Ja, maar ik wil meer topics van Braddie!quote:Op zondag 30 maart 2014 19:22 schreef BlauweTijger het volgende:
Geef die dikzak dan ook niet altijd aandacht..
quote:Op zondag 30 maart 2014 19:19 schreef Zeetakje het volgende:
Braddie is de enige hier die topics kan maken waar ik naar uitkijk.
Meen je zelf toch niet he?quote:Op zondag 30 maart 2014 19:23 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil meer topics van Braddie!
[..]
Je moet dan ook pareltjes bekijken als "Mensen die lang over hun rijbewijs doen". Of de topics over zijn "vrienden". Zo ironisch. Heerlijk!quote:Op zondag 30 maart 2014 19:24 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Meen je zelf toch niet he?Wat is er leuk aan iemand die verteld dat die 4,2 km met runkeeper heeft afgelegd en daardoor 5 kg kwijt is en die onderweg zijn teen heeft gestoten waardoor die een topic moet maken waarop wij allemaal zien dat die kilo's afvalt.
Op Twitter komen Braddie zijn verhalen niet tot zijn recht. Het zijn loze schreeuwen, dat terwijl hij hier zijn hart kan uitstorten.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:25 schreef BORRREETJEEE het volgende:
Je kan hem natuurlijk gaan volgen op Twitter.
Ah, jij ziet er natuurlijk de proza van in, als Neerlandicus. Jouw journalistieke talent ziet meteen de haken en ogen in zijn topics en vindt een samenhangend geheel van totale faalheid.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:26 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je moet dan ook pareltjes bekijken als "Mensen die lang over hun rijbewijs doen". Of de topics over zijn "vrienden". Zo ironisch. Heerlijk!
Jij snapt me.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:27 schreef BlauweTijger het volgende:
Ah, jij ziet er natuurlijk de proza van in, als Neerlandicus. Jouw journalistieke talent ziet meteen de haken en ogen in zijn topics en vindt een samenhangend geheel van totale faalheid.
Het is erg jammer dat Braddie Twitter heeft ontdekt, hij doet nu net alsof Fok! ook een soort van twitter is.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:07 schreef chroestjov het volgende:
Het heeft allemaal geen zin want hij stopt gemiddeld 2,8x per week met FOK!, die jongen zit gevangen in een oneindige loop.
Hij kent Twitter al jaren, meer dan twee jaar geleden gaf ik hem via Twitter eens een paar goedbedoelde en constructieve adviezen om zijn leven op de rails te krijgen wat hij mij vervolgens niet in dank afnam en hij mij blokkeerde, stank voor dank noem ik dat.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:20 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het is erg jammer dat Braddie Twitter heeft ontdekt, hij doet nu net alsof Fok! ook een soort van twitter is.
Ook de ondankbaarheid voor de roem, die Fok! hem gegeven heeft.quote:Op maandag 31 maart 2014 00:06 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Hij kent Twitter al jaren, meer dan twee jaar geleden gaf ik hem via Twitter eens een paar goedbedoelde en constructieve adviezen om zijn leven op de rails te krijgen wat hij mij vervolgens niet in dank afnam en hij mij blokkeerde, stank voor dank noem ik dat.
quote:Op zondag 30 maart 2014 19:29 schreef Nikmans het volgende:
Terechte klacht, maar misschien is KLB wel niet de uitlaatklep bij uitstek voor onze braadslee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |