Dan had ze waarschijnlijk in de kroeg zich wel kunnen laten neuken voor minder dan 22 * 27,85.quote:
Jup, als ze een klein beetje toonbaar zou zijn kreeg ze er nog drankjes bij ook!quote:Op maandag 31 maart 2014 11:57 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan had ze waarschijnlijk in de kroeg zich wel kunnen laten neuken voor minder dan 22 * 27,85.
quote:Op maandag 31 maart 2014 11:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jup, als ze een klein beetje toonbaar zou zijn kreeg ze er nog drankjes bij ook!
Ze had haar profiel toch gewist? Dus kreeg ze geen meldingen.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:48 schreef FrankV34 het volgende:
Ik kan me van vroeger herinneren dat dit soort sites je dood gooien met mail oa matches etc. Daarnaast ga ik er van uit dat er nog een profiel stond waarop dan half mannelijk Nederland reageert omdat het een vrouw is. Ook daar krijg je normaal meldingen van.
Zie het als leergeld. Voortaan ook kleine lettertjes lezen en goed opletten.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:04 schreef Z0n het volgende:
hmm leuk.. dus dat kost me 620 euro voor even rondneuzen op die site
Als ze het profiel verwijderd had dan is het toch helemaal van de zotte dat ze moest betalen of zie ik dat verkeerd?quote:Op maandag 31 maart 2014 20:27 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Ze had haar profiel toch gewist? Dus kreeg ze geen meldingen.
TS, het is heel erg jammer van je geld, maar er is echt geen zaak van te maken. Het is heel gebruikelijk om via een aanbieding tijdelijk minder te betalen voor een abonnement (of dit nu voor een datingsite, een tijdschrift, of internetprovider is), waarbij na de actieperiode het normale tarief geldt tot je opzegt. Het verbaast me eigenlijk dat je dit nooit eerder hebt meegemaakt.
Dat zie je verkeerd.quote:Op maandag 31 maart 2014 22:39 schreef FrankV34 het volgende:
[..]
Als ze het profiel verwijderd had dan is het toch helemaal van de zotte dat ze moest betalen of zie ik dat verkeerd?
Als ik het goed begrepen heb, geeft een abonnement recht op het aanmaken van een profiel. Het wissen van je profiel is dus niet hetzelfde als je abonnement opzeggen.quote:Op maandag 31 maart 2014 22:39 schreef FrankV34 het volgende:
Als ze het profiel verwijderd had dan is het toch helemaal van de zotte dat ze moest betalen of zie ik dat verkeerd?
Als ik de Volkskrant ongelezen bij het oud-papier gooi, is daarmee ook niet mijn abonnement op de krant beëindigd.quote:Op maandag 31 maart 2014 22:39 schreef FrankV34 het volgende:
[..]
Ik heb vorige maand twee weken de Volkskrant gratis op proef gehad. Eindigde vanzelluf.quote:Op dinsdag 1 april 2014 08:19 schreef WvdL het volgende:
Zijn er tegenwoordig nog proef abbo's waarop het na 1-3 maanden eindigt?
Noem er 1 die niet 'stilzwijgend' wordt omgezet in een reguliere abbo.
Ik ken ze niet.
Laat me raden: dat heb je wel even gecheckt?quote:Op dinsdag 1 april 2014 09:35 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik heb vorige maand twee weken de Volkskrant gratis op proef gehad. Eindigde vanzelluf.
Jazeker!quote:Op dinsdag 1 april 2014 09:41 schreef Mark het volgende:
[..]
Laat me raden: dat heb je wel even gecheckt?
Ze zijn er wel, maar dat is toch echt stap 1 wat je checkt bij dit soort acties. Vandaar ook m'n vraag hoe oud TS was, als ze nou 15 was kon ik nog begrijpen dat ze dat nog niet wist...quote:Op dinsdag 1 april 2014 09:35 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik heb vorige maand twee weken de Volkskrant gratis op proef gehad. Eindigde vanzelluf.
Dit is ook het eerste wat ik dachtquote:Op dinsdag 1 april 2014 00:32 schreef Zwolsboy het volgende:
Zulke bedragen betalen voor datingsites![]()
Ik vind 2,50 per maand al te duur voor een simpel website.
Fok! is uitgebreider en bijna geheel gratis
Voor een CC moet je toch 18 jaar of ouder zijn?quote:Op dinsdag 1 april 2014 09:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze zijn er wel, maar dat is toch echt stap 1 wat je checkt bij dit soort acties. Vandaar ook m'n vraag hoe oud TS was, als ze nou 15 was kon ik nog begrijpen dat ze dat nog niet wist...
Ik wel: Elsevier bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 1 april 2014 08:19 schreef WvdL het volgende:
Zijn er tegenwoordig nog proef abbo's waarop het na 1-3 maanden eindigt?
Noem er 1 die niet 'stilzwijgend' wordt omgezet in een reguliere abbo.
Ik ken ze niet.
Staat zelfs duidelijk in de regels dat je je profiel kunt laten verwijderen ongeacht of het abonnement is stopgezet of niet.quote:Op dinsdag 1 april 2014 12:48 schreef FrankV34 het volgende:
Vroeger was het zo dat als je je profiel verwijderde je abonnement ook stopte (wat op zich logisch is want je maakt op dat moment geen gebruik meer van hun diensten).
Als TS haar profiel verwijderd heeft (en niet alleen op niet actief gezet) dan denk ik dat ze best eens een zaak kan hebben wb het abonnementsgeld.
Dat is lullig maar wel heeeeel slim van hun. Hoeveel inkomsten zullen ze hebben van mensen die hun profiel verwijderen maar vergeten het abonnement stop te zetten :squote:Op dinsdag 1 april 2014 16:43 schreef hottentot het volgende:
[..]
Staat zelfs duidelijk in de regels dat je je profiel kunt laten verwijderen ongeacht of het abonnement is stopgezet of niet.
Dat is dan waar. Zuur geld.quote:TS heeft gewoon verzaakt in het lezen van regels maar wel aangevinkt dat ze dit gedaan heeft.
En daarna nog 2 jaar verzaakt om haar boekhouding goed te voeren.
Als het nu zo was dat Lexa de info verbergt of zeer onduidelijke weergeeft zou ze misschien een punt kunnen hebben, maar daar is absoluut geen sprake van.
Wie zijn billen brand moet op de blaren zitten.
Vast redelijk wat, maar de overgrote meerderheid zal dit snel genoeg doorhebben.quote:Op dinsdag 1 april 2014 16:48 schreef FrankV34 het volgende:
[..]
Dat is lullig maar wel heeeeel slim van hun. Hoeveel inkomsten zullen ze hebben van mensen die hun profiel verwijderen maar vergeten het abonnement stop te zetten :s
Wat is daar Frans aan?quote:Op dinsdag 1 april 2014 17:01 schreef -Hakuna- het volgende:
Lexa zuigt net als al die andere betalende datingsites. Schijnt dat als je een profiel bij Lexa aanmaakt dat je akkoord gaat met het Frans consumentenrecht waarin staat dat je hun automatisch machtigt en dat ze zonder je weer opnieuw aan te melden geld mogen blijven afschrijven, maar zo is de cirkel rond. Aanmelden, machtigen, afschrijven.
Vooral die automatische betalingen schijnen veel klanten die een proef abonnement hebben aangegaan maar niet vanaf te komen..
Ben ik blij dat ik eerst de negatieve ervaringen gelezen heb voordat ik zelf in deze valkuil getrapt was.
http://www.datingwebsites.nl/reviews/lexa/
Een betalende datingsite? Hmm, dat lijkt me wel wat. Kun je je baan dan opzeggen?quote:Op dinsdag 1 april 2014 17:01 schreef -Hakuna- het volgende:
Lexa zuigt net als al die andere betalende datingsites.
Als je een hoop van die wanhopige stakkers geld af weet te troggelen met zielige verhalen, kan dat best wel.quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:10 schreef k_man het volgende:
[..]
Een betalende datingsite? Hmm, dat lijkt me wel wat. Kun je je baan dan opzeggen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |