met 't dak maar goed. Ook de buitenkant van RDK vind ik er beter uitzien dan BAM wat veel te asymmetrisch is voor de Kuip. Dus dan maar met een dak, het is niet anders.quote:Op woensdag 2 april 2014 08:59 schreef Muto het volgende:
[..]
Precies dit dus. Er mogen een aantal mensen zich heel diep gaan schamen.
quote:Op woensdag 2 april 2014 08:56 schreef Luni het volgende:
Sportredacteur Ruud van Os van RTV Rijnmond verbaast zich over de twee 'finalisten'. ''Ik had altijd gedacht: daar gaat VolkerWessels sowieso bijzitten.'' Het bouwbedrijf ontwikkelde eerder de plannen voor een 'superKuip', maar lijkt nu buiten spel te staan.
He Tomatenboer:quote:Op woensdag 2 april 2014 08:56 schreef Luni het volgende:
''Ze zijn eerst weggezet als amateurs. Daarna is gezegd: we hebben het plan bestudeerd en het is echt niet mogelijk. En nu gaan er drie mannen naar kijken en blijkt Red de Kuip een van de topkandidaten te zijn. Het zegt nogal wat over de verhoudingen die zijn ontstaan.''
Doe eens rustig. Hij heeft toch niet je studieplek in Lijen ingenomen?quote:Op woensdag 2 april 2014 09:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
He Tomatenboer:
SCHAAM JE KAPOT
SCHAAM JE KAPOT
SCHAAM JE SCHAAM JE SCHAAM JE KAPOT.
Net als het asotuig in het Maasgebouw
Het was ook niet zo gek dat de plannen niet zo best waren. Ik bedoel, het waren twee of drie particulieren die met het plan kwamen. Het samenwerken met meerdere partijen waaronder Besix heeft hun geloofwaardigheid ontzettend geholpen.quote:Op woensdag 2 april 2014 09:02 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Tja, al is RDK ook wel flink aan het herinpakken geweest. Ik weet dat ten tijde van de eerste plannen van RDK veel meer mensen sceptisch waren. Ik ook. Op dit moment ziet het er best gelikt uit. Wel jammer dat ze dan uiteindelijk toch overstag gaan met 't dak maar goed. Ook de buitenkant van RDK vind ik er beter uitzien dan BAM wat veel te asymmetrisch is voor de Kuip. Dus dan maar met een dak, het is niet anders.
Het waren meer dan 10 experts. Maargoed. Geloof vooral de Feyenoord propaganda.quote:Op woensdag 2 april 2014 09:14 schreef Muto het volgende:
[..]
Het was ook niet zo gek dat de plannen niet zo best waren. Ik bedoel, het waren twee of drie particulieren die met het plan kwamen.
De allereerste plannen niet toch? Daarna hebben ze hun team steeds verder uitgebreid.quote:Op woensdag 2 april 2014 09:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het waren meer dan 10 experts. Maargoed. Geloof vooral de Feyenoord propaganda.
Allereerste plannen ook.quote:Op woensdag 2 april 2014 09:19 schreef Muto het volgende:
[..]
De allereerste plannen niet toch? Daarna hebben ze hun team steeds verder uitgebreid.
Zie ook het zometeen geplaatste stuk niveauloos schreeuwen.quote:Eekelaar en zijn 'reddingsgroep' van tien experts timmeren aan de weg om hun plan van renovatie te 'verkopen'.
Ze zijn ook niet echt goed. Maar ze hebben er inderdaad wel mooi voor gezorgd dat er beter naar gekeken wordt.quote:Op woensdag 2 april 2014 08:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
O wavht dat was tomatenboer
Die tegen iedereen riep dat ze gek waren
Gigantische plaat voor zijn kop, vingers in zijn oren en keihard LALALALALALLALAAL roepen
Architecten ja.quote:Op woensdag 2 april 2014 09:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het waren meer dan 10 experts. Maargoed. Geloof vooral de Feyenoord propaganda.
quote:Op woensdag 2 april 2014 08:54 schreef Muto het volgende:
[..]
Er zijn meer punten hoor. Zowel BAM als RDK gaan uit van 63.000 man in hun plannen, terwijl nu de verkenners aangeven dat het 70.000 supporters zijn.
Schijnbaar zijn er tijdens de overleggen tussen de verkenners en de partijen nog dingen aangepast.
quote:Op woensdag 2 april 2014 08:54 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik snap niet dat ze naar 70.000 willen meteen.quote:Op woensdag 2 april 2014 08:54 schreef Muto het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |