Dus, ik zit vanmiddag met een kennis te praten na het jammen, het ging over Marokkanen, en hij vroeg wat ik nou vond van de uitspraak van Wilders... Dus ik zei dat ik het er eerlijk gezegd wel me eens was.
Ik zei letterlijk:
quote:
Er zijn zeker wel gewoon normale en vriendelijke Marokkanen met normen en waarden en fatsoen in hun flikker, maar je hoeft maar een aflevering Opsporing Gezocht te kijken, of maar even op FOK! te kijken en je leest al dingen als "Licht getinte jongen tussen de 18-25 heeft man/vrouw geslagen/geschopt/beroofd" en dat is heel erg zwart/wit denkend van mij, maar ze creëren hun beeld zelf, ze komen constant slecht in de media met dit soort dingen.
Toen werd mij verteld dat ik een enorme racist was en waar ik het vandaan durfde te halen om dit te zeggen over "Medelanders" en dat ik er het fijne niet van wist, en dat ik het heel erg overdrijf...
Vervolgens zegt ik dat hij zelf ook dondersgoed weet wat er speelt met de Marokkanen, dat ze er zélf voor zorgen dat mensen racistisch worden en een haat gaan krijgen tegen Marokkanen.
En toen zei hij " Ja ehh later Braddie " en is hij weggelopen

Klacht: Mening die niet gewaardeerd word.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-03-2014 19:33:59 ]