SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier vind je de OP.
[ Bericht 27% gewijzigd door Grifte op 01-04-2014 20:23:57 ]
Ik herinner me altijd dat het de verjaardag van mn zus was en dat ik binnenkam en dat heel de familie me uit begon te lachen (enige Feyenoorder)quote:Op zondag 30 maart 2014 22:16 schreef Scrummie het volgende:
M'n vriendin vond dat ik me aanstelde met die 10-0. 't Is nooit meer goed gekomen.
Die pot was minder pijnlijk dan een Graafschap thuis, waar we niet twee keer achter elkaar door konden passen.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:16 schreef Scrummie het volgende:
M'n vriendin vond dat ik me aanstelde met die 10-0. 't Is nooit meer goed gekomen.
quote:Op zondag 30 maart 2014 22:10 schreef arjan1112 het volgende:
Gaat Ajax nog een paar fouten maken? Feyenoord gaat vol gas om de 2de plek veilig te stellen, als ajax het laat zitten dan lonkt de coolsingel
Wij winnen gewoon alles
quote:Op zondag 30 maart 2014 22:41 schreef Caland het volgende:
Fellaini ruilen voor Immers en 10 miljoen erbij krijgen. Ik zeg doen.
Dat hele seizoen joh, man man..quote:Op zondag 30 maart 2014 22:42 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Die pot was minder pijnlijk dan een Graafschap thuis, waar we niet twee keer achter elkaar door konden passen.
[..]
Heel dat seizoen was kut, eigenlijk alle wedstrijden onder Mario Been op PSV in de beker na.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:42 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Die pot was minder pijnlijk dan een Graafschap thuis, waar we niet twee keer achter elkaar door konden passen.
Ja dat ja. Echt. God allemachtig. Brrrr. Zelfkastijding dat seizoen. Eraan terugdenken trouwens ook.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heel dat seizoen was kut, eigenlijk alle wedstrijden onder Mario Been op PSV in de beker na.
Ging je naar De Kuip tegen Ajax en was je opgelucht dat het maar 0-2 was.![]()
Jij valt in het echt ook best meequote:
twitter:FeyenoordEuropa twitterde op maandag 31-03-2014 om 00:51:46#Feyenoord kan virtueel in vCLQ3 een van de volgende clubs loten: Zenit, Lille, PAOK, APOEL of Besiktas. http://t.co/hm9217G7GB reageer retweet
Jij hebt me ook meer heel kort gezien.quote:Op maandag 31 maart 2014 08:38 schreef Happel het volgende:
Ik vond het geen kloot aan.twitter:FeyenoordEuropa twitterde op maandag 31-03-2014 om 00:51:46#Feyenoord kan virtueel in vCLQ3 een van de volgende clubs loten: Zenit, Lille, PAOK, APOEL of Besiktas. http://t.co/hm9217G7GB reageer retweet
PAOK/APOEL zijn in ieder geval wel te doen lijkt me.quote:Op maandag 31 maart 2014 08:41 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Jij hebt me ook meer heel kort gezien.
En die tegenstanders.
Dat was echt bizar, als je onze passes ziet over het veld. Een heel gat rond de spitspositie...quote:Op zondag 30 maart 2014 19:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hij is trouwens ook fan van Te Vrede. Stuurde me een diagram met daarin alle voetbalbewegingen van Feyenoord so far.
Zijn conclusie: "We spelen zonder spits".
Dat klopte aardig. Met 10 tegen elf (Te Vrede was bij acht (
!) balcontacten betrokken in heel de wedstrijd ) en nog 5-0 winnen
"Wij" hebben het uitgevondenquote:Op zondag 30 maart 2014 19:39 schreef SjaakBauer het volgende:
Sowieso dat Tomasso meer Tinder-matches dan Kapiteintje heeft.
* Tomasso slaat deze post op.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Maar even serieus, die gozer is wel veruit de knapste gast op Varkenoord zeg. Godverdomme hé.
No homo verder.
Gezellig naar Lillequote:Op maandag 31 maart 2014 08:38 schreef Happel het volgende:
Ik vond het geen kloot aan.twitter:FeyenoordEuropa twitterde op maandag 31-03-2014 om 00:51:46#Feyenoord kan virtueel in vCLQ3 een van de volgende clubs loten: Zenit, Lille, PAOK, APOEL of Besiktas. http://t.co/hm9217G7GB reageer retweet
quote:Op maandag 31 maart 2014 09:16 schreef Tomasso het volgende:
[..]
"Wij" hebben het uitgevonden.
[..]
* Tomasso slaat deze post op.
Wow.. APOEL/PAOK danquote:Op maandag 31 maart 2014 08:38 schreef Happel het volgende:
Je zou trouwens maar 90 minuten naast die praatzieke HMF staan. Mènquote:
Af en toe lach ik hem een keer goed uit, dan houd hij weer een paar minuten zijn mond.quote:Op maandag 31 maart 2014 10:49 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Je zou trouwens maar 90 minuten naast die praatzieke HMF staan. Mèn.
hahahahaquote:Op maandag 31 maart 2014 10:49 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Je zou trouwens maar 90 minuten naast die praatzieke HMF staan. Mèn.
Zeg, waar staan jullie dan altijd op W1?quote:Op maandag 31 maart 2014 10:53 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Af en toe lach ik hem een keer goed uit, dan houd hij weer een paar minuten zijn mond.
Uh, meestal op of vlak naast de trap aan de rechterkant.quote:Op maandag 31 maart 2014 10:56 schreef H.FR het volgende:
[..]
Zeg, waar staan jullie dan altijd op W1?
Vanuit VV heb ik goed uitzicht op jullie volgens mij.
Ik let zondag extra op.quote:Op maandag 31 maart 2014 10:57 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Uh, meestal op of vlak naast de trap aan de rechterkant.
Ik ben er zondag niet. Maar zoek naar iemand met een motorjas aan, die het postuur van Jeroen Verhoeven heeft.quote:
En wie moet dat dan zijn?quote:Op maandag 31 maart 2014 11:01 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik ben er zondag niet. Maar zoek naar iemand met een motorjas aan, die het postuur van Jeroen Verhoeven heeft.
Maar dat hebben er wel meer in W1, dat wordt lastig herkennen zoquote:Op maandag 31 maart 2014 11:01 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik ben er zondag niet. Maar zoek naar iemand met een motorjas aan, die het postuur van Jeroen Verhoeven heeft.
Je zet twee kuitenbijtertjes op Pelle en hij is ook onzichtbaar.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:28 schreef PIETR het volgende:
Die laatste 3 kunnen we hebben. Want thuis. Avondwedstrijd. Zieke sfeer. Kiev taferelen. Nu wel met spits.
Dan hebben we dus 1 man vrij.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:30 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Je zet twee kuitenbijtertjes op Pelle en hij is ook onzichtbaar.
Als die man Schaken is, heb je er zo weinig aan.quote:
De heenwedstrijd in Krasnodar had Pelle niets te vertellen.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:30 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Je zet twee kuitenbijtertjes op Pelle en hij is ook onzichtbaar.
Kan me eigenlijk niet herinneren dat hij mee deed ..quote:Op maandag 31 maart 2014 11:33 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
De heenwedstrijd in Krasnodar had Pelle niets te vertellen.
Was wel de enige met een doelpoging, die op de paal kwam (uit de draai). Voor de rest werden we echt weggespeeld daar, wonder dat het 1-0 bleef.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:33 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
De heenwedstrijd in Krasnodar had Pelle niets te vertellen.
Kreeg die bal ook echt perongeluk voor zijn voeten. Toen speelde Mulder wel geniaal trouwens, was ook direct de enige.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:37 schreef Grifte het volgende:
[..]
Was wel de enige met een doelpoging, die op de paal kwam (uit de draai). Voor de rest werden we echt weggespeeld daar, wonder dat het 1-0 bleef.
Mulder uitblinker.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:37 schreef Grifte het volgende:
[..]
Was wel de enige met een doelpoging, die op de paal kwam (uit de draai). Voor de rest werden we echt weggespeeld daar, wonder dat het 1-0 bleef.
Laat Caland het niet horen, die gaat na zijn geslaagde Immers-campagne nu Mulder Oranje in praten.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:39 schreef SjaakBauer het volgende:
Ben wel blij als we van die keepende kleuterjuf af zijn. Wat een goochelaar is dat toch zeg.
Mulder mag lekker naast Callie op X gaan staan. Lekker samen sjekkies roken.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:42 schreef Grifte het volgende:
[..]
Laat Caland het niet horen, die gaat na zijn geslaagde Immers-campagne nu Mulder Oranje in praten.
Die thuiswedstrijd was trouwens wel extreem genieten. Heerlijk begin. Jagen als gekken. Penalty! Gemist. Binnen 5 minuten alsnog een doelpunt. Iedereen helemaal loco.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:37 schreef Grifte het volgende:
[..]
Als Mulder dan ook goed gaat spelen, vind ik het prima.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:42 schreef Grifte het volgende:
[..]
Laat Caland het niet horen, die gaat na zijn geslaagde Immers-campagne nu Mulder Oranje in praten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |