quote:Op zondag 30 maart 2014 20:41 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eens zien hoe consistent FOK! is.
Godverdomme, pareltjequote:Op zondag 30 maart 2014 19:33 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
ONZ / [PAINT included] Niemand wil mijn schilderij kopen
vanwege zijn D?quote:Op zondag 30 maart 2014 21:28 schreef Blondje_93 het volgende:
Waarom heb ik het ooit voor deze jongen opgenomen?
Omdat jij de vrouwelijke variant bent van braddie?quote:Op zondag 30 maart 2014 21:28 schreef Blondje_93 het volgende:
Waarom heb ik het ooit voor deze jongen opgenomen?
Hoe weet jij dat?quote:Op zondag 30 maart 2014 21:39 schreef Toto69 het volgende:
Braddie reageert niet omdat hij net gefietst heeft
Een kleine 10 kilometer?quote:Op zondag 30 maart 2014 21:39 schreef Toto69 het volgende:
Nederlands hoop tijdens de Tour.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:39 schreef Toto69 het volgende:
quote:Op zondag 30 maart 2014 21:51 schreef HCFeestbeest het volgende:
Om dat soort mensen ben ik dus (mede) rechts. Als hij maar 1 antwoord wil horen, waarom vraagt ie het dan nog...
quote:Op zondag 30 maart 2014 21:53 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Niet als enige reden, het weegt er alleen wel in mee.
quote:
quote:
Braddie weegt er zeker wel zwaar in mee?quote:Op zondag 30 maart 2014 21:53 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Maar er zijn ook rechtse mensen die dergelijk gedrag vertonen. Ga je nu overwegen om dan maar links te worden?quote:Op zondag 30 maart 2014 21:51 schreef HCFeestbeest het volgende:
Om dat soort mensen ben ik dus (mede) rechts. Als hij maar 1 antwoord wil horen, waarom vraagt ie het dan nog...
In FB ook echtquote:
hahaquote:Op zondag 30 maart 2014 19:33 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
ONZ / [PAINT included] Niemand wil mijn schilderij kopen
Met Braddie altijd zwaarwegende argumenten.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:53 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Je biedt het zo wel erg makkelijk aan hè? Dat inkoppertje betreft je UI?quote:Op zondag 30 maart 2014 22:33 schreef Rectum het volgende:
Frank, als het ff kan he, als het FF kan, graag die foto verwijderen wat hadden we nou besproken?, graag wat privacy, dus GEEN foto`s van mij online gooien, THANKS!
Leer lezenquote:Op zondag 30 maart 2014 22:00 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Maar er zijn ook rechtse mensen die dergelijk gedrag vertonen. Ga je nu overwegen om dan maar links te worden?
Jammer, was een leuk painttopic.quote:
Zeker jammer, misschien eens brainstormen via DM om samen een leuk paint topique te maken?quote:Op maandag 31 maart 2014 00:11 schreef Remqo het volgende:
[..]
Jammer, was een leuk painttopic.
Braddie zou zich vereerd moeten voelen
Hij is nu meisjes aan het verleiden door voor te stellen om samen een sportschool abonnement te nemen zodat ze samen kunnen gaan ''sporten'', ben benieuwd hoe dit gaat aflopen.quote:Op maandag 31 maart 2014 00:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee, voortaan wordt dit op Twitter aangekondigd. Toto houdt ons op de hoogte
Zo glad.twitter:BradgeVanDijk twitterde op zondag 30-03-2014 om 22:27:24@ItsGottaBeNikki @eveliendewert2 Nou.. Ik dacht, anders kon ik ook een abbo nemen en konden we samen bij een sportschool sporten ofz
reageer retweet
Daar valt natuurlijk over te praten.quote:Op maandag 31 maart 2014 00:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zeker jammer, misschien eens brainstormen via DM om samen een leuk paint topique te maken?
Juist door onze verschillende paint stijlen kan het leuk worden inderdaad. Wellicht een FOK! stripverhaal paint topic? Wij maken de intro met een aantal characters en plaatjes en daarna is het aan de rest om er mee door te gaan?quote:Op maandag 31 maart 2014 00:29 schreef Remqo het volgende:
[..]
Daar valt natuurlijk over te praten.
Het kan iets aparts opleveren omdat we een andere stijl van paint hanteren.
Nou ik zou die Evelien wel doen. Die Nikki is een goede tweedequote:Op maandag 31 maart 2014 00:26 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Hij is nu meisjes aan het verleiden door voor te stellen om samen een sportschool abonnement te nemen zodat ze samen kunnen gaan ''sporten'', ben benieuwd hoe dit gaat aflopen.Zo glad.twitter:BradgeVanDijk twitterde op zondag 30-03-2014 om 22:27:24@ItsGottaBeNikki @eveliendewert2 Nou.. Ik dacht, anders kon ik ook een abbo nemen en konden we samen bij een sportschool sporten ofz
reageer retweet
Retweet @ seriouslymortaxxquote:Op maandag 31 maart 2014 00:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nou ik zou die Evelien wel doen. Die Nikki is een goede tweede
Ouwe geilnicht!quote:Op maandag 31 maart 2014 00:39 schreef Mortaxx het volgende:
Nou ik zou die Evelien wel doen. Die Nikki is een goede tweede
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |